Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית אזהרה ב-306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל לחיצה על דוושת הבלם של ה-306 (XSI ) נדלקת נורית בחלק העליון של לוח המחוונים והיא נכבית מיד כשאני מפסיק לבלום.

הנורה ממוקמת במרכז לוח המכוונים מעל חיצי האיתות (ליד נורת ה-ABS) והיא בצורת עיגול עם 6 נקודות מסביבו (מזכיר קצת שמש).

בספר הרכב מכונה הנורה הזו - BRAKE PAD WEAR ואין פרוט נוסף.

מכיון שעם בלמים לא משחקים אודה למי שיוכל לתרום מידע מהימן בקשר לאמור. תודה.

פורסם

לפעמים בחלק מהמוסכים יש דרך מקורית לפתור את הבעיה פעם אחת ולתמיד ע"י חיתוך החוטים שברפידות.

תוודאו שאצלכם זה לא קורה.

פורסם
לפעמים בחלק מהמוסכים יש דרך מקורית לפתור את הבעיה פעם אחת ולתמיד ע"י חיתוך החוטים שברפידות.

תוודאו שאצלכם זה לא קורה.

 

אכן, חאפריות במיטבה... נחתוך את החוטים, הנהג לא ידע מתי נגמרות לו הרפידות, עוצמת הבלימה תרד והוא יסכן את עצמו ואת סביבתו. מעולה! :p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כן זה אכן רפידות

תחליף דחוף!!

זה אומר שכבר לא נשאר כלום!

 

לא צריך להגזים, זה לא אומר שלא נשאר כלום.

יש טווח ביטחון מסוים אבל כדאי להחליף בהזדמנות הראשונה.

פורסם

שמעתי שבגלל ההרכב של חלק גדול מהרפידות המודרניות החישן הזה חסר תועלת.

יש בזה שמץ של אמת? מישהו שמע על העניין הזה משהו?

או שאולי החישנים המודרניים לא מסתמכים על הולכה דרך הדיסק.

×
×
  • תוכן חדש...