Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית, אני לא צועד, אני לא רואה בזה טעם רב.

אני גם לא מבין מה אתם בדיוק מצפים, שנסתיר את זה? שנחיה סגורים בתוך ארון לנצח בגלל שאנחנו נמשכים לאותו המין?

 

כל טוב,

גיא.

 

 

טוב שעל זה אתה מסכים, אין שום טעם בצעדה הזאת, גם אם היא תהיה בתל אביב או בבית ג'בליה אין לה טעם.

אני לא מצפה ממש שתחיה סגור בארון, אבל אין לך במה להתפאר. גם אני כשאני אוכל ביום כיפור אני לא יוצא לרחוב עם חתיכת פסטרמה לרחוב, ולא מתגרה באנשים סתם ככה. ההתגרות הזאת של לעשות את המצעד דווקא בי"ם (לא שבת"א מישהו צריך את המצעד המיותר הנ"ל), זה באותה מידה כמו כמה ערבים שראיתי ששומעים מוזיקה דווקא ביום השואה או יום הזיכרון, זה לא היה מקומם אותך?

 

לסיכום: כל המצעד הזה כולו מיותר, מילא אם הייתם מוחים על משהו, או אם קיפחו אותכם או שלא שילמו לכם משכורות או שאתם מתנגדים להתנחלויות, הרי אין שום בסיס כלשהו לקיים את המצעד המטופש הנ"ל, ובטח ובטח שלא בירושלים.

ROOONEEYY

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איי, מדוע אני לא מנהל שיכול לכתוב הודעה בלי שהיא תמחק ?!

 

בקצב הזה אתה גם לא תהיה גולש עם אפשרות לכתוב .

 

נמאס מההערות שלך . יש לך טענות ? רשום אותם בה"פ לאחד המנהלים . בדיוק כמו שכתוב בחוקי הפורום , כשאני יוצא מנקודת הנחה שבאמת קראת אותם .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
טוב שעל זה אתה מסכים, אין שום טעם בצעדה הזאת, גם אם היא תהיה בתל אביב או בבית ג'בליה אין לה טעם.

אני לא מצפה ממש שתחיה סגור בארון, אבל אין לך במה להתפאר. גם אני כשאני אוכל ביום כיפור אני לא יוצא לרחוב עם חתיכת פסטרמה לרחוב, ולא מתגרה באנשים סתם ככה. ההתגרות הזאת של לעשות את המצעד דווקא בי"ם (לא שבת"א מישהו צריך את המצעד המיותר הנ"ל), זה באותה מידה כמו כמה ערבים שראיתי ששומעים מוזיקה דווקא ביום השואה או יום הזיכרון, זה לא היה מקומם אותך?

 

לסיכום: כל המצעד הזה כולו מיותר, מילא אם הייתם מוחים על משהו, או אם קיפחו אותכם או שלא שילמו לכם משכורות או שאתם מתנגדים להתנחלויות, הרי אין שום בסיס כלשהו לקיים את המצעד המטופש הנ"ל, ובטח ובטח שלא בירושלים.

 

 

תודה רבה.

נראה לי שסיכמת את זה בצורה המועדנת והמתאימה ביותר.

 

 

יאשל'ה,

לא משנה בגלל מי זה. 7,000 שוטרים זאת תוצאה של ביזבוז כמו המצעד הזה כולו.

 

 

גיא,

צר לי אבל דעותיי לא ישתנו.

אני מכבד אותך בבחירות שלך, אך כמו שנאמר אין כל מה להתגאות בזה בצורה של מצעד או של צעקה לשמיים.

לדעתי זוהי עדיין סוג של "מחלה" או "מום". אבל זוהי דעתי (כמו שאמרנו מדינה חופשית).

אם מבחינתך אני "חולה" כי אני סטרייט זה מקובל עליי גם כן.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

יאשה , הייתי מגיב , אבל מנהל המערכת ( סנוב, לא נותן לשלוח לו הודעות פרטיות :-) ) אמר לי שאני עף אם אני מקלל עוד פעם , ואני לא מעוניין לעוף.

רק חבל שיש פה אנשים שמסתכלים על למה כן ולמה זה אפשרי ולמה זה מותר, במקום על למה בכלל זה התחיל למה בכלל זה נחוץ?

אם "חבר" הקהילה יצטרף לפורום הטכני....הוא ייחשב בעל מקצוע מומחה/נכנס לפורום ( סתם בצחוק , המבין יבין ).

פורסם
זוהי עדיין סוג של "מחלה" או "מום".

 

סוג של מחלה? :shock::shock:

אתה (ועוד הרבה) פשוט נמצאים שלב אחד אחרי ירידה מהעץ.

ואני אפילו לא מביע דיעה לגבי המצעד!

פורסם
סוג של מחלה? :shock::shock:

אתה (ועוד הרבה) פשוט נמצאים שלב אחד אחרי ירידה מהעץ.

ואני אפילו לא מביע דיעה לגבי המצעד!

 

תאמין לי שאני מבסוט מאוד מהשלב בו אני נמצא.

תודה שידעת אותי בכל אופן.

אני שמח שיש אנשים תומכים כמוך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
יאשל'ה,

לא משנה בגלל מי זה. 7,000 שוטרים זאת תוצאה של ביזבוז כמו המצעד הזה כולו.

האם לשיטתך גם שליחת המרשלים הפדרליים והמשמר הלאומי לאלבאמה ב11 ביוני 1963, על מנת לאפשר לסטודנטים שחורים ללמוד באוניברסיטה הייתה בזבוז?

זה הרי פגע ברגשותיהם של הלבנים, לרבות המושל ג'ורג' וואלאס שעמד בחזית האוניברסיטה ועצר את השחורים בגופו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לדעתי זוהי עדיין סוג של "מחלה" או "מום". אבל זוהי דעתי (כמו שאמרנו מדינה חופשית).

אם מבחינתך אני "חולה" כי אני סטרייט זה מקובל עליי גם כן.

 

 

אתה חולה . לא בגלל שאתה סטרייט , אלא בגלל שאתה חושב שאתה מבין הכל .

 

אתה אולי חושב שאתה מבין הכל , אבל אתה למעשה לא מבין כלום .

 

אני אפילו לא מבין למה אני רושם את כל זה , אני בכלל לא חושב שאתה תבין את זה .

 

 

( בכוונה הדגשתי את המשפטים , אני יודע שזה יסבך אותך :-D )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
האם לשיטתך גם שליחת המרשלים הפדרליים והמשמר הלאומי לאלבאמה ב11 ביוני 1963, על מנת לאפשר לסטודנטים שחורים ללמוד באוניברסיטה הייתה בזבוז?

זה הרי פגע ברגשותיהם של הלבנים, לרבות המושל ג'ורג' וואלאס שעמד בחזית האוניברסיטה ועצר את השחורים בגופו.

 

ובוא נחזור גם לשנים שבהם הקימו את החשמל ואת הטלפון.

אנחנו מדברים על נושא שקיים היום. אני לא משווה ולא מתכוון להתייחס לנושאים שקרו לפני עשורים ומאות של שנים.

 

כרגע למצב הנוכחי של מדינת ישראל (מאחר ואנחנו לא מדינה בטוחה כמו שוויץ לדוגמא) זהו ביזבוז. כן, ביזבוז.

 

 

 

וכן, יאשה קצת סיבכת :)

 

זה לא משנה. כמו שאמתרי כבר קודם, עדיף שכל אחד ישמור את דעותיו לעצמו כמו גם את המצעד הזה.

ככה הכל יעבור בשקט ובשלווה. כמו שזה אמור להיות.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

כח סוס.

 

אתה צוחק אני מקווה.

אתה מתרץ את מה שאתה אומר בזה שכביכול מדובר בבזבוז?

אתה באמת מזלזל באינטילגנציה של אנשים?

יום אחד של הפגנה מאושרת אתה בוכה על בזבוז,

ואתה מתעלם לחלוטין מהבזבוזים האחרים שקיימים במדינה באופן שוטף.

אתה מתעלם לחלוטין מהבזבוזים האחרים או הפסדים כספיים לצורך העניין (אין הבדל מבחינתי) שנגרמים כתוצאה מהדת ומעוד דברים אחרים בלתי מוסברים?!

על מי אתה עובד :?

פורסם

 

זה לא משנה. כמו שאמתרי כבר קודם, עדיף שכל אחד ישמור את דעותיו לעצמו כמו גם את המצעד הזה.

ככה הכל יעבור בשקט ובשלווה. כמו שזה אמור להיות.

 

אני דווקא חושב שכל אחד צריך להשאר בדעותיו. וכמה דברים ממני אליך.

 

1. גם אתה חולה, כי גם אתה סוג של הומו - הומופוב.

2. הנאצים גם כן חשבו שהיהודים הם מום ועיוות של הגנטיקה - אמנם לא הצעת השמדה או משהו דומה, אבל אתה באותו קו מחשבה

3. היית צריך לקחת בחשבון שכאשר אתה פותח נושא כזה, יהיו הרבה תגובות ועכשיו שאתה רואה שיש מלא דיעות נגדך אתה נדחק לפינה וטוען שכל אחד צריך להשאר בדעותיו - פתחת את השרשור הזה מלכתחילה כדי לעורר סופה, אבל מסתבר שהרוח לא תמיד נושבת בגבך - תהיה גבר ותעמוד מאחורי הדעות והמילים שלך (הרי אתה סטרייט טהור - אצל גברים אין מקום לחולשה)

 

4. "מדינה חופשית, לא?" - מילים כדורבנות .

פורסם
ובוא נחזור גם לשנים שבהם הקימו את החשמל ואת הטלפון.

אנחנו מדברים על נושא שקיים היום. אני לא משווה ולא מתכוון להתייחס לנושאים שקרו לפני עשורים ומאות של שנים.

היות ואני כבר במצב רוח ציטוטי:

מי שאינו לומד מן ההיסטוריה נידון לחיות אותה מחדש (ג'ורג' סנטינוב).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חד הוריות עשו צעדת מחאה לא עם מוזיקה וריקודים, מי שמפגין אלה אנשים עם בעיות בחיים ורע להם בגלל זה, הם לא עושים מוזיקה ומסיבות!

 

המצעד בירושלים הוא ללא מוסיקה ומסיבות. מצעד מחאה רגיל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כח סוס.

 

אתה צוחק אני מקווה.

אתה מתרץ את מה שאתה אומר בזה שכביכול מדובר בבזבוז?

אתה באמת מזלזל באינטילגנציה של אנשים?

יום אחד של הפגנה מאושרת אתה בוכה על בזבוז,

ואתה מתעלם לחלוטין מהבזבוזים האחרים שקיימים במדינה באופן שוטף.

אתה מתעלם לחלוטין מהבזבוזים האחרים או הפסדים כספיים לצורך העניין (אין הבדל מבחינתי) שנגרמים כתוצאה מהדת ומעוד דברים אחרים בלתי מוסברים?!

על מי אתה עובד :?

 

אני לא מצדיק גם את זה.

אבל כמובן שבתור אדם יהודי אני אעדיף את זה.

זה לא ישנה את דעתי שזהו ביזבוז "מטורף" של כספי ציבור וכוח אדם.

 

 

 

אני דווקא חושב שכל אחד צריך להשאר בדעותיו. וכמה דברים ממני אליך.

 

1. גם אתה חולה, כי גם אתה סוג של הומו - הומופוב.

2. הנאצים גם כן חשבו שהיהודים הם מום ועיוות של הגנטיקה - אמנם לא הצעת השמדה או משהו דומה, אבל אתה באותו קו מחשבה

3. היית צריך לקחת בחשבון שכאשר אתה פותח נושא כזה, יהיו הרבה תגובות ועכשיו שאתה רואה שיש מלא דיעות נגדך אתה נדחק לפינה וטוען שכל אחד צריך להשאר בדעותיו - פתחת את השרשור הזה מלכתחילה כדי לעורר סופה, אבל מסתבר שהרוח לא תמיד נושבת בגבך - תהיה גבר ותעמוד מאחורי הדעות והמילים שלך (הרי אתה סטרייט טהור - אצל גברים אין מקום לחולשה)

 

4. "מדינה חופשית, לא?" - מילים כדורבנות .

 

 

מקבל את זה שאני חולה. אני חולה לפחות בצורה חיובית.

ההשוואה שלך לנא**** גומרת לי להחליא. אתה פונה לכיוונים בלתי רצויים.

קודם שאני אשווה את זה ל-"צרעת" ונידוי, אחר-כך תוכל בכלל לענות בנושא.

ההשוואה שלך פשוט מבזה את היותך יהודי. צר לי על כך אבל זה המצב.

 

 

היות ואני כבר במצב רוח ציטוטי:

מי שאינו לומד מן ההיסטוריה נידון לחיות אותה מחדש (ג'ורג' סנטינוב).

 

גם אני אצטט לך משהו:

"מי שנשאר במקום (במקרה שלך זה בעבר) לא מתקדם לשום מקום" (יוסי הקצב מהמעדנייה)

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
כרגע למצב הנוכחי של מדינת ישראל (מאחר ואנחנו לא מדינה בטוחה כמו שוויץ לדוגמא) זהו ביזבוז. כן, ביזבוז.

 

כמו שזה בזבוז לאבטח כמה הזויים בחברון באמצעות אלפי חיילים ושוטרים?

או כמו שזה בזבוז לאכוף חוקי דת בשבתות וחגים, כדי לרצות מגזר על גבו של הרוב?

או כמו שזה בזבוז להקים 10 ועדות חקירה לכל פיפס, רק כדי שלח"כים ושופטים בדימוס תהיה עבודה - ואז לא

ליישם אף אחת מהמסקנות?

או כמו שזה בזבוז להגדיל ולהגדיל את הצבא, בזמן שהחלקים שקיימים לא עושים, עשו ויעשו את עבודתם נאמנה

בזמן אמת - רק כי מערכת הביטחון מחזיקה את המדינה בביצים?

 

ההוצאות על מצעד הגאווה, שנועד להרים את המודעות למגזר מקופח (לטענתו) ולנסות לשפר את מצבו בחברה,

זניחות בהשוואה לכל אלה.

ומכיוון שהמטרות הן שמירה על זכויות דמוקרטיות (בניגוד לשאר הביזבוזים שציינתי), אני חושב שזו דווקא השקעה

בכלל לא רעה של מזומנים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...