Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות רדיו דיסק לרכב בתקציב שעד 850 שקל ולא אכפת לי שיהיה יד שנייה.

אני רוצה שיהיה איכותי וגם מרשים לעין.

תודה יניב.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם
אני רוצה לקנות רדיו דיסק לרכב בתקציב שעד 850 שקל ולא אכפת לי שיהיה יד שנייה.

אני רוצה שיהיה איכותי וגם מרשים לעין.

תודה יניב.

 

 

רדיו דיסק DEHP7750MPוPioneer נימכר יד שנייה ב 800 שח

מכשיר איכותי ויפה לעין

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

אני באמת חושב על המכשיר הזה תנו חוות דעת על המכשיר הזה בבקשה

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם
דגם ישן אך ב800 שקלים הוא נראה מציאה שווה לכל דורש.

 

 

תיקנה מכשיר נחמד.

רק מה שהוא קצת ישן אבל תיבדוק אותו

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

אייך לבדוק אותו? והפנאל חשמלי?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

ומה אתם אומרים בקשר ל- sony דגם- CDX-M7815X?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם
ומה אתם אומרים בקשר ל- sony דגם- CDX-M7815X?

 

בעד בעד בעד:)

רדיו דיסק מעולה, אבל אם הוא לא חדש תבדוק אם יש לו עוד אחריות.

אצלי המנגנון של הפתיחה החשמלי קצת קירקש אז אתה צריך לבדוק את זה, ובינתיים הרדיו בתיקון וזה מוחלף, במסגרת אחריות.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

יש עוד המלצות? ואם מישהו נתקל באיזה מכשיר טוב יד שנייה שיתן קישור בבקשה.

תודה לעוזרים.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

לסוני (וזה מהיכרות עם כמה וכמה מכשירים) יש באמת בעיה עם המנגנון.

לא הייתי לוקח יד שניה את הסוני

פיוניר כבר עדיף או הפנסוניק.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אני חושב בכיוון של DEHP5850וPioneer מה אתם חושבים עליו? ויש לו יציאה של 2.2V ולא 4V זה משנה משהו?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

זה לא רק היציאה. זה מכשיר יפה ובנוי טוב, אבל אין לו לפי דעתי את האיכות של הפנסוניק, וממש לא את של הסוני ובנוסף לכך, גם לא את כל האפשרויות חיתוך והאקולייזר שהם כוללים בתוכם.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אני חושב בכיוון של DEHP5850וPioneer מה אתם חושבים עליו? ויש לו יציאה של 2.2V ולא 4V זה משנה משהו?

 

יש לי את המכשיר הזה.

מאוד נוח לתפעול, ממש פשוט ומכיל לא מעט פונקציות. ואם האוטו של ההורים אז צריך להתחשב גם בהם- עוד סיבה ללכת על הדגם הזה.

×
×
  • תוכן חדש...