Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כתבתי את ההודעה הזאת כבר בפורום של שיפורים, אך הפעם זהו הפורום המתאים ולכן אני יפתח פה את הנושא.

 

יש לי רנו מגאן 2005 ללא כיסוי צמיגים.

אני חייב להרכיב או מגנזיום או טסות במהירות האפשרית, רצוי מקוריים, רק שאיני יודע מאיפה אפשר לקנות ומהם המחירים.

יש לכם מושג?

גודל הצמיג שיש לי כרגע הוא 15R.

 

קיבלתי תשובה כמו: טסות בקש מהיבואן, מגנזיום חפש בפנצ'ריות או באוטודיפו.

 

עכשיו השאלה שלי היא, איך אני מגיע ליבואן של רנו? ומישהו יודע כמה צריכות לעלות 4 טסות בערך?

 

לגבי המגזניום, לפי התשובה שקיבלתי לא נראה לי שמדובר על מגנזיום מקורי לרכב, אבל אם כן, כמה בערך צריכים לעלות 4 חישוקי מגנזיום של רנו מגאן מקוריים בגודל המבוקש?

 

תודה

פורסם

תגיד לי אתה עושה צחוק?

מה הבעיה להרים טלפון לשירות לקוחות של קרסו ולבדוק? המספר כתוב על ספר הרכב.

או באתר שלהם שאותו תמצא בגוגל. תכתוב "רנו ישראל"

 

כל חלק מקורי של הרכב, במידה ואתה מעוניין בחדש ניתן להשיג אך ורק אצל היבואן.

כמה יעלה יגידו לך מחר בשנייה שתתקשר, תצפה לאלפייה על הטסות לפחות 5K על הג'נטים.

 

לידיעתך אפשר לנסוע גם בלי זה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
תגיד לי אתה עושה צחוק?

מה הבעיה להרים טלפון לשירות לקוחות של קרסו ולבדוק? המספר כתוב על ספר הרכב.

 

אם הייתי יודע את זה, תאמין לי ש"לא הייתי עושה צחוק".

בכוונה אני שואל פה, לא כולם מבינים כמוך להזכירך.

 

בכל אופן תודה על התשובה שלך.

 

בקיצור אתה אומר 1000 שקל על הטסות? מה הם התחרפנו? חתיכת פלסטיק 1000 שקל. פשש ימים טובים.

 

ג'נטים גם מהחברה "קרסו"?

 

ואמרת, שזה רק במידה אם אני מעוניין להשיג חדש.

אם אני רוצה יד שנייה, ג'נטים או טסות, מאיפה אני יכול לברר על זה?

 

בנוגע למה שאמרת שאפשר לנסוע גם בלי זה, אתה צודק, אבל מבחוץ האוטו נראה כמו אוטו גנוב של ערבים.

וזה ממש מגעיל לנסוע ככה. תאמין לי מספיק שהצבע של האוטו שלי הוא מין אפור כחול מגעיל כזה.

פורסם

כיסוי נוי לגלגל מקורי עלול לעלות מאות שקלים. קנה כיסויים אוניברסאליים בחנויות חלקי חילוף או אוטו-דיפו, המחירים הם עשרות שקלים, וסגור עניין.

אם כבד לך לארנק כיסויי הגלגל המקורי רד לגמרי מעניין חישוקי גלגל מסגסוגת קלה.

פורסם

טוב הבנתי.

מה לגבי יד שנייה אי אפשר להשיג בזול יותר? אין איזה מוסך של רכבים שעברו תאונת טוטלוס והם מוכרים חלקים מהם?

דווקא שם לפי דעתי אפשר למצוא אחלה של מציאות..

פורסם

חברת קרסו (יבואן רנו וניסאן)אהובים לדרוש מחירים הזויים לחלפים.

 

משומש? נסה בפירוקיות רכב.

ב80-90 שקלים קונים משהו נחמד באוטודיפו\פנצ'ריה - אין צורך לקנות מקורי

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...