Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכבי של שנות ה - 90 , כמה כיף להזכר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
.

 

בכל אופן שמות גדולים, הקבוצה הזו בשנות ה 90 אף פעם לא הגיעה לשלבים מאוחרים באירופה, אני לא זוכר פיינל פור מאז שנת 93, ועד לתקופתו של פיני גרשון, הייתי אז צעיר ולקחתי הכל ללב, אז זכורים לי הרבה דברים טובים מהקבוצה.

מה שבטוח זה שהישראלים בלטו מאד בקבוצה, וזה היה העניין.

היום יש הרבה מצבים שאין ישראלי צבר אחד על המגרש, עצוב.

 

זה היה לפני עידן האינטרנט, ולא היה הרבה מה לעשות בבית חוץ מהבילוי הקבוע כל יום חמישי בערב.

 

 

מה זה השטויות האלה?

 

מה לקחת ללב קבוצת כדורסל???אפשר לחשוב שאתה משחק!

 

 

ומה הקשר לאינטרנט לבין זה שאין מה לעשות בבית? אתה גם אם יהו חלליות בחוץ אתה לא תצא לבלות כי אתה בן אדם יבש :wink: גם בגיל 15 לפני שהיה אינטרנט הייתי יוצא ואז גם היה את מכבי בחמישי.

 

שהייתי יותר צעיר בתקופה של ג'מצי ארואסטי גודס ואחרי זה ,שפר,קטש ,הנפלד הערצתי את הקבוצה כי הישראלים היו חוד החנית שלה!

היום זה קבוצה של עובדים זרים שרוב הישראלים מקבלים כמה דקות משחק בשביל שיגידו שיש ישראלים בקבוצה , וזה פשוט בלתי נסבל.

 

וזה ממש לא מענין אותי שהזרים יותר טובים וגם שכל שאר הקבוצות באירופה הן ככה, אני רוצה ליראות ישראלים.

אנשים שגדלו פה בארץ שיש להם קשר למדינה , לא איזה פארקר אחד שמכבי היא כולה בשבילו קרש קפיצה לליגה הטובה בעולם.

 

 

יוגב

 

לשעבר אוהד של מכבי

פורסם

 

ומה הקשר לאינטרנט לבין זה שאין מה לעשות בבית? אתה גם אם יהו חלליות בחוץ אתה לא תצא לבלות כי אתה בן אדם יבש :wink: גם בגיל 15 לפני שהיה אינטרנט הייתי יוצא ואז גם היה את מכבי בחמישי.

 

אתה שוב לא מרוכז במה שאתה מדבר \כותב, רשמתי שלא היה מה לעשות בבית, למה אתה מדבר על חלליות בחוץ? או על מה שעשית בחוץ?

 

וכן ,לא היה מה לעשות בבית, אתה בעצמך רשמת שיצאת, מה עשית שיחקת מונפול? או דיגר במחשב עם 640K זיכרון?

 

שהייתי יותר צעיר בתקופה של ג'מצי ארואסטי גודס ואחרי זה ,שפר,קטש ,הנפלד הערצתי את הקבוצה כי הישראלים היו חוד

 

ארואסטי? בן כמה אתה בכלל יא צ'ונג, ארואסטי פרש לפני שנולדת:-D

 

צ'ונג

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

היום זה קבוצה של עובדים זרים שרוב הישראלים מקבלים כמה דקות משחק בשביל שיגידו שיש ישראלים בקבוצה , וזה פשוט בלתי נסבל.

 

אז כדי לאהוב שחקן אתה צריך שיהיה לבן ודובר עברית או שגם ברית מילה זה הכרחי?

 

אני מעריך שחקנים בגלל מה שהם עושים, לא בגלל מוצאם. אם לשחקן הישראלי הממוצע היו 5% מהאופי והמקצועיות של דרק שארפ, לדוגמא, הכדורסל שלנו היה נראה אחרת. לדרק לא היה אבא שירוץ להתבכיין ל-Walla כל פעם שהבן שלו לא קיבל מספיק דקות.

דרק הרוויח את הדקות שלו בעבודה קשה. לאט, לאט הוא צמח מ-Role Player הגנתי נטו לשחקן עם גם כמה יכולות התקפיות. שחקן נשמה שדוחף את הקבוצה, עושה מה שהוא יודע, ולא חושב כל הזמן שאם הוא קלע 20 נקודות בצ'כונה אז הוא פוטנציאל NBA.

 

שארונאס. ווינר, חיית משחק, שונא להפסיד, אוהב לשחק. כיף לראות עד כמה הוא אוהב לשחק. תמיד איכפת לו, תמיד בא לעבוד קשה ולתת שואו. ווינר עם ביצים מברזל ואופי של נשבר. יש מה להעריך.

פארקר. כולם שוכחים שפארקר הגיע כשחקן עם ג'אמפ שוט ויכולת הטבעה וסה-טו. כמה הוא למד, כמה הוא צמח, כמה כיף היה לראות את השחקן האינטיליגנטי הזה שולט במשחק בלי לכפות עצמו עליו. איזה שחקן קבוצתי מדהים ואיזו אישיות. יש מה להעריך.

ושאני לא אתחיל להדריל על האינטיליגנציה של ניקולה, ההשתטחויות של הפארקט של האפמן בעונתיים הראשונות שלו, המנהיגות של מקדונלד...

 

והישראלים?

לא מתקדמים מטר.

שלוש שנים יניב גרין משחק ליד הסנטר/פאוור הכי אינטיליגנטי ביבשת (אם לא בעולם) ועדיין הזריקה שלו לסל היא יותר כמו הטלת כדור ברזל. לא התקדם בכולם. כלום! זה בגלל שהוא לא שיחק? גם דרק שארפ התחיל מעשר דקות למשחק, גג. גם זה רק כאשר רצו לכסח את הפוינט של היריבה. שרון ששון, שחקן סימפטי, אבל בלי שאיפות. יותם, נופח מעבר לכל פרופורציה. הוא בחיים לא יכול להיות מה שניסו לעשות ממנו. אין לו את זה. רק בורשטיין מקצוען, אבל פצוע.

הנפלד?

גאון כדורסל.

איו ספק.

בעונה לפני חידוש החוזה שלו גם הוריד במשקל וגם התחיל לקלוע.

בעונה לאחריה חזר אחורה להיות השחקן הכי לא מתקדם בתולדות הכדורסל הישראלי.

 

אני אוהד כדורסל, לא אוהד ישראלים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

DIGGER עם 256KB.

640 זה כבר היה שדרוג מטורף לגמרי.

//

האם הנפלד היה יכול להתפתח מעבר לזה? שאלה מצוינת.

עדיין, לא קם שחקן שכל כך כיף לצפות בו בהגנה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מצטרף לFALOU

מכבי של השחקנים האלו היא מכבי שלא נתנה לראות משחקים בישיבה , אפילו מול הטלויזיה בבית לא נתנו רגע אחד של מנוחה , לטובה.

פורסם

בתקופה הזאת מנוי מכבי היה מקבל מנוי עם לחצן של שח"ל.

 

איזה משחקים.מתח דרמה אהבה. פארקר ושארס פתחו כבר חנות אלקטרוניה מרכב המוצרים שהם קיבלו (שאחר כך תרמו ח"ח)

 

 

 

לדעתי מכבי היא הקבוצה הישראלית היחידה באירופה שיש לה אוהדים מחוץ לישראל.

היא לא סתם טובה. יש לה הסכם עם FIBA עד 2010 להיות ביורוליג. גם אם היא לא תזכה באליפות הארץ או שתרד ליגה:oops:.

 

מכבי שייכת לאירופה. אין קבוצה שמשוותה אילה בארץ , למרות שי-ם נהריה ורעננה ניסו לגרד ממנה דברים...

מכבי הוכיחה שאפשר להביא תארים גם בלי תקציבי ענק כמו שאר קבוצות בחו"ל עושות.

 

מכבי מייצגת את ישראל באירופה בכל תחום. לא סתם יש שידורים שלה בערוץ הNBA בארה"ב

 

מלבד מכבי, אנחנו מדברים פה על אנשים שמילה שלהם זאת מילה. ממוני פאנן ועד לרכוז רפי (איפה אתה ) וכאשר על כל זה מנצח עו"ד שמעון מזרחי.

 

כאשר היו פיגועים בארץ וקבוצות פחדות להגיע לישראל.שמעון מזרחי עמד ודרש מהקבוצות מחו"ל להגיע לארץ !! ולא כמו משחקי של הפועל ת"א בכדורגל שהיו משחקים בניוקיסה.

 

מכבי מלבד שהיא שם. היא מועדון עם כוח. מילה זאת מילה. אין אחד שמוכן ללכת נגדה או נגד שמעון, בארץ ובחו"ל.

ככה אנשים. בונים שושלת.מכבי+עלית+שמעון מזרחי - זאת השושלת האמיתית. היה גם בשושלת את ערוץ 11 אבל הוא כבר מבוגר מידי .....

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אז כדי לאהוב שחקן אתה צריך שיהיה לבן ודובר עברית או שגם ברית מילה זה הכרחי?

 

אני מעריך שחקנים בגלל מה שהם עושים, לא בגלל מוצאם. אם לשחקן הישראלי הממוצע היו 5% מהאופי והמקצועיות של דרק שארפ, לדוגמא, הכדורסל שלנו היה נראה אחרת. לדרק לא היה אבא שירוץ להתבכיין ל-Walla כל פעם שהבן שלו לא קיבל מספיק דקות.

דרק הרוויח את הדקות שלו בעבודה קשה. לאט, לאט הוא צמח מ-Role Player הגנתי נטו לשחקן עם גם כמה יכולות התקפיות. שחקן נשמה שדוחף את הקבוצה, עושה מה שהוא יודע, ולא חושב כל הזמן שאם הוא קלע 20 נקודות בצ'כונה אז הוא פוטנציאל NBA.

 

שארונאס. ווינר, חיית משחק, שונא להפסיד, אוהב לשחק. כיף לראות עד כמה הוא אוהב לשחק. תמיד איכפת לו, תמיד בא לעבוד קשה ולתת שואו. ווינר עם ביצים מברזל ואופי של נשבר. יש מה להעריך.

פארקר. כולם שוכחים שפארקר הגיע כשחקן עם ג'אמפ שוט ויכולת הטבעה וסה-טו. כמה הוא למד, כמה הוא צמח, כמה כיף היה לראות את השחקן האינטיליגנטי הזה שולט במשחק בלי לכפות עצמו עליו. איזה שחקן קבוצתי מדהים ואיזו אישיות. יש מה להעריך.

ושאני לא אתחיל להדריל על האינטיליגנציה של ניקולה, ההשתטחויות של הפארקט של האפמן בעונתיים הראשונות שלו, המנהיגות של מקדונלד...

 

והישראלים?

לא מתקדמים מטר.

שלוש שנים יניב גרין משחק ליד הסנטר/פאוור הכי אינטיליגנטי ביבשת (אם לא בעולם) ועדיין הזריקה שלו לסל היא יותר כמו הטלת כדור ברזל. לא התקדם בכולם. כלום! זה בגלל שהוא לא שיחק? גם דרק שארפ התחיל מעשר דקות למשחק, גג. גם זה רק כאשר רצו לכסח את הפוינט של היריבה. שרון ששון, שחקן סימפטי, אבל בלי שאיפות. יותם, נופח מעבר לכל פרופורציה. הוא בחיים לא יכול להיות מה שניסו לעשות ממנו. אין לו את זה. רק בורשטיין מקצוען, אבל פצוע.

 

הנפלד?

גאון כדורסל.

איו ספק.

בעונה לפני חידוש החוזה שלו גם הוריד במשקל וגם התחיל לקלוע.

בעונה לאחריה חזר אחורה להיות השחקן הכי לא מתקדם בתולדות הכדורסל הישראלי.

 

אני אוהד כדורסל, לא אוהד ישראלים...

 

 

לא מסכים איתך נקודה!

וסליחה אבל לא קראתי את הפירוטים שלך על כל מיני שחקנים זרים.הם ממש לא מעינינים אותי השחקנים האלה.

 

 

אני רוצה ליראות במכבי שחקנים ישראלים שגדלו וצמחו פה במדינה ועבדו קשה בשביל להגיע לאן שהם הגיעו.

וכל עוד מכבי לא משחקת עם כאלה שחקנים בשבילי היא לא הקבוצה של המדינה כמו שנהוג לקרוא לה.היא סתם עוד קבוצת כדורסל ארופאית משעממת ואפרורית , בדיוק כמו שהאירופאים מסתכלים על הספורט הזה: משעמם ואפרורי.

 

 

ואני לא רואה משחקים של מכבי כמו שהרבהההה חברים ומכרים שלי החרימו אותה מאז שהיא נהפכה לקבוצת עובדים זרים.

 

אני מעדיף ששחקנים ישראלים ישחקו ולא נגיע לאף תואר , אבל לפחות יהו ישראלים , חבר'ה משלנו.

כי זה כל הקטע בקבוצה של המדינה, שחקנים מהמדינה.

 

אתה רוצה ליראות את מכבי "עובדים זרים" תל אביב? ת'פאדל תראה , תהנה.

 

אני לא רואה

 

יוגב

 

פטריוט אמיתי :arrow:

פורסם

יוגב, אני מניח אז שאתה גם מחרים את ליגת ווינר

כמעט ואין קבוצה היום בליגה עם פחות מ3-4 זרים, ולרובן יש יותר (במיוחד לקבוצות בחלק העליון של הטבלה)

פורסם

יוגב , אני מעדיף שנציגה ישראלית אחת תשמור על היוקרתיות שלה , על הכבוד שהיא מקבלת באירופה ועל ייצוג ישראלי בכבוד ( גם אם רוב השחקנים לא ישראלים ) מול שאר היבשת גם אם זה אומר פחות ישראלים בסגל.

 

כי זאת לא אשמת מכבי שהישראלים לא עומדים ברף שהמועדון הציב לעצמו.

פעם היו לנו ישראלים שהנהיגו את הקבוצה הזאת כי הם היו מספיק טובים , היום אין ( רק בורשטיין ועכשיו לא ידוע מה יהיה איתו בעתיד ).

אתה מעדיף לשחק עם 3 ישראלים בחמישיה ולאבד כל תחרותיות באירופה?

אני אומר הפוך , שמכבי תשאר קבוצה של "זרים" כך שלישראלים תהיה יותר מוטיבציה להצליח ולהכנס לקבוצה ולהפוך אותה ל"קבוצה ישראלית" בחזרה.

פורסם
DIGGER עם 256KB.

640 זה כבר היה שדרוג מטורף לגמרי.

//

האם הנפלד היה יכול להתפתח מעבר לזה? שאלה מצוינת.

עדיין, לא קם שחקן שכל כך כיף לצפות בו בהגנה.

 

ת'שמע, לעקוב אחרי הנפלד לימד אותי להבין כדורסל. ועדיין, עונה לפני חידוש חוזה ראית שחקן אחר. התקפי יותר, יוזם יותר. בכדורסל של שעון 24 שחקן כזה, שלא מאיים על הסל, אין לו זכות קיום.

 

 

לא מסכים איתך נקודה!

וסליחה אבל לא קראתי את הפירוטים שלך על כל מיני שחקנים זרים.הם ממש לא מעינינים אותי השחקנים האלה.

 

גם אני לא קראתי מילה ממה שכתבת וגם אני לא מסכים איתך....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יוגב, אם הקבוצה היתה מלאה בישראלים, אז לאנשים כמוך לא היה על מה להתקומם, אז היית מתקומם למה הם לא נולדו בת"א ואיך מביאים אזרחים של ערים אחרות לשחק במכבי ת"א...

מה לא? :)

 

בכל מקרה, ישראלים, לא ישראלים, הקבוצה לא פוגעת. התבוסה אצל הליטאים היתה משפילה והראיתה שגם השנה לא נגיע לפיינל פור, כי לקבוצה יש סף שבירה נמוך.

נראה מה יהיה במשחק החוץ השבוע.

לדעתי ביינום לא היה צריך להישאר בקבוצה, הוא פשוט "מחרבן על העסק" והורס את המשחק הקבוצתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...