Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רגע

הZX וולקן מרווחת יותר?

 

אני נהגתי פעם ב205 לא היה לי בעיות עם גובה/רוחב...

 

 

מה לגבי קליאו RSI באמת?

שנת 94? האם זה דגם ספורטיבי?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברה יכול להיות שמצאתי

פיז`ו106 XSI ידני 2 דלתות

1400

 

במחיר מחירון (18,500)

 

ללכת על זה?

 

בדיקה והכול?

 

הוא טוען שיש לאוטו 92 כ"ס

הגיוני?

אם אפשר לענות לי כמה שיותר מהר.

פורסם
חברה יכול להיות שמצאתי

פיז`ו106 XSI ידני 2 דלתות

1400

 

במחיר מחירון (18,500)

 

ללכת על זה?

 

בדיקה והכול?

 

הוא טוען שיש לאוטו 92 כ"ס

הגיוני?

אם אפשר לענות לי כמה שיותר מהר.

 

איזה שנה האוטו? לאוטו היו 95 כ"ס כשהיה חדש

 

איזו יד? האם יש ספר טיפולים?

 

מאוד מסוכן לרכוש 106 מבוגרת שלא טופלה כראוי וזה אפילו בגדר הנחת כסף על קרן הצבי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

האוטו יד חמישית (הXSI)

שייך לבחור שאבא שלו מנהל מוסך

שמטפל לו באוטו

יש סאן רוף ידני.

אין ספר טיפולים.

יש התחייבות לשסי

 

וגם יש שנת 96 RALLY לא XSI

מחיר 23,500

יד שלישית

אצל הבחור מאפריל 01

מטופל מאפריל במוסך מורשה בכפ"ס

שמור

ויש התחייבות לשסי גם כן

 

כדאי לי ללכת על השנת 96 לבדוק מה קורה איתו?

 

הראלי פחות טוב מהXSI נכון?

פורסם

הראלי פחות טוב מהXSI נכון?

 

יש לך 657 הודעות, אתה פה מאפריל ואתה שואל שאלה כזו ?!

 

היכלם לך :mm_tongu:

 

אתה אכזרי :twisted:

 

ככה זה ברגע שאתה מגיע לרגע האמת ,קשה

 

בשביל זה אנו כאן...

 

צדקת..

 

תמיכה נפשית.

 

(אה שכחתי יש לך יפנית :p )

 

 

 

האוטו יד חמישית (הXSI)

שייך לבחור שאבא שלו מנהל מוסך

שמטפל לו באוטו

יש סאן רוף ידני.

אין ספר טיפולים.

יש התחייבות לשסי

 

וגם יש שנת 96 RALLY לא XSI

מחיר 23,500

יד שלישית

אצל הבחור מאפריל 01

מטופל מאפריל במוסך מורשה בכפ"ס

שמור

ויש התחייבות לשסי גם כן

 

כדאי לי ללכת על השנת 96 לבדוק מה קורה איתו?

 

הראלי פחות טוב מהXSI נכון?

 

לך אמליץ לקחת את הרכב שבמצב יותר טוב מבין השניים.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אפילו שזה בא בחשבון על הביצועים?

 

אולי יותר שווה לי להשקיע בXSI טיפלה יותר ולקבל רכב יד 5?

 

או שמא עדיפה לי הראלי?

 

יש המון הבדל בין השתיים?

 

האם מישהו יוכל למנות בשבילי חסרונות וייתרונות?

יש ב106 היגוי אחורי?

אולי כדאי לוותר על שניהן לטובת וולקן?

 

סליחה שאני מעיק, אבל אני מת כבר לזרוק את הקוראנית שלי.

פורסם

ב 106 אין היגוי אחורי

 

כמו שאמרתי כך מה שבמצב יותר טוב.

 

הבדל בכח אין הרבה.

 

האבזור שהיה ביניהם ההבדל כבר התפרק גם ככה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אז כדאי אולי להמתין לוולקאן או שאלך לכיוון של 106ים?

 

יאמר לא לזכותי שאף פעם לא נהגתי על אוטו עם היגוי אחורי.

פורסם
אז כדאי אולי להמתין לוולקאן או שאלך לכיוון של 106ים?

 

יאמר לא לזכותי שאף פעם לא נהגתי על אוטו עם היגוי אחורי.

 

כדאי להמתין לוולקן , אבל רק אם יש לך סבלנות להמתין הרבה ! וסובלנות לקבל את עובדה שזה רכב ספורטיבי בן 10 + שנים שדורש הרבה תשומת לב ועולה קצת יותר כסף להחזיק אותו.

פורסם

וDAVIX

ה106XSI 1400 משמעותית מאד פחות חזקה מהראלי

מאד....

בגדול

תבדוק את הראלי ...

ואם היא תאכזב תבדוק את הXSI

 

המחיר על הראלי הוא קצת Fishy

אבל אולי זאת מציאה ושווה מאד לבדוק ...

 

וולקן זה הרבה יותר כסף ... אז עזוב

ו205 GTI לרוב יחייבו ישור קו מסיבי ...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יחסית ל106 עם מכלולים פשוטים יותר ובדגמים יותר ספרטניים שכוללים פחות איבזור בעייתי לפעמים ופחות תחכומי חשמל.

 

תסכים איתי שבגדול בתור רכב ... יותר פשוט וזול לטפל ב106 מאשר בZX?

זאת הכוונה

וגם אם צריכים דברים קטנים

כמו צמיגים

ציריות

רפידות

דיסקים

גומיות וכו ... הם לרוב זולים יותר ב106

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
יחסית ל106 עם מכלולים פשוטים יותר ובדגמים יותר ספרטניים שכוללים פחות איבזור בעייתי לפעמים ופחות תחכומי חשמל.

 

תסכים איתי שבגדול בתור רכב ... יותר פשוט וזול לטפל ב106 מאשר בZX?

זאת הכוונה

וגם אם צריכים דברים קטנים

כמו צמיגים

ציריות

רפידות

דיסקים

גומיות וכו ... הם לרוב זולים יותר ב106

 

אני חושב שאתה טועה...

יכולים להיות רכיבים שהם יקרים משמעותית ברכב מסויים מאשר ברכב אחר ללא תלות בגודל שלו / אבזור / לא יודע מה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...