Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגיד, אתה באמת לא קולט שחופש הביטוי הוא זכות בסיסית של האדם? שהוא ערך עליון במשפט החוקתי בישראל? אתה חושב שאתה חי במדינה בה אם משהו לא מוצא חן בעיניך אתה פשוט יכול לקום ולסקול אותו באבנים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כולנו נפגין על מה שנרצה איפה שנרצה.

 

קוראים לזה חופש הביטוי

 

תומר, זה לא משנה מה המטרה, זכותם לצעוד, הם ביקשו וקיבלו אישור

פורסם

מה שאתה ואופיר כותבים זה "לשחק אותה ראש קטן".

חוקי או לא , יש מה שחוקי תיאורטית ויש מה שקורה בפועל בשטח.

ויש הרבה הבדל במקרה הזה.

פורסם
קוראים לזה חופש הביטוי

 

תומר, זה לא משנה מה המטרה, זכותם לצעוד, הם ביקשו וקיבלו אישור

 

אבל בשביל מה?

אתה יכול להתווכח עם האימרה שהומוסקסואליות היא פגם?

ברור שהם בני אדם, אני בטוח שלאף אחד לא מזיז מה קורה בחדר השינה שלהם.

אבל למה להפגין את זה בכזאת נחישות?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אופיר משנה מאוד המטרה

 

אם המטרה היא להפגין, יש דרכים פחות פרובוקטיביות להפגין כדי שיכירו בזכויות שלך (לא שלך צפציפית אופיר) כ...

 

מה שהם בעצם עושים זה הפגנה פרובוקטיבית כדי להראות שהם גם יכולים ושהם על המפה.

מצטער להגיד לך אבל סוג כזה של הפגנה עושים אנשים שאין להם מה לעשות חיים במיוחד שהם מתעקשים על מקום ספציפי, ויותר מזה, אני מרחם עליהם שהם אומללים מספיק כדי לנקוט בצעד כזה, ועושים כזה בלון גדול שבסוף ייתפוצץ להם בפנים ויגרור את רוב האוכלוסיה לשנוא אותם.

 

הנכים לא עושים מצעדים, החד הוריות לא עושות מצעדים, נפגעי פעולות איבה לא עושים מצעדים, אף אחד לא עושה מצעד כדי שיכירו בו, אפילו המתנחלים שרוצים לחזור לבתים שמהם פינו אותם לא עושים מצעד. כולם עושים הפגנה!

 

רק ההומואים והלסביות עושים מצעד הכרה או יותר נכון להגיד מסיבה, פשוט פתטי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני חושב שהטעות היא שלנו, הטעות שלנו שאנחנו מתייחסים למצעד הזה ונותנים לו חשיפה, צריך לתת להם לעשות סיבוב להרגיש טוב ולחזור לבית.

פורסם
מצטער להגיד לך אבל סוג כזה של הפגנה עושים אנשים שאין להם מה לעשות חיים במיוחד שהם מתעקשים על מקום ספציפי

 

אני חושב שרוב האנשים שמפגינים (ולא משנה על מה) זה אנשים שאין להם מה לעשות בחיים

הרבה פעמים רציתי להיות נוכח בכל מיני הפגנות שתמכתי בהן, אבל פשוט אין לי ממש אפשרות

אני צריך לעבוד וללמוד, כנראה שהם לא

 

עדיין, אין סיבה הגיונית לא לתת להם לצעוד

 

כמו שאיציק אמר, דווקא ההתנגדות היא שעשתה מהמצעד הזה סיפור כזה גדול

 

כמו שעושים פרסומת פרובוקטיבית בטלוויזיה בשביל שיפסלו אותה ואז הפרסום יהיה רק יותר גדול

פורסם

אלוהים ישמור

מדובר כולה במצעד !!! הם כולה צועדים !!! לא מזדיינים בתחת תוך כדי המצעד !!! מה העניין !!? מזה משנה לכם ? כי הם הומואים ?! ואם הצעדה הייתה של החבר'ה של נחמן מאומן ? אז זה היה מותר ?! למה ? הם לא מקבלים בתחת ? (נקודה למחשבה!)

 

נ.ב אני בטוח במילארד אחוז, שאם זה היה מצעד של נטו לסביות , אין אחד פה שלא היה תומך בקולי קולות, שלא לדבר על מפגש קארס-פורום הכי גדול שהיה אי פעם.

פורסם

אופיר אתה לא מבין שהמצעד הזה הוא כדי לעשות דווקא?

 

אמרתי שאם היו רוצים באמת שיכירו בהם הם לא היו עושים מצעד, ועוד יותר גם לא היו מתעקשים על ירושלים.

 

אז המצעד הזה הוא כדי לעצבן בכוונה אנשים ולהראות שיש להם "כוח", השורה התחתונה היא שהם כמו ילדים שרוצים לעשות דווקא לכולם והם מתעקשים על ירושלים.

 

אני מתנגד למצעד הזה בכל מקום, אבל בהנחה ומתפשרים על זה שכן יקיימו את המצעד הזה, למה הם מתעקשים על ירושלים? מה היה רע להם כל השנים האחרונות בת"א?

 

הרי ידוע שבת"א יש את כל הנוחות לקיום המצעד מבחינת מיקום. אז למה לעבור לירושלים, למקום פחות נוח, למקום שחצי ממנו דתיים או מוסלמים או נוצרים שמתנגדים לזה? זה לא מסתכם פה בעניין של החרדים, יש גם מוסלמים ויש נוצרים ועוד דתות אחרות שנפגעות מזה ככה שזה לא עניין של יהודים אלא של רוב הציבור בירושלים.

 

בנינו אופיר, כל העניין שלהם בירושלים, זאת קטנוניות מצידם ולא יותר מזה, ושוב הם פשוט חסרי חיים שעורכים מסיבות, זה מתחיל להרגיש כמו יום פתוח במכללה כדי שכולם יבואו ויכירו את הקמפוס ואת המרצים.

 

או במילים אחרות, תצוגת כוח, כמו שבמדינותערב עושים כשהולכים ברחוב חיילים ובאמצע עוברת משאית עם טילים (או במקרה שלהם משאית עמוסה בהומואים). זה נראה בדיוק ככה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הנכים לא עושים מצעדים, החד הוריות לא עושות מצעדים, נפגעי פעולות איבה לא עושים מצעדים, אף אחד לא עושה מצעד כדי שיכירו בו, אפילו המתנחלים שרוצים לחזור לבתים שמהם פינו אותם לא עושים מצעד. כולם עושים הפגנה!

 

.

 

כל הקבוצות שתארתם הן קבוצות שאין סימן שאלה שמרחף מעל הלגיטימיות שלהם בחברה או לגיטימיות להתקיים. כולם מודעים למצב הקשה של הקבוצות שמנית.

 

הומואים ולסביות עושים מצעד אבל זו בעצם הפגנה בדרך שונה- הדרך שלהם. מצעד הגאווה זה מפגן ססגוני ומהנה ולא הפגנה רגילה, לקונית, משעממת ולפעמים אלימה.

 

מצעד הגאווה זה מפגן של קבוצה שיש עדיין כאלו שחושבים שהם לא לגיטימיים ולא צריכים להתקיים בכלל. הם רוצים לעשות זאת בירושלים בגלל הסימליות שבדבר.

 

אני לא מסכים עם קיום המצעד בירושלים, זה סתם לזרות מלח על היבלות של הדתיים. אבל אני עוד יותר לא מסכים עם דרך הפעולה בתגובת הדתיים שהיא בפירוש כוחנית ואנטי דמוקרטית. מה שהחרדים עושים בהפגנות האלימות שלהם זה בדיוק מה שהערבים עשו באינתיפאדה הראשונה והשניה- מנסים לשנות דברים באמצעות כוח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...