Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, לבסוף הצלחתי לשכנע את אבא למכור את הלנטרה ולקנות רכב שיהיה בשבילי ולא בשבילו.

 

אילו מכוניות יש שעדיין בייצור (206,SAXO וכד') משנתון מוקדם 90+ שטווח המחירים שלהם נע בין20K ל25K מקסימום בלי אפשרות למתוח.

 

פשוט אמרתי לאבא שלי, "אבא, אני רוצה 205GTI" הוא אמר,"לא מייצרים יותר 205 אז אני לא רוצה לקחת".

 

הבנתם תקטע, בכל אופן יש דגש על מכוניות שבייצור עדיין ושכמובן אבל בלי ספק נגמרות באיזה שהיא סיומת (GTI,VTS,VTR,XSI,XS, ומה ששכחתי) מקווה שתוכלו לעזור לי ובקרוב, אחזור לכביש, מהיר, ועצבני (אני מרוקאי).

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ווף :(

 

אז אבא ייצטרך להתגמש.

 

בוא נגיד שאני מוותר על ה"עדיין בייצור" מה יהיה לי הכי משתלם?

 

אם אפשר בבקשה לשים דגש על הפיז'ו-ים יש לי איזה שהיא זיקה בגלל שהרכב הראשון שלי היה פיז'ו.

פורסם

אממ... כנראה ש (ואני מצטער מראש שאני אומר את זה) - 106 ראלי או XSI תהיה מתאימה... (אפשר אפילו לומר שהיא עדיין מיוצרת בחו"ל, בגרסת GTI בלבד למיטב ידיעתי, אבל זה חסר משמעות)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אממ... כנראה ש (ואני מצטער מראש שאני אומר את זה) - 106 ראלי או XSI תהיה מתאימה... (אפשר אפילו לומר שהיא עדיין מיוצרת בחו"ל, בגרסת GTI בלבד למיטב ידיעתי, אבל זה חסר משמעות)

 

רוני

 

ה-106 נמכרת בצרפת בכל הגרסאות (3 ו-5 דלתות, מנועי 1.1, 1.4, 1.5 דיזל ו-1.6 עם 120 כ"ס). מרביתן נראות כמו העתק של ה-GTI כולל חישוקים קלים וניפוחי מרכב (כך הן נמכרות).

פורסם
יש בארץ 106XSI עם 1.6 ו120כ"ס עם שסי נקי?

 

אם כן, מה יהיו המחירים?

ראיתי שהרבה אנשים שמוכרים רוצים מעל המחירון.

 

יש בארץ 106GTI עם 1.6 ו-120 כ"ס ושסי נקי. הן מעל לתקציב שלך.

 

ורועי - לא ידעתי שהן נמכרות עדיין בכל הגרסאות... מוזר

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יש בארץ 106XSI עם 1.6 ו120כ"ס עם שסי נקי?

 

אם כן, מה יהיו המחירים?

ראיתי שהרבה אנשים שמוכרים רוצים מעל המחירון.

 

יש בארץ 106GTI עם 1.6 ו-120 כ"ס ושסי נקי. הן מעל לתקציב שלך.

 

ורועי - לא ידעתי שהן נמכרות עדיין בכל הגרסאות... מוזר

 

רוני

 

כן ה106 GTI יקרה...

 

אבל אם כבר התגמשת בקטע של הייצור (זאת אומרת לא אכפת לך שהיא לא מיוצרת עדיין) אז למה לא ללכת על הרעיון הראשוני שלך 205 GTI?

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

האפשרויות הראשונות הן כאמור 106 XSI או ראלי, אפשר לחפש גם קליאו RSI שנת 94'.

 

עד כמה שזכור לי אתה חלק מחברי הפורום גדולי הגוף (אתה בחברה טובה, יחד איתי, אריאל וזרזיר :lol: ) ולכן כדאי לך לשקול ZX וולקן.

 

למה לא 205GTI? ככה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
האפשרויות הראשונות הן כאמור 106 XSI או ראלי, אפשר לחפש גם קליאו RSI שנת 94'.

 

עד כמה שזכור לי אתה חלק מחברי הפורום גדולי הגוף (אתה בחברה טובה, יחד איתי, אריאל וזרזיר :lol: ) ולכן כדאי לך לשקול ZX וולקן.

 

למה לא 205GTI? ככה.

 

מה איתי? :oops:

 

שכחת?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
האפשרויות הראשונות הן כאמור 106 XSI או ראלי, אפשר לחפש גם קליאו RSI שנת 94'.

 

עד כמה שזכור לי אתה חלק מחברי הפורום גדולי הגוף (אתה בחברה טובה, יחד איתי, אריאל וזרזיר :lol: ) ולכן כדאי לך לשקול ZX וולקן.

 

למה לא 205GTI? ככה.

 

מה איתי? :oops:

 

שכחת?

 

הרמן ידידי מהיבשת הקרה...

למרות מימדי גופך הבלתי מבוטלים אתה עדיין לא שייך לליגה הבכירה.

אפשר להגיד שאנחנו בליגת העל ואתה בליגה הלאומית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
האפשרויות הראשונות הן כאמור 106 XSI או ראלי, אפשר לחפש גם קליאו RSI שנת 94'.

 

עד כמה שזכור לי אתה חלק מחברי הפורום גדולי הגוף (אתה בחברה טובה, יחד איתי, אריאל וזרזיר :lol: ) ולכן כדאי לך לשקול ZX וולקן.

 

למה לא 205GTI? ככה.

 

מה איתי? :oops:

 

שכחת?

 

הרמן ידידי מהיבשת הקרה...

למרות מימדי גופך הבלתי מבוטלים אתה עדיין לא שייך לליגה הבכירה.

אפשר להגיד שאנחנו בליגת העל ואתה בליגה הלאומית.

 

אז אתה אומר שיש לי לאן לשאוף. :twisted:

 

דווקא אני זוכר שאני יותר מגודל ממך ומאריאל, את זרזיר עדיין לא יצא לי להכיר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...