Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בושה וחרפה. אם כבר לעשות את זה, דווקא בירושלים?! בעיר קדושה מבחינה דתית?!

למה הם פשוט חייבים להגעיל אוכלוסייה שלמה ולא יכולים לעשות את מה שהם עושים בבתים שלהם עם עצמם.

אני מתבייש בתור תושב מדינת ישראל.

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3412468,00.html

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת למה דווקא ירושלים?

ומה גאווה בזה?? אם הייתי כזה כבר לא הייתי חיי...... והם עוד גאים בזה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
אם הייתי כזה כבר לא הייתי חיי...... והם עוד גאים בזה

 

תגובה של אדם צר אופקים ואטום.

 

לפי דעתי,

מצעד הגאווה צריך להתנהל באיזור שבו הקהילה קצת פחות שמרנית.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

עוד פעם עם הגועל נפש הזה?

יש לי פלאשבק לפעם שעברה.

הם עושים את זה בכוונה ************** (צונזר- פעם הבאה שתקלל תחסם!)

לא הבנתי מה הם מנסים להוכיח בזה שהם עושים בכוונה? הרי הם יודעים שזה לא יעבור בשקט...

עכשיו יהיה דיון של 700 דפים חופש ביטוי בלה בלה בלה בלה בלה בלה.

חבל על המקום בשרת.

פורסם

מצד אחד - חוקית, מותר להם.

מצד שני - מוסרית, אפילו שאני האדם כמעט הכי אנטי דתי בפורום (אולי חוץ מאשפוז) - זה פשוט לא לעניין.

כמו שההומואים באיטליה לא צועדים בותיקן, וברוסיה....טוב ברוסיה אין הומואים, לא מחוץ לארון לפחות :).

הכוונה ברורה - לא לעניין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני חייב להגיד ששכנעתם אותי להצטרף השנה למצעד.



 

המצעד הוא מכובד, סולידי ולא נערך באיזורים המקודשים בירושלים.

למיטב הבנתי ירושלים היא עדיין בירת כל אזרחי ישראל וקדושתה הדתית לא נקבעת לפי שטח השיפוט המוניציפאלי של העירייה, ומוגבלת לעיר העתיקה בלבד.

 

ולכל הנגעלים, איך נאמר... זבשכ"ם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בדעה של פאולו, בעיה שלכם.

כל עוד הם לא מתקרבים לאיזורים הקדושים, מה אכפת לכם?

לא כל ירושלים שייכת לדתיים. יש גם חילונים.

 

די לכפייה הדתית!

 

אביחי

פורסם

זבשכ"ם , לא שלנו.

לא אנחנו נאכל את הזעם , אלה הם , ואחרי התרוממות קלה במיון אני בספק אם מישהו יחזור.

אני אשמח להגיע בצד השני , אולי גם בשביל לכפכף קצת את אביחי , נלמד אותו נימוסים.

תפסיקו עם ה " מדינה חופשית - חופש הביטוי" - חלאס אתם עושים דווקא בכוח , חבל זה לא יגמר טוב.

הרי הם מושכים אש לעצמם בכוונה , מקפיצים מדינה שלמה בכוונה מרימים כוחות משטרה אדירים בכוונה , עושים רעש תקשורתי בכוונה.

שילכו לשבת על קישוא או משהו.

פורסם

עזוב את החירטוט מסביב, למה לא לעשות את זה בת"א ? מה רע בת"א ?...יותר נוח להגיע, תהיה הענות גבוה יותר של אנשים, אפילו שכן קדוש לא קדוש - לא מעניין אף אחד,

 

הריי גם ככה הם (האוכלוסיה ההומו-סקסואלית, עם הלסביות אני מניח שיש קצת פחות בעיה:wink:) נתפסים כ"שונים" וכל המתרה היא זה שבמדינה פחות או יותר הם יהיו כחלק מהשיגרה ולא כמשהו חריג, אז מישהו שרוצה להיות שיגרתי לא מביע את זה במצעד פרובוקטיבי שמתנהל מראש במקום שהם יודעים שיהדהד בתקשורת ויצור מהומות......

 

תאחלס אם היו עושים את זה בת"א הייתי אומר כל הכבוד לאוכלוסיה הזאת, שתמשיך לנסות לשנות את המדינה...אבל בגלל הבחירה שלהם לעשות את זה בירושלים אני אומר : *********************** (צונזרה התבטאות קיצונית)

פורסם
בושה וחרפה. אם כבר לעשות את זה, דווקא בירושלים?! בעיר קדושה מבחינה דתית?!

למה הם פשוט חייבים להגעיל אוכלוסייה שלמה ולא יכולים לעשות את מה שהם עושים בבתים שלהם עם עצמם.

אני מתבייש בתור תושב מדינת ישראל.

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3412468,00.html

 

פשוט בושה, לנשים מותר להצביע המדינת ישראל :!:

 

אני לא בעד המצעד שיכול לעורר בלאגן אבל הדתיים מגזימים בגדול, אף אחד לא נכנס לכותל או למקומות הקדושים, פשוט עושים מצעד בירושליים כמו שהיה בתל אביב שבוע שעבר.

 

מדינת ישראל יכולה לעורר קמפיינים על תיירות ורודה, ולפרסם תמונות של זוגות הומואים בירושליים או בתל אביבף אבל לצעוד במקום נייטרלי אי אפשר.

 

ממש מזכיר את הגזענות נגד כושים בארה"ב. גם אז לכושים היה אסור להראות במקומות לבנים.

 

הומואים הם בני אדם כמו כולם, תפנימו. הם אוהבים, מזדיינים ונהנים. די לגזענות

פורסם

אני לא מבין אתכם, מה זה משנה באיזו עיר? מצידי שיעשו את זה בבני ברק !

 

הם לא עושים שם דבר שהוא נגד היהדות, אין שם שחיטת חזירים, ואין שריפת כיפות וספרי תורה, כולה מצעד.

 

אז בגלל שהם הומואים הם לא יכולים ? אתם לא מבינים שזה רק מתחיל בזה? עוד מעט יצא חוק שמי שנוסע בשבת לא יכול להיכנס לירושלים בכלל.

 

לא אכפת לי אם זה מצעד של הומואים או של תרנגולות או של רכבי ספורט, אבל למה לא לתת זכות לבנאדם אחר לעשות מה שלכל אחד מותר במדינה חופשית !? בגלל שיש לו העדפות מיניות אחרות מה"נורמה" , ובכלל על איזה נורמה אנחנו מדברים, לא יודע מי מכם שם לב, אבל יש אחוזי הומואים ולסביות הרבה יותר גבוה מ 1% .. למען האמת אני חושב שאם יקימו מפלגה הומו-לסבית יהיה להם כמה מנדטים :) (אם היו"ר תהיה לסבית אז בטוח יש את הקול שלי :D )

פורסם

שילכו לשבת על קישוא או משהו.

 

:lol::lol::lol:

 

אני לא בשום צד, לא בעד ולא נגד. אז לא תראה אותי שם.

אבל להתנגד ולנהוג באלימות, זה מעשה שאין לו הסבר הגיוני.

 

אביחי

פורסם

אני אהיה נגד המצעד בירושלים אם יסגרו את כל בתי הכנסת בתל אביב.

 

ירושלים היא עיר ענקית ויש בה גם אוכלוסיה של הומוסקסואלים ולסביות. אם הם לא צועדים באיזורים דתיים ומסלול הצעידה מתואם ומוגדר מראש אז במה זה שונה מסגגירת כביש בשבת?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...