Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז לפי מה שאתה אומר

 

מפריע לדתיים לראות גבר חצי ערום עם כל החבילה בחוץ (אגב זה דבר מאוד אופייני בת"א) או לסבית עם כל החזה בחוץ, שיעברו דירה.

 

הרי אף אחד לא הכריח אותם לגור שם, לא ככה?

 

 

תומר, אני לא יודע איפה בדיוק גדלת או טיילת בת"א...

אבל תעדכן אותי, שאני אדע לא להסתובב שם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רחוב בן יהודה, לא גדלתי אלא עבדתי שם שנה.

 

הומו שמן לבוש בטייץ הדוק ללא תחתוני ככה שיראו לו הכל, מגפיים שחורים ואיזה ז'קט עור שחור ללא חולצה וכובע בוקרים.

תוסיף לכל זה את הכרס שלו שנופלת החוצה וכלב דלמטי בקצה הרצועה. אה, והחבר שלו צמוד אליו הולכים מחובקים כמו זוג יונים (למי ששואל איך אני יודע שהוא הומו)

 

יש שם הרבה הומואים שהולכים ככה פרובוקטיבי, קוקסינלים יש שם בכמויות אם אתה מעוניין :)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אגב, שמעתי היום בבוקר ברדיו שהמצעד הוא לאורך 200 מטרים בלבד.

 

זאת עוד סיבה לכך שזאת סתם פרובוקציה וכל הנושא מיותר לחלוטין.

 

 

12 שעות אני לא מגיב ונהיה שמח :wink:

 

 

 

בכל אופן, גם לחופש ביטוי ודעה יש גבול.

נכון שירושלים היא גם עיר חלונית לכל דבר, אך זה לא מצדיק את ההתעקשות של "הסוטים" האלו לקיים את המצעד שלהם דווקא שם.

למה להוציא משהו מגעיל החוצה, ולא להשאיר אותו בחדרי חדרים?! את מי זה מעניין?! במה הם מתגאים בדיוק?!

ואם הגענו למצב שמדינת ישראל צריכה ליחצן את עצמה בצורה של 'הומואים מתנשקים על רקע ירושלים' זאת בכלל חוצפה.

 

וכן, אתם יכולים להמשיך לכתוב חופש הביטוי ובלה בלה בלה. צר לי, אין קשר. זאת תועבה לכל דבר, ועוד בפומבי!

אין פה עניין של חופש ביטוי. מה גם שזה גובל בצנעת הפרט וכיבוד הציבור עצמו.

 

וכל מי שהשווה את זה לשנאת האדם השחור בארה"ב בעבר וכדו'- תחשוב שוב על דבריך.

אין כל עילה לטענתך ואין כל קשר לדבר.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני אשאל את אותה שאלה ששאלתי פעם שעברה בדיון שנפתח, למה ההומואים האלה לא הולכים לצעוד בטייבה או אולי באום אל פאחם או אולי בבאקה אל גרביה? למה לעזעזל המשטרה צריכה להתעסק עם הומואים שסתם רוצים לצעוד להם? כשגם ככה לא חסר להם מה לעשות. אני אם הייתי הומו לא הייתי מתגאה בזה (תרתי משמע), וגם אני לא רואה סיבה שהם ילכו ויצעקו את זה בכל הרחוב ואם באמת בא להם לעשות את זה, אז שיעשו את זה בטייבה, נראה מה אז יגידו כל אותם שמאלנים כשהערבים לא ירצו שהם יצעדו אצלם.

ROOONEEYY

פורסם

חוסר ההפנמה של הדמוקרטיה וזכויות האדם אשר בצידה המתבטא בשרשור הזה, מעורר בי מחשבות נוגות באשר לעתידה של מדינת ישראל.

קחו חומר למחשבה:

"כשבאו לקחת את היהודים לא מחיתי כי לא הייתי יהודי, כשבאו לקחת את אנשי האיגודים המקצועים, לא השתייכתי לאיגוד. כשבאו לקחת את הנוצרים הקתולים, לא הייתי קתולי. כשבאו לקחת אותי, לא נשאר מי שימחה" (מרטין ניימולר)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא יודע מה אתכם, אבל בשרשור הקודם הבנתי שאין מה לעשות, אנשים פרימיטיביים היו ותמיד יהיו אחוז נכבד מהאוכלוסיה, עם אינטרנט או בלי, עם פורומים(אהמ) או בלי, נו מילא.

פורסם
אני בתור יהודי לא חרדי לא לאומי פשוט יהודי מתכוון בעוד שבועיים בערך לשרוף את המדים לשעבר שלי

 

אני מקווה שזה לא פוגע בציבור הציוני פה

 

לאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!11111111111

 

:?

פורסם
לא יודע מה אתכם, אבל בשרשור הקודם הבנתי שאין מה לעשות, אנשים פרימיטיביים היו ותמיד יהיו אחוז נכבד מהאוכלוסיה, עם אינטרנט או בלי, עם פורומים(אהמ) או בלי, נו מילא.

 

איך אתה יכול לכנות פה אנשים פרמיטיביים? על סמך מה, דעותיהם הנורמליות והשפויות?

 

אני לא מבין אנשים כמוך לפעמים. מי עושה אותי יותר פרמיטיבי ממך?! :mm_mad:

זה שאני חושב שזה שגוי/אסור/בוטה/מגעיל?!

7,000 שוטרים לאירוע כזה, ואני פרמיטיבי?!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
זה שאני חושב שזה שגוי/אסור/בוטה/מגעיל?!

 

 

כן! (אם כבר שאלת). ועוד כל מיני דעות מוזרות שמראות על פרימיטיביות קלה עד כבדה. (תלוי בתגובה)

פורסם

צר לי שאתה חושב ככה.

לידיעתך זה בדיוק הפוך מבחינתי, כלפיך.

לדעתי אתה הוא הפרמיטיבי שחושב שדבר זה הוא חיובי.

 

אבל העיקר שקורה מה ש"חולי המין ההפוך" הזה רוצים- בלאגן, אש ורעש בשביל לקדם את הגועל שלהם!

זה בהחלט מצליח.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני חבר בפורום הזה כבר מספר שנים טובות , וכל שנה עולה דיון כזה או אחר בנוגע למצעד הגאווה וכדי לא להתעצבן, אני שותק.

 

השנה, החלטתי להוריד את הרסן מהפה כי כמות הגועל והגזענות שקראתי בעמודים האחרונים עשתה לי בחילה.

 

חברי הפורום היקרים - לי אין מה להסתיר, אני לא מתבייש בשום דבר וכל הסביבה הקרובה שליהכוללת את המשפחה שלי ,יודעת שאני הומו, אני יכול לחתום שיש עוד גולשים בפורום שלנו עם אותה "צרעת".

 

אישית, אני לא צועד, אני לא רואה בזה טעם רב.

אז נכון, אני שייך לקהילה מסויימת, שהפכו אותה למשהו שונה ולא נורמלי, אבל אני לא מרגיש שונה, בת.ז שלי לא כתוב שאני הומו, על כרטיס הביקור בעבודה שלי לא כתוב שאני הומו וגם לא תלויים אצלי דגלי גאווה במרפסת של הבית. אני מנהל חיי שיגרה רגילים לחלוטין, עם עבודה מסודרת ובילויים בשעות הפנאי, יש לי חברים הומואים ויש לי חברים סטרייטים ואני לא חושב שזה אמור לעניין מישהו אם אני בוחר לשכב עם בחורות או עם בחורים , עם שניהם יחד או עם כלבים וחתולים.

 

אני רואה כאן שתי בעיות מרכזיות:

 

1.חברי הקהילה עצמה - מדובר באנשים שחיו בפחד המון שנים (ואני אחד מהם), שגרמו להם להרגיש מצורעים ובעלי מום, שעשו מהם צחוק בגלל הנטיות המיניות שלהם ויצרו תחושה שהכול מבחירה. וכאשר האנשים האלה סוף סוף תפסו את עצמם בידיים והחליטו להראות לעולם שהם לא מתביישים במה שהם, נוצרו פרובקציות כמו מצעד הגאווה.

אינני רואה שום לגיטימציה לזרות לקהילה החרדית הכבדה מלח על הפצעים, מצד שני אני מאמין בחופש הביטוי, כי כל אחד זכאי להביע את עמדתו להתנהג ולהתלבש איך שהוא רק רוצה ולנהל את חייו כפי שהוא רואה לנכון.

 

2. הבעיה השנייה היא אוכלסיית הבורים, הפרימיטיביים ובעלי הדיעות הקדומות שחונכו בבתים עם חינוך "משובח" ורק בגללם אני לפעמים מצדיק מצעדים שכאלה.

יש מחסום רציני לאנשים שמונע מהם לקבל את השונה , מדובר אנשים מקובעים בעלי דיעות וקונספריציות שכל אוכלסיית ההומוסקסאולים והלסביות הם אנשים פרובקטיביים, בעלי התנהגות קיצונית המאפיינת מין כזה או אחר ואיך אפשר לשכוח, לכולם יש איידס.

תוציאו את זה לעצמכם מהראש, קרוב לוודאי שכל אחד מכם חי באופן כזה או אחר בסביבה של הומוסקסואלים ואתם אפילו לא יודעים מזה כי לרוב מדובר על אנשים מהשורה, מכל גזע ומכל מגזר.

 

כשהייתי בן 19, נשבעתי לעצמי שלא אתן לאף אחד לפגוע בי, לנצל אותי או להפלות אותי על רקע הנטיות המיניות שלי ולאט לאט גם הוצאתי את כל האנשים בחיי שלא ידעו לקבל אותי כמו שאני. אני חוזר ואומר, הדיעה שלי לגבי המצעד היא נייטרלית ואין לי תוכניות לפקוד אותו מכיוון שאני חושב שזה יוצר דיעה שלילית על כלל ההומוסקסואלים , הלסביות, טרסג'נדרים וכו' ואני אפילו מסכים עם חלק מהדיעות שהועלו פה לדיון.

מאידך,אני לא מצפה מאף אחד לקום בוקר אחד ו"לאמץ" לו איזה הומו מחמד כדי להוכיח לעולם שאין לו דיעות קדומות, אבל אני כן מצפה למעט כבוד בסיסי שמגיע לכל אדם ואדם ומציע לעצור ולחשוב לרגע לפני ששופכים רעל מהפה.

 

אנשים פה דיברו על דרך חיים שגוייה/פסולה ושאר זיוני שכל...

 

אתם עדי כך אטומים? אתם באמת חושבים שאנשים נולדו עם משיכה ברורה למין השני ויום אחד החליטו שנאמס להם?!

אני גם לא מבין מה אתם בדיוק מצפים, שנסתיר את זה? שנחיה סגורים בתוך ארון לנצח בגלל שאנחנו נמשכים לאותו המין?

 

זכותו של כל אדם להיות מאושר, זכותו של כל אדם להיות חופשי. כי אני רוצה ללכת עם בן הזוג שלי באמצע הרחוב, להחזיק לו את היד ולהראות חיבה אחד כלפי השני אני אעשה את זה בלי לחשוב פעמיים, כי אני לא רואה בזה שום דבר נורא.

 

לאותם שונאי הומואים/לסביות - תחשבו טוב טוב מה היה קורה אם היה נפתח דיון על אחת מעדות מהמזרח לדגמא.... - זה לא יהיה הכי נעים, נכון? זה אולי אפילו תהיה דריכה על יבלות של אנשים - אתם יודעים למה? כי אנשים טיפשים לא חסרים, בין אם הם פולנים, מרוקאים, רוסים או אתיופים וכמו שכל אחד רוצה שישפטו אותו כבן אדם ולא ע"י שיוך לקבוצה מסויימת, גם החברים שלי, אני וחלק לא קטן מהקהילה רוצים.

 

תפתחו טיפה את הראש, תבינו טוב שהעולם לא סובב סביבכם ותנו לאנשים לחיות בשלווה.

 

אם מישהו מפחד להגיב לי כי הוא עלול להדבק במחלות, אני מציע לו להלביש קונדום על האצבעות המקלידות..:wink:

 

כל טוב,

גיא.

פורסם

מדוע אני צריך לסבול מצעדי גאווה של דתיים, חסימת רחובות, מוסיקה רועשת ב-Db שלא תבייש מועדון האוס, רק בשביל להכניס את ספר האגדות(המכונה תורה) לבית-כנסת?

 

מדוע אני צריך לסבול את הרכב עם הכריזה מחרישת האזניים בצהרי יום-הששי, בשעות המנוחה, רק בשביל שיכריז על מועדי פליטת ה-CO או הגדלת החור באוזון(המכונה הדלקת נרות)?

 

מדוע אני צריך לסבול חסימת כבישים בשבתות ובערבי-חג שלעיתים אף גורמים לעיקוף רציני בכדי להגיע ליעד המבוקש?

 

מדוע אשה צריכה להרגיש מאויימת עד כדי סכנה לחייה, אם לא תלך בלבוש צנוע ברחוב חרדי?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חצי מהפורום הומואים ועוד מתביישים בזה .

 

:?

 

תאמינו לי , אתם חבורת גזענים .

 

כוח סוס , מגיעים 7,000 שוטרים בגלל אנשים כמוך . אם המצעד היה ללא סכנות מצד הפינגווינים , אז לא היה צורך ב 7,000 שוטרים . או כמה שלא יגיעו .

 

תקראו להם : מתחנגלים , נושכי כריות , וכו' . אבל תתנהגו אליהם כמו בני אדם .

 

גם אני מסתלבט , על ההומואים על הדתיים הקיצוניים , על חברים , עליי וסביר להניח שגם עליכם . אז מה ?

 

אבל לא לאפשר להם ללכת להפגנה מסודרת ?

 

זו מדינה חופשית .

 

אף אחד מהם לא מגיע ביום כיפור ואוכל לכם מול העיניים . כולה מצעד , מה הקטע ?

 

שילכו , יצעדו , יחגגו , ישירו , שיעשו מה שעושה להם טוב על הלב .

 

הם לא מזדיינים בפומבי .

 

אבל איך ארזארז אמר , כנראה מאוחר מדי לשנות אתכם . תנחומיי על חינוך לקוי . מי ייתן והילדים שלכם יזכו לקבל את ההגיון של אשתכם .

 

"כשבאו לקחת את היהודים לא מחיתי כי לא הייתי יהודי, כשבאו לקחת את אנשי האיגודים המקצועים, לא השתייכתי לאיגוד. כשבאו לקחת את הנוצרים הקתולים, לא הייתי קתולי. כשבאו לקחת אותי, לא נשאר מי שימחה" (מרטין ניימולר)

 

תאמין לי , נראה לי יש יורש לאישפוז . מתברר שגם אתה בעייתי . לחיוב . צפה לטלפונים , אתה הולך לתת לי מענה על הרבה שאלות .

 

נו , תענה כבר לטלפון .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

גיא , אחלה תגובה .

 

מעניין אותי לראות מישהו שיגיב לה .

 

יאללה לתקוף . הגיב מצורע , שמתברר שהוא חובב רכב . וואוו , בדיוק כ-מ-ו-כ-ם .

 

גועל נפש . אתם מגעילים אותי .

 

מצטער , לא יכול לשתוק .

 

אני לא מסוגל לראות זוג הומואים מזדיינים . אפילו לראות זוג שמתנשק , קשה לי . מצטער ( גיא אני מקווה שאתה מבין ) אבל לא מסוגל .

 

אבל מה איכפת לי מה הם עושים בבית ?

 

וקיבינימט , מי אני שאני אחליט אם מה שהם עושים זה נורמלי או לא ?

 

לכל אחד יש את הנטייה המינית שלו . אז אני לא נמשך לגברים והם לא נמשכים לנשים . ד"א , זה אחלה כי ככה נשאר לי יותר...

 

:wink:

 

לי אין בעיה עם הומואים , יש לי בעיה עם גזענים/שקרנים/צבועים/חובבי רכב/פרימיטיביים וכדומה .

 

אבל אפילו אם אחד מאלה יחליט שהוא רוצה להפגין , אני לא אתכוון להפריע או להתרעם .

 

הגיע הזמן שתסכלו על עצמכם ותקבלו ביקורת על עצמכם לפני שאתם נותנים ביקורת על אחרים .

 

יאשה , שכרגע מעביר ביקורת על עצמו ולא מבין מאיפה הגיעו ה 27 אינץ' האלה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...