Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

עוד חודש(פחות או יותר) הרכב נמכר והגיע הזמן למכור את המערכת.

 

המערכת שלמה, עובדת, נשמעת מצוין, אפשר לשמוע אותה(בזמן הקרוב, אחרי שהרכב יימכר כבר לא).

 

1. במה - קומפוננט אינפיניטי קאפה 60.7CS.

קומפוננט חד ונקי, עם מידים שיורדים מאד נמוך ונותנים באס טוב אפילו בלי סאב.

עם איטומים ברמה טובה אני בטוח שתוכלו להגיע לתוצאות אדירות איתו.

INFKAPPA607CS.jpg

 

2. מגבר 4 ערוצים להגברה אקטיבית - Hifonics ZX440:

נקנה בסאונדר ברחובות.copyof003hv0.jpg

 

3. קרוסאובר אקטיבי בשביל הקומפוננט - AudioContol 2XS

נקנה בארה"ב. כולל צ'יפ CUSTOM ל-3600HZ ובנוסף הצ'יפ המקורי שבא ל-80HZ.

עבר שימוש במשך ימים בודדים בלבד לפני שהמערכת פורקה.

נמכר.

 

4. מנחת (עבדתי עם HU מקורי) מבית Rockford Fosgate - Power CPAULOC

נקנה בסאונדר. מנחת מאד איכותי שמנחית את האות ממש בלי עיוותים. איכות כמו של רדיודיסק מהטובים ביותר.

(דומה מאד, הוא לא נראה בדיוק ככה, הוא טיפה יותר עגול)

CPAULOC_1_m.jpg

 

5. מגבר מונובלוק - Rockford Fosgate Power 501BD

כמו ה-1001BD המוכר והאהוב, אבל הדגם היותר חלש.(ע"פ תעודת לידה 670RMS@2OHM)

נקנה בארה"ב. נותן המון המון המון וואטים של צליל נקי לסאב.

dscf3719sb3.jpg

 

 

6. סאב - Infinity Kappa Perfect 12.1D (סאב 2 סלילים של 4 אוהם) בתיבה שנבנתה במיוחד בשבילו, ע"פ מידות יצרן.

נקנה בארה"ב. סאב מאד עדין ומדויק, בלי מריחות ובלי חרחורים. עובד נקי וכמו שצריך.

dscf2736jh3.jpg

 

7. קבל דיגיטלי - Lightning Audio Strike 1F - נמכר

 

 

8. מפצל מתח 4 גייג' 1 ל-4:

נקנה בסאונדר. עשוי כולו מזהב.

dscf3735eu7.jpg

 

בנוסף כמובן יש את כל החיווט,

א. זוג RCA שזור באורך 5 מ' Dragster DP455.B.

ב. 2 זוגות RCA פשוט באורך 1 מ'.

ג. זוג RCA פשוט באורך 2 מ'.

ד. זוג מפצלי RCA של DragsterDragster DP459.B.

ד. חיווט רמקולים ככל שצריך.

ה. חיווט 4 גייג' מהמצבר(כולל שרשורי) עד למפצל מתח.

ו. חיווט 8 גייג' מהמפצל למגברים.

ז. עוד הרבה מאד עודפי חיווט, 4 גייג', 8 גייג', 10 גייג', שרשורי ורמקולים.

 

קצת על המערכת בכלליות:

המערכת תוכננה בקפדנות תוך כדי התייעצות עם טובי המקצוענים.

שום שקל לא נחסך עליה, וכל דבר שהיה צריך - הושקע.

כל העבודה נעשתה במקצועיות וביסודיות, ובלי קומבינות ושטויות.

את כל העבודה עשיתי בעצמי, עם עזרה של מומחים כשהיה צריך.

 

קצת על העבודה:

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=11940

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=10036

 

מחירים:

1. קומפוננט אינפיניטי קאפה - 850 ש"ח.

2. מגבר 4 יציאות היפוניקס - 1100 ש"ח.

3. קרוסאובר אודיוקונטרול - 450 ש"ח. נמכר.

4. מנחת רוקפורד - 180 ש"ח.

5. מגבר מונובלוק רוקפורד - 1300 ש"ח.

6. סאב אינפיניטי קאפה - 1350 ש"ח.

7. קבל דיגיטלי לייטנינג אודיו - 250 ש"ח. נמכר.

8. מפצל מתח - 50 ש"ח.

 

אני מעדיף למכור את כל המערכת ביחד כי כל החלקים נבחנו בקפידה שיתאימו אחד לשני,

וחבל לי לפרק הכל. מי שיקנה הכל(או לפחות את הרב) יקבל הנחה משמעותית.

 

אני יודע מה יש לי ביד, ואני יודע מה זה שווה. אני גם לא לחוץ להיפטר ממנה כ"כ מהר, בינתיים אני נהנה ממנה.

אל תנסו להציע הצעות מצחיקות.

שאלות רציניות ייענו בשמחה.

אם אתם שוקלים או מהססים - אל תתביישו להתקשר ולשאול, אני אשמח לענות.

 

אני מרחובות, וחוזר מהבסיס בסופי שבוע.

במהלך השבוע בד"כ לא זמין בפלאפון, אפשר להשאיר הודעה ואני אחזור אליכם.

 

דקל

0545733595

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

 

img0007bd4.jpg

 

(ולמי שלא הבין - המערכת פורקה מהרכב והיא יושבת עכשיו בבית.

אם אתם רוצים לשמוע - בכיף - ברכב שלכם..)

 

הבהרה:

הסאב הוא אינפיניטי קאפה פרפקט, ולא אינפיניטי קאפה כמו שכתבתי בטעות בהודעה הראשונה למטה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי כל הליצנים עם ההצעות המצחיקות,

הגיע בחור ישר ורציני ורכש לעצמו את המונובלוק. מזל טוב לקונה המאושר.

 

כל השאר עדיין רלוונטי - טיפה יותר גמיש:

. קומפוננט אינפיניטי קאפה - 800 ש"ח.

2. מגבר 4 יציאות היפוניקס - 1050 ש"ח.

3. קרוסאובר אודיוקונטרול - 450 ש"ח. נמכר.

4. מנחת רוקפורד - 180 ש"ח.

5. מגבר מונובלוק רוקפורד - 1300 ש"ח. נמכר.

6. סאב אינפיניטי קאפה פרפקט - 1250 ש"ח עם תיבה. 1150 בלי תיבה.

7. קבל דיגיטלי לייטנינג אודיו - 250 ש"ח. נמכר.

8. מפצל מתח - 50 ש"ח. נמכר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...