Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי נציג השירות היה חמור אבל אתה לא פחות חמור.

 

לפני שמוסרים מכשיר לתיקון מגבים את הזיכרון או מבקשים מסלקום לגבות עבורך מ(לי יש גיבוי על המחשב שלהם). בסה"כ הם

הציעו לך פיצוי הוגן.

 

בקשר לאיכות שירות, אתמול חיפשתי מספר טלפון של מישהו שכל מה שזכרתי שהוא ברשת אוראנג' ושהנהג שלי התקשר אליו ביום מסויים בשעות הצהריים ושכחצי שעה לפני זה אותו אדם התקשר אלי (טלפון אחר משל הנהג שלי). בשיחה אחת ל *234 הם איתרו עבורי את המספר ללא כל חיוב או בעיות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בקשר למכשירים : אני לא נוהג להתחתן עם חברות סלולריות, אני קונה ומוכר מכשירים בלוחות היד 2 , וככה מתעדכן במכשיר הכי חדש פעם בשנה בממוצע ובדרך כלל ללא תוספת כסף (מוכר את הישן).

 

 

בוא תסביר לכולנו איך אתה מחליף פעם בשנה מכשיר ל"מכשיר הכי חדש" בלי להוסיף כסף לעומת הישן.

שוק המכשירים הסלולרים הוא שוק שבו ערך המוצר נשחק משמעותית תוך שנה (בד"כ 50% שחיקה אחרי שנה).

 

או שאתה יורד פעם בשנה ברמת המכשירים שאתה מחזיק, או שעלית פה על שיטת מסחר כדאית ביותר!

פרט נמק והסבר...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
או שעלית פה על שיטת מסחר כדאית ביותר!

פרט נמק והסבר...

שיטת מסחר כדאית לא מגלים...:wink: אלא שבמקרה זה היא לא קיימת.

Veni Vidi Vici

פורסם
מסכים עם עידן.

אורנג' היום מספר 1 בשירות.

 

בקשר למכשירים : אני לא נוהג להתחתן עם חברות סלולריות, אני קונה ומוכר מכשירים בלוחות היד 2 , וככה מתעדכן במכשיר הכי חדש פעם בשנה בממוצע ובדרך כלל ללא תוספת כסף (מוכר את הישן).

 

כשאתה מכניס מכשיר לאורנג' לטיפול, הם בכלל לוקחים אותו בלי ה SIM.

כל מה שנותר לך לוודא זה שכל הזכרונות שלך נשמרים על ה SIM ואז אין בעיה.

ניתן לגבות באמצעות סינכרון עם האאוטלוק או באמצעות קוראים SIM יעודיים שעולים כמה עשרות שקלים ושווים כל אגורה.

 

 

אני בכלל שמעתי שעל פי סקר, סלקום מספר אחד בשירות ואורנג' מספר אחד במחירי השיחות.

בכל אופן, לא צריכים שום סקר כדי לדעת שמסלול החיילים של אורנג' משתלם.

אייל, מצד אחד, מה שאתה עושה חכם, אבל מה יקרה אם יתקלקל לך הטלפון?

אני, "פראייר" שכמותי, משלם ארבעים שקל ביטוח בחודש וזה מה שקרה לי לאחרונה:

1. הטלפון כובס (אל תשאלו איך) והלך לעולמו - בעקבות הביטוח, תשלום של 500 ש"ח הניב לי טלפון חדש.

2. בעיה מוזרה בטלפון שגרמה לו להכבה - טלפון חדש.

 

לפעמים ביטוח משתלם...

פורסם

תומר, הכל תלוי בתדירות הרג המכשירים שלך.

 

אצלי חלק מבוטחים (גם אני כבר כיבסתי טלפון ואני הורג אותם בקצב) וחלק לא בהתאם לאופי השימוש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תקנו דונגל של BLUETOOTH וכך לא תצטרכו לדאוג גם בעתיד לגבי גיבויים.

לא משנה איזה פלאפון תקנו 99% שיהיה בו BLUETOOTH ותוכלו לגבות אותו בעזרת הדונגל.

כמובן הרבה יותר נוח מכבל, יש סינכרון אוטומטי בלה בלה..

פורסם

קצב הרג המכשירים? אני לא רואה סיבה להתיחס למכשיר שעולה 2000 ש"ח וצפונה כמו לבובה של 2 שקל.

 

אני משתדל לשמור על הדברים שלי בכל מצב.

 

פעם אחת בחיים שלי קניתי מכשיר חדש ברשת פלאפון וזה היה כשהוא רק יצא לשוק ושילמתי עליו 3400 ש"ח במזומן, ביטוח עד היום לא עשיתי לו והוא מתפקד כבר איזה 5 שנים בערך ללא שום בעיה.

 

גם המכשיר שלי ברשת אורנג' שיש לי כבר שנתיים, ללא ביטוח ועד היום שום בעיה, ובסלקום בכלל המכשיר מסוף שנות 90 נראה לי ומתפקד כמו חדש. רק תשמור על המכשיר ואתה תהנה ממנו בלי בעיה ובלי ביטוחים מיותרים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שוב, זה תלוי בתחום העיסוק ובמכשיר.

 

אישית אני לא קונה מכשירים יקרים עם תכונות מיותרות עבורי אבל כשאתה מסתובב באתרי בנייה, יורד לשוחות ביוב עם מים, המכשיר חוטף מכות בעבודה וכו' אז עושים ביטוח אבל אם מדובר בקבוע ברכב או במכשיר של הפקידה אז ממש אין צורך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני בכלל שמעתי שעל פי סקר, סלקום מספר אחד בשירות ואורנג' מספר אחד במחירי השיחות.

בכל אופן, לא צריכים שום סקר כדי לדעת שמסלול החיילים של אורנג' משתלם.

אייל, מצד אחד, מה שאתה עושה חכם, אבל מה יקרה אם יתקלקל לך הטלפון?

אני, "פראייר" שכמותי, משלם ארבעים שקל ביטוח בחודש וזה מה שקרה לי לאחרונה:

1. הטלפון כובס (אל תשאלו איך) והלך לעולמו - בעקבות הביטוח, תשלום של 500 ש"ח הניב לי טלפון חדש.

2. בעיה מוזרה בטלפון שגרמה לו להכבה - טלפון חדש.

 

לפעמים ביטוח משתלם...

 

אני לא יודע באיזו רשת אתה מחובר, אבל בוא אני אספר לך משהו יפה שקרה לי,ותבין למה לא משתלם לעשות ביטוח:

 

הרסתי מכשיר נוקיה 6230I,שלא היה מבוטח.

 

כשבאתי לתחנת שירות של אורנג' הכניסו את המכשיר לבדיקה,שבתומה הודיעו לי שאני צריך מכשיר חדש,ושעלותו תיהיה סביב ה-800 שקלים או 900 (לא זוכר,היה לפני אולי שנה).

ואז הנציגת שירות הנחמדה הציעה לי לעשות עכשיו ביטוח תיקונים,לשלם עליו 30 שקלים,ואז אני אצטרך רק להוסיף משהו כמו 200 שקלים למכשיר החדש.

שאלתי אותה "אוקיי,נניח ועכשיו אני עושה את הביטוח,אני מחוייב להיות עם הביטוח לתקופה ארוכה?"

 

היא ענתה לי באלו המילים:

 

"מבחינתנו אתה יכול עכשיו לשלם 30 שקל ולעשות ביטוח,ויום לאחר שתקבל את המכשיר החדש תתקשר ותפסיק את הביטוח, אין כל התחייבות".

 

וככה קיבלתי מכשיר חדש ב-230 שקל,ללא שום ביטוח.

 

המחירי ביטוחים בארץ פשוט שחיטה, ואני מעדיף להסתמך על זה שלכל מכשיר יש בשנה הראשונה לפחות אחריות יצרן.

 

אגב,טיפ מאוד חשוב שעוזר המון בחיים, תשתדל תמיד להתחבב על נציגות השירות בתחנת השירות אליה אתה הולך, אין לך מושג כמה זה יכול לעזור לך.

 

דווקא המקרה שציינתי היה עם מישהי שאני לא מכיר,אבל מאלה שאני כן מכיר קיבלתי 3 אוזניות בלוטות',סוללה נוספת, ופנלים הייתי מחליף בתדירות של תחתונים,ובנוסף "מרחו" לי את האחריות יצרן של הנוקיה למשך שנתיים (לא שילמתי על אף תיקון).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
קצב הרג המכשירים? אני לא רואה סיבה להתיחס למכשיר שעולה 2000 ש"ח וצפונה כמו לבובה של 2 שקל.

 

אני משתדל לשמור על הדברים שלי בכל מצב.

 

פעם אחת בחיים שלי קניתי מכשיר חדש ברשת פלאפון וזה היה כשהוא רק יצא לשוק ושילמתי עליו 3400 ש"ח במזומן, ביטוח עד היום לא עשיתי לו והוא מתפקד כבר איזה 5 שנים בערך ללא שום בעיה.

 

גם המכשיר שלי ברשת אורנג' שיש לי כבר שנתיים, ללא ביטוח ועד היום שום בעיה, ובסלקום בכלל המכשיר מסוף שנות 90 נראה לי ומתפקד כמו חדש. רק תשמור על המכשיר ואתה תהנה ממנו בלי בעיה ובלי ביטוחים מיותרים.

 

 

לפעמים זה לא תלוי בך, יש גם באגים

 

אם תתחיל לשאול אותי כמה זה 49 ש"ח כפול X חודשים, אני אבכה.

פורסם

באגים זה אחריות יצרן לפחות בשנה הראשונה.

 

ועידן מה שאמרו לך על הביטוח נשמע מוזר כי ברגע שאתה בא עם מכשיר משומש ורוצה לעשות ביטוח הם דורשים לבצע בדיקה למכשיר ולראות שהוא באמת תקין כדי שלא יצא מצב כמו שאתה עשית וגרמת להם לסוג של "הפסד" על מכשיר חדש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תבדוק את זה, קרה לי כמה וכמה פעמים עם הקטע של הביטוח, אני ציינתי רק את המקרה הקיצוני (שבוע קיבלתי מכשיר חדש בהשתתפות עצמית מופחתת ללא ביטוח).

 

עם קצת חיוך ואדיבות, אפשר להשיג המון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קספר, רשמתי בהודעה שאני גם לא תלית שכולה תכלת כי לא גיביתי את המספרים.

פעם אחרונה שבקרתי במעבדת תיקון של סלקום זה היה לפני כ-6 שנים בערך כאשר שדרגתי את הנוקיה 5120 שלי ל-5120I (כדי שיוכל גם לשלוח הודעות SMS). מאז אני דוגל בדעה של אייל, המכשיר הפרטי שלי אומנם מחובר לסלקום אבל אני לא משלם להם כלום חוץ מ-10 ש"ח תחזוקה על הקו ובכל שניה שאני רוצה אני מתנתק בלי קנסות/התחייבויות וכו'.

לצערי לפני שנה בדיוק קבלתי הצעה נדיבה מהמשפחה להצטרף למסלול ביחד ולקבל 6230I בעלות של 10 ש"ח לחודש.

בעקבות תום התקופת אחריות ובאג קטן שהיה בטלפון החלטתי להכניס את הטלפון לתיקון, טעות שאני בטוח לא אחזור עליה יותר בחיים.

אני אומנם לא שומר על המכשירים שלי במצב תצוגה אבל משום מה יש לי מזל עם הנוקיות שלי וב-10 שנים האחרונות הם לא איכזבו אותי אף פעם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...