Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי אאודי A3 2008 (הכותרת נערכה)


amit_18
שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דגמי 2008 מתחילים להגיע באמצע חודש מאי.

האודי A3 תגיע כמודל 2008 עוד 5 סוגי מנועים - 4 בנזין ו1 דיזל לפי הפירוט הבא:

1.6 בנזין (102כ"ס), 1.8T בנזין (150 כ"ס), 2.0T בנזין (200 כ"ס), 3.2 בנזין (255 כ"ס), 2.0T דיזל (140 כ"ס).

 

בנוסף מוצעת האודי S3 בתור האחות הבכירה והספורטיבית של הדגם בהזמנה מיוחדת, מנוע 2.0T משודרג בעל 265 כ"ס.

 

במהלך החצי הראשון של שנת 2008 הקלנדרית צפוי להחליף את מנוע ה1.6 מנוע בנפח 1.4 ליטר בעל גם מגדש טורבו וגם סופרצ'ארג'ר המפיק 115 כ"ס.

 

מכוניות אחרות באותה הרמה הינן הוולבו 30 והבמוו סדרה 1.

לא יצא לי לחוות את הוולבו על בשרי..

אבל לטעמי, הבמוו פשוט לא עומדת באותה רמה כמו האודי. היא מאובזרת הרבה פחות, יקרה יותר, צפופה מאוד במושב האחורי וכן הלאה..

לפי ביקורות על הוולבו, הן בארץ והן בעולם, היא בעיקר שעשוע עיצובי ולא יותר מידי אוטו..

למרצדס אין מתחרה ממשית בתחום.

 

בסה"כ נראה לי שאלו כל המתחרות האפשריות.

יש כאלו שיוסיפו את האלפא רומיאו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקובר, אתה לא ממש אובייקטיבי.

 

אז אתה מציג את היתרונות של ה-A3 לעומת ה-1 אבל משם אתה לא ממשיך.

אם פותח השרשור (שלא פירט יותר מדיי את דרישותיו) מחפש יכולת דינמיות מהרכב מה ה-A3 יכולה להציע לעומת הב.מ.וו?

חוץ מזה שהיא גם נראית הרבה יותר טוב.

 

לפי ביקורת ב-YNET על ה-C30 נכתבו הדברים הבאים בסיכום: "

"החל מ-168 אלף שקל", כך מכריזות מודעות הפרסום המבטיחות של ה-C30. רק קחו בחשבון שהמחיר מתייחס לגרסת 1.6 ליטר ידנית. לצערנו, נראה שלהקות פינגווינים יפזזו בבאר שבע לפני שיבואני וולוו יידרשו לשחרר לכביש גרסה כזו. ה-2.4 ליטר לעומת זאת, זו שצפויה להיות הפופולארית בהיצע המקומי, עולה 200 אלף שקל. מכונית המבחן, עם מושבי עור, גג שמש, מערכת שמע משודרגת ועוד כמה גאדג'טים, מגיעה לכ-220 אלף. נשמע יקר? זה פחות ממחיר ב.מ.וו סדרה 1 ואודי A3, שמציעות במחיר דומה מנועים קטנים וחלשים יותר, תאי נוסעים פשוטים ורמות אבזור פחות מושכות."

 

צעצוע? אתם תחליטו.

 

ויש עוד לא מעט אפשרויות שאפשר להעלות: גולף GTI, לאון T-FSI, אוקטביה RS (כל אלה וה-A3 מתבססות על אותה פלטפורמה רק שלסמל של אודי תצטרכו להוסיף הרבה מאוד כסף בשביל אותו מנוע [ראה תמונה]), סיטרואן C4 VTS, הונדה סיוויק האצ'בק, אלפא 147.

לא חסר אופציות ושיבדוק כל אחת בקפידה.

VAG T.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אובייקטיבי? אולי..

אבל כשאני הייתי צריך לעשות את הבחירה הזאת לפני קצת יותר מחצי שנה (רק בלי הC30) - בחרתי באודי לא בגלל שהייתי "משוחד" מראש, בגלל שהיא הייתה, לטעמי, עדיפה על האחרות.

 

בכל מקרה, הC30 מוגבלת מבחינת מקום פנימי, והיא מגיעה עם 2 דלתות בלבד (והמרווח מאחורה מאוד מצומצם)

 

לגבי ה"יכולת דינמית" שאתה מדבר עליה - עם המנוע שיש בבמוו, שזה או 1.8 ליטר או 2.0 ליטר - אין יותר מידי יכולת דינמית לרכב..

לדעתי עניין ההנעה האחורית ברכב הזה, במיוחד עם המנועים הקטנים, הוא יותר גימיק. - הוא לא מספיק חזק בשביל להיות באמת "מהנה" לנהיגה.

והמשקל שלו בהחלט לא עוזר ל"יכולת הדינמית" שלו (ואני לא אומר שהאודי כן.. אבל לפחות היא לא מתיימרת להיות ספורטיבית כלכך).

מה גם שהיא מגיעה רק עם 4 דלתות (כאשר המרווח האחורי מאוד מאוד מצומצם).

 

חוץ מבארץ, שבאמת אין לי מושג למה, במבחנים שקראתי מחו"ל האודי A3 2.0FSI ניצחה את ה120i.

אולי הפרופלור הכחול-לבן שעל המכסה מנוע מקדימה עושה משהו לכתבים הישראלים..

 

הגולף GTI, הלאון טורבו והאוקטביה RS (שהיא בכלל סטיישן מגודלת ולא משפחתית האצ'בקית),

ממש לא מתחרות באודי A3 - בטח אם לא קונים את אחת הגרסאות היותר חזקות, וגם אז, אם זו אינה S3, היא לא בדיוק "ספורטיבית" אלה יותר "מהירה וחזקה במיוחד".

אולי הן בעלות אותה שלדה ואותו מנוע בפחות כסף - אבל לא תמיד מחפשים את החלק הספורטיבי אלה דווקא דברים אחרים.

 

ההונדה סיוויק 5 דלתות והסיטרואן C4 VTR בכלל לא מתחרות של הA3..

אתה פשוט זורק כל רכב האצ'בק שעולה לך בראש - וזה, לדעתי, ממש לא מה שהתכוון פותח האשכול.

 

בכל מקרה - בלי לקבל ציון של טווח תקציב, סוג המנוע המבוקש, מה הוא מחפש ברכב וכן הלאה - מיותר להמשיך בדיון הזה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם, אתה כותב מה שנוח לך ובמה שה-A3 טובה לעומת האחרים בשביל להיות שלם עם ההחלטה שלך שמופיעה בסמלון.

אבל יש פרמטרים נוספים שאינך מתייחס אליהם.

 

אתה כותב של-C30 אין מקום מאחורה בגלל של-A3 יש.

מישהו אחר יגיד שה-C30 יותר חזקה ומאובזרת בתחום מחיר מסויים.

 

אתה כותב של-120 אין יותר מדיי יכולת דינמית, אך זה לא נכון. אחרת אהרנוביץ' לא היה נותן לה 5 כוכבים ולא היו כותבים עליה את זה (במגזין הגה) במבחן מול סיוויק האצ'בק: "הב.מ.וו המונעת באמצעות גלגליה האחוריים מציעה חווית נהיגה אמיתית, אשר בידיים מיומנות ועם בקרת יציבות כבויה מאפשרת להגיע לתחומים שהסיוויק לא תגיע אליהם לעולם..."

יכולת דינמית לא נמדדת רק במנוע, יש הרבה מרכיבים אחרים שמשלימים זאת.

 

האוקטביה RS מגיעה גם כסדאן אם זה משנה.

וסלח לי, אני לא רואה אף סיבה להוסיף כל כך הרבה כסף ל-A3 טורבו לעומת גולף GTI, בטח שלא בשביל סמל של אודי.

 

אולי תסביר לי למה הסיוויק האצ'בק וסיטרואן C4 VTS (לא VTR) לא מתחרות ב-A3? כי ה-A3 טובה מדיי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי היום עדיף לקנות את הגולף GTI ולהנות הרבה יותר מA3 טורבו!

דגמי 2008 כבר נמכרים וחלקם כבר בארץ (לפחות של VW).

 

כדאי לבדוק את הסחירות של AUDI ביד שניה - היא גרועה!!

בטרייד אין נותנים -25% בממוצע על רכבי אודי! משהו שכדאי לקחת בחשבון...

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי בירור בסקודה, האוקטביה RS לא מגיעה (לפחות לא בארץ, ולא כמודל 2007/08 ) בגרסאת סדאן.

 

מישהו אמר שאתה רואה סיבה? בגלל זה אתה לא תקנה אודי - זאת החלטה שלך.

אבל הבןאדם בא וביקש פרטים על האודי.. למה ישר לקפוץ ולדחוף לו גולף GTI ?

ואם הוא מתעניין בכלל במנוע 3.2 ? או שהוא מתעניין בכלל ב1.6/2.0 אוטומטית ? אז גם תדחף את הGTI ?

 

הGTI היא אחלה של אוטו.. אני ממש לא אומר שלא.

ה120i - היא גם אחלה של אוטו, סבבה?

אהרונוביץ' תותח יודע הכל ואני, ברוב טיפשותי, בנסיעת מבחן, פשוט פספסתי את זה.

וד"א - גם ב"אוטו" ציינו שהיא פשוט חלשה מידי בשביל הנאה אמיתית - ופרומצ'נקו שיבח את ה130i.

ואני לא מדבר בכלל על האיבזור הסטנדרטי המעליב במיוחד שמגיע עם הב.מ.וו.

 

למה הסייויק והVTR לא מתחרות של האודי? דבר ראשון - כן. כי היא טובה מידי.

לפחות לעומת הסיוויק. ואתה מוזמן לקרוא בדיוק את המשפט הזה במבחן שלה בעיתון "אוטו" שאתה כלכך אוהב לצטט.

 

הC4 VTR היא אוטו שונה בתכלית מהאודי.. היא אולי משפחתית "ספורטיבית" אבל זאת ממש לא הקטגוריה של האודי.

עוד שניה תתחיל להגיד לי שהפוקוס מנוע 2 ליטר האצ'בק או המאזדה 3 מנוע 2 ליטר האצ'בק מתחרות באודי A3 מנוע 2 ליטר.

האודי נחשבת לרכב פרימיום. זה לא נכון בעליל להכניס אותה להשוואה מול רכבים "נחותים" יותר (מבחינה מעמדית, לא מבחינת רכב שאני לא נכנס בכלל להשוואה עכשיו).

זה כמו שתשווה BMW 330 מול מאזדה 6 פרימיום ותגיד שהמאזדה 6 עדיפה כי היא נותנת חבילה עשירה יותר בבסיסה וזולה בהרבה.

 

עומר - ברור לי שהגולף GTI תהיה מהנה יותר לנהיגה מאשר האודי A3 2.0T.

וזה מסיבה מאוד פשוטה.. הגולף GTI תוכננה ע"י המהנדסים להיות רכב ספורטיבי. האודי לא.

האודי תוכננה ע"י המהנדסים להיות אודי A3 על כל ה"פאר", "הדר", "יוקרה" וכן הלאה - רק חזקה ומהירה.

 

מול הגולף GTI צריך לשים את הS3 - לא את ה2.0T הרגילה.

 

דבר אחר שאני לא מבין - למה אתם ישר קופצים ומציעים מכוניות אחרות? האודי עד כדי כך רכב נורא?

אני נוסע ברכב הזה כבר למעלה מחצי שנה ולא מצאתי משהו נורא כלכך ברכב (פרט לעובדה שחסר לי עוד "קצת" כוח..).

 

 

הבן-אדם ביקש פרטים על אודי A3 מודל 2008.

הוא לא טרח לציין את התקציב שלו, הוא לא טרח לציין את מה הוא מחפש מהרכב והוא לא טרח לציין אפילו על איזה מנוע הוא מדבר.

אז ישר לקפוץ ולהציע מכוניות "ספורט" כמו גולף GTI, סיאט לאון טורבו או סקודה RS - זה פשוט לא במקום.

אולי הוא רוצה בכלל משפחתית קטנה ומהודרת עם מנוע 1.6/2.0 אוטומטית לנסיעות מהעבודה הביתה ?

 

 

אז נכון שזה פורום רכב - אבל זה לא אומר שכל הגולשים כאן מחפשים את הרכב ספורט הכי משתלם שנכנס להם בתקציב.

למה שלא תציעו לו WRX וזהו? :?

 

(ד"א, עומר, במידה והייתי צריך להחליט היום שוב על קניה של רכב באותו תקציב ובלי מגבלות של אבא;

ייתכן מאוד שהייתי בוחר בגולף GTI. אבל זה כבר נושא לעוד כ10 חודשים כשאני אשתחרר :))

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב"אוטו" קטלו את ה-120, כך שזה ממש לא נכון שהפרופלור עושה משהו לכתבים ישראלים. חכה לגיליון הבא, ותראה מה אנחנו חושבים על ב.מ.וו 330...

 

לא כל מכונית עם הנעה אחורית היא אוטומטית מהנה לנהיגה. ואולי ל-120 יכולות דינמיות טובות, אבל המנוע לא מרשים במיוחד והצפיפות, חוסר הנוחות וחוסר האיבזור מורידים מאוד מהחוויה.

 

מעבר לכך, אני מסכים עם אלו שחושבים שמול ה-A3 אפשר ומומלץ להציב את מתחרתה מבית - הגולף GTI. אם לקונה לא תפריע האקסטרה קשיחות ועלויות האחזקה הגבוהות יותר, אז לגולף יש הרבה מה להציע מול האודי, במחיר דומה (או נמוך יותר).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, ה-1.8TFsi, מספק 160 (או 170 כ"ס, ב-A5 לדוג') כ"ס.

 

ואין (כרגע) 1.4Tsi עם פחות מ-140 כ"ס.

 

לגבי האוקטביה, אני אברר זאת - לפי הידוע לי

ממשיך היבוא בגרסת הנוצ'בק (זה לא סדאן! יש דלת חמישית) והסטיישן.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שהוא לא ציין מחירים ומנועים (וב-A3 הסקאלה הזאת מאוד רחבה) נתתי אופציות בסקאלה מסויימת שעליה חשבתי בעזרת המשפט הבא "יש למישהו המלצה לגבי מכוניות באותו רמה פחות או יותר?"

וכל המכוניות שצויינו ברות השוואה, גם אם אתה חושב שה-A3 טובה פי מונים.

אז כן, אני אדחף GTI וכל אחת אחרת מכיוון שהוא מעוניין לדעת גם על אופציות אחרות.

זה לא עולה כסף להכנס לאולם תצוגה ולבדוק את האופציות בפעם האחרונה שבדקתי.

 

ועם כל הכבוד, אם אני אסמוך על מילה של מישהו בתחום הרכב אני חושב שזאת תהיה המילה של אהרנוביץ', הוא כנראה לא פספס הזדמנות לבדוק אותה קצת יותר על הקצה.

 

בפעם ה-100, סיטרואן C4 VTS ,לא VTR .

אולי מבחינתך היא לא ברת השוואה ל-A3 כי אין סמל של אזיקים כפולים מקדימה (אכן, מסובב ראשים הסמל הזה ששווה 50 אש"ח. כולם עפר לרגליך/צמיגך), אבל מבחינת השאר יש בהחלט על מה לדבר. עיצוב, אבזור, ביצועים, חדשנות...YOU NAME IT.

 

בנוגע לסיוויק את A3- באיזה גיליון ההשוואה ביניהם? אני אתן הצצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS - מה שרשמתי מבוסס על מה שאמר לי נציג של אודי יום חמישי/שישי האחרון..

XENON - הפכת את זה ליריבות אישית.. מבחינתי שיקנה סוסיתא.. ממש לא אכפת לי.

להיפך, פחות A3 על הכבישים - מחיר יותר טוב בשבילי כשאני אמכור אותה...

 

בשום מקום לא אמרתי שהA3 טובה פי מונים מהאוקטביה, גולף או לאון..

מה שציינתי זה שאלו רכבים שמתמקדים בפלחי שוק שונים.

הGTI, הRS והלאון טורבו הן גרסאות יותר ספורטיביות ולכן גם יותר קשיחות.

הA3, פרט לS3, הינה מכונית "רגילה" אבל יוקרתית יותר ובחלק מהמנועים פשוט חזקה במיוחד..

מה שאומר שהיא לא קשיחה כמוהן ונוחה יותר לתחבורה עירונית בכבישים המשובשים של ישראל (לטעמי).

 

 

אתה מוזמן לסמוך על איזו מילה שאתה רוצה..

אבל עובדה שגם "אוטו" (כמו שרוני אמר) לא התלהבו מה120i וגם בכמעט שום מבחן שעשו לה ברחבי העולם.

אז אולי אהרונוביץ' יודע משהו שאף אחד אחר לא יודע..

 

בעצם, למה לסמוך על מילה שלו? תיקח אותה בעצמך לנסיעת מבחן אם אתה ממליץ עליה כלכך..

אני יודע שאני עשיתי וממש התאכזבתי.

 

מבחינתי היא לא ברת השוואה לA3 בלי קשר לשום סמל. ואיבזור, עיצוב, ביצועים, חדשות וכו' אינם הופכים אותה לברת השוואה.

זה בדיוק כמו שרשמתי לך מקודם שלא משווה מרצדס למאזדה.. מכוניות לפלחי שוק שונים בתקציבים שונים בעליל ובד"כ עם מטרות קנייה שונות בעליל.

 

אתה רוצה להמשיך להמליץ על C4 - שיהיה... תעשה מה שבראש שלך.. אתה מוזמן להמליץ גם על פיאט גרנדה-פונטו החדשה, מאזדה 6 והונדה אקורד..

אז מה הם הן לא קשורות בכלל? הן עדיין נכנסות בתקציב של A3..

 

 

לגבי ההשוואה ב"אוטו" - כמדומני זה היה בגליון שבו בחנו את הסיוויק, רשמו את זה באחת מפסקאות המבחן.

משהו בסגנון שבשביל לקחת מחיר של אודי A3, צריך להציע לפחות את מה שהיא נותנת..

 

 

כולם עפר לרגליך/צמיגך ??

בשום מקום, לא בשרשור הזה ולא בשרשורים אחרים, לא התנשאתי בשום צורה ו/או דרך (ותקן אותי אם אני טועה).

אני לא רואה שום סיבה שאתה צריך ללכת נגדי אישית בגלל שיש לנו דעות שונות לגבי רכבים שניתן להשוואת לA3.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, יש לי שם...

 

עם כל הכבוד לנציג מכירות של אודי - הוא לא נציג מכירות של שקודה,

למרות שזה אותו היבואן - אני ממש בספק הפעם.

 

אני אברר זאת מול שקודה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שיש אוקטביה סדאן.

 

מעבר לזה, XENON, אי אפשר לבוא בטענות למישהו שדווקא האודי עושה לו את זה. רכב זה יותר מנתונים יבשים, ומכונית צריכה להשפט גם במישור הרגשי ולא המעשי - אחרת לא היית רואה יותר מדי מכוניות ספורט (מכוניות שמיועדות לגרום לך להרגיש טוב, ולרוב נופלות בכל מישור פרקטי או בהשוואת התמורה לכסף).

אם למישהו עושה את זה מכונה HARDCORE כמו נניח STI, ללא הרבה שימושיות (ולא, אני לא קורא לארבע דלתות ומקום סביר בפנים "שימושיות", אחרת שתי S2000 היו גם נופלות תחת ההגדרה "פרקטי"), אני לא רואה מדוע צריך לזלזל במישהו שנמשך למה שהA3 משדרת (אקסלוסיביות, יוקרה, ועוד אי אלו brand values).

 

פעם גם אני הייתי במחנה ה"למה לקנות ב.מ.וו 320 בכלכך הרבה כסף שB4 טובה בהרבה?" אבל כמו שקניתי GTI כשבאותו מחיר הייתי יכול לקנות מכוניות עדיפות מבחינת נתונים יבשים (WRX מצד הספורט, כלמיני מכוניות סדאן מגודלות מצד הפרקטיות), ככה אני מכיר בשיקולי הרגש.

 

לעניין, אין שום דבר רע בA3, כל עוד אתה בא עם ציפיות נכונות. מכונית ספורט או ספורטיבית היא לא, מקום נהדר לשהות בו עם יחידות הנעה מצויינות זה כן. C4 VTS לא משדרת על אותו הגל בכלל - למעשה, נתוני המכירות שלה מראים שהיא לא משדרת על אף גל. היא לא יוקרתית מצד אחד, ולא ספורטיבית ממש מצד שני. מה נשאר? חובבי סיטרואן? הם כנראה יעדיפו C5.

 

בין A3 TFSI לגולף GTI, הA3 תהיה הבחירה העדיפה לרבים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה דיון רציני נפתח פה... :-P

 

המנוע שעליו חשבתי הוא 2.0 FSI...

 

את האמת שיש לי עכשיו את הגולף החדשה- מנוע 1600 ואני רוצה מנוע יותר גדול... וזאת אחת הסיבות שאני לא רוצה GTI כי העיצוב אותו דבר...

אני מחפש אוטו נוח, עם מנוע טוב, אוטו אמין שלא עושה בעיות, איבזור ברמה גבוהה.

אני לא סגור על האוודי A3, התרשמתי מאוד מהעיצוב של האוודי, מהמנועים שלה, והבנתי שהאוטו אמין... זה נכון?

אני לא מחפש מנוע שיתן לי להאיץ מהיר, ולא טורבו, ואני גם לא מחפש את הנסיעה במהירות גבוה.

הבנתי שה-BMW סדרה 1 עומד גם מול האוודי A3 אבל הרמה של האיבזור והצפיפות במכונית לא שווה את המחיר.

 

 

ידוע לכם כמה תעלה בערך Audi A3 שנת 2008 עם כל התוספות - רמת איבזור הכי גבוהה, ומנוע 2.0 FSI?

באיזה מכונית דומה ברמה אתם הייתם בוחרים במחיר של אוודי A3 חדשה ולמה?

 

תודה רבה לכם על העזרה.

חג שמח :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...