Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לאחר שהג'אסטי של אחותי החלה להשתנק ולבסוף נכבתה, אמרתי לה לפתוח את מיכל הדלק, ומאותו רגע הרכב נוסע נהדר, לטענתה.

איפה נמצא נשם/צינור כלשהו שאחראי על עניין מניעת הואקום?

 

ג'אסטי 91 מנוע 1200, במקור מנוע 1000.

פורסם

בבורה שלי יש לחצן קטן בתוך הפית מילוי. שלוחצים עליו ומשתחרר אוויר. ואפשר למלות עוד דלק.

מה זה? ומה המטרה?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אמנם השרשור הוא מלפני שנה, אך גם אצלי קיימת התופעה.

הרכב: דייהטסו אפלאוז 93' והתופעה היא שבכל פתיחה של מכסה מיכל הדלק ישנה יניקה של אויר פנימה (אפילו אם המנוע מונע רק 30 שניות). לאחר נסיעה ממושכת, בכיבוי אני שומע ביעבוע ממיכל הדלק ומאיזור הקרבורטור. הבנתי שהדלק נשאב חזרה למיכל משום שאם אני מנסה להניע אחרי הביעבוע הזה, הרכב מניע ונכבה אחרי 10 שניות, מניסיון השני הוא כבר מניע ללא בעיה.

ראיתי במכסה של מיכל הדלק שסתום, אך אני לא יודע איך לנקות אותו, מהיכן ניתן להשיג מכסה מקורי חדש?

פורסם

או קיי בואו נעשה סדר. אדי הדלק שנוצרים נשאבים לתוך המנוע ויש מערכת שאחראית לכך במיוחד ברכבים מודרניים (CANNISTER) לגבי מה ששומעים כשפותחים את המכסה זהו תת לחץ. במיכל נוצר טיפת תת לחץ וזה בסדר. יש מכוניות שבהן אם נוסעים ללא מכסה בכלל המנוע עלול לזייף ואפילו להדליק מנורת בקרה מכיוון שזה מפריע למערכת שכתבתי עליה קודם לעבוד. לגבי כניסת אוויר מה שאמור לאפשר את זה זה נשם שנימצא או על המיכל עצמו או על המכסה.

הואקום שנוצר אמור להיות חלש יחסית ולא משהו חזק שמשנה את צורת המיכל!!!

פורסם

שלום.

אך ואקום ואקום איזה צרות זה יכול לעשות.

רק לפני מיספר ימים היה לי סיפור מענין אם סוברו גסטי.

לקוחה הכניסה את הרכב למוסך אם טענה מיוחדת במינה היא לא יכולה למלות במיכל הדלק יותר משלושה ליטר דלק והמצוף מראה שיש לה מיכל מלא ואחרי מיספר קילומטרים היא ניתקעת בלי דלק.

אחרי הרמת הרכב על הליפט ראו החברה שמיכל הדלק מעוך לגמרי ומיד אמרו "המוטמטמת עלתה על סלע ומעכה את המיכל"

וקראו לי לראות. אני אמרתי להם שלדעתי הם מטומטמים ולא בעלת הרכב כי לדעתי היא לא עלתה על כלום.

האמת שלי כבר היה ברור בדיוק מה קרה אבל שהחברה יראו וילמדו נתתי הוראה לפרק את מיכל הדלק ולהודיע לי אם הוא גם מעוך בחלק העליון. אחרי רבע שעה מודעים לי שאכן המיכל מעוך גם מלמעלה ,ואז שאלתי אותם האם זה יתכן ממכה והם השיבו לי שלא.

אז שאלתי אותם ממה זה קרה ולצערי הם פשוט לא ידעו. כאשר הסברתי להם שזה ביגלל נשם מיכל סתום הם לא האמינו לי ואמרו שלא יתכן דבר כזה.מיד עשיתי להם בית ספר ניפחתי את המיכל אם לחץ אויר כדאי להגדיל אותו בחזרה מילאתי במיכל 15 ליטר דלק, ושלחתי את אחד החברה לסיבוב ארוך ואמרתי לחברה אתם תראו שהוא חוזר אם מיכל מעוך ובדיוק כך קרה.

מה שקרה זה הצינור נשם פשוט היה מעוך ומכופף. ברור שבמיכל הוחלף הצינור תוקן וניפתרה הבעיה .

אבל המענין שהחברה היו בהלם מוחלט ועד היום לא מאמינים איזה כוח יש לה 0 אט' יענהנ כולה וואקום.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...