Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האופנוע הזה נפוץ למדי בניו זילנד בשל קטוגריות הרישוי ביפן. (על מה לעזאזל הוא מדבר ומה הקשר :confused:)

ההסבר הוא כזה: ניו זילנד היא פח המיחזור של יפאן, רבים מהרכבים שיורדים שם מהכביש (בגיל המופלג של שנתיים שלוש) מגיעים לניו זילנד.

לעניין, ליאור, אם אתה צריך חלפים אשמח לסייע לך באיתור ובמשלוח שלהם לישראל, יש כאן כל מה שתרצה לאופנוע.

בהצלחה בשיפוץ.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, ליאור, לא חסרים לך איזה שני צילינדרים בטוסטוס הזה???;)

אם כבר שני צילינדרים אז שיהיה טווין, בזוית, ולא יפני :roll:

 

סיפור לא קשור, אבל ניחא, כשהייתי בטכני היה לאחד המדריכים שם בנלי 645 (או משהו כזה) והיה שם מישהו עם סוזוקי 400 כמו שלך. כל פעם היו וויכוחים "למי יש יותר גדול". כמובן זה עם הבנלי היה זוכה כל פעם מחדש... כשהוא היה מצליח להניע אותו... :lol:

ושוב, תתחדש!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

עומד בהישג ידי GS 400 (לפי מה שאמרו לי ) הכלי לא עבר טסט עידן ועידנים .

 

הוא שייך לחבר של בן דוד של חבר שלי .....

 

אם אתה מעוניין אני יברר מה הוא רוצה כדי לוותר עליו .

 

 

בכל מקרה ,מזל טוב ,ומחכים לדוקאטי.

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
תתחדש! סוס עבודה עם מנוע שתי בוכנות ו4 שסתמים לבוכנה, אח קטן ל GSX-EF 550,750 ול katana 1100 מרובעי הבוכנות. יובא באופן מסודר ע"י עופר-אבניר והיה נפוץ מאד עד שהגיע הGS500, הגיוני להתחיל לחפש חלפים אצלם. תנוחת ישיבה די זקופה, ביצועים צנועים.

מקווה שזה עוזר

 

להגיד שה GSX400 זה האח הקטן של הKATANA זה כמו להגיד שהפורד פינטו היתה האחות הקטנה של המוסטנג....:wink:

דוד כץ

פורסם

בשעה טובה ליאור, לגביי חלקים [מנסיון]תתחיל "באבניר", אצל יוסי ממחסן החלפים. אם יש להם עדיין חלקים על המדף, יש סיכוי שתקבל עליהם יותר מ-50 אחוז הנחה. ולג'ורג', מברוק על ה-sp2, אחד מ-2 או 3 יחידות בארץ [נקרא rc 51 בארה"ב]. הנשק של הונדה לסופר בייק זה לא הכלי שאפשר לטייל איתו או לנסוע למכולת ...:-D

פורסם
עומד בהישג ידי GS 400 (לפי מה שאמרו לי ) הכלי לא עבר טסט עידן ועידנים .

 

הוא שייך לחבר של בן דוד של חבר שלי .....

 

אם אתה מעוניין אני יברר מה הוא רוצה כדי לוותר עליו .

 

 

בכל מקרה ,מזל טוב ,ומחכים לדוקאטי.

אומי

 

אשמח מאוד :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
בשעה טובה ליאור, לגביי חלקים [מנסיון]תתחיל "באבניר", אצל יוסי ממחסן החלפים. אם יש להם עדיין חלקים על המדף

אין להם כבר חלקים על המדף, הם אצלי על המדף.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
להגיד שה GSX400 זה האח הקטן של הKATANA זה כמו להגיד שהפורד פינטו היתה האחות הקטנה של המוסטנג....:wink:

הדמיון הוא בעיצוב, בעיקר של אזור המיכל-מושב, ראה בתמונות

82katana2.jpg

1984_gsx400e.jpg

קיים גם katana 400 (לשוק היפני בעיקר) ו 750 שהם באמת עותקים מוקטנים של ה 1100

אותו מעצב עיצב גם את הBMW R65LS , נהדר לדעתי

ד"א הפורד מוסטנג נחשבה למכונית קטנה , כאשר יצא לשוק לפחות

f0533a.jpg

פורסם

עדיין זה לא הופך אותו לאח קטן,

הKATANA זה דגם הF והGS הוא GS,הם אולי בני דודים אבל אחים הם לא...

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
עדיין זה לא הופך אותו לאח קטן,

הKATANA זה דגם הF והGS הוא GS,הם אולי בני דודים אבל אחים הם לא...

אהה:shock:

שניהם GSX , שמו המלא של ה 400 שבו עסקינן הוא GSX400E

אבל פה אתה כבר נכנס לתחום שאני באמת לא מבין בו, קשרי משפחה בין אופנועים

פורסם

כך או אחרת, ה-400 היה בזמנו אופציה שפויה וטיבעית לבוגרי ה-CB 350 וכאלה שרכשו לעצמם כלי חדש מהסוכנות היפאנית היחידה שמכרה בישראל. ככלי למתחילים קבע הסוזוקי סטאנדרט חדש באמינות ושימושיות והיה חביב על המתחילים ובתי הספר לנהיגה. בידים נכונות מצליח הסוזוקי להפתיע, והפשטות היחסית שלו איפשרה לו לשרוד תקופות קשות. פרט לשריפת הפיקאפיים המעצבנת, לא נרשמו בעיות כרוניות רציניות והרבה שרדו את מבחן הזמן עד לפני כמה שנים. בואו של ה-500 המבוסס על אותו מנוע, בישר את תחילת הקץ, כי בארץ אף אחד לא רוצה להיתפס כאחד שיש לו יותר קטן בין הרגלים.....400 שמור ומטופח יתן הנאה ושימושיות יום יומית, המשולבת באמינות מרחיקת לכת וגם רוכבים לא מנוסים ירגישו בעיניינים. סוף שבוע רגוע בשניים הוא לא חלום רחוק על גבו, ואני יכול להעיד מנסיון שגם למרחקים הנ"ל יתן תמורה נאותה, בנוחות אמינות ויכולת. והכי חשוב, הוא גם ניראה טוב יחסית לאחרים בגילו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

3 שנים עברו ובכל זאת, הייתי חייב לזרות מלח על הפצעים.

מר ברוך חשב שה-GSX400 לא מספיק COOL ומכר אותו.

ובכן ליאור, מה אתה חושב עכשיו? :twisted:...

 

מתחרט שמכרת, נכון? :wink:

 

לעמוד המכירה המלא.

 

 

12270837.jpg

 

52611620.jpg

 

52484986.jpg

 

46309162.jpg

 

75363152.jpg

 

88830874.jpg

 

34747446.jpg

 

70737239.jpg

 

94202615.jpg

 

36526340.jpg

 

92850022.jpg

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

תתחדש. GSX400 הוא מין סובארו ליאונה של אופנוע - ואני מציין זאת לחיוב, חף מציניות.

 

בשנת 1986 הוצאתי רשיון על אופנוע כבד. למדתי אז אצל שלום סטולר(האיש והאגדה, אכן תופעת טבע) במפרץ חיפה. היתה לי רגילה של שבוע והחלטתי שאני מנסה לסיים את כל הפרוצדורה בזמן הנתון. התחלתי עם טריומף ישן עם הלוכים הפוכים ונזילות שמן(אבל איזה אופי) - ובדיוק באותו השבוע, שלום השמיש GSX400E חדש לחלוטין שזה עתה סיים את ההרצה שלו. יומיים הייתי עם הטריומף, שלושה + טסט עם הסוזוקי. אהבתי להשתרך בסוף השיירה, "להתקע" בכוונה באור אדום - ולאחר מכן להאיץ אותו ללא רחם עד שהדבקתי את החבורה הזוחלת...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
שלום לכולם,

 

איכשהו... קניתי משהו שבתור נער תמיד רציתי (לא היה מבחר גדול בזמנו.... :roll: ) GSX400E .

 

:wink:

 

ליאור.

 

נ.ב.

 

ג'ורג', תורך....

 

suzuki_2.jpg

 

ג'ורג' מתעסק, עד כמה שידוע לי ב-750 סמ"ק ו"צפונה", מה לו ול- 400 סמ"ק

לי יש CB400T HAWK שנת 79 הוא מאד דומה לסוזוקי

לחלקים בדוק אצל עמי בנווה מגן, עד כמה שידוע לי יש לו אחד כזה.

בהצלחה

מצא

מצא משה


×
×
  • תוכן חדש...