Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

קראתי את הכתבה, "בגיבוי של חיילים" אתה אומר, שתדע לך הוצאת דיבה על הצבא זה דבר חמור מאוד וגובל בבגידה, זה שהם תיאמו את הגעתם למקום עם הצבא זה אומר שההרס נעשה בחסות צה"ל?

 

מתוך ה1300 היו כמה אידיוטים, הרבנים הבטיחו לשלוח אנשים שיתקנו את הנזק וגינו בחומרה, מה אתה עוד רוצה?

 

אני אומר לך אני בהלם מהאנטי צבא/דת שלך, אתה מוזמן להצטרף לבוגדים מלונדון שאירגנו חרם נגד ישראל, תכבד את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעומלים ימים ולילות בהגנה על האזרחים, פשוט גועל נפש. :x

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איציק , התשובה שלך במקום, מצד אחד הבחור משתמש בנימוק שירושלים היא הבירה, אבל קורא לתנ"ך ספר אגדות .:roll:

שיהיה.

 

אין קשר לתנ"ך, ירושלים היא הבירה. נקודה. לכן הם רוצים לעשות שם את המצעד

 

למה היא הבירה? זה כבר נושא אחר

פורסם

כמה אנרגיה מיותרת.צריך לקבל כל אדם באשר הוא . אולי הבחירה דווקא בירושלים, לא הכי נכונה. אבל הדתיים לא יחליטו מה כן ומה לא . מה אסור ומה לא.לדתיים יש משמרות צניעות שמרביצים לבחורות, בגלל שהן לא צנועת מספיק.ועוד דברים מוזרים.והאגב יש הרבה הומאים חרדים אז? אף אחד לא דיבר על זה ,שיבס,10 אחוז מהאוכלוסיה בכללי.

ושלל המגיבים הפרמטיבים.ידוע שכמה שיותר אדם שונא הומאים ונגעל מהם.הוא בעצמו הומו שלא יודע איך לקבל את זה:) הומופוב.אוקצור ,תעשו חיים ותהנו מכל רגע.ושימו *** אחד גדול ..

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם
כמה אנרגיה מיותרת.צריך לקבל כל אדם באשר הוא . אולי הבחירה דווקא בירושלים, לא הכי נכונה. אבל הדתיים לא יחליטו מה כן ומה לא . מה אסור ומה לא.לדתיים יש משמרות צניעות שמרביצים לבחורות, בגלל שהן לא צנועת מספיק.ועוד דברים מוזרים.והאגב יש הרבה הומאים חרדים אז? אף אחד לא דיבר על זה ,שיבס,10 אחוז מהאוכלוסיה בכללי.

ושלל המגיבים הפרמטיבים.ידוע שכמה שיותר אדם שונא הומאים ונגעל מהם.הוא בעצמו הומו שלא יודע איך לקבל את זה:) הומופוב.אוקצור ,תעשו חיים ותהנו מכל רגע.ושימו *** אחד גדול ..

 

התגובה הכי נכונה עד עכשיו..

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
קראתי את הכתבה, "בגיבוי של חיילים" אתה אומר, שתדע לך הוצאת דיבה על הצבא זה דבר חמור מאוד וגובל בבגידה, זה שהם תיאמו את הגעתם למקום עם הצבא זה אומר שההרס נעשה בחסות צה"ל?

 

מתוך ה1300 היו כמה אידיוטים, הרבנים הבטיחו לשלוח אנשים שיתקנו את הנזק וגינו בחומרה, מה אתה עוד רוצה?

 

אני אומר לך אני בהלם מהאנטי צבא/דת שלך, אתה מוזמן להצטרף לבוגדים מלונדון שאירגנו חרם נגד ישראל, תכבד את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעומלים ימים ולילות בהגנה על האזרחים, פשוט גועל נפש. :x

 

הוצאת את דברי מהקשרם. סך הכל נתתי דוגמה לדוגמה שהצבא צריך להגן על חבורה של דתיים שנכנסי0ם למקום לא להם. ההרס זה רק ערך מוסף- להראות את פרצופם של המתנחלים.

 

 

גם האזכור שלך לבוגדים מלונדון- איזה בוגדים? חבורת בריטים מטומטמים שלא מבינים בגרוש במצב הרגיש כאן בארץ ולא קולטים שאנחנו שמים את הפלסטינאים במחסומים רק כדי שלא יסתננו מחבלים ויהרגו אותנו. הם לא בוגדים. הם בורים. בדיוק כמו כל המגיבים בשרשור הזה שאמרו שהחרדים בירושלים לא רוצים את זה בגלל התואבה, בזמן שבכלל המצעד הוא סולידי וסך הכל כולל הרבה "גאים" שצועדים. בלי חליפות וסאדו או מזמוזים. מקסימום להחזיק ידיים.

 

אני לא פרו פלסטיני, או אנטי ציוני[דווקא אלו שעונים לשני אלו נמצאים עמוק במאה שערים], אני סך הכל נגד הכפייה הדתית שהורסת את הדמוקרטיה.

 

ד"א, אני ממש בהלם מזה שאתה בעד לרצוח את כל הנכים במדינה. זה אשמתם שהם נולדו עם מגבלה? אתה צריך לכבד את בני האדם באשר הם![זה כדי שתרגיש איך זה שמכניסים לך מילים לפה].

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
כמה אנרגיה מיותרת.צריך לקבל כל אדם באשר הוא . אולי הבחירה דווקא בירושלים, לא הכי נכונה. אבל הדתיים לא יחליטו מה כן ומה לא . מה אסור ומה לא.לדתיים יש משמרות צניעות שמרביצים לבחורות, בגלל שהן לא צנועת מספיק.ועוד דברים מוזרים.והאגב יש הרבה הומאים חרדים אז? אף אחד לא דיבר על זה ,שיבס,10 אחוז מהאוכלוסיה בכללי.

ושלל המגיבים הפרמטיבים.ידוע שכמה שיותר אדם שונא הומאים ונגעל מהם.הוא בעצמו הומו שלא יודע איך לקבל את זה:) הומופוב.אוקצור ,תעשו חיים ותהנו מכל רגע.ושימו *** אחד גדול ..

 

הדתיים זה ממש לא הנושא כאן, זה הרבה מעבר אליהם, יש ציבור מתנגדים מאוד גדול.

 

בוא נגיד ככה בגלל הדמוקרטיה מותר להם, אבל ציבור קטן שעושה לציבור גדול "דווקא", זה מתכון לליבוי שנאה וממש לא מקדם את האינטרסים שלהם.

פורסם

במדינה שלנו, במצב הנתון שלנו, נראה שכאילו אנחנו דוחפים את עצמנו להרס עצמי. לצערי, כתושב י-ם מזה שנים רבות אני עד למגוון של ארועים בין אם זה הפגנות/פיגועים וכו', ואת האמת ? זה דיי נמאס. הגענו למצב נוראי. אנשים בארץ יאכלו אחד את השני כדי לשרוד. למה נהפכנו ? האם הממשלה אשמה ? האם העם אשם ? או שזה בכלל גורלו של העם היהודי ?

 

אין לי בעיה עם הקהילה ההומולסבית, אין לי בעיה שיקיימו 1000 מצעדים. אך יש לי בעיה אחת. המיקום. להזכירכם, יש גם קהילה חילונית בי-ם שאחוז מאוד גבוה ממנה גם לא תומך בקיום המצעד. אילו, היו שואלים את תושבי העיר האם הם תומכים בקיום מצעד שכזה בעירם, אתם חושבים שהם היו מסכימים ? אני כמעט בטוח שלא.

 

מה שקורה כאן, זה בעצם סוג של כפיה. נכון שיש כאלו שיאמרו לא מתאים לך, אל תגיע. אתה לא חייב. אבל בעצם, בצורה עקיפית זה סוג של כפייה. "מכריחים" אותך לקבל את זה בצורה כזו או אחרת.

 

אני לא מבין משהו. אוקיי, הקהילה הזו ידועה כבר עשרות שנים. מה הטעם בלהמשיך להצהיר את זה בפומבי ? מה זה נותן ? תכל'ס, לא נותן כלום. אז יעבור המצעד הזה שאורכו 200 מטר שכמו ש-CASPER רשם, אז אולי יהיו הפגנות ואולי ארועים אלימים ולאחר מכן הכל יסתיים ונמשיך כרגיל לארוע הבא. אבל תכל'ס מה המטרה שבעניין ? זה באמת הכרחי שיעשו את זה כאן ? האם מטרת המצעד הנ"ל לשנות את דעתם של תושבי העיר על הקהילה הזו ? האם היא באמת תשנה ? סביר להניח שלא.

 

אני מאוד מקווה שלא יהיו ארועים אלימים במצעד כי לא חסר לנו בארץ המסכנה הזו.

 

בואו נקווה שיעבור בשקט.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

 

חבורת מתנחלים שבגיבוי של חיילים נכנסו לבית קברות בכפר ערבי ועשו רעש, הרסו מכוניות, שברו חלונות וניתצו מצבות

 

מה יש כאן להבין? רשמת שהם הרסו בגיבוי חיילים, משמע שהחיילים גיבו אותם בזמן שהם הרסו.

 

הבוגדים מלונדון, הם יהודים מישראל שהחליטו שאנחנו רוצחים פלסטינים ב"גיבוי" ה"צבא הכובש".

 

 

ד"א אני גם חושב שכל החסידים ממאה השערים האנטי ציוניים ממש פסיכים, אני ממש לא בעד אורך חייהם והם לא מייצגים את ציבור הדתי ציוני/מסורתי.

 

אני לא מתלונן על האבטחה שתתלווה למצעד לא מעניין אותי, אני מתנגד מהסיבות שציינתי למעלה.

פורסם
הדתיים זה ממש לא הנושא כאן, זה הרבה מעבר אליהם, יש ציבור מתנגדים מאוד גדול.

 

בוא נגיד ככה בגלל הדמוקרטיה מותר להם, אבל ציבור קטן שעושה לציבור גדול "דווקא", זה מתכון לליבוי שנאה וממש לא מקדם את האינטרסים שלהם.

 

דווקא כמו שהדתיים רוצים לאסור מכירת חזיר / חמץ בפסח / פתיחת עסקים בשבת?

 

אילו, היו שואלים את תושבי העיר האם הם תומכים בקיום מצעד שכזה בעירם, אתם חושבים שהם היו מסכימים ? אני כמעט בטוח שלא.

 

אילו היו שואלים את תושבי תל אביב הם היו מעדיפים לאסור כניסה של אנשים לא תל אביביים לתל אביב, ככה לא היתה בעיית חניה כזאת

פורסם
דווקא כמו שהדתיים רוצים לאסור מכירת חזיר / חמץ בפסח / פתיחת עסקים בשבת?

 

 

 

דברים אלו התקבלו כ"סטטוס קוו" כשקמה המדינה בכדי לשמור על צביון יהודי אחרת היינו "ככל העמים".

 

יודע מה?! הטענה שלך רק מחזקת את מה שאני אומר, באיזור המרכז ששם יש יותר ציבור חילוני לא מאמין, לא בעיה לקנות חזיר, בשבתות העסקים פתוחים כרגיל ופעם אחרונה שראיתי בת"א לא בדיוק אוכלים מצות בדיזינגוף, מצד שני בירושלים שרוב הציבור כן מאמין, לא תראה דברים כאלו כמו באיזור המרכז, אותו דבר המצעד, בת"א הוא יתקבל בברכה, בירושלים זה פחות מתאים.

פורסם

לכל אלו שמדברים על עלויות וביזבוז. העלויות לא נובעות ממצעד הגאווה, הן נובעות מכך שיש לנו בארץ קובץ אנשים שחושבים שהם יכולים לקחת את החוק לידיים - דתיים. הם מרגישים שאם זה פוגע בריגשותיהם העדינים אז הם יכולים לצאת לרחוב עם אבנים ולכפות את דעתם.

 

הדתיים האלו הם שיא הפרובקטורים. הם אלו שמתעקשים להכנס לקבר יוסף בלילה, לעשות רעש כדי להתפלל במקום שהוא בכלל לא קבר יהודי ממתי בדיוק יוסף אינו יהודי ?, הם אלו שכופים את דעותיהם באלימות ואלו שמקבלים תקציבים ללמוד אני מבין ? הם מקבלים קצבת הבטחת הכנסה של 700 ש"ח וזה תקציב לימודים ? אולי תגיד לי אתה יודע מה הסבסוד לסטודנט במדעי החברה והרוח ? (לא נגיד מדעים מדוייקים שאז זה הרבה יותר ) כאשר הסטודנטים צריכים לשלם כדי ללמוד...הסטודנטים מקבלים תקציבים סמויים רבים ע"י האוניברסיטאות , ואם נקח את העובדה שלומדים כדי להרוויח יותר כסף בעתיד , אז תגיד לי למה בכלל צריך לסבסד אותם ? ואם אנני טועה ההפגנות שלהם האחרונות היו די אלימות

 

הרי לא עוברים במקומות הקדושים להם ממתי ירושליים אינה מקום קדוש ? אולי תגיד לי לאיזו דת ? (חוץ מבודהיזם ואולי עוד דתות איזוטריות אחרות )?, לא מפריעים בכוח. פשוט העיקרון שלהם נובע מזה שהם יכולים. והעיקון שלי הוא הפוך - אנחנו מדינת חוק. נשוקה, בואו נשאר מדינה כזאת...

 

העקרון שלך נובע משנאה

 

קודם כל יוסף יהודי, אבל בקבר יוסף לא קבור יוסף, יש הוכחות חותכות שהקשר הקרוי קבר יוסף נמצא שם מסביבות 350 לספירה ולא ידוע מי מבדיוק קבור שם, בסיכוי סביר שזה בכלל שייך ערבי. השיוך ליוסף נעשה כיוון שלא ידוע מקום קבורתו המדוייק ולכן בטעות חשבו שקרבר מפואר זה היה שייך ליוסף. הטעות התגלתה אבל הרבנים לא חוזרים בהם מהחלטותיהם ולכן ממשיכים לפקוד את המקום...

 

בסופו של דבר דתי מקבל כסף כדי ללמוד (וחוץ ממה שהוא מקבל גם מוסד הלימודים שלו מתוקצב - כמו באוניברסיטאות ואף יותר) ואילו סטודנט משלם כסף. בנוסף לכך לימוד הדתי לא יועיל למדינת ישראל, לא בידע ולא בהכנסה, לימוד סטודנט יועיל למדינה בשני הדברים.

 

סטודנט ירוויח יותר כסף בסוף? זה רק אינטרס של המדינה שילמדו יותר, ככל שאנשים ירוויחו יותר כסף כך יכנס יותר מס לקופת המדינה ותגדל התפוקה. לכן עדיף למדינה לסבסד את הסטודנטים כפול מאשר את הדתיים (נ.ב אני כבר לא סטודנט וכנראה שכבר לא אהיה).

שהמדינה מסבסדת סטודנטים הם בעצם מסבסדים את האוניברסיטאות, רוב התקציבים לא הולכים לשכר לימוד אלא למחקרים. שם לב איך יש מכללות שמקבלות מהסטודנט כסף כמו האוניברסיטאות, מקבלות מימוון ממשלתי מזערי ועדיין ריווחיות (שנקר לגדוגמא - שכר לימוד של אוניברסיטה ומימון מאוד זעום מהמדינה). אז שאלת המימון לא מופנית לסטודנטים אלא להאם אתה רוצה שיהיה מחקר במדינה. אני מניח שרוב האנשים יהיו בעד. בטוח יותר מאשר מימון דתיים ולימודי תורה...

 

ירושליים היא מקום קדוש, אתה צודק, וגם ארץ ישראל היא ארץ קדושה. אני בכוונה מפריד בין אזורים קדושים כמו הכותל ובין שאר ירושליים, כיון שהדתיים טוענים שישראל קיימת בזכות הדת והם רוצים להכיל את חוקי הדת על כל שטח ישראל. זאת אומרת שאת מצעד הגאווה הבא נעשה בקפריסין? בתורכיה? אולי נפנה את מדינת ישראל שתשאר מדינת הדתיים, המדינה הקדושה הקטנה הזאת.

 

בקיצור מה שיש לך זה אוסף עצום של תרוצים שבהם אתה מנסה להסביר הגיונית את התנגדותך להומואים ולמצעד, אפילו להוציא באותו הזמן את הדתיים קדושים השומרים על חיינו.

 

הצורך בשוטרים נובע משילטון הטרור של הדתיים, כמו שהם הרשו לעצמם להפר חוקים בזמן ההתנתקות, כמו שהם עושים כבשלהם באזוריהם וכמו שהם משחקים בתקציבים רבים הניתנים מהממשלה כשוחד. בארץ נהיה מנהג, להמנע מלהתעסק עם כנופיות בעלות כוח - הדתיים, הבדואים ואוכלוסיות אחרות.

אני נגד כפיה מכל סוג ובעד זכויות האדם. כל עוד הם לא פוגעים פיזית במישהו אז זכותם לצעוד . נקודה.

פורסם
דווקא כמו שהדתיים רוצים לאסור מכירת חזיר / חמץ בפסח / פתיחת עסקים בשבת?

 

 

 

אילו היו שואלים את תושבי תל אביב הם היו מעדיפים לאסור כניסה של אנשים לא תל אביביים לתל אביב, ככה לא היתה בעיית חניה כזאת

 

 

לא חושב שיש כאן מקום להשוואה. כאן אנחנו מדברים על משהו שבבסיסו הוא לא מקובל אצל רוב האוכלוסיה ולא רק בי-ם, אלא בכל הארץ ואף בעולם.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
באיזור המרכז ששם יש יותר ציבור חילוני לא מאמין, לא בעיה לקנות חזיר, בשבתות העסקים פתוחים כרגיל ופעם אחרונה שראיתי בת"א לא בדיוק אוכלים מצות בדיזינגוף

 

הדתיים עדיין מנסים למנוע את זה כל הזמן

פורסם
אין קשר לתנ"ך, ירושלים היא הבירה. נקודה. לכן הם רוצים לעשות שם את המצעד

 

למה היא הבירה? זה כבר נושא אחר

מה הקשר למה שאיציק רשם?

תקרא שוב את ההודעה של פייר סטורם, שתירץ את הרצון של הקהילה לצעוד דווקא בירושלים כי היא בירתה של ישראל, אך מהצד השני הוא קורא לספר התנ"ך "ספר אגדות".

איציק ניסה להסביר לו שירושלים היא הבירה בגלל "ספר האגדות"-התנ"ך.

לכן אם הוא לא מאמין בתנ"ך כלל, מן הסתם ירושלים לא חשובה בשבילו ולכן הבירה מבחינתו של פייר סטורם יכולה להיות דימונה.

לכן הוא לא יכול להשתמש בתירוץ של "ירושלים הבירה" כדי לנמק את החשיבות של קיום המצעד דווקא בירושלים.

 

 

אחרי שרשמתי את כל זה, אתה יכול להסביר לי האם רשום ב"ספר חוקי המצעדים", שמצעד חייב להתקיים אך ורק בבירה?

מה הקשר ש"ירושלים היא הבירה.נקודה."? זה לא נימוק,זאת עובדה שכל ילד בגן יודע, אתה יכול להסביר מה כל כך חשוב שהמצעד יתקיים שם?

הדבר היחיד שברור לי , הוא שמכל הערים בישראל, החיכוך הכי גדול, והרעש התקשורתי הכי גדול ,יווצרו בירושלים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
זה לא נימוק,זאת עובדה שכל ילד בגן יודע

 

כי זאת הבירה, בדיוק כמו שלונדון היא בירת אנגליה ופריז היא בירת צרפת, עם או בלי קשר לתנ"ך ירושלים היא בירת ישראל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...