Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קליאו ספורט MK1

אתמול החלפתי נורה ראשית במוסך

מדגם 9005.

 

ראיתי מקרוב לראשונה איזה דבר נפלא זה קיט הקסנון

תוספת תאורה רצינית לעומת המקור

הקיט מותקן על איביזה FR (לא ברור אם זה קיט מקורי או אפטר מרקט)

 

בחיפוש ב EBAY מצאתי אלפי קיטים

רציתי לדעת איזה מהקיטים לבחור

מה ההבדלים בינהם ועל מה צריך לשים דגש מבחינת איכות

אם יש למישהו המלצה על חברה או דגם ספציפי.

ואיך יתכן שקיט יכול לעלות 100$ בזמן שקיט מקורי עולה מעל 5000 ש"ח בקניית רכב חדש?

 

איזה צבע מומלץ? (8000K נראה לי הכי נחמד)

 

http://motors.search.ebay.com/9005_Xenon-Lights_W0QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfcidZ100QQfromZR2QQfrtsZ50QQfsooZ2QQfsopZ3QQftrtZ1QQftrvZ1QQgbrZ1QQmppfqyZ9005QQsacatZ36476QQsbrsrtZd

פורסם

נושא מעניין, אם תקנה בסוף תודיע לי אני גם מתעניין בזמן האחרון בזה אבל לא יודע מה העלויות...

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם

אני גם רוצה להזמין קיט כזה

ועדיין לא יודע לבחור מבין אלפי הקיטים שיש ב- EBAY.

אבל על ההבדל בין קיט אפטרמרקט לOEM אני יכול לענות לך...

כל הקיטים שהם אפטרמרקט מותאמים להתקנה גם על רכבים בעלי מערכות פנסים עם רפלקטור בלבד

 

קיט OEM של גולף למשל בא עם מערכת פנסים שכוללת פרוג'קטור אשר ממקדת את האור ומונעת סינוור ופיזור.

בקיט אפטרמרקט אין את חלקי האופטיקה האלה.

פורסם
קליאו ספורט MK1

אתמול החלפתי נורה ראשית במוסך

מדגם 9005.

 

ראיתי מקרוב לראשונה איזה דבר נפלא זה קיט הקסנון

תוספת תאורה רצינית לעומת המקור

הקיט מותקן על איביזה FR (לא ברור אם זה קיט מקורי או אפטר מרקט)

 

בחיפוש ב EBAY מצאתי אלפי קיטים

רציתי לדעת איזה מהקיטים לבחור

מה ההבדלים בינהם ועל מה צריך לשים דגש מבחינת איכות

אם יש למישהו המלצה על חברה או דגם ספציפי.

ואיך יתכן שקיט יכול לעלות 100$ בזמן שקיט מקורי עולה מעל 5000 ש"ח בקניית רכב חדש?

 

איזה צבע מומלץ? (8000K נראה לי הכי נחמד)

 

http://motors.search.ebay.com/9005_Xenon-Lights_W0QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfcidZ100QQfromZR2QQfrtsZ50QQfsooZ2QQfsopZ3QQftrtZ1QQftrvZ1QQgbrZ1QQmppfqyZ9005QQsacatZ36476QQsbrsrtZd

 

 

כאשר הקיט מקורי, דהיינו ,הותקן ברכב על ידי יצרן הרכב בשלב ייצור הרכב, הוא מגיע עם פנסים בהם קיימים:

עדשות מיוחדות,

לא רק זאת , גם, הוא מגיע עם מערכת :

התזת מיים לפנסים הקדמיים כחובת ניקויים בעת שהם מלוכלכים ואז הם מסנוורים,

בנוסף הוא מגיע עם

מערכת ייצוב גובה (כיוון) אורות מובנית שלא מגיע ברכב שאינו מצוייד במערכת קסנון.

חוץ מזה

הקיט ברמה גבוהה יותר בדכ.

מספיק סיבות להפרשים משמעותיים במחיר.

לעניין המחיר שציינת " 5000שח" , לזאת לא אתייחס ,אין לי מידע ולא בדקתי את המחירים.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

8000K זה טמפרטורת האור. הטמפרטורה המומלצת היא 5000-6000K כי זה Day-Light.

בטמפרטורת אור זו העין יכולה להבחין בכל קשת הצבעים ונותנת לך יכולת להבחין במקסימום הפרטים הקטנים ביותר בדרך

 

רכבים שיוצאים עם קסנון מקורי מותקנים בהם 4500K-5000K.

ככל שאתה עולה בכמות ה K (קלווין) כך האור הופך לכחלחל ועד צבע סדול ב- 12,000K

 

לך על 6000K

 

לגבי רכישה, תכנס ל www.xenlight.com . זו חברה ישראלית שמייצרת את מערכות הקסנונים ל OEM באיכות גבוהה במיוחד.

שאר הקיטים שמסתובבים בשוק באים מהמזרח הרחוק סין ודומיו באיכות ירודה ותפוקת אור נמוכה

ברוך -

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ ובחזרה ומחבר עוד הודעה משישור קודם:

 

קראתי את המדריך

מקצועי ביותר.

 

אבל לחבר שלי התקינו קיט aftermarket

והוא לא מסנוור בכלל

וההבדל בשטח התאורה בנסיעה גדול מאוד ביחס לפנסים רגילים.

 

בקליאו יש פנס ראשי בצורת עדשה של זכוכית מגדלת (תמונה מצורפת)

זה יתרון או חסרון בהתקנת קסנון? כי זה מאוד דומה למכוניות עם קסנון מקורי

 

כדאי להתקין קסנון בקליאו בדרגת אור של 6000K?

DSCF0751.jpg

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
מקפיץ ובחזרה ומחבר עוד הודעה משישור קודם:

 

 

 

כדאי להתקין קסנון בקליאו בדרגת אור של 6000K?

 

 

 

בפירוש כן...זה הטמפרטורה האופטימאלית

ברוך -

פורסם
התזת מיים לפנסים הקדמיים כחובת ניקויים בעת שהם מלוכלכים ואז הם מסנוורים,

בנוסף הוא מגיע עם

מערכת ייצוב גובה (כיוון) אורות מובנית שלא מגיע ברכב שאינו מצוייד במערכת קסנון.

חוץ מזה

לא מעט פעמים היבואן מספק את המערכת בהתקנה מקומית (אולי כדי לחסוך בעלויות). בהתקנות האלה לרוב שתי המערכות האלה לא קיימות.

תריץ חיפוש קצרצר בנושא לידיעת חוסר החוקיות שבדבר

לאחר שהפכתי את כל התקנות והתקנים בנושא, ולאחר ששאלתי לא מעט אנשים (גם פה בפורום), בניהם בוחן משטרתי, לא נמצא כל אזכור לבעית חוקיות של המערכת.

 

אתה מוזמן לקרוא את התקנות בנושא תאורת רכב (334, 335 לתקנות התעבורה) וכן תקנה 351א. לעניין התקנים המחייבים, בהם התקן האירופאי EEC/758/76 שמגדיר בדיוק את התנאים והסייגים לפנסי חזית.

אחרי שישבתי (כן, שיעמם לי מאד) וקראתי את כל הנ"ל, לא מצאתי כל איסור בהתקנה נכונה של מערכת HID.

אני מבטיח לך שתוכל למצוא הכל בגוגל, ותוכל לראות בעצמך.

×
×
  • תוכן חדש...