Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מצפה ממש שתחיה סגור בארון, אבל אין לך במה להתפאר.

מי אתה שתקבע במה יש לו להתפאר ובמה לא ?:?:

 

ישראל היא מדינה דמוקרטית (קשה להאמין אבל כן) ועל כן לא יתכן מצב שאוכלוסייה מסוימת תקבע מה מותר ומה אסור לאוכלוסייה אחרת ואין זה משנה בכלל מה דעותיה.

לכל אדם במדינה דמוקרטית יש זכות בסיסית להביע את דעתו.

כל מחאה/הפגנה/מצעד היא חלק מחוק חופש הביטוי בתנאי שקיבלה את אישור הגורמים הרלוונטיים לקיומה ואין זה משנה באיזה מקום.

אנשים, תתפתחו קצת. היה שוני בין בני אדם, ישנו שוני ויהיה שוני אבל זה לא אומר שככה מתנהגים לשונה ממכם.

תכבדו אחד את שני בלי קשר לנטיותיו של האחר.:idea:

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

אני אגיב פה לתגובה משרשור אחר (על חוקיות הMDC בחניון בראש העין) כדי לא להרוס את השרשור השני:

 

זה מה שנקרא ציבור נרדף, לכזאת מטרה שווה לעשות מצעד בירושלים. :idea:

 

מצעד? מצעד של חבורה של פורעי חוק שהורגים 500 אנשים על הכביש כל שנה? ועוד בבירה הדתית? הדתיים לא יתנגדו? הרי בתנ"ך כתוב לא תרצח...

פורסם

להיות חובב מוטוריקה זה לא חטא מבחינתם, אין פה מקום להשוואה, אין קשר ללא תרצח, יש בינהם אוהבי מוטוריקה גם.

 

לגיא שגב, ברור שאני מפנה את הראש לצד השני במבוכה לנוכח אדם שמתלבש בצורה כזאת, אבל הסגנון הזה רק מבדיל את הקהילה ההומלסבית מהחברה ומחזק את התדמית השלילית שדבוקה בה, כשמישהו ידבר על ידיד הומו שיש לו אוטומטית זה שמשוחח איתו ידמיין אדם עם ה"חבילה" בחוץ טייץ צמוד וכו', זו התדמית שהיית רוצה להקנות לקהילה?

פורסם

עכשיו, בנוגע לחלק שהדגשתי - קראת בכלל את תוכן ההודעה שלי או רפרפת עם עם העיניים?

לפי מה שכתבת אתה מבין שאני כן הולך למצעד וכן תומך, אז זהו, שממש לא! אתה מדבר איתי על חילול מקומות קדושים, שכל ההודעה שלי לא מדברת על עניין המצעד אלא על השנאה חסרת ההצדקה שיש כלפי הקהילה בגלל נטיותיה ולא בגלל שום מצעד.

מצטער אתה לא הבנת אותי . אני התכוונתי שהיות ואתה מציג את דעת הקהילה הזו ובצורה נורמלית , אזי הסברתי לך למה לדעתי זה לא היה צריך להיות . הבנתי שאתה לא הולך להיות שם .

ושיהיה לך ברור אני אף פעם לא עונה למישהו בלי שאתן לו את הכבוד לקרוא את כול מה שהוא כותב ולנסות להבין את נקודת מבטו.

אנני חושב שאני אקבל את דבריך , אנהג כמוך , או כול דבר אחר , אני חושב שאתה פוגע בעצמך , אבל זה ענין שלך . בתור בנאדם מגיע לך הכבוד הבסיסי שאני אקשיב ואשמע עד הסוף ואנסה להבין את עמדתך גם אם אני לא מסכים איתה בכלל

 

 

לסיכום: לא באתי לכאן כדי להיות נציג הקהילה, באתי לייצג את עצמי.

מצטער אם כך שהכנסתי אותך לתפקיד המייצג שלה

בברכה יהודה

פורסם
מצעד? מצעד של חבורה של פורעי חוק שהורגים 500 אנשים על הכביש כל שנה? ועוד בבירה הדתית? הדתיים לא יתנגדו? הרי בתנ"ך כתוב לא תרצח... כבר מזמן לא ראיתי בפורום תגובה יותר טיפשית /גזענית , והכי חשוב נגד רוח הפורום הזה עצמו כמו זו שלך

12345

בברכה יהודה

פורסם
לא. אני לא הבנתי את זה

 

רק בריאות.

קרא את השרשור מההתחלה ועד הסוף, תבין קצת את עמדו של כל מגיב ומגיב ואז תראה איזה צנון יצאת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

 

נ.ב. דיברו פה על "שטחים", הגדה המערבית זה שטח "משוחרר" של עם ישראל, בחברון קבורים אבותיינו.

 

ואם נמשיך כפי שאתה רוצה גם בנינו יקברו בגללה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גיא, יישר כוח !!

פעם ראשונה שאני קורא את השרשור הזה מתחילתו ועד הדף השמיני, אני חייב לציין שהתגובה של גיא פשוט שינתה לחלוטין את שלל התגובות כאן.

פתאום כולם סותמים פיות, פתאום כולם "מעדנים" את הגזענות שלהם ("לא התכוונו לזה...התכוונו רק שככה וככה ואולי ככה").

גיא דחף את כל הגזענים כאן חזרה לשורה שלהם. אמן וכך תעשה עם המדינה עם שאר האוכלוסיה הגזענית והכפייתית (עם דגש על הכפייה הדתית).

 

כאחד שמעולם לא ייחס חשיבות כלשהי למצעד הגאווה (הייתי אומר שצריך להושיב הומוסקסואל וחרדי ביחד לשולחן המו"מ להסכמה יחדיו אבל החרדי לא יסכים לשבת יחדיו)...:

אחרי שראיתי את החרדים בשנה שעברה (בהפגנות למצעד הקודם) ואחרי שאני כל יום מרגיש ונגעל מהכפייה הדתית חרדית במדינה הזאת- אז אני אומר שיצעדו ההומואים איפה שבא להם ושילקקו עם הלשון את השפתיים ויוסיפו גם קריצה קטנה לחרדים העומדים מסביב עם סלעים בידיים!!

פורסם

חברים מה הסיפור? אז כמה הומואים הולכים ברחובות של עיר הבירה שלכם.

SO FUCKING WHAT?!

אני מת לראות שרשור דומה על מצעד האהבה בירושלים - שוב החרדים יתנגדו וישרפו ציציות, ואנחנו כולנו נתארגן לנסוע להסתכל על בחורות טופלס על משאיות.

 

אני לא אוהב הומואים, למרות שיש לי שני חברים כאלה.

כל עוד זה לא בפנים שלי - זה סבבה, למרות שכשידידה שלי הכריחה אותי לראות את הסרט הזה עם יהודה לוי על החיילים ההומואים - נגעלתי מאד מכמה קטעים.

 

כל עוד המצעד הזה הוא מצעד גאווה, ולא מצעד של אוחצ'ים שצורחים תראו אותי - זה מעניין לי ת'ביצה.

אם המצעד יהפוך לפרובוקטיבי - אני אתנגד. כי זה לא במקום - למה לחפש סתם צרות?

 

לכל אלה ששאלו למטרת המצעד - מה מטרתו של מצעד האהבה?

לכל אלה שהולכים לזרוק אבנים - אם דתי יתפלל לידי ואני אבקש ממנו לשתוק כי הוא מפריע לי - זה נורמאלי?

אם דתי יזרוק עליי אבן ברחוב כי עברתי שם בשבת - זה נורמאלי?

 

דתיים הם ציבור הרבה יותר מסוכן מהומואים - הם מסובבים את הממשלה סביב האצבע ומקבלים כספים - שאם יעבירו אותם לספורט המוטרי יהיה לנו פה מסלול F1 תקני תוך שבועיים.

ומה עם לשרת בצבא? את זה הם גם לא עושים.

 

מי מוכן להסביר לי את תרומתו של הציבור הדתי-חרדי למדינת ישראל? אולי נגרש אותם? הרי הם מילא לא מכירים במדינה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אין בעיה, חופש הביטוי דמוקרטיה, מחר אני רוצה לעלות להר הבית, ואח"כ בשם חופש הביטוי לתלות ראשי חזיר או תמונות של בחורות מול מסגד חסן בק, זה חופש הביטוי וככה בא לי. על ה*** שלי שזה מפריע לכמה ערבים. הם סתם חבורה של בורים ופרימיטיביים שלא מבינים את הזולת. הסטיה שלי זה לשים ראשי חזיר ותמונות של בחורות וכמוני יש עוד 2הרבה, אני אארגן אותם ואעשה את מה שאני רוצה לעשות, מה תגידו על זה? מעניין תוך כמה זמן בדיוק יקומו כל אותם שמאלנים מתחסדים שבעד כל המצעד המטופש הזה וימנעו ממני לעשות את מה שאני רוצה? או אולי לחילופין אני אאסוף את כל תומכי ברוך מרזל ונעשה מצעד עם תמונות של כהנא חי ברחבי טייבה והמשולש מה תגידו על זה? במה בדיוק זה שונה מהמצעד המטופש הזה?

 

כן גם אני בגישה של חיה ותן לחיות, אני אוכל לא כשר, אבל אני לא אעשה דווקא ואלך לאכול בבית הכנסת בשר ברוטב שמנת, וזה בדיוק מה שההומואים מחפשים תשומת לב ופרובוקציה. מה שעוד שכל המצעד הזה מיותר לא משנה באיזה עיר הוא יתקיים.

ROOONEEYY

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...