Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליפני הכל מנהלים יקרים אני מבקש לא לנעול את הדיון כמו שנעלו לי ליפני מס' ימים .

אני חיפשתי שירשורים בפורום ולא מצאתי תשובה לשאלה שלי אז אנה מימכם .

 

שלום אני מעוניין לקנות ג'נטים 14" למיצובישי קולט שלי

שכרגע עומדים עם הג'נטים המקוריים שלהם 13" מידה 175/70R13

אני מעוניין להרחיב לג'נט 14" בלבד!

עכשיו אמרו לי שהמידה שמחליפה את המידה המקורית היא במידה 185/60R14

 

 

עכשיו השאלה היא המידה שאני צריך לרכוש היא 185/60R14 ?

 

תודה מראש .

פורסם

שטויות....

אין מידה שמחליפה בקולט המקסימום זה 13 אינץ'

בדקתי את זה יותר מדי וכולם הביאו לי אותה תשובה

 

יותר מ13 לא תוכל לאשר אלא אם כן יש לך דרך קומבינה שזה כבר משהו אחר

פורסם
שטויות....

אין מידה שמחליפה בקולט המקסימום זה 13 אינץ'

 

שטויות במיץ עגבניות. אתה סתם מטעה אנשים. אל תענה אם אתה לא יודע.

אם היית עושה חיפוש היית מוצא את זה:

 

עפ"י AUTODATA:

 

(1)175/65R14-82H

(2)185/60R14-82V

(3)195/60R14-85V

 

לכולם חישוק (ג'אנט) 5.5X14

 

לפותח השרשור- נועלים לך את השרשורים בדיוק מהסיבה הזאת שאתה לא מבצע חיפוש.

פורסם
שטויות במיץ עגבניות. אתה סתם מטעה אנשים. אל תענה אם אתה לא יודע.

אם היית עושה חיפוש היית מוצא את זה:

 

עפ"י AUTODATA:

 

(1)175/65R14-82H

(2)185/60R14-82V

(3)195/60R14-85V

 

לכולם חישוק (ג'אנט) 5.5X14

 

לפותח השרשור- נועלים לך את השרשורים בדיוק מהסיבה הזאת שאתה לא מבצע חיפוש.

 

אם ככה אז טעות שלי.

חיפשתי תשובה יותר מדי זמן וזה פעם ראשונה שאני רואה שאפשר לעבור את ה13 אינץ'

 

מה אומר ה5.5?

ומה זה אומר 85V?

פורסם

אכן שטויות,, עד לפני חצי שנה היו לי 14" מאושרים (אחרי תקרית ודו"ח), ועכשיו יש לי 15" גם כן באישור.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
אכן שטויות,, עד לפני חצי שנה היו לי 14" מאושרים (אחרי תקרית ודו"ח), ועכשיו יש לי 15" גם כן באישור.

 

מאושרים בקומבינה או שפשוט באת איתם למשרד הרישוי בלי שום בעיה ושינו לך את המידה?

פורסם
תודה לכל התורמים, עזרתם לי מאוד .

 

אשמח לכל עוד חוות דעת .

 

אני רק יגיד לך ככה...לא יצא לי לסוע על 14 אינץ' אבל בקולט הקודמת שלי היו לי 15 אינץ' ויש הבדל ענק באחיזה!

×
×
  • תוכן חדש...