Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחלה קשה: אני מכור לאוטו שלי...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן,אבל יש כזה דבר שניקרה שיבצור!!! מכיר??

גם חלונות חשמל אין בדרך כלל,נכון??? לי יש....ומה בדבר הגה כוח???

תיתפלא,אבל גם זה יש לי....

 

שיבצור? מצטער. לא מכיר :p

 

 

שיבצור זה כמו שיפצור, אבל בערבית... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אז ככה... אמא שלי,אחותי אבא שלי, ובקיצור כל המישפחה טוענים שאני אובססיבי

יותר מידי כלפי האוטו שלי... (פיז'ו 306 שיחייה)...

האמת שעד עכשיו לא התייחסתי,אבל שאני חושב על זה, אני עושה דברים של משוגע!!

כל הלילה (חוץ מלשבת פה בבית ולהיות פה בפורום..) אני יוצא כל בערך

20 דקות מהחלון ליראות לשלומו של האוטו שלי!! :shock::shock::shock:

 

השאלה היא כזאת..אני היחיד עם הבעיה הזאת?? או שיש עוד חברה כמוני שאוהבים

יותר מידי את הרכב שלהם???

 

 

מארק ליכלכת.....

אני בטוח שכשלאבא שלך היה R750 הוא היה דואג לו ואוהב אותו כמו שאתה דואג ואוהב את האוטו שלך....

חוץ מזה אחותך קטנה - תשאל אותה אם גם היא הייתה מסתכלת מהחלון כל 20 דקות אם נגיד הברבי האהובה עליה הייתה יושבת למטה על הברזלים....

אמא שלך - זה סיפור אחר, סיוויק קופה, אקורד אלה לא מכוניות שדואגים להן - הן יפניות אז הן דואגות לעצמן. אמינות יפות ועם מקדם פוזה של "אני אוטו של ערס משוגע" לא נוגעים בהן...

 

ואם הם קוראים למה שאתה עושה עכשיו מחלה - חכה עד סוף השבוע שתתגייס, כשתתקשר הביתה כל ערב ותבקש לדבר עם האוטו ביחידות.... חכה אני מבטיח שזה עוד יגיע, רק בשביל זה שמתי דיבורית ומענה אוטומטי, אני מחייג לאוטו והוא עונה לי....

 

חולה עלייך . בנצי

 

 

בן יא שפוך... קראתי ת'הודעה הזאת אולי כבר 50 פעם,

וכל פעם אני נישפך מצחוק... :roflmao::roflmao::roflmao:

פורסם
כן,אבל יש כזה דבר שניקרה שיבצור!!! מכיר??

גם חלונות חשמל אין בדרך כלל,נכון??? לי יש....ומה בדבר הגה כוח???

תיתפלא,אבל גם זה יש לי....

 

שיבצור? מצטער. לא מכיר :p

 

 

שיבצור זה כמו שיפצור, אבל בערבית... :wink:

 

 

 

אהבתי אחי... :lol:

אבל התבלבלתי... אסור?? הרי אני לא מסתכל על המסך כשאני רושם,אז אסור להתבלבל??

פורסם
סתאם 1600 XN.... אבל עשיתי אותה חמודה לאללה... יש גם מערכת טובה,ואני

מאמין שמפה נובע הפחד..... :oops:

 

בתור אחד שאוהב את הרכב, אתה צריך לדעת ש XN הוא 1400..... בלבד!

:twisted:

 

אייל

 

גם פולו 16V הוא 1400 בלבד :mm_tongu:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אני לא מבין למה צריך נ"מ ברכב...! מילא אם הייתי מחבל מבוקש בעזה...

אגב... רוצים לפתוח עסק כזה? נעשה הרבה כסף :lol:

Live fast, die young - leave a better looking corpse

×
×
  • תוכן חדש...