Jump to content

Guy L

  • פרסום הודעות

    57
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Guy L

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חיפה
  1. לא הכרתי את TG. נבדוק ביום א', תודה. עדיין מבקש עזרה האם ניתן "לשנמך" את בקרת האקלים למזגן המכאני. גיא
  2. שלום, ברשותי סיאט קורדובה 2001 , עם בקרת האקלים המקורית ( מסך ) . הפאנל מתפרק, והשליטה ברדיו / מזגן בלתי אפשרית. טיולים למגוון פירוקיות העלו חרס, מכיוון שהחלק נדיר מאד , כתוצאה מנטיתו הטבעית להתפרק. האם ניתן להחליף את הבקרה הדיגיטאלית בבקרה המכאנית ( קיימת ברמת גימור נמוכה יותר ) ולהתקין רדיו חיצוני? גיא
  3. מנוע 1600 75 כ"ס ( בנזין ) , ידנית , יד 3 , 168000 ק"מ , טסט לשנה ( עד מרץ 2012 ). מחיר מבוקש - 17000 ( גמיש ) . נמצאת ביוקנעם. לפרטים : גיא 0523-219767
  4. שלום, אני זקוק למק"ט של טרמוסטט למנוע ALM ( סיאט קורדובה 2001 ) ושל מכסה הטרמוסטט. תודה, גיא
  5. בקליאו שהייתה לי ( שנת 92 , אותו הרכב) הייתה בעייה דומה והיא נפתרה ע"י החלפת הבוקסות האחוריות. חפש בפורום קליאו+בוקסות . העלות ( לפני שנתיים בערך ) הייתה 800 ש"ח. גיא
  6. גם וגם. אם הצינורות מתחממים יחד - הבעיה בתרמו' והיוניט תקינה. אם אחד נשאר קר ומתחמם רק עם פתיחת התרמו' אך השעון מראה כי המנוע קר, הבעיה ביוניט והתרמו' תקין. גיא
  7. המאוורר לא פועל קבוע. אני ביצעתי את ההרכבה לבד, ובמשך שנה הכל פעל כשורה. חשבתי על בעיה ביוניט החום ( התקע הירוק המחובר לפלאנג' ). סתם מתוך סקרנות, מה סד"ג עלות של חלק חדש? בכל מקרה, מחר בבוקר אני אבדוק הפרש טמפ' בין הצינורות המתחברים לרדיאטור, ע"מ לשלול בעיה ביוניט. גיא
  8. שלום, קורדובה 01, מנוע ALM ( בנזין ) . לפני כשנה הרכב סבל מאי-התחממות לטמפ' עבודה, ומנזילה קלה מהפלאנג'. הוחלף פלאנג' למקורי (כולל תרמוסטט מקורי ) , ומולא G12+ ומים ביחס 1:1 . השבוע חזרה תופעת אי-ההתחממות. הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה. לאחר 10~ דקות נסיעה , המחוג נע (עולה ויורד) סביב 70 מעלות ולעיתים פחות.לאחר זחילה בפקקים הטמפ' עולה לכיוון ה 90 , ואם הגיעה נשארת ללא תזוזה , אם לא- יורדת חזרה. לדעתי התרמו' שוב תקוע פתוח. יש סיבה שתקלה תחזור על עצמה או סתם מזל לא מוצלח?? תודה, גיא
  9. תודה לעונים, נמשיך לעקוב אחרי המצבר ונראה מה יקרה. נכון לעכשיו הכל תקין.
  10. בוקר טוב, אימי נתקעה אתמול עם רכבה אשר סרב להניע. עובר אורח הניע עם כבלים, ושם לב כי המצבר ריק ממים. מאחר ולא היו ברשותו מים מזוקקים, הוא הוסיף מים מינרלים. למיטב ידיעתי, אסור להוסיף מים מינרלים למצבר, אך במידה והוספו , האם צריך להחליף את המצבר ? תודה
  11. שלום , אבקש לשנות את שם המשתמש ל " Guy L " . תודה
  12. לפני מס' חודשים התייעצתי בפורום בקשר למס' תקלות ולפי התגובות הבנתי כי ככה"נ המנעול בדלת הנהג ( או המיקרוסוויץ' בפנים ) תקול. תזכורת : הנעילה מהשלט המקורי חדלה לעבוד, אין צפצוף כאשר הדלת פתוחה והאורות דולקים , והרדיו לא כבה בהוצאת מפתח ). בררתי ועלות החלפתו היא בסביבות 500 ש"ח , שאני מעוניין לחסוך. ברכב מותקנת מע' אזעקה שאינה פעילה ( מנוטרלת ע"י המפתח שלה ). הפעלתי אותה אך היא לא מגיבה ללחיצה על השלט. כאשר פותחים את הדלת או את מכסה המנוע היא מופעלת. עקבתי אחרי החיווט בדלת הנהג עד לנק' חיבורו עם הצמה של האזעקה, אך לא הצלחתי להבין מי נגד מי. יש חיבור בין הצמה לאחד החוטים השייכים לנעיל
  13. התנהגות מוזרה של שעון החום : לאחר מס' דקות של פעולה, המחוג מתרומם לאט עד 70 מעלות, ומייד יורד חזרה ל 60. לאחר כחצי דקה עד דקה הוא חוזר ( דיי במהירות ) , ומתייצב על 90. באף שלב הטרמוסטט לא נפתח ( הצינור ממנו לרדיאטור נשאר קר ) , ולמעשה הוא נפתח בערך שתי דקות אחרי שהשעון מגיע ל 90, יחד עם ההפעלה הראשונה של המאווררים. ייתכן ויש בעיה כלשהיא בשעון עצמו?
  14. Guy L

    למישהו יש טנדר?

    גבר אמיתי חזק מספיק להשליך את החפצים מהדירה הישנה לחדשה. כולל את הטנדר.
  15. עדכון : לאחר שיקולי הן-סיכון נרכש חלק מקורי והורכב בהצלחה. לאחר הפירוק ניסיתי לשם הסקרנות לבדוק הברגה עם בורג אחר והעסק התפורר לי ביד ( מסתבר שהיה מורכב פלאנג' תחליפי ) . מזל... תודה לעוזרים , גיא
×
×
  • תוכן חדש...