Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבי נפל בטסט על בוקסות למתלה אחורי לפי מה שהבנתי במכון הטסט יש בעיה בגומיות התופסות את הסרן האחורי.

 

במוסך המרכזי בחיפה אמרו שהדבר יקר (כ-2000 ש"ח) והם מחליפים את הסרן ולא מטפלים בו.

במכון לכיוון פרונט - חושי בחיפה אמרו לי שמחיר גומיה כ-250 ש"ח אבל אף אחד לא רוצה לטפל בזה בגלל הסיבוך שבדבר ובד"כ קונים סרן תקין מפירוק ומרכיבים סדר גודל של 1400 ש"ח כולל עבודה.

 

 

האם למשהוא יש פתרון?

האם יש מכון/מוסך שיסכים לתקן את זה בסכום סביר?

דעה - תגובה תתקבל בברכה....

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

דווקא אני לא חושב שזה כל כך מסובך. ראיתי בזמנו מדריכים להורדת "שן" במתלה האחורי וניתן ליפ זה גם להחליף את הבוקסות.

אנסה למצוא יותר מאוחר.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

יהייה לך קשה למצוא מוסך שיסכים להחליף רק את הבוקסות.

העבודה אכן נחשבת למורכבת ולכן גם לא זולה.

אם תמצא מוסך שיסכים לבצע רק את החלפת הבוקסות תוודא שהוא כבר התנסה בזה בעבר.

 

בהצלחה

פורסם

שבת שלום

אפשר להחליף.במוסך הקודם שעבדתי בו היו מחליפים רק את הבוקסות. צריך לזה כלי עבודה מיוחדים.אם תרצה צור קשר בפרטי.אני יפנה אותך למוסך.(זה מוסך כללי שמתמחה ברנו.בת"א)

פורסם

מה סיבכתם את העולם?

ניתן להחליף בוקסות, ואכן צריך לפרק את המתלה האחורי אני שילמתי על העבודה + החלקים 500 ש"ח כולל מע"מ.

עד היום הרכב נוסע ללא בעייה.

לא מחליפים את כל המתלה סתם, אלא אם אתה נוסע הרבה זמן ככה, ודופק את המתלה בצורה כזאת שמחייבת את החלפתו.

אין שום סיבה ללכת למרכזי שיקרעו אותך במחיר.

ועוד משהו: איזה שנה הרכב?

 

גילעד

 

נ.ב

 

אם תצטרך עזרה בנושא תפנה אלי בפרטי

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

תודה רבה.

 

אני בימים הקרובים אברר ואלך למוסך רון.

 

שנת הרכב הינה 94 והרכב עשה 225K ק"מ והוחלפו לא 4 בולמי הזעזועים ברכב.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

בוקר טוב,

לפני כמעט שנה החלפתי את הגומיות הנ"ל ( אחרי כשלון בטסט ). עלה לי 700 ש"ח ( כולל מע"מ ) . הגומיות עצמן זולות אבל הפו"ה לוקחים זמן. כשקיבלתי את ההצעה חשבתי שהוא מגזים, אבל אחרי שראיתי את העבודה הבנתי למה הם התכוונו... אם תרצה המלצה למקום ( באזור חיפה )שלח ה"פ.

 

גיא

פורסם

הייתי היום בטסט שני בטירת הכרמל.

 

ותיקנתי את הרכב במוסך שלהם הפו"ה לקח להם כשעתיים. הגומיות היו ממש גמורות. הרכב נוסע עכשיו מבחינת ישיבה על הכביש חבל"ז אחרי שהוחלפו 4 בולמים אחרי חודשיים ועכשיו הגומיות.

 

המחיר של הגומיות היה 200 לזוג ועוד 600 ש"ח עבודה יצאתי ב-800 ש"ח ללא מע"מ.

 

החלפת הגומיות היתה ממש קריעה עכשיו אני מבין למה לא כל מוסך רוצה לעשות את זה.

תודה לכל המגיבים.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חברים רציתי לומר לכם תודה על ההכוונה והעזרה...

קניתי רנו קלאו שנת 98 יד רביעית אוטומט עם 98000 ק"מ.

עכשיו שמתי לב לרעשים מאחורה ובעזרת ההכוונה שלכם הבנתי שבעצם הבוקסות שלי היו גמורות..

הלכתי למוסך רון בחיפה החלפתי אותם לחדשות, זאת חתיכת עבודה, ניתן להחליף אותם ואין צורך להחליף סרן...

על הדרך התחדשתי לי ב 2 בולמים אחוריים של K Y B פלוס השניים שהחלפתי מקדימה לפני חודש, פלוס כיוון פרונט, עכשיו הרכב יושב על הכביש בצורה מעולה.

שוב תודה על העזרה במציאת הבעיה ובמציאת מוסך מצויין.:-)

×
×
  • תוכן חדש...