Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים התחילו אצלי בעיות מוזרות ברכב

 

המנוע אינו עובד עגול והוא חותך, האוטו לפעמים בכלל לא רוצה להניע, במהלך נסיעה פתאום מד הסלד עולה ל 6 אלל ומד המהירות לסוף הסקלה, המחוגים משתגעים וכל נורות ההזהרה איתם

במהלך אחת הנסיעות האחרונות האוטו החליט לתת לי גז על דעת עצמו

ויש רעשים של טיקים מכיוון הפיוזים בנסיעה שהכל מתחיל להשתגע

 

מישהו אמר לי שיכול להיות שהלך מחשב הרכב וזה דיי סיפור רציני

 

אשמח לדעותיכם בנושא

 

תודה

יצחק.

פורסם

הפתרון במצב זה אחד הוא- ללכת ולהתחבר לרכב עם סורק תקלות,לבדוק את כל קודי התקלה הקיימים ולנסות לטפל בהם.

וגם אם באמת הבעיה היא המחשב לא חייבים לשי חדש ואפשר לדעתי להביא תחליפי עם אחריות וזה לא סוף העולם.

אבל,לך לאדם שאתה סומך עליו (לא לאחד שיפתור את התקלה בשיטת "נחש -מצליח,

אזהרה- אין הרבה בעלי מקצוע אמינים כמו מנהל הפורום,דני שפרש כנראה מעסקיו....)ובכל זאת יש כמה צדיקים סבסדום ותנסה למצוא לפחות אחד כזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הפתרון במצב זה אחד הוא- ללכת ולהתחבר לרכב עם סורק תקלות,לבדוק את כל קודי התקלה הקיימים ולנסות לטפל בהם.

וגם אם באמת הבעיה היא המחשב לא חייבים לשי חדש ואפשר לדעתי להביא תחליפי עם אחריות וזה לא סוף העולם.

אבל,לך לאדם שאתה סומך עליו (לא לאחד שיפתור את התקלה בשיטת "נחש -מצליח,

אזהרה- אין הרבה בעלי מקצוע אמינים כמו מנהל הפורום,דני שפרש כנראה מעסקיו....)ובכל זאת יש כמה צדיקים סבסדום ותנסה למצוא לפחות אחד כזה.

 

אם זה מחשב רכב, כמה עולה מחשב חדש / תחליפי

פורסם

שבוע טוב!

 

אני בזמנו החלפתי מחשב של הקורסיקה שלי, שנמכרה אתמול, וזה עלה לי בסביבות 3000 +- ש"ח. אני מאמין שגם קווליר עולה כך...

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

פורסם

שבוע טוב

  1. לגשת למוסך
  2. לבדוק טעינה
  3. לבדוק חיבורי מצבר נקיון והידוק
  4. אם זה לא עזר לבדוק קודי תקלה


שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
שבוע טוב

  1. לגשת למוסך
  2. לבדוק טעינה
  3. לבדוק חיבורי מצבר נקיון והידוק
  4. אם זה לא עזר לבדוק קודי תקלה


שא ברכה

 

 

:mm_yeah: :mm_yeah: הנה לכם עצות של בעל מקצוע מנוסה!

פורסם
תודה רבה לכם

 

הבעיה הייתה כבל המינוס שלא היה הדוק מספיק וגרם לכל המערכת להשתגע

BUT I TOLD YOU



I TOLD YOU

MILLIONS TIMES

I TOLD YOU

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

×
×
  • תוכן חדש...