Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי דיהטסו שרייד 93 אוטומטית 1300

לאחרונה המכונית התחילה להשמיע(לפעמים-רק לפעמים! פתאום היא מתחילה) רעש של שריקה מכיוון המנוע

לא ברור אם יש סיבה מוגדרת

זה קורה לפעמים בזמן לחיצה על דושת הגז

ולפעמים כשהאוטו עומד

לא ברור אם זה קשור למנוע חם( נראה לי שלא), וגם מצב השמן/מים תקין

מה שכן זה לא קורה בזמן נסיעה מהירה! רק איטית אם כבר.

 

בביקור האחרון במוסך המוסכניק אמר שהוא -מתח לי את הרצועה- ונראה לו שזו הבעיה.

זה לא עזר.

 

מישהו אולי יודע במה מדובר לפני ביקור נוסף במוסך?

פורסם

כשאתה אומר רצועה זה רצועת טימינג?

כי לפני שנה החליפו לי אותה , היא מספיקה להתבלות בתוך שנה?

פורסם

יש קשר לרצועה הזו ולרעש של שריקה בשניה שמניעים את הרכב?

 

כמה דבר כזה יכול להחזיק? אפשר לדחות את ההליכה למוסך?

זה ענין יקר?

פורסם

אם הרצועה מחליקה אז כן יש רעש כזה. רצועת טיימיניג היא בעלת שיניים, ולכן לא יכולה להחליק ככה (ואם כן, כי נשברו שיניים, אז לא תוכל להניע ולא יהיה לך יותר רעש :-)).

להחליף רצועות אביזרים ברכבך זה לא יקר (בסביבות 200 פלוס).

אפשר בעיקרון לדחות, אבל אין דרך לדעת כמה יחזיק. אם מתחו אותה וזה עדיין ממשיך, כנראה שמצבה לא טוב והיא יבשה (ולכן היא מרעישה ככה).

עדיף להחליף זה פשוט לא יקר ונותן לך שקט נפשי ושקט באוזן (וככה היא לא תקרע באמצע נסיעה).

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

בקשר ל"רצועת האביזרים"

יש לזה שם אחר בגלל שחיפוש בגוגל לא מופיע שום דבר תחת השם הזה, (יש רק "רצועת תזמון")

פורסם

אני לא מכיר את הרכב שלך.

יש רכבים בהם מותקנות 2 רצועות ויש רכבים שרק אחת מורכבת.

אני מניח שאצלך יש רק אחת והיא מחוברת לאלטרנטור, מדחס מזגן ומזאבת המים.

חפש תחת רצועת מנוע, או משהו כזה (רצועת אלטרנטור, רצועת מזגן וכ'ו).

×
×
  • תוכן חדש...