Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פליקס - להבדיל מההומואים, אתה לא תקבל אישור מהמשטרה לעשות דבר כזה.

הם קיבלו

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה שאני לא אקבל? מעניין למה הם קיבלו. כי אם הם לא היו מקבלים הם ישר היו בוכים על אפליה ובלה בלה בלה. הקצין המטומטם שנתן להם את הרישיון צריך לתת על כך את הדעת, במקום שהושטרים האלה ידאגו לבטחון ויתעסקו באמת במה שצריך, הם צריכים להתעסק בחבורה של פרובוקטורים משועממים שסתם רוצים לצעוד ולעצבן אנשים אחרים.

ROOONEEYY

פורסם

אני נוטה להסכים עם פליקס.

רוצים להיות גאים - אחלה בכיף, למה אלפי שוטרים צריכים להגן עליכם? כולנו משלמים לשוטרים האלו משכורות, וכולנו בוכים אחר כך שנגנבים לנו הרכבים ונפרצים לנו הבתים כי השוטרים לא עושים את עבודתם.

באמת אין לי שום דבר נגד המצעד, אבל מדוע לא לעשות אותו במקום שאתם רצויים בו?

 

אני באמת לא בקיא בחומר, אבל מעניין אותי לדעת למה מתעקשים השנה לעשות את זה דווקא בירושלים.?

הדבר היחיד שאני מסוגל לחשוב עליו כרגע הוא הרצון להעצים את המסר שבשבילו כל המצעד הזה קם, רק חבל שזה באמת פוגע בדרך באנשים.

 

ולכל אלו שבכו שגם כשבחור דתי מתפלל לידם באוטובוס אז הם נפגעים- זה מוציא אתכם כל כך מגוכחים שאין לכם מושג.

בזמן ויכוח אם אין לך משהו טוב להגיד , הרבה יותר טוב לשתוק מאשר להגיד משהו שמוציא את כל הרעיון שבשבילו אתה מתווכח כל כך גרוע.

אפשר למצוא השוואות אחרות.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תעשו לי טובה.

 

את הדיעות לגבי המצעד כבר נתתי והן ברורות לחלוטין.

אבל לחפש תירוצים כפו שפיכת כסף על שוטרים וכו'? תפתחו את העיניים, אותם אנשים שעושים את המהומות הם אוכלי חינם, פרזיטים שמכספי המיסים שלכם ושלי (כן אני, אותו הומו שהדביקו לו תווית של פרובוקטור ומחלל קודש) הם מגדלים משפחות מרובות ילדים, לא עושים דבר מלבד להתפלל ועוד מעיזים להוציא את הראש מהבית.

לי אין בעייה עם דרך החיים של החרדים, עד שהיא מגיעה לחשבון הבנק שלי כי גם אתם וגם אני נמשיך לשלם מס הכנסה גבוה עד שיוחלט שאין פה אפליה דתית ועל השירות שלהם בצבא אני אפילו לא רוצה לדבר.

 

רבותי,תמחו נגד המצעד ככל שתרצו, אבל לפחות שיהיו לכם את הביצים להגיד את האמת, תגידו שזה מפריע לכם בגלל שאתם לא מסוגלים לראות הומואים, אל תהיו לי פוליטקאים ופתאום תצאו להגנת החרדים מתוך "רחמים".

אם זה היה מצעד של דוגמניות שבאו מכל קצוות העולם, ההורמונים שלכם היו כ"כ משתוללים שהייתם נכנסים חזק בתושבי מאה שערים בלי לשים לב...

פורסם

גיא תקבל את זה שיש אנשים שמתנגדים לכל מצעד כזה או אחר

 

אני אחד מהם ובאמת שגם אם היו מביאים מצעד דוגמניות לא היתי הולך ולא היתי תומך, וגם במצעדי האהבה בת"א שיש מלא בחורות חצי ערומות לא נוכחתי וגם לא בעתיד ואני לא תומך במצעד הזה. בשביל מסיבות מהסוג הזה יש פארקים אם כבר ואין צורך בחסימת כבישים, גם ככה ירושלים ות"א אלו לא ערים נטולות מכוניות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אין ספק, את המטרה הכי חשובה הם השיגו, לקבל תשומת לב. כל הכבוד, תמשיכו ככה. :?

 

ובמחשבה שניה, יודע מה מצידי שיצעדו, אפילו בירושלים, אולי אחרי שכמה אנשים יפצעו ויפגעו חס וחלילה, אז אנשים יבינו כמה הדבר המטומטם הזה היה מיותר ולא במקום.

ROOONEEYY

פורסם

אתמול הייתי צריך לעבור בבני ברק, ואתם לא מאמינים למה שהלך שם.

חסימת כבישים מרכזיים, שריפת פרסומונים שאומרים "אלוקים שונא זימה". וזה רק מוכיח, הם לא נגד המצעד, הם שונאים את ההומואים.

כאחד שגר בצמוד אליהם, רק אני יודע כמה שהם עלוקות. אוכלי חינם, שותים כסף מהממשלה בעד הקולות שלהם. הולכים כעיוורים אחר הרב שלהם.

אני מכבד אותם, לא נוסע אצלהם בשבת, אז למה הם זורקים אבנים על מכוניות שנוסעות מחוץ לעיר שלהם?

 

אחרי המהומות שראיתי אמש, הם אצלי אפס. אין לי כבוד אל אף אחד מהחרדים. תגידו שאני מכליל - עד שלא יוכיחו לי אחרת, אני לא משנה את דעתי.

ואם הם מכלילים את ההמואים - אני מכליל אותם.

כמו שנאמר לפני - חבורה של עדר ****.

פורסם
תעשו לי טובה.

 

 

תגידו שזה מפריע לכם בגלל שאתם לא מסוגלים לראות הומואים, אל תהיו לי פוליטקאים ופתאום תצאו להגנת החרדים מתוך "רחמים".

אם זה היה מצעד של דוגמניות שבאו מכל קצוות העולם, ההורמונים שלכם היו כ"כ משתוללים שהייתם נכנסים חזק בתושבי מאה שערים בלי לשים לב...

יכול להיות שהתכוונת אלי כשרשמת את זה, אם כן אז אתה טועה פעמיים.

לא הגנתי על אף חרדי.

אני מסוגל לראות הומואים, ורשמתי שאין לי שום בעיה עם מצעד כזה, אבל צריך לעשות אותו בטעם טוב ובשכל.

אני בטוח שתסכים איתי שלהתכסח עם ציבור מסויים לא מוסיף כבוד למצעד,וגורם אפילו להרבה אנשים חילוניים שלא התנגדו לו בעבר לסלוד ממנו, וזה חבל.

לגבי הדוגמניות, גם כאן אתה טועה, אם הדוגמניות היו כל כך עקשניות ורוצות להפגין לגבי משהו(עוד לא ברור לי מאיפה הבאת את זה), דווקא בירושלים והדבר היה פוגע בתושבי המקום, אני לא הייתי מוכן שיתקיים שם מצעד דוגמניות מכל העולם. וגם לא הייתי מגיע לצפות במצעד הזה.

אפשר להפנות אותן למקום בארץ שלא יגרום לדקירות ולבזבוז כוח אדם של אלפי שוטרים, אתה לא חושב ככה?

 

אני רוצה לשאול אותך שאלה גיא, כי זה בערך הדבר היחיד שמעניין אותי בכל הסיפור- האם אתה יודע את הסיבה להתעקשות לצעוד דווקא בירושלים?

תודה ושבת שלום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

ההתעקשות היא שירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל.

 

 

גם ד"א, הרבה כאן דיברו על כל השוטרים שצריכים להגן הל הצועדים, אפחד כאן עדין לא הזכיר את החבורת מתנחלים שבגיבוי של חיילים נכנסו לבית קברות בכפר ערבי ועשו רעש, הרסו מכוניות, שברו חלונות וניתצו מצבות. באותו בית קברות היה קבר של איזה יהודי אחד שקשור לאחד מהסיפורים בספר האגדות המכונה תנ"ך.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
ההתעקשות היא שירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל.

 

 

גם ד"א, הרבה כאן דיברו על כל השוטרים שצריכים להגן הל הצועדים, אפחד כאן עדין לא הזכיר את החבורת מתנחלים שבגיבוי של חיילים נכנסו לבית קברות בכפר ערבי ועשו רעש, הרסו מכוניות, שברו חלונות וניתצו מצבות. באותו בית קברות היה קבר של איזה יהודי אחד שקשור לאחד מהסיפורים בספר האגדות המכונה תנ"ך.

 

אני יודע שירושלים היא בירת ישראל, מה אתה מנסה להגיד פה?

 

אין לך מושג כמה נשמע מגוחך הסיפור שלך של גיבוי החיילים את המעשה שתיארת, אתה באמת מאמין למה שאתה רושם?

תוכל לצרף קישור לסיפור הזה ?

סתם זרקת פה במשפט אחד הערות מגעילות על חיילים מתנחלים והתנ"ך, שום דבר שרשמת לא נשמע הגיוני, ולא קשור למצעד.

גיא אני עדיין מבקש שתענה לי אם אתה יכול.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

בגלל שזה הבירה אלק :lol: , אתה יודע למה היא מוכתרת כבירת ישראל?! לא בגלל שעשו "אן דן דינו" בין הערים, אלא בגלל אותו "ספר אגדות" המכונה "תנ"ך".

 

מצד אחד רוצים לעשות בה מצעד כי היא ה"בירה" מצד שני זה התנ"ך הוא "ספר אגדות" שמשם היא קיבלה את מעמדה, אין להם שום רגש לעיר הקדושה ירושלים, הכל פרובוקציה תעשה לי טובה, אם היה להם רגש לירושלים הם היו מכבדים אותה בכך שהיו עושים את המצעד בת"א.

 

בכלל רוב מגיבי השירשור בכלל חושבים שזה שטח "כבוש", אז אל תבוא לי בגישה של "עיר בירה".

פורסם

זה היה בעמוד הראשון של הארץ. לא זוכר באיזה יום. מן הסתם זה התפרסם יום אחרי היום הקדוש ההוא. אם מישהו יודע איך קוראים ליום ההוא מי מת ומתי הוא היה, אני אוכל להראות לך ידיעה.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

החרדים אשמים בהכל, בזה שאנשים מתנגדים למצעד (גם חילונים), בזה שיש פיגועים (כי מיתנחלים עם כיפות סרוגות מסבים נזק לבתי קברות מוסלמים) וגם כנראה בזה שלא ירד מספיק גשם השנה.

 

הרי מטרת המצעד היא למשוך תשומת לב לכך שהקהילה קיימת ולא תלך לשום מקום, אני מבין את זה גם בלי מצעד.

מטרת המצעד גם להראות שירושלים היא בירת כל העם ולא רק ה"סטרייטים", גם זה די ברור.

 

במסגרת איזו עבודה יצא לי להתקל במספר חברים בקהילה אין להם לא קרניים ולא זנב, , אני חושב שהם מתנגדים לקיומו של המצעד אפילו יותר ממני.

הרי אנשים לא "יבינו" יותר את הקהילה כי חבריה מתעקשים לצעוד ולחסום חצי מהערים בארץ.

הרי גם יחסם של אותם "גאים" כלפי הדתיים הוא דומה ליחס אותו הם מקבלים.

אתם רוצים הבנה וסובלנות, תעשו איזה מצעד בת"א, עיר שהיא קצת פחות דתית ומקודשת, הרי בקיומו בירושלים זה נראה כאילו שעושים דווקא לדתיים (לא רק היהודים) ולא מחפשים אחר איזו הבנה חדשה.

 

אתם לא "אוהבים" נשים, אז מה, אני לא אוהב סלרי ואני לא הולך ועושה הפגנה במועצת הירקות.

 

וחוץ מזה, תגידו לי אתם, אותם הקוראים בעיתון הארץ, היתה שם פעם כתבה על כך שהחפירות בהר הבית נועדו לתשתש כל קשר יהודי למקום ?! או שהעיתון הוא קצת מגמתי

הרי הפוסט התחיל כדיון על אישור המצעד בירושלים ולא על איזה רעים הדתיים.

 

אני עדיין מחפש אחר איזה נימוק משכנע לכך שצריך לרתק את כוחות המשטרה בחצי מדינה, לחסום את ירושלים ולירוק לדתיים בפנים.

 

וחוץ מזה אם בדמוקרטיה עסקינן ולא במצוד אחר דעת קהל, הרי יש יותר מתנגדים מאשר תומכים במצעד, אז איפו כאן הדמוקרטיה ?!

 

בברכה, גיא שמחפש איזה אנרכיסט להראות לו מאיפו משתין אחד שלא התחמק מגיוס חובה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

איציק , התשובה שלך במקום, מצד אחד הבחור משתמש בנימוק שירושלים היא הבירה, אבל קורא לתנ"ך ספר אגדות .:roll:

שיהיה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...