Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהבתי להשתרך בסוף השיירה, "להתקע" בכוונה באור אדום - ולאחר מכן להאיץ אותו ללא רחם עד שהדבקתי את החבורה הזוחלת...

מענין שגם אני היתי עושה את אותו דבר רק עם GS500

אחד מהאופנועים הראשונים שלי היה כזה .

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש. GSX400 הוא מין סובארו ליאונה של אופנוע - ואני מציין זאת לחיוב, חף מציניות.

 

בשנת 1986 הוצאתי רשיון על אופנוע כבד. למדתי אז אצל שלום סטולר(האיש והאגדה, אכן תופעת טבע) במפרץ חיפה. היתה לי רגילה של שבוע והחלטתי שאני מנסה לסיים את כל הפרוצדורה בזמן הנתון. התחלתי עם טריומף ישן עם הלוכים הפוכים ונזילות שמן(אבל איזה אופי) - ובדיוק באותו השבוע, שלום השמיש GSX400E חדש לחלוטין שזה עתה סיים את ההרצה שלו. יומיים הייתי עם הטריומף, שלושה + טסט עם הסוזוקי. אהבתי להשתרך בסוף השיירה, "להתקע" בכוונה באור אדום - ולאחר מכן להאיץ אותו ללא רחם עד שהדבקתי את החבורה הזוחלת...

 

שלום זה לא המורה לנהיגה עם המכנסיים הקצרים התמידיים? אאל"ט הוא מחזיק עד עצם היום הזה טריומף בונוויל כאופנוע פרטי.

אני למדתי באותה שנה ובאותו מקום, על מוטו גוצי 350.

 

אגב, לעשות מ GSX400 קפה-רייסר זה רעיון לגמרי לא רע. האופנוע קל, מפיק כ 40 כ"ס (בימיו הטובים) וניתן לחלוב ממנו עוד קצת בשיפור קל. באחד מגליונות מוטו העתיקים נכתב פעם על אופנוע-פרוייקט, GSX400 שבצעד לא-אופייני לתקופה שופר מאד (כולל אגזוז פתוח 2 ל-1), אובזר בחצי פיירינג ונצבע בצהוב בוהק. בערך בשנת 1989 האופנוע נרכש ע"י אחד מחברי ליחידה וזכיתי לראותו (ולשמעו) מקרוב תקופה ארוכה.

פורסם
לירוי, גם בלוח של GN יש... אבל הוא נראה אחרת.

 

 

אגב, עם המגן הרוח המקורי- האופנוע נראה קצת בסיגנון של דוקאטי "של פעם".

:shock:

להשוות GS400 לדוקאטי זה כמו להשוות פיאט לפרארי .אופנוע יפני מייצןר סדרתי, לעומת יצירת פאר איטלקית.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
ג'ורג' מתעסק, עד כמה שידוע לי ב-750 סמ"ק ו"צפונה", מה לו ול- 400 סמ"ק

לי יש CB400T HAWK שנת 79 הוא מאד דומה לסוזוקי

לחלקים בדוק אצל עמי בנווה מגן, עד כמה שידוע לי יש לו אחד כזה.

בהצלחה

מצא

ראשית הניו-זילנדי הנשים שרשור עתיק ומאז עברו הרבה אופנועים תחת ידי ליאור וכמובן תחת ידיי...

מצא, אמנם מתעסק בעיקר עם ג'יקסרים ומעלה אבל מאד קרוב למקום מגוריך(קו אווירי של ק"מ בקושי) נחים להם GSX250E + GSX-400S+GSX550ES+עוד כמה ממתקים שממתינים שיהיה לי זמן עבורם...8):lol:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
שלום זה לא המורה לנהיגה עם המכנסיים הקצרים התמידיים? אאל"ט הוא מחזיק עד עצם היום הזה טריומף בונוויל כאופנוע פרטי.

 

אכן, זה האיש. עד היום עם (אותם?) המכנסיים, הסנדלים והבונוויל - והופעתו כמעט ולא השתנתה. מעורר געגועים למה שהיינו פעם...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מנצל"ש ,

 

היכן ניתן למצוא צבע wrinkle black כמו בתמונה?

 

94202615.jpg

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם
מצא, אמנם מתעסק בעיקר עם ג'יקסרים ומעלה אבל מאד קרוב למקום מגוריך(קו אווירי של ק"מ בקושי) נחים להם GSX250E + GSX-400S+GSX550ES+עוד כמה ממתקים שממתינים שיהיה לי זמן עבורם...8):lol:

 

ואני חפרתי עמוק בכול מיני אתרים לחפש אחד מאלו במעמד אספני ואתה שותק ויתרה מכך, מדלג מקרבתנו למקום מרוחק מכאן ואפילו לא מבקש לעשות מסיבת פרידה ריגשית וזמנית - מה תאמר על כך ??

מצא משה

פורסם
3 שנים עברו ובכל זאת, הייתי חייב לזרות מלח על הפצעים.

מר ברוך חשב שה-GSX400 לא מספיק COOL ומכר אותו.

ובכן ליאור, מה אתה חושב עכשיו? :twisted:...

 

מתחרט שמכרת, נכון? :wink:

 

לעמוד המכירה המלא.

 

 

12270837.jpg

 

52611620.jpg

 

52484986.jpg

 

46309162.jpg

 

75363152.jpg

 

88830874.jpg

 

34747446.jpg

 

70737239.jpg

 

94202615.jpg

 

36526340.jpg

 

92850022.jpg

 

 

אצלך בחצר?

 

לא מקורי!

לא מצדיק את הההשקעה!

לא שימושי!

לא בר יבוא!

לא מצחיק!

 

יוחזר הדוקטי לאלתר!!! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אצלך בחצר?

 

לא מקורי!

לא מצדיק את הההשקעה!

לא שימושי!

לא בר יבוא!

לא מצחיק!

 

יוחזר הדוקטי לאלתר!!! - רן

 

בוקר טוב... התעורר השוטר אזולאי?

לא מקורי? נכון.

לא מצדיק את הההשקעה? אני חולק על דעתך.

לא שימושי? נכון, אופנוע זה בהחלט דבר לא שימושי, במיוחד כשנרטבים בגשם.

לא בר יבוא? עוד שנה... בר בן בר.

לא מצחיק? מי צוחק?

דוקאטי? הוא עזב, לא הסתדרנו.

אצלי בחצר? ממש לא. סתם משהו נחמד שצד את תשומת ליבי.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?

×
×
  • תוכן חדש...