Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יחסית ל106 עם מכלולים פשוטים יותר ובדגמים יותר ספרטניים שכוללים פחות איבזור בעייתי לפעמים ופחות תחכומי חשמל.

 

תסכים איתי שבגדול בתור רכב ... יותר פשוט וזול לטפל ב106 מאשר בZX?

זאת הכוונה

וגם אם צריכים דברים קטנים

כמו צמיגים

ציריות

רפידות

דיסקים

גומיות וכו ... הם לרוב זולים יותר ב106

 

אני לא מסכים בכלל :!:

 

נוכחתי לדעת שכמעט ולא קיים הבדל באחזקת צרפתיה ספורטיבית לצרפתיה בסיסית.

 

וזו גם הסיבה שאני לא ממליץ על צרפתיות(PSA) בסיסיות.

אם כבר לסבול מאמינות לקויה , לפחות שהרכב יספק דיבדנדים בתחומים אחרים :!: אחרת, :?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יחסית ל106 עם מכלולים פשוטים יותר ובדגמים יותר ספרטניים שכוללים פחות איבזור בעייתי לפעמים ופחות תחכומי חשמל.

 

תסכים איתי שבגדול בתור רכב ... יותר פשוט וזול לטפל ב106 מאשר בZX?

זאת הכוונה

וגם אם צריכים דברים קטנים

כמו צמיגים

ציריות

רפידות

דיסקים

גומיות וכו ... הם לרוב זולים יותר ב106

 

אתה טועה.

ב ZX יותר קל לטפל כי יש לה:

 

1. תא מנוע מרווח יותר

2. חלקים זולים "יחסית" שנמצאים כמעט בכל 306/קסארה/ברלינגו

3. צמיגים זה פונקציה של מידה ואין קשר הדוק בינה לבין תקלות מכאניות

 

כמו שאמר ידידי היקר בעל הוולקן:

"אם כבר לסבול אז עדיף לסבול בסטייל (עם מכונית חזקה יחסית) ולא לצאת מהמוסך עם חור בכיס של 4K ולהכנס ל306 1.4"

 

מה לעשות וגם הדגמים הכי פשוטים של פג'ו נוטים לסבול מבלאי מנוע מוגבר, רגישות היסטרית במערכת הקירור ובלאי גבוה מהממוצע בעל שאר המערכות.

אז כמו שנאמר, אם כבר סובלים - אז לפחות בסטייל ושהיה שווה את זה (קרי: מכונית מתגמלת גם בכוח וגם בהתנהגות....ולא: 306/106 עם מנוע 1.4 אינן מתגמלות בכח).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש XSI באתר של וואלה, הוא נקרא ביי! או משהו כזה... נכנסים לשם, ויש שם מודעות למכירה, נמצא ברכב מן הסתם... כדאי לבדוק..

לפי דעתי לא כדאי לשלול את הפג'ואים הקטנות מייד, ואפילו עדיף לקחת סיבוב התרשמות... באשר לוולקן, עם אני זוכר נכון יש דגם ספורטיבי באמת, וזה נקרא באירופה רק "משפחתית חזקה" או משהו כזה... אין לי מושג בכל מקרה, לא נהגתי אליהן לצערי, לא ניסיתי, ואני ממליץ בכל מקרה לקבל החלטת לפי ניסיון אישי... ולא להסתמך רק על דעות של אחרים, אלא גם.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
האם ZX יותר טובה מBX?

 

כן.

תודה על התשובה.

 

עוד יותר תודה על זה שלא נגררו עשרות תשובות ציניות אחרי :).

 

טוב אבא לא מוכן לגבות אותי בקשר לZX

הוא אומר שהמערכת ההידרואלית של ההיגוי האחורי יקרה לטיפול, ואין מוסכים שמתעסקים עם זה בארץ, כנראה שאני אתחיל לעבוד בנתיים, כי אני ממש רוצה את האוטו הזה.

פורסם
האם ZX יותר טובה מBX?

 

כן.

תודה על התשובה.

 

עוד יותר תודה על זה שלא נגררו עשרות תשובות ציניות אחרי :).

 

טוב אבא לא מוכן לגבות אותי בקשר לZX

הוא אומר שהמערכת ההידרואלית של ההיגוי האחורי יקרה לטיפול, ואין מוסכים שמתעסקים עם זה בארץ, כנראה שאני אתחיל לעבוד בנתיים, כי אני ממש רוצה את האוטו הזה.

 

תגיד לאבא שלך שני דברים :

 

א. ל ZX אין מערכת הידראולית כבולמים (כמו ב BX למשל) , אלה בולמים וקפיצים רגילים כמו 306 נניח.

ב. מערכת ההיגוי האחורי לא הידראולית .

פורסם

מערכת ההיגוי ההידרו-פניאומטית האחורית בוולקן עם השלייף התחתון והבוגיזים המתהפכים, זה בסה"כ זוג גומיות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
מערכת ההיגוי ההידרו-פניאומטית האחורית בוולקן עם השלייף התחתון והבוגיזים המתהפכים, זה בסה"כ זוג גומיות.

ג'יבריש צרופה בשבילי - אתה יכול להתעמק?

 

מה אומרים הדגמים האחרים של הZX (ריפלקס, אוואנטג'...)?

פורסם
מערכת ההיגוי ההידרו-פניאומטית האחורית בוולקן עם השלייף התחתון והבוגיזים המתהפכים, זה בסה"כ זוג גומיות.

ג'יבריש צרופה בשבילי - אתה יכול להתעמק?

 

מה אומרים הדגמים האחרים של הZX (ריפלקס, אוואנטג'...)?

 

מה שמנסים להעביר לך זה שאין שם דבר מיוחד בZX.

 

רכב סטנדרטי לחלוטין עם שילדה מעולה ובעיות אמינות ידועות.

 

ריפלקס , אוואנטז' , אורה , פוריו וכו' הן רמות גימור.

 

הריפלקס היא הנמוכה ביותר.


×
×
  • תוכן חדש...