Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש פה..

יש לי גיפ פאגארו קצר..

קניתי עכשיו סאב פיונר 1000 ואט 470 rms

ומגבר Lightning Audio - 800 ואט עם 4 יציאות..

עכשיו מקדימה יש לי סט קומפוננט של סרוין וגה פשוט לא מקצועי ומאחורה יש לי את הרמקוליים המקוריים של החברה שהם

6x9 באיכות סבבה...

עוד לא הרכבתי את המגבר והסאב.. מה אתם ממליצים לי לעשותת..?

להרכיב את הסאב ואת שני הרמקוליים האחוריים [מקוריים של החברה] או את הסאב ואת שני הרמקוליים הקדמיים[סרווין וגה קומפוננט]...?

ורציתי לדעת גם אם ישמעו אצלי טוב...

פורסם
סאב+מגבר+קידמיים.

אני בטוח שהקידמיים יותר איכותיים מהאחוריים שבאו עם הרכב.

אחוריים תחבר ל-HU וזהו.

 

מסתומרת אחוריים תחבר ל HU ..?

מזה בכלל HU חחח..?

פורסם
סאב+מגבר+קידמיים.

אני בטוח שהקידמיים יותר איכותיים מהאחוריים שבאו עם הרכב.

אחוריים תחבר ל-HU וזהו.

מסכים עם אמיל 221 עד שלא תפעיל את המערכת לא תדע. סביר להניח שתישמע נחמד לא יותר מידיי

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אם אתה מתכוון לרדת עם הג'יפ לשטח שים לב שההתקנה מאד חזקה ותיבת הסאב תפוסה אחרת היא תעוף לך בשטח.

לגבי החיבור, מצטרף לקודמים, קומפוננט וסאב מחוברים למגבר אחוריים מחוברים ל-Head Unit.

אם תכוון נכון את המערכת אתה תשמע יפה מאד.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

תודה ממש עזרתם לי...

עכשיו יש לי עוד שאלה קטנה...

מישהו יודע על מתקין טוב ולא יקר...

דיברתי עם שני אנשים אחד אמר לי 500 על העבודה הזאת והשני אמר לי 450..

זה לא קצת יקר בשביל התקנה בלבד..?? או שאלה המחירים

[אזור המרכז..]

×
×
  • תוכן חדש...