Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

FAT BASTARD - אני חושבת שמעולם לא ישבת ולא נסעת בקורבט וההשערות שלך שגויות לחלוטין.

 

כמו שהן נראות מדהימות מבחוץ - ככה הן גם נראות מדהימות מבפנים.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שהכי מעניין אותי הוא איפה מטפלים בכאלה עופות נדירים כמו קורבט ופרארי. . .

מישהו יכול להגיד לי משהו מבוסס לגבי באיזה מוסך מטפלים בפרארי(בטח לא למוסך המורשה של פרארי בארץ:roll:)?

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אני לא מבין מה כל הרעש פה בקשר לדלק שהיא צורכת? מה עם כל אלה שנוסעים על SL600, 500, CL500,600 וכל מיני סדרות 7 למיניהן וS קלאס ששם מנוע לא פחות מ- 3 ליטר? אני כבר לא מדבר על פורשה וכו' שמגיעים ואפילו עוברים את הקורבט המדוברת? ויש בשפע רכבים מהסוג הזה בארץ... בקיצור מה שאני רוצה לומר זה שלמי שיש כסף לקנות כזה רכב, יש גם כסף להחזיק ולתחזק אותו.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

בקורבט אפשר לטפל ב-GM ברמת העיקרון - הרוב פשוט בוחרים לעצמם מכונאי שהם סומכים עליו שיטפל בהם.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

חברה להרגע בבקשה.

לטפל בקורבט זה לא איזה סיפור מי יודע מה , המכניקה לא ממש מסובכת , בטח לא יותר ממכוניות היוקרה הגרמניות.

בקשר לדלק , אל תשכחו שבסופו של דבר הרכב לא ממש כבד , אני בטוח שרוב רכבי היוקרה הגרמניים ( עם המנועים הגדולים ),

שותים יותר ממנו.

בקשר למחיר בארה"ב , הקורבט הכי פשוטה עולה בערך 45K זאת בטח תגיע ל60-65 .

לא ממש יקר....:wink:

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

בעיה למכור רכב שכזה, במחיר כזה..

הדולר היום נמוך, המיסים ירדו, יש אחלה מבצעים על סטוקים עודפים בארה"ב..

להביא אחד חדש מודל 2007 יעלה בערך אותו סכום.

 

הרכב בכל מקרה ייבוא אישי ולא דרך החברה בארץ ככה שהסיכון שיש בייבוא אישי כבר קיים.

בןאדם שהולך ומוציא 550 אלף שקל (לפי הפרסום בידיעות אחרונות) על רכב, בד"כ, יעדיף להוסיף עוד 20-30-50 אלף ולקנות רכב חדש מהחברה.

0 ק"מ, 0 ידיים, ואחריות יצרן (שהינה אחריות עולמית). בלי דאגות. בלי פחד ששחטו את האוטו. לדעת שאתה הראשון שנוהג עליו.

אולי אפילו אוסף אותו בעצמך אצל הדילר בארה"ב, עושה איתו טיול קצר/ארוך ואז מביא אותו לארץ.

אולי אפילו תצליח לקבל הנחה במס על ירידת ערך כלשהי כי הרכב לא חדש ב100 אחוז כשהוא מגיע לארץ.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

HEMATOMA כתב:

פאט בסטרד,

בכל מבחני הדרכים שנערכו לקורבט החדשה היא הוציאה תוצאות מעולות.

הטענות שהעלת מתייחסות לדגמים הקודמים.

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

PUG-306 XSI MK2

פורסם

ב-550K אפשר להביא חדשה בייבוא אישי

חוץ מזה היא אוטומטית...אם כבר אז רק ידני

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
טוב אז אני קופץ לכספומט.:wink:

 

התקשרו מהבנק ובקשו שתפסיק להפקיד כספים... אין להם מספיק מקום ... :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא פלא ש10 חודשים הבן אדם לא מצליח למכור את האוטו.

הסיבה העקרית היא המחיר המטורף שהוא דורש עליה.

כמו שאמרו קודמיי, במחיר שהוא דורש אפשר לקנות אחת כזאת מודל 2008, חדשה, ולהביא אותה לארץ ואפילו לצאת עם עודף.

הרכב שנת 2005 - 3 שנים על הכביש + מחיר מטורף = עסקה שלא תצא לפועל אלא עם כן הוא יוריד מחיר באופן משמעותי.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

550K ש"ח על אוטו עם עיצוב פנים של טנדר ואיכות יצור בהתאם? יש לי הרגשה שהרכב יהיה עוד הרבה זמן בשוק המשומשות.

פורסם
550K ש"ח על אוטו עם עיצוב פנים של טנדר ואיכות יצור בהתאם? יש לי הרגשה שהרכב יהיה עוד הרבה זמן בשוק המשומשות.

 

 

אני מבין לפי התגובה החכמה שלך, שבחיים שלך לא ישבת ולא נסעת בקורבט.

 

המחיר אכן גבוה, אבל מי שלא מכיר שלא יזלזל.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

עזוב דייגו, יש כאלה שפשוט יש להם עין צרה והם חייבים לומר משהו אפילו שאין להם מושג וחצי מושג בדבר.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
היא מוצעת למכירה בערך 10 חודשים (ככל הידוע לי), אם לא הצליחו למכור אותה כ"כ הרבה זמן יכול להיות שמשהו שם לא בסדר.

 

היא אכן זו שהופיעה באוטו מספר פעמים, והיא בסדר גמור. יותר מבסדר, בעצם. האוטו מרשים מאוד. (לצערי לא יצא לי לנהוג עליה, רק לשבת במושב הנוסע בזמן שהוא דפק 0-400 כמה פעמים :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יצא לי ליראות את הרכב המדובר חונה באיזור בית שמש ליפני בערך חודש היסתכלתי ביפנים ולדעתי איך שהרכב ניראה מבפנים זה מתאים לרכב של איזה 200 אלף גג המון פלסטיקה זולה וכאלה אולי יש איזה זוג כיסאות יפים אבל כל הדשבורד משדר חוסר איכות


×
×
  • תוכן חדש...