Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם אני אצטט לך משהו:

"מי שנשאר במקום (במקרה שלך זה בעבר) לא מתקדם לשום מקום" (יוסי הקצב מהמעדנייה)

 

לא הבנת שאתה זה שנשאר בימי הביניים?

אתה זה שמסרב להתקדם, אם כבר מדברים בזמנים.

ולא שמדובר בהתקדמות מבחינה אישית, אלא רוח כללית.

אבל אצלך, זה נשאר תקוע משום מה.

מיותר לציין שלא באתי מאותו מקום כמו שלך, אבל ציפיתי שבשלב כלשהו, רוב האנשים יישרו קו עם הרוח הכללית ויתפכחו קצת.

פורסם
ההשוואה שלך פשוט מבזה את היותך יהודי. צר לי על כך אבל זה המצב.

ההתייחסות שלך מבזה עשרות דורות של יהדות פלורליסטית, אשר ידעה להתקדם עם הזמן ולקבל את האחר. ההסתגרות הרעיונית היא תופעה חדשה ושלילית מאוד ביהדות, ואין לה דבר וחצי דבר עם היהדות של המאות שעברו.

לגבי היוהרה שלך בהתייחסות ליהדותם של אחרים הרשה לי לומר לך דבר אחד. מי שמך?

גם אני אצטט לך משהו:

"מי שנשאר במקום (במקרה שלך זה בעבר) לא מתקדם לשום מקום" (יוסי הקצב מהמעדנייה)

הקצב שלך עושה רושם של אדם נבון, רצוי שתקשיב לו ותבין שהוא אומר בדיוק את מה שהבאתי בציטוט. על הדרך תבקש ממנו שיפרוס לך דק דק קצת שייטל (כנף העוקץ בעברית) לקרפצ'יו, זה פשוט מעדן.

 

מה פתחו סניף של שינוי בפורום ולא ידעתי? :lol:

שינוי, השם יקום דמה, הייתה מפלגה שחרטה על דגלה את ערכי הליברליזם. אלו הם הערכים שאתה רואה כאן, ועל כן ההשוואה שלך במקומה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

למי אכפת?

שיעשו מה בז*ן שלהם כל עוד הוא רחוק ממני.

שיריבו עם הדתיים, אלה מפגרים מצד אחד שעושים דווקא, ואלה מצד שני חיים בסרט שהמדינה שלהם.

 

אני אישית נגד מצעדים בכללי מתי שהם קרובים אליי, הרבה בלאגן, רחובות חסומים, פקקים, אין חניה.

אז ירושלים מבחינתי זה מקום מושלם למצעדים.

 

החיים יראו הרבה יותר טוב שתפסיקו לחפש דברים למחות עליהם.

אה וניטץ' - מאיפה כל הציטוטים האלה? יש איזה ספר שמרכז אותם? ;-)

פורסם

לאדון גיא שגב, "שנאה" היא מילה חזקה, אף אחד לא שונא אדם בגלל נטיותיו המיניות, כמו שאמרתי בשירשורים אחרים בנושא, היה לי עמית לעבודה הומו מוצהר, לא הייתי נבוך בסביבתו מבחינתי הוא היה אחלה בנאדם, אפילו היה משוחח איתי על איזה בחור מהעבודה הוא "נדלק", אבל הוא היה בחור נורמטיבי שלא לבש טייץ או הבליט את ה"חבילה" כמו שאמרו פה.

 

סלח לי מאוד אבל כל אלו שמסתובבים כמו ליצנים חצי עירומים ומדברים כמו פרחה מצויה, פשוט עושים מעצמם צחוק ומבדילים את עצמם מהחברה.

 

כמו שאמרתי המצעד הזה פרובוקציה אחת גדולה, עצם הויכוח סביבו משרת את המטרה המרכזית של מארגניו, ויכוח אחד גדול על מנת ליצור חשיפה תקשורתית.

 

תרצו או לא, נכון שאנחנו דמוקרטיה אבל יש למדינה צביון יהודי, הומוסקסואליות זה נושא מורכב וקשה, כמדינה דמוקרטית אנחנו צריכים לקבל אותם כבני אדם ולא לרדוף אותם או להתייחס אליהם כאל "סוג ב'", אך כמדינה יהודית אסור לנו ליחצן את העניין במיוחד לא בעיר כמו ירושלים.

 

נ.ב. דיברו פה על "שטחים", הגדה המערבית זה שטח "משוחרר" של עם ישראל, בחברון קבורים אבותיינו.

פורסם

הבעיה שלנו במדינה היא שרוב האנשים (חוץ מביבי) לא חושבים מה שאר העולם חושב על זה.

כל המוסלמים,נוצרים ויהודים בעולם בעצבים כל שנה שיש את המצעד בעיר הקודש שלהם.

כנסו לכל אתר חדשות בעולם יום אחרי המצעד ותראו איך מקללים אותנו בכל העולם.

 

חוץ מזה,מה כלכך מגיע להם מצעד?

בתל אביב לא יחסמו את כל העיר בשביל לעשות מצעד למוסלמים שגרים ביפו.

לא יחסמו את אבן גבירול בשביל לעשות את המימונה לאורך הרחוב.

אייל

פורסם

מכל מה שרציתי לומר יש לי רק משפט אחד (למכת הציטוטים):

 

LIVE AND LET LIVE

 

לא לכם להחליט למי מותר ולמי אסור לקיים מצעד. מארגני המצעד קיבלו את האישורים שלהם מהמדינה - כן, אותה מדינה עם צביון יהודי, ואותה מדינה תדאג להגן עליהם מההמון הפרימיטיבי שאותותיו ניכרים כאן.

 

תחיו בשלכם, אבל תנו לאחרים לחיות גם כן.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
חוסר ההפנמה של הדמוקרטיה וזכויות האדם אשר בצידה המתבטא בשרשור הזה, מעורר בי מחשבות נוגות באשר לעתידה של מדינת ישראל.

קחו חומר למחשבה:

"כשבאו לקחת את היהודים לא מחיתי כי לא הייתי יהודי, כשבאו לקחת את אנשי האיגודים המקצועים, לא השתייכתי לאיגוד. כשבאו לקחת את הנוצרים הקתולים, לא הייתי קתולי. כשבאו לקחת אותי, לא נשאר מי שימחה" (מרטין ניימולר) ממש זהה

לידיעתך אף אחד לא מנסה להכריח אותם לא להיות הומואים , כול מה שמבקשים שבעיר שכ"כ קדושה בעינהם וגם בעיני אחרים עם דתות אחרות לא יעשו את זה . זה שצריך לעשות מצעד אומר שזה לא נורמטיבי . אז זה בסדר להודיע שאתה כזה אבל למה לנפנף בזה בפני מי שאתה יודע שלא סובל את זה ? ועוד בשם הדמוקרטיה ?

 

 

לא חושב שזה אמור לעניין מישהו אם אני בוחר לשכב עם בחורות או עם בחורים , עם שניהם יחד או עם כלבים וחתולים.

נכון בהחלט . בתנאי שאם אתה יודע שאני אנני יכול לסבול את זה לא תעשה את זה לפני עיני רק להיות פרובוקטיבי

אני רואה כאן שתי בעיות מרכזיות:

 

אנני רואה שום לגיטימציה לזרות לקהילה החרדית הכבדה מלח על הפצעים, מצד שני אני מאמין בחופש הביטוי, כי כל אחד זכאי להביע את עמדתו להתנהג ולהתלבש איך שהוא רק רוצה ולנהל את חייו כפי שהוא רואה לנכון. כן . אבל אתה לא צריך להכריח מישהו לראות את זה במקום הכי מקודש אצלו . במיוחד שאתה יודע שזה פרובוקציה וזה מה שהם מנסים לעשות

 

2ההומוסקסאולים והלסביות הם אנשים פרובקטיביים, בעלי התנהגות קיצונית המאפיינת מין כזה או אחר ואיך אפשר לשכוח, לכולם יש איידס. לא לכולם אבל עובדה היא שתכיפות המחלה ורוב ההופעות שלה במערב היו אצל אנשים בעלי התנהגות מינית לא נורמטיבית ולא רגילה (וזה לא רק הומואים )

תוציאו את זה לעצמכם מהראש, קרוב לוודאי שכל אחד מכם חי באופן כזה או אחר בסביבה של הומוסקסואלים ואתם אפילו לא יודעים מזה כי לרוב מדובר על אנשים מהשורה, מכל גזע ומכל מגזר.

גיא.

אנני בא לומר לך איך תחיה , ואתה יודע מה אם לא תתנהג בצורה בהמית יתכן מאוד שאם אכיר אותך אתיחס אליך בדיוק לכול אחד אחר (ולא בגלל הומו מחמד תאמין לי ) . אבל אני גם מצפה ממך לא לבוא למקומות קדושים ולעשות בהם תעמולה לנטיות שלך ע"מ לפגוע באנשים שחושבים אחרת .

מי שמבקש שיתנו לו לחיות ,לא יכול לבוא ולרמוס את הרגשות של אחרים גם אם הוא נפגע מהם .

 

אני דווקא חושב שכל אחד צריך להשאר בדעותיו. וכמה דברים ממני אליך.

(הרי אתה סטרייט טהור - אצל גברים אין מקום לחולשה)מצטער לספר לך . אני סטרייט ועם כול הכבוד אני גבר עם יותר אומץ ממה שאנשים אמיצים מאוד חושבים שיכול להיות . והאומץ שלי נובע מכך שאני יכול להפגין חולשה וגם לבכות . זה רק מוכיח עד כמה "גברי" "מאצ'ו" אני ולא להיפך

.

 

ההתייחסות שלך מבזה עשרות דורות של יהדות פלורליסטית, אשר ידעה להתקדם עם הזמן ולקבל את האחר. יש לך טעות חמורה . אין דבר כזה יהדות פלורליסטית ההסתגרות הרעיונית היא תופעה חדשה ושלילית מאוד ביהדות, לא נכון ואין לה דבר וחצי דבר עם היהדות של המאות שעברו.תתפלא עד כמה . ואתה יודע מה? אני גם יכול להוכיח לך לוגית שמה שאתה אומר לא נכון , ושאם היו שינויים בדת אזי היום לא היו יהודים בעולם . אבל לעשות את זה זה לא דבר שאפשרי בפורום ו/או בשיחה קצרה

 

שינוי, השם יקום דמה, הייתה מפלגה שחרטה על דגלה את ערכי הליברליזם שינוי חרטה על דגלה שנאה ליהדות החרדית . את אותה שנאה שמפגינים כאן חלק לא קטן מה"דמוקרטים" כביכול . אלו הם הערכים שאתה רואה כאן, ועל כן ההשוואה שלך במקומה.

לדאוג לזכויות של מצעד הגאווה כי צריך להתחשב ברגשותיהם כן , אבל לדאוג לרגשות של ציבור גדול הרבה יותר , שאומר אל תעשו את זה דווקה כאן לא ? מעניין מי אמר אני אלחם על זכותי לומר את דברי אבל גם על זכותך לומר ההיפך (ציטוט לא מדוייק )?

 

אתם לא מחפשים כאן דמוקרטיה אתם מחפשים כלי להתנגח בחרדים ולהשאיר את השנאה הלא מובנית שלכם אליהם . אז זו זכותכם , אבל לפחות אל תדברו על דמוקרטיה ,ותשתמשו בה כעלה התאנה לגישות הלא דמוקרטיות שלכם.

בברכה יהודה

פורסם

לכל אלו שמדברים על עלויות וביזבוז. העלויות לא נובעות ממצעד הגאווה, הן נובעות מכך שיש לנו בארץ קובץ אנשים שחושבים שהם יכולים לקחת את החוק לידיים - דתיים. הם מרגישים שאם זה פוגע בריגשותיהם העדינים אז הם יכולים לצאת לרחוב עם אבנים ולכפות את דעתם.

 

הדתיים האלו הם שיא הפרובקטורים. הם אלו שמתעקשים להכנס לקבר יוסף בלילה, לעשות רעש כדי להתפלל במקום שהוא בכלל לא קבר יהודי, הם אלו שכופים את דעותיהם באלימות ואלו שמקבלים תקציבים ללמוד כאשר הסטודנטים צריכים לשלם כדי ללמוד...

 

הרי לא עוברים במקומות הקדושים להם, לא מפריעים בכוח. פשוט העיקרון שלהם נובע מזה שהם יכולים. והעיקון שלי הוא הפוך - אנחנו מדינת חוק. נשוקה, בואו נשאר מדינה כזאת...

פורסם
לכל אלו שמדברים על עלויות וביזבוז. העלויות לא נובעות ממצעד הגאווה, הן נובעות מכך שיש לנו בארץ קובץ אנשים שחושבים שהם יכולים לקחת את החוק לידיים - דתיים. הם מרגישים שאם זה פוגע בריגשותיהם העדינים אז הם יכולים לצאת לרחוב עם אבנים ולכפות את דעתם.

 

הדתיים האלו הם שיא הפרובקטורים. הם אלו שמתעקשים להכנס לקבר יוסף בלילה, לעשות רעש כדי להתפלל במקום שהוא בכלל לא קבר יהודי ממתי בדיוק יוסף אינו יהודי ?, הם אלו שכופים את דעותיהם באלימות ואלו שמקבלים תקציבים ללמוד אני מבין ? הם מקבלים קצבת הבטחת הכנסה של 700 ש"ח וזה תקציב לימודים ? אולי תגיד לי אתה יודע מה הסבסוד לסטודנט במדעי החברה והרוח ? (לא נגיד מדעים מדוייקים שאז זה הרבה יותר ) כאשר הסטודנטים צריכים לשלם כדי ללמוד...הסטודנטים מקבלים תקציבים סמויים רבים ע"י האוניברסיטאות , ואם נקח את העובדה שלומדים כדי להרוויח יותר כסף בעתיד , אז תגיד לי למה בכלל צריך לסבסד אותם ? ואם אנני טועה ההפגנות שלהם האחרונות היו די אלימות

 

הרי לא עוברים במקומות הקדושים להם ממתי ירושליים אינה מקום קדוש ? אולי תגיד לי לאיזו דת ? (חוץ מבודהיזם ואולי עוד דתות איזוטריות אחרות )?, לא מפריעים בכוח. פשוט העיקרון שלהם נובע מזה שהם יכולים. והעיקון שלי הוא הפוך - אנחנו מדינת חוק. נשוקה, בואו נשאר מדינה כזאת...

העקרון שלך נובע משנאה

בברכה יהודה

פורסם
בושה וחרפה. אם כבר לעשות את זה, דווקא בירושלים?! בעיר קדושה מבחינה דתית?!

למה הם פשוט חייבים להגעיל אוכלוסייה שלמה ולא יכולים לעשות את מה שהם עושים בבתים שלהם עם עצמם.

אני מתבייש בתור תושב מדינת ישראל.

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3412468,00.html

 

אני מתבייש לכתוב איתך באותו פורום.

 

איכס, לשבת באותו פורם עם מישהו שנוהג על הנעה קדמית?

 

איכס !

 

למה אתה לא מחזיק אותה בבית?

 

למה אתה יוצא עם המכונית שלך לרחוב?

 

גועל נפש !

 

למה להגעיל ילדים קטנים ואנשים עם קיבה רגישה?

 

קיצר, נכתב בהומור, אבל תבין את רוח הדברים.

 

אתה חי במדינה דמוקרטית, וכמו שאתה מתבכיין על משהו שאולי לא מוצא חן בעינייך, לא היית רוצה שמישהו אחר יתבכיין על זה שלא נותנים לך ספורט מוטורי, נכון?

 

תכבד אחרים כדי שיכבדו אותך, ואת האמונות ודרך החיים שלך.

 

ותתבגר, על הדרך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני קורא, ופשוט בהלם שיש פה הרבה פרמיטיביים.

כמו שיוליה אומרת, "חייה ותן לחיות".

 

אני לא זוכר שחילונים זרקו אבנים על דתיים שהם אילצו 90% מבתי העסק בירושלים לשבות בשבת.

אני לא זוכר שאי-פעם הערתי לאיזה חרדי שיתפלל בשקט לידי.

לא חסר דוגמאות.

 

אנו מאוד גמישים עם האוכלוסיה הדתית, שהיא, לצערי, מבוססת על השפעה שברובה שלילית מהרבנים.

עובדה, פשוט לא תמצאו תלמיד, או מתפלל שלא מסכים עם דעותיו של הרב. כולם שם עדר. עדר של ****(תוכן צונזר-שפה לא נאותה).

 

זה אחד הסיבות שאני בחיים לא אחזור בתשובה, למרות שאני מאמין שיש סבא בשמיים.

חבל, זה בדיוק הדוגמא שהם כל כך דוחים.

 

דבריי נכתבו בכעס ואכזבה בשעות הזריחה.

 

אביחי

פורסם

הדיון הזה, בצורה הכי ישירה שאפשר, פשוט מגעיל לי ת'תחת. באמת. חבורה של אנשים עם תפיסת עולם חשוכה, ממש אירניסטן.

 

אני לא אצטט כי אין לי כוח. אני רוצה כבר ללכת לישון.

 

 

 

ההוא שדיבר על זה שלא משנה מה קרה בעבר- לך תגיד את זה לאלו שצועדים במצעד החיים. או כשהמילציה ההומואית שתתברר כוללת 70 אחוז מהאוכלוסיה במדינת ישראל[מצב היפותטי], תחליט שהיא מוציאה את כל הסטרייטים להורג, אתה תגיד להם: "אתם יהודים, אץם לא זוכרים את השואה?" הם יענו לך: "טלו'ש, הפדיקוריסט שלנו, אמר לנו את המשפט הבא: "אל תסיימו את זה עם האוראלי, תמשיכו לאנאלי", או אל תשארו במקום.מה שהיה לפני 200תלפים שנה בגרמניה לא מעניין לנו ת'תחת. אלא כם כן מדובר על איזה מועדון סאדו.

 

 

ובקשר לכל האלו שדיברו על תקציבים- מקוואות. ישיבות. אברכים. זרם החינוך התורני. תחשבו עכשיו שהומואים יחליטו שהם רוצים מרחצאות של הומואים שבהם הם יזדיינו כדי להתנקות[כמו מקוואות], אוניברסיטאות ללימודי ההומואים[כמו ישיבות], תקציב לזוגות הומואים שלא רוצים לעבוד[כמו האברכים] ובתי ספר לילדים של זוגות גאים, למה? כדי שלא יטפלו אליהם.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
לידיעתך אף אחד לא מנסה להכריח אותם לא להיות הומואים , כול מה שמבקשים שבעיר שכ"כ קדושה בעינהם וגם בעיני אחרים עם דתות אחרות לא יעשו את זה . זה שצריך לעשות מצעד אומר שזה לא נורמטיבי . אז זה בסדר להודיע שאתה כזה אבל למה לנפנף בזה בפני מי שאתה יודע שלא סובל את זה ? ועוד בשם הדמוקרטיה ?

 

 

אנני בא לומר לך איך תחיה , ואתה יודע מה אם לא תתנהג בצורה בהמית יתכן מאוד שאם אכיר אותך אתיחס אליך בדיוק לכול אחד אחר (ולא בגלל הומו מחמד תאמין לי ) . אבל אני גם מצפה ממך לא לבוא למקומות קדושים ולעשות בהם תעמולה לנטיות שלך ע"מ לפגוע באנשים שחושבים אחרת .

מי שמבקש שיתנו לו לחיות ,לא יכול לבוא ולרמוס את הרגשות של אחרים גם אם הוא נפגע מהם .

 

 

 

 

לדאוג לזכויות של מצעד הגאווה כי צריך להתחשב ברגשותיהם כן , אבל לדאוג לרגשות של ציבור גדול הרבה יותר , שאומר אל תעשו את זה דווקה כאן לא ? מעניין מי אמר אני אלחם על זכותי לומר את דברי אבל גם על זכותך לומר ההיפך (ציטוט לא מדוייק )?

 

אתם לא מחפשים כאן דמוקרטיה אתם מחפשים כלי להתנגח בחרדים ולהשאיר את השנאה הלא מובנית שלכם אליהם . אז זו זכותכם , אבל לפחות אל תדברו על דמוקרטיה ,ותשתמשו בה כעלה התאנה לגישות הלא דמוקרטיות שלכם.

 

לקחת את מה שכתבתי, ציטטת חלקי משפטים שלי ושינית את ההקשר לחלוטין - הזכרת לי את הפרסמות העיתון בהן יצרני הרכבים מצטטים כתבי רכב: "יונדאי היא מכונית...טובה.......הכי נוחה...בעלת אחיזת כביש.....מפוארת"

 

עכשיו, בנוגע לחלק שהדגשתי - קראת בכלל את תוכן ההודעה שלי או רפרפת עם עם העיניים?

לפי מה שכתבת אתה מבין שאני כן הולך למצעד וכן תומך, אז זהו, שממש לא! אתה מדבר איתי על חילול מקומות קדושים, שכל ההודעה שלי לא מדברת על עניין המצעד אלא על השנאה חסרת ההצדקה שיש כלפי הקהילה בגלל נטיותיה ולא בגלל שום מצעד.

 

 

 

לסיכום: לא באתי לכאן כדי להיות נציג הקהילה, באתי לייצג את עצמי.

לכל אותם שלא מסוגלים להגיד את המילה "הומו" אלא בקונטוציה שלילית של גנאי, אני מאחל לכם שתזכו לגדל ילד/ה בעלי נטייה מינית הומוסקסואלית, או לחילופין תגלו שאחד מהקרובים אליכם הוא בעל נטייה כזאת או אחרת וזאת על מנת שתבינו, שהשד לא כל כך נורא וזה לא סוף העולם כי שאוהבים מישהו אז לא משנה מה הוא עושה במיטה בלילה.

פורסם
לאדון גיא שגב, "שנאה" היא מילה חזקה, אף אחד לא שונא אדם בגלל נטיותיו המיניות, כמו שאמרתי בשירשורים אחרים בנושא, היה לי עמית לעבודה הומו מוצהר, לא הייתי נבוך בסביבתו מבחינתי הוא היה אחלה בנאדם, אפילו היה משוחח איתי על איזה בחור מהעבודה הוא "נדלק", אבל הוא היה בחור נורמטיבי שלא לבש טייץ או הבליט את ה"חבילה" כמו שאמרו פה. - זה לא עניינך איך בן אדם בוחר להציג את עצמו, כל עוד הוא לא כופה עליך את הדעות שלו, סובב את הראש.

בעולם הזה יש המון דברים שאני לא אוהב לראות, זה לא אומר שאפתח אנטי לכל מה שקשור אליהם.

 

סלח לי מאוד אבל כל אלו שמסתובבים כמו ליצנים חצי עירומים ומדברים כמו פרחה מצויה, פשוט עושים מעצמם צחוק ומבדילים את עצמם מהחברה. - בעיני האוכלוסיה שיורקת ברחובות, זורקת גרעינים מהחלון של האוטו, צועקת ברחובות כאילו הוא שלהם ולא מצליחה לדבר עברית תקנית למרות שרובה נולדה בארץ, הרבה יותר גרועה - מה אתה מציע לי לעשות?

 

כמו שאמרתי המצעד הזה פרובוקציה אחת גדולה, עצם הויכוח סביבו משרת את המטרה המרכזית של מארגניו, ויכוח אחד גדול על מנת ליצור חשיפה תקשורתית.

 

תרצו או לא, נכון שאנחנו דמוקרטיה אבל יש למדינה צביון יהודי, הומוסקסואליות זה נושא מורכב וקשה, כמדינה דמוקרטית אנחנו צריכים לקבל אותם כבני אדם ולא לרדוף אותם או להתייחס אליהם כאל "סוג ב'", אך כמדינה יהודית אסור לנו ליחצן את העניין במיוחד לא בעיר כמו ירושלים. - אני מסכים איתך כי גם לדעתי זה לזרות מלח על הפצעים,מצעד כזה לא צריך לצאת מגבולות ת"א ועל זה לא התווכחתי, כי אם הויכוח הזה היה מתנהל בצורה מכובדת מלכתחילה, לא הייתי מתערב בו.

 

נ.ב. דיברו פה על "שטחים", הגדה המערבית זה שטח "משוחרר" של עם ישראל, בחברון קבורים אבותיינו.

 

 

שבת שלום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...