Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה יכול להגיד לי שהוא באמת חושב , אבל תהיו כנים , שהמצעד בירושלים נחוץ? חובה? משרת מטרה כלשהיא?

אני לא מבין מה הקטע - נכון עקרונית מותר להם , אבל למה להכנס ראש בקיר?

כי הם חושבים שהם יכולים? כדי להראות שהם יכולים?

הם מחפשים צרות נקודה סוף , שיעשו בכל מקום אחר , שיעזבו את ירושלים.

 

מי בא שבוע הבא למצעד "מוחמד הוא חזיר" במזרח ירושלים ביום שישי הקרוב , יהיה נחמד נראה קצת קולטורה , ארכיטקטורה מרשימה , אורח חיים מוסלמי מהו...

ושבוע אחרי זה באזור ואדי ערה והסביבה לראות אולי שם משהו שונה מערביי ירושלים האדיבים שישמחו לארח אותנו.

לא לשכוח להביא הרבה מצב רוח טוב!

 

מה אכפת לי?

מותר לי , ואני יכול ואני אקפיץ 7000 שוטרים בשביל לשמור עלי.

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זבשכ"ם , לא שלנו.

לא אנחנו נאכל את הזעם , אלה הם , ואחרי התרוממות קלה במיון אני בספק אם מישהו יחזור.

אני אשמח להגיע בצד השני , אולי גם בשביל לכפכף קצת את אביחי , נלמד אותו נימוסים.

תפסיקו עם ה " מדינה חופשית - חופש הביטוי" - חלאס אתם עושים דווקא בכוח , חבל זה לא יגמר טוב.

הרי הם מושכים אש לעצמם בכוונה , מקפיצים מדינה שלמה בכוונה מרימים כוחות משטרה אדירים בכוונה , עושים רעש תקשורתי בכוונה.

שילכו לשבת על קישוא או משהו.

 

אתב רואה, בדיוק בגלל אנשים אלימים כמוך המצעד נחוץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם הר הבית מסמל משהו ליהודים, למה לשם הגישה חסומה לנו? שיבואו מלא שוטרים לאבטח יהודים שרוצים להיכנס

 

גם התנחלות היא שטח שלנו, כל מתנחל שפונה יבקש שוטרים שיאבטחו אותו כי הוא רוצה לחזור לשם

 

גם אני רוצה וגם אני רוצה וגם אני רוצה

 

אם היתי מקבל מה שהיתי רוצה היתי מסודר בחיים, תלמדו שלא כל מה שרוצים אפשר לקבל, אבל יש כאלה שמקבלים על חשבון אחרים.

 

עכשיו יבוא איזה ערבי טרוריסט ויגיד היי! כל השוטרים בירושלים מאבטחים את הורודים האלה!

מי יעצור אותי לבצע פיגוע בת"א? מי יעצור אותי לעבור מכפר סבא לנתניה ושוב להוריד שם חצי קניון?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אין שום צורך במצעד הזה,

אם הם היו אנשים רגילים ככל הציבור , כפי שFALOU גורס, אז הם לא היו מקיימים את המצעדים האלה.

הם סתם עושים את זה כי משעמם להם, וכדי לעצבן בכוונה את הציבור, או אולי כדי להכיר נושכים חדשים.

מכיוון שכבר אושר הבזיון הזה, אז כל מה שנותר זה להתעלם, לא לצלם לטלויזיה לתת להם לסיים את המצעד ולחזור הביתה - לגן החשמל.

 

נ.ב. במצעדים האלה יש בדרך כלל הרבה כוסיות סטרייטיות (שבאו ללוות ידיד הומו). בואו בהמוניכם !

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין שום צורך במצעד הזה,

אם הם היו אנשים רגילים ככל הציבור , כפי שFALOU גורס, אז הם לא היו מקיימים את המצעדים האלה.

הם סתם עושים את זה כי משעמם להם, וכדי לעצבן בכוונה את הציבור, או אולי כדי להכיר נושכים חדשים.

מכיוון שכבר אושר הבזיון הזה, אז כל מה שנותר זה להתעלם, לא לצלם לטלויזיה לתת להם לסיים את המצעד ולחזור הביתה - לגן החשמל.

 

נ.ב. במצעדים האלה יש בדרך כלל הרבה כוסיות סטרייטיות (שבאו ללוות ידיד הומו). בואו בהמוניכם !

 

לפחות יש כאן אנשים נורמליים עם הגיון בריא.

אפילו קיבלתם טיפ!

פורסם

יש פה שתי נקודות מבט - מצד אחד, למה שלא יצעדו באיזור החילוני של ירושלים?

מצד שני - אם זה בעייתי וגורם לצרות, אז בשביל מה?

 

ולדעתי פה הבעייה: אלה שמקיימים את המצעד הם אנשים פרובוקטיביים, והמטרה במצעד היא אכן פרובוקציה.

כאחד שהלך פעם ביום כיפור באיזור הכי דתי ברחובות (קראטשניף למי שמכיר) עם שווארמה בלאפה ופרצוף מרוח בחומוסצ'יפס סלט+נזילות - רק כדי לבדוק מה התגובות - אני לא ממליץ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

kd2- זכית במחיקת הודעה ואזהרה על השפה המגעילה שלך כלפי אוכלוסית ההומואים וכלפי חבר פורום.

 

גם מגיבים נוספים בשרשור הזה לא בדיוק מתנסחים לעניין.

 

כל קללה וכל העלבה של ציבור כזה או אחר תמחק מהפורום הזה ותזכה את כותביה באזהרה!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

למה זו פרובוקציה? אם היית הומו שגר בירושלים, היית מקבל את זה שאתה צריך להתקבץ בעיר אחרת על מנת לחגוג את עצמך? אם הייתה קהילה חרדית בת"א שהיו עושים מצעד, הייתם חושבים את אותו הדבר? כמה בורות, ג'יזס קרייסט.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

זה בושה למדינה הזאת שמאשרים כזה דבר , הם עושים את זה בפרובוקציה כדי להרגיז את הציבור הדתי היהודי ולמעשה הם מרגיזים גם את המוסלמים והנוצרים כדי להגיד הנה אנחנו כאן ואנחנו שמים עליכם זין ההתגרות הזאת לא במקום ועד שזה לא יגמר בהרוגים הם לא ירגעו , אף אחד לא אמר להם כלום שהם צעדו בת"א , הם מתעקשים על המצעד בירושלים נטו בגלל צומי וכדי לעשות פרובוקציות ולא בגלל שום דבר אחר , וכל דבר שיעשו נגדם גם אם זה יהיה האלימות הכי קשה זה מגיע להם כי הם הביאו את זה על עצמם.

פורסם
מישהו פה יכול להגיד לי שהוא באמת חושב , אבל תהיו כנים , שהמצעד בירושלים נחוץ? חובה? משרת מטרה כלשהיא?

אני לא מבין מה הקטע - נכון עקרונית מותר להם , אבל למה להכנס ראש בקיר?

כי הם חושבים שהם יכולים? כדי להראות שהם יכולים?

הם מחפשים צרות נקודה סוף , שיעשו בכל מקום אחר , שיעזבו את ירושלים.

 

מי בא שבוע הבא למצעד "מוחמד הוא חזיר" במזרח ירושלים ביום שישי הקרוב , יהיה נחמד נראה קצת קולטורה , ארכיטקטורה מרשימה , אורח חיים מוסלמי מהו...

ושבוע אחרי זה באזור ואדי ערה והסביבה לראות אולי שם משהו שונה מערביי ירושלים האדיבים שישמחו לארח אותנו.

לא לשכוח להביא הרבה מצב רוח טוב!

 

מה אכפת לי?

מותר לי , ואני יכול ואני אקפיץ 7000 שוטרים בשביל לשמור עלי.

 

מצד שני למה לא בירושלים? זו בירת המדינה שלהם וככזו היא גם בירתם וגם ממרכז העצבים של השלטון שמולו הם נאבקים על ההכרה בזכויותיהם.

 

יש הבדל גדול בין להגיד "מוחמד חזיר" לבין להגיד "אנחנו בעלי נטיות מיניות שונות מכם וזה מה שאנחנו".

 

מה שהם רוצים לעשות זה לא "מוחמד חזיר" אלא "אני יהודי" ואת זה כולנו עושים יום יום בכל מקוםץ

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הלו"ז של המצעדים הצפויים בירושלים לאחר מצעד הגאווה:

 

-יום א': מצעד חובבי התנוחה המסיונרית.

-יום ב': מצעד חובבי אדמוניות עם חזה קטן.

-יום ג' : מצעד חובבי אביזרי עזר וחומרי השהיה.

-יום ד': מצעד אוהבי בחורות גבריות עם פלומות (עדיין באישור בג"ץ).

-יום ה : מצעד אוהבי סאדו (אני לא מדבר על נתח הבשר).

-יום ו : מצעד חובבי "אהבה עצמית".

-שבת : אין מצעדים הכחולים צריכים לנוח מידי פעם.

 

(הייתי ציני למי שלא הבין)

 

אין צורך במצעד שמדגיש מה אנחנו אוהבים לעשות בחדר המיטות או בשירותים של מועדון כזה או אחר.

פורסם

יודע מה שי , הבאתי הקבלה לא מתאימה.

 

בוא נראה אותם עושים את מצעד הגאווה במקומות שציינתי , אם יש להם ביצים שיעשו זאת שם.

אני רוצה לראות אותם בכלל חושבים על רעיון כזה.

הרי גם זה מותר/חוקי ובירושלים ומותר להכנס שם , אני סיירתי במקומות האלו לא חמוש.

 

מחר מישהו יגיד שבא לו שביום כיפור הכל יהיה פתוח , מי שלא מעוניין לקנות לא צריך - ויבוא להפגין ביום כיפור ב100 שערים כדי להראות כמה הוא רוצה להפגין בירושלים בדיוק ביום שעושה לו את זה...

גם זה מותר.

 

הויכוח לא על מה מותר ומה אסור אלה על הפרובוקציה ב1.90.

 

שי ברגע שהם הפכו להומואים חלאס סיפור יהדות , נקודה סוף.

מבחינתי הם ישראלים , לא יהודים , ואתה יכול למצוא לזה סימוכין איפה שאתה רוצה.

ושלא יתחילו להגיד לי שבחינתם הם יהודים , מי שואל אותם? , היהודים יקבעו מי יהודי ומי לא.

חוץ מברית מילה אין להם שום דבר במשותף.

 

עריכה , לא משנה נזכרתי.

פורסם

לאור מצעד הבורות והגזענות שרץ כאן (בפחות משני דפים עד כה), אני ממש מתאמץ לא לצאת כאן בפרץ קללות אדיר (פשוט כי אני אאלץ למחוק את עצמי או להכניס את עצמי למעקב אחרי זה).

 

ל-kd2 ולחבריו - הסיבה היחידה שצריך להקפיץ כוחות משטרה אדירים כדי לשמור על הצועדים היא בגלל התנהגות של ימי הביניים שמגיעה מהחרדים ומאנשים כמוכם. אין כאן שום דווקא - להפך, צריך לגנות את התנהגות שונאי האדם האלו, שמתנגדים למצעד. ירושלים היא בירת המדינה ואזרחיה צריכים להיות יכולים לצעוד שם בבטחה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...