Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במה באה האופטיקה הטובה יותר לידי ביטוי?

 

חדות. קח את אותם תנאים, ASA נמוך ותאורה טובה, התמונה ב-CANON יותר חדה,

והקונטרסט יותר נמוך (או במילים האחרות, כמו שצריך). אני יודע שקונטרסט קשור גם

להבדל בטכנולוגיה, ואני לא יכול להגיד לך אם ההבדל באופטיקה או ההבדל בין CMOS ל-CCD

הוא זה שמטה את הכף לטובת קאנון, אבל כשמצלמים את אותו החתול ומשווים, זה פשוט בולט לעין בהגדלה.

 

מצורף חתול אחר, שנדפק לו ה-WHITE BALANCE באופן משעשע (לא אשמת המצלמה)

אבל החדות נהדרת, בוודאי במקור שהוא 3072 על משהו. המצלמה - A550,

400 ASA עם פלאש.

 

SAAR, אני לא מכיר את המצלמה שלך, אבל זה מאוד פשוט - איזה סנסור/חיישן יש בפוג'י שלך?

אם זה אותו סנסור שקיים במשפחת F30/F31/F20 אז אני מניח שכן.

Blue_cat_small.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הקנון A570/710/720 לא נכנסות אצלי להגדרה של קומפקטיות- הן פשוט גדולות וכבדות מדי. היתה לי פעם מצלמה בגודל דומה והוא פשוט נשארה בבית ולא היה חשק להוציא אותה.

 

החזקתי אתמול את הפוג'י F31, לא התלהבתי. אין לי גם צורך ביכולת צילום מיוחדת בחושך.

 

מה אתם אומרים על האולימפוס FE-290? מייצב, עדשה רחבה, זום בסדר, מסך ענק וקומפקטית מאוד.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
חדות. קח את אותם תנאים, ASA נמוך ותאורה טובה, התמונה ב-CANON יותר חדה,

והקונטרסט יותר נמוך (או במילים האחרות, כמו שצריך).

 

בהקשר לחדות זה מפתיע מה שאתה כותב, כי לא מצאתי לכך התייחסות במקום אחר. לגבי הקונטרסט בייחוד ב-30 (הרבה פחות ב-31,אותה קניתי להורי) יש בעיתיות בצילומים עם הפרשים גדולים בין אור לצל. בצילומי יום אני כמעט תמיד משתמש בפיצוי חשיפה שלילי כדי להמנע מחשיפת יתר של האזורים המוארים.

 

בכל מקרה, לצלם הביתי היתרון של ISO גבוה שמיש הוא אדיר מכיוון שהוא משמיש לצילום הרבה מצבים שאחרת אי אפשר היה לצלם אותם טוב.

 

החזקתי אתמול את הפוג'י F31, לא התלהבתי. אין לי גם צורך ביכולת צילום מיוחדת בחושך.

 

מה אתם אומרים על האולימפוס FE-290? מייצב, עדשה רחבה, זום בסדר, מסך ענק וקומפקטית מאוד.

 

מה אני אגיד לך, "נהחזקתי ולא התלהבתי" זה לא נשמע כמו משהו שנוצר ממערכת שיקולים עניינית. מצלמה היא כלי שנועד לשרת מטרה ואני לא מבין ממה אמורים להתלהב...

 

היתרון של ה-Fuji לא בא לידי ביטוי "בחושך" הוא לידי ביטוי תמיד ומהווה פתרון חלופי עדיף למייצב תמונה, כי ניתן להשתמש ב-ISO גבוה יותר ולכן בזמן חשיפה קטן יותר במגוון רחב מאוד של מצבים, כולל צילום ביתי ביום.

 

שיהיה ברור, מבחינת איכות תמונה אין ל-Fuji תחרות. אם אתה רוצה יותר תמונות מוצלחות, זו המצלמה. נכון, צריך ידע בסיסי כדי להוציא ממנה את מה שהיא יכולה לתת, אבל זה נכון לכל תחום.

אם היה לה גם עדשה רחבה זו בכלל היתה הבחירה האוטומטית למצלמה הקומפקטית.

מעבר לזה, ב-dpreview יש כל מה שצריך לדעת על כל דגם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ה800

ועדיף לקנות הדר או לפחות 4H

האחריות והשרות של קאמרה או כל חאפר אחר לא שווה כלום- אז הזהר

קאמרה ו4H הם אותו אחד - למעשה פוטו ניסים בירושלים.

פורסם

שכנעתם אותי לבדוק שוב מוצרים של פוג'י.

מה אתם אומרים על המצלמה הזאת:

http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/f/finepix_f50fd/index.html

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Fujifilm/fuji_finepixf50fd.asp

 

ISO גבוה מאוד!

קומפקטית.

מייצב תמונה.

שליטה ידנית על צמצם וחשיפה!

זולה יחסית בחו"ל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מצטרף לממליצים על ה A570

יש לי A550 שההבדל בינה ל A570 הוא מייצב תמונה ויותר מגה פיקסלים, ואני מאוד מרוצה ממנה,

אז מייצב תמונה יכול לעשות רק טוב, למרות שהיא מצלמת מצויין גם ככה.

 

כנ"ל בדיוק , גם לי יש A550 ואני מאוד מרוצה.

עם זאת אני מצטער שלא קניתי 570 עם מייצב תמונה , זה הכרחי כשמצלמים בזום גבוה!

חוץ ממסך LCD שלא אוהב לצלם בחושך ( לא מראה תמונה חלקה עליו, אבל התמונות מעולות ) סבבה של מצלמה.

לא הכי חסכונית בסוללות , אבל אני משתמש בנטענות , זה אגב לדעתי עוד יתרון , בלי סוללה ייעודית נטענת( הייתי רוצה אחת נטענת מקורית שנכנסת לחריץ הסוללות הרגילות כמו בקודאק הקודמת שלי, כי זה באמת מעולה ) כך לא משנה איפה אתה אתה משלם כמה גרושים ל4 בטריות אצבע וממשיך לצלם.

פורסם

הנס, יש לי פוג'י 5600 - עם חיישן סופר CCD.

אני מניח שזה אותו הדבר.

 

(צריך להתאמץ וללמוד לצלם:) )

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מתעלק על השרשור.

 

אני מחפש לקנות CANON IXUS 75 שמעתי עליה רק דברים טובים וראיתי אותה בפעולה והתאהבתי. האם למישהו יש חוות דעת לתת לי עליה?

 

וטיפ קטן, מי שמחפש מצלמה במחיר טוב תנסו באתר camera4less. יש להם מחירים מפתיעים למצלמות (חדשות לחלוטין לא מחודשות ולא שטויות) שווה להתעניין.

פורסם

סער, שיהיה לך בהצלחה. :-) יש המון מדריכים באינטרנט. קח את הזמן.

אני הגעתי למצלמה הזאת לאחר שנים רבות של SLR רגילה.

(ממצלמה עם עדשת פריים חדה ושליטה על כל פרמטר, עברתי לסופר-קומפקטית אוטומטית לגמרי :roll:).

 

FALOU:

נעזוב את עניין הקונטרסט, כי לתוך הסלט הזה נכנס גם מה שציינת לגבי התנהגות המצלמה באור חזק.

יש לי במחשב סדרה שלמה של צילומים מה-A550 ומה-F20, ולמרות שמצולמים דברים שונים בתכלית,

אין ספק שה-A550 תמיד חדה יותר. אני לא רוצה להעלות דוגמאות, כי בדרך כלל הצילומים

מכילים בני משפחה, קרובים וכו' שלא בא לי להפיץ אותם ככה סתם באינטרנט.

 

צריך פשוט להתאים את המצלמה לצורך -

אני תמיד אהבתי לצלם ללא פלאש, עם פילם ב-ASA גבוה

(400 היה הסטנדרט, וצילמתי לא מעט פעמים ב-3200, שחור-לבן)

ומהבחינה הזאת, סדרת המצלמות של פוג'י היא חלום רטוב.

 

מצד שני, אני מכיר באופן אישי לא מעט אנשים ששולפים מצלמות

רק בטיולים, ו-95 אחוזים מהתמונות בטיולים מתבצעים באור חזק למדי.

להם מתאים "ללכת עם העדר" ולבחור במצלמות של קאנון,

שמתומחרות באופן אטרקטיבי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לפני הקנון קניתי מצלמה של PENTAX מדגם OPTIO M20 בעלת 7 מגה פיקסל.

מצלמה קטנה , דקה עם מסך ענק ועם איכות תמונה טובה מאוד.

 

הסיבה היחידה שעברתי לקנון זה כי החלפתי עם אבא שלי שתפעול הפנטקס היה יותר פשוט לו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שכנעתם אותי לבדוק שוב מוצרים של פוג'י.

מה אתם אומרים על המצלמה הזאת:

http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/f/finepix_f50fd/index.html

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Fujifilm/fuji_finepixf50fd.asp

 

ISO גבוה מאוד!

קומפקטית.

מייצב תמונה.

שליטה ידנית על צמצם וחשיפה!

זולה יחסית בחו"ל.

.

 

נחשבת לפחות מוצלחת מקודמתה מבחינת איכות התמונה, למרות שיש לה יותר פיקסלים ומייצב.

ושוב, זה שיש ISO גבוה לא אומר שאיכות התמונה ב-ISO גבוה טובה. ב-F30 שלי יש ISO עד 3200 אבל אני לא מצלם מעל 800 (1600, המדרגה בדרך, נסבלת בקושי).

 

FALOU:

נעזוב את עניין הקונטרסט, כי לתוך הסלט הזה נכנס גם מה שציינת לגבי התנהגות המצלמה באור חזק.

יש לי במחשב סדרה שלמה של צילומים מה-A550 ומה-F20, ולמרות שמצולמים דברים שונים בתכלית,

אין ספק שה-A550 תמיד חדה יותר. ט.

 

אמרת, קיבלתי.

יש הבדל בין ה-F30 ל-F20 מלבד אופציות השליטה הידניות?

 

מצד שני, אני מכיר באופן אישי לא מעט אנשים ששולפים מצלמות

רק בטיולים, ו-95 אחוזים מהתמונות בטיולים מתבצעים באור חזק למדי.

 

תראה, טיולים זה לא רק בחוץ והרבה מאוד רגעים ששווים צילום קורים בבית. היתרון של הפוג'י כאן כל כך מוחץ שפשוט חבל לוותר על היכולת הזו. מה גם שאין ממש בעיה בצילומי חוץ. במילים אחרות, חבל לוותר על 5% מהצילומים בשביל לקבל שיפור לא מהותי בשאר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש הבדל בין ה-F30 ל-F20 מלבד אופציות השליטה הידניות?

 

תשמע, אנחנו בסך הכול מסכימים, עובדה שקניתי פוג'י...

 

יש כמה הבדלים:

סוללה קטנה יותר, אבל עדיין עם אורך חיים מוצלח

(ה-30 וה-31 הן המובילות בתחום, כך שההשוואה לא כל כך הוגנת)

מסך ברזולוציה קטנה יותר (זניח)

2000ISO במקום 3200ISO

מהירות מינימלית של סגר - 4 שניות במקום 15.

 

אלה כל ההבדלים, בעצם. כל השאר -

החיישן, האופטיקה וכנראה גם התוכנה - זהים לחלוטין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מצטרף לממליצים על קנון.

יש לי IXUS מיושנת שעשתה כבר הרבה מיילים בעולם בתנאים לא קלים, היא חבוטה לגמרי אבל נוסעת ונוסעת.

המצלמה קומפקטית ונכנסת לכיס בקלות, קשוחה וקלה מאד לתפעול. אני לא מקצוען אבל יוצאות לי תמונות לא רעות (כשאני מתאמץ...). בקיצור, סובארו אמינה ונוסעת ולא מתקלקלת.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
בקיצור, סובארו אמינה ונוסעת ולא מתקלקלת.

 

בני, אתה חושב שהאנלוגיה הזאת עוזרת לי לבחור בקנון?

איזו מצלמה נחשבת לצרפתיה גזעית וחזקה אך לא זולה לטיפול?

:-D

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
בני, אתה חושב שהאנלוגיה הזאת עוזרת לי לבחור בקנון?

איזו מצלמה נחשבת לצרפתיה גזעית וחזקה אך לא זולה לטיפול?

:-D

 

לניקון היו בעבר לא מעט יציאות כאלה :wink:.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...