Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לקנות שוב מצלמה דיגיטלית.

מהניסיון שלי, חשוב לי שהמצלמה תהיה קומפקטית ככל שניתן כי אם היא לא תהיה קומפקטית מוציאים אותה פחות מהבית.

המאפיינים החשובים לי הם:

  • קומפקטיות
  • מייצב תמונה
  • זום טוב
  • מסך גדול
  • תקציב למצלמה בלבד- עד 1500 ש"ח +- אבל עדיף פחות

האופציות המובילות כרגע הן:

  • Panasonic DMC-TZ3 (זום אדיר! יצרן פחות מוכר לי במצלמות)
  • Canon SD700 (מאוד מומלצת ונפוצה, דגם ישן)
  • Canon SD800 (דומה ל-SD700 אבל עדשה רחבה יותר)
  • אחת מהאולימפוסים הקומפקטיות עם מייצב תמונה.

תודה לעוזרים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפנסוניק עדשה של לייקה , תמונות באיכות גבוהה

 

לקנון נוחות תפעול והאמת לא מרגישים אותן בכיס, לטוב ולרע תמונות פחות טובות מהפנסוניק אבל לא בהבדל ניכר

 

באתר בשם camera.co.il

 

הזוי , אבל אפילו כרגע!! יש מכרזים ואפשר למצוא שם בזול במכרזים מצלמות לא רעות

יש לי חבר שקנה משם מצלמה מקצועית במחיר זול ביום שישי ככה שזה מוזר אבל אמיתי

 

גם באולסייל יש עסקאות לא רעות רק שים לב מה מחודש ומה לא

פורסם

http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf31fd/

 

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/sony_dsct200.asp

 

אלו המצלמות שאני הייתי בודק הפוגי'י מצלמת טוב בחושך (נקודת התורפה של רוב המצלמות הקומפקטיות) תראה את התמונות המבחן בקישור

 

גם הסוני מצלמה טובה ומאוד משוכללת

אני ממליץ לך לעשות חיפוש לתמונות שצולמו במצלמות הנ"ל ולראות עם אופי התמונות של האותן

מצלמות מוצא חן בעינך.

 

המצלמות של קנון יחסכו לך הרבה כאב ראש כי הם מתאימות למשתמש הממוצע אבל בהחלט יש אלטרנטיבות מעניינות כמו שציינתי למעלה

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf31fd/

 

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/sony_dsct200.asp

 

אלו המצלמות שאני הייתי בודק הפוגי'י מצלמת טוב בחושך (נקודת התורפה של רוב המצלמות הקומפקטיות) תראה את התמונות המבחן בקישור

 

 

הפוג'י קיבלה ביקורות מצוינות. אני חיפשתי אותה, אבל בסוף קניתי את הפוג'י 5600 (לפני 4 חודשים בערך).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
ה800

ועדיף לקנות הדר או לפחות 4H

האחריות והשרות של קאמרה או כל חאפר אחר לא שווה כלום- אז הזהר

 

אני ער לכך ולוקח את זה בחשבון כשאני קונה מצלמה X בחצי מחיר לעומת אותה מצלמה עם אחריות ושירות היבואן.

זאת גם הסיבה שאני מנסה ללכת על מצלמה נפוצה ומוכרת שלא תהיה בעיה לתקן אותה כשצריך.

אגב, שמעתי רק דברים טובים על חנות "פרייסלס" בפ"ת (לא מהביקורות ב-ZAP) . יש לי גם אפשרות לרכוש בארה"ב אבל נראה שהפרש המחירים לא מצדיק ויתור על אחריות בארץ, גם אם היא לא של היבואן הרשמי.

 

מה זה 4H?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אין סיבה להתעקש על מייצב תמונה!

מייצב תמונה בקומפקטיות הוא אמצעי טוב (כשהוא טוב...) להתגבר על בעיות של רעידת יד בתנאי אור לא טובים (חשיפה ארוכה יחסית), אבל אם תצליח לשים יד על Fuji F31fd תקבל מצלמה עם איכות תמונה מעולה, גם ב-ISO גבוה, שזה יורת משמעותי. ISO גבוה באיכות טובה (יש עד 3200, אבל איכות טובה עדיין מקבלים ב-800) מאפשר לך להקטין את זמן החשיפה באור נמוך ובכך לא רק לטפל בבעיית רעידות היד אלא גם בבעיית תנועת אובייקטים שאתה מצלם.

 

דרך אגב, היורשת של ה-F31 פחות טובה ממנה מבחינת איכות התמונה (אם כי יש יותר פיקסלים). וה-31 מצלמת מעולה גם בתנאי אור טובים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הA570 בהחלט עיסקה מצויינת. עדשה רחבה - יתרון משמעותי ביותר, הרבה יותר מאשר מייצב תמונה למצלמה עם זום X4.

לגבי CAMERA - זהו אתר של הספק הגדול ביותר באינטרנט שנקרא 4H ולי יש נסיון מצויין איתם.

תבדוק מוצרים שלהם בסקאל, גטאיט, P1000, אולסייל, NRG SHOPS. כמעט תמיד תמצא מחירים יותר טובים מהמחירים שלהם עצמם בCAMERA. כמעט תמיד כל אחד מהאתרים הנ"ל מקבל מהם דגם אחד במחיר יותר זול מהאחרים (דגם שונה בכל אתר, מתחלף כל שבוע). תשווה גם האם יש מוצרים נלווים לחבילה - כרטיס זכרון ומטען עם סוללות, וכן את משך האחריות. נרתיק עולה 16 ש"ח ולכן אינו משמעותי.

פורסם

מצטרף לממליצים על ה A570

יש לי A550 שההבדל בינה ל A570 הוא מייצב תמונה ויותר מגה פיקסלים, ואני מאוד מרוצה ממנה,

אז מייצב תמונה יכול לעשות רק טוב, למרות שהיא מצלמת מצויין גם ככה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

F31FD, עם כמה הסתייגויות.

לי יש את האחות הקטנה, F20, ויכולות הצילום שלה באור נמוך פשוט מטמטמות.

 

מצד שני, לקאנון יש אופטיקה טובה יותר (בהשוואה שביצעתי ל-A540 ו-A560 של חברי המשפחה)

ובדגמים מסוימים זום גדול יותר - בפוג'י הטווח מוגבל (37-102).

אם אתה אוהב לצלם באור נמוך, ושונא להשתמש בפלאש, זאת המצלמה האידיאלית.

אם זה רק בשביל טיולים בתנאי תאורה טובים - עדיף קאנון.

 

מצורפות דוגמאות מוקטנות של צילומים אשר בוצעו לאחרונה עם הפוג'י (גרסה עירומה ופשוטה של ה-F31).

החתול ב-1600ASA, עם המריחה האופיינית ל-CCD (תשכח מביצוע של תמונה כזאת בקאנון,

כל מה שתראה זה רעש צבעוני) והברקים ב-100 או ב-200.

כמו שציינו מעליי, ב-400 וב-800 אין רעש. א-י-ן ר-ע-ש.

taltul_pita_ronron.jpg

DSCF0226s.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

להלן צילום של הדג שלי שבוצע בקנון A530 ללא ייצוב תמונה , ב5 מגה פיקסל.

(אם רק הייתי משקיע בנקיון של האקווריום שלו עשירית ממה שאני משקיע בנקיון האוטו... :oops:)

 

נאלצתי להוריד דרסטית את הרזולוציה כדי להעלות לאתר

http://img229.imageshack.us/my.php?image=img0015zg0.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
F31FD, עם כמה הסתייגויות.

לי יש את האחות הקטנה, F20, ויכולות הצילום שלה באור נמוך פשוט מטמטמות.

 

מצד שני, לקאנון יש אופטיקה טובה יותר (בהשוואה שביצעתי ל-A540 ו-A560 של חברי המשפחה)

ו

 

במה באה האופטיקה הטובה יותר לידי ביטוי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סדרת Exilim של ,Casio

מאוד מוצלחת, בנוייה היטב, עונה על דרישותך.

קנה את זו שניכנסת לך בתקציב כי יש זולות וגם יקרות יותר.

מניסיון שלי אני מאוד ממליץ עליה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
F31FD,

מצורפות דוגמאות מוקטנות של צילומים אשר בוצעו לאחרונה עם הפוג'י (גרסה עירומה ופשוטה של ה-F31).

החתול ב-1600ASA, עם המריחה האופיינית ל-CCD (תשכח מביצוע של תמונה כזאת בקאנון,

כל מה שתראה זה רעש צבעוני) והברקים ב-100 או ב-200.

כמו שציינו מעליי, ב-400 וב-800 אין רעש. א-י-ן ר-ע-ש.

 

הנס,

עם הפוג'י 5600 שלי, אניאוכל להוציא תמונות כמו שלך?

 

אהבתי את החתול! :-D

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...