Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. לגבי ההוכחה הלוגית - היו כאן חבר'ה שטענו שיש כאלה ואחרים (כמו אתר "חופש") שיכולים להפריך בקלות את האלוקות ע"י טענות לוגיות - הראיתי להם שלא ניתן.

2. לגבי ללכת עם הרוב - כל מקרה לגופו (ולמה שוב להקצין?). ללכת עם הרוב ולקנות לנטיס (רכב גרוע ביותר יחסית למחירו) - זה טמטום. ללכת עם הרוב ולנסוע במאזדה 3 - כי זה הדבר הכי טוב שנתנו בליסינג, אין כסף למשהו חדש והיא גם מתנהגת לא רע (מניסיון) - זה בסדר. לפעמים הבחירה של העדר לא כזו גרועה.

 

אגב - לגבי הנאצים - כמה זמן ההערצה אליהם החזיקה?! איך אתה מסוגל להשוות אותם לדת? נראה לך שדבר הזוי באמת היה מחזיק כ"כ הרבה שנים? מה שבעצם אתה טוען, הוא שאפשר להקביל את הנאציזם למסורת של העם שלנו. הזוי.

 

לגבי שאר הדברים - יהודה ענה יפה.

  • תגובות 278
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חלאס!

אף אחד לא אמור "להפריך" את האלוהים שלך בדיוק כמו שאף אחד לא אמור לנסות להפריך כל תיאוריה הזויה אחרת, כולל התיאוריה שלי על בריאת היקום מהתפוצצות סיר חמין (שאותה אף רב לא יצליח להפריך).

זה לא עובד ככה!

מי שהוגה תיאוריה ממוחו הקודח הוא זה שצריך להמציא לה הוכחות.

איזה טחינת מים.

פורסם

נו, אז תוכיח שהעולם נוצר מהתפוצצות סתמית.

 

נניח ששתי התיאוריות שאנו מציגים הזויות. אתה המיעוט, וסימוכין לטענות שלך כמעט ואין. (היסטוריות ומדעיות; אם יש כאלה - אתה מוזמן להביא). סביב התיאורייה שלי, לעומת זאת, נכתבו ספרים רבים ומתוחכמים (כן, לא כל טמבל יכול ללמוד גמרא. נסה ותראה. ואל תספר לי שהיה בן-אדם שהמציא את הדת ותוך כדי שהוא מתעד אותה בספר היסטורי, ניבא על הדרך את העתיד), ואפילו העם אליו אתה שייך, בנוי סביב מסורת שתומכת בה (בתיאוריה). אתה יהודי, לא? מהי יהדות? למה כולנו נקראים יהודים? אתה בעצם טוען שכל מה שמאחד את העם שלך זו מסורת הזויה שמבוססת על שטויות... פשוט לעצום את העיניים, לא להתאמץ לחשוב.

 

אגב טחינת מים: אני ממש לא מרגיש שאני טוחן מים. חצי מטרה כבר השגתי: לגרום לחבר'ה כמו אלה מאתר חופש לשבת בשקט, ולהבין שאי-אפשר להפריך את קיום אלוקים ע"י טענות לוגיות, כמו שהם מתרברבים. חלק ממשתתפי השרשור כאן כבר הודו בזה בעצמם.

 

וסתם שאלה: מה נראה לך המטרה שלך בעולם? מעבר לעובדה שהיו מס' אנשים שנכנסו למוות מוחי ותיארו תיאורים שהם מעין עולם-הבא. לא מציק לך? לפעמים, ככה, כשמשהו לא מתסדר ואתה "לבד"?...

פורסם

פיייי חפרתם...

אין לי אפילו כוח לעבור על הכל.

 

נעבור לטיעוני השכר והעונש. ראשית – מי שטוען שהרמב"ם פוסל את התיאורייה הזו – פשוט בור. זה כתוב בפירוש ב-יג' העיקרים שנכתבו ע"י הרמב"ם עצמו (בעיקר ה-7 או ה-8, אם אינני טועה – "גומל לאיש חסיד..".).

 

מורה נבוכים קראת?

הבנת?

 

אם כן אתה תבין שצריך לקרוא בין השורות , הרבה נושאים בדת מחולקים בפירוש ובמסר שלהם בין המשכילים לבין פשוטי העם.

תקרא את הספר ותבין.

פורסם
נו, אז תוכיח שהעולם נוצר מהתפוצצות סתמית.
אם יש לך שכל ואומץ, לך תלמד פיזיקה. כל ההוכחות שם. ומדובר בהוכחות אמפיריות על סמך מספר ניסויים מתחומים שונים שאנשים זכו עליהם בפרסי נובל ולא ב"פלפולים". ואתה יודע מה? מדענים ממשיכים לערוך ניסויים ואם יצליחו להפריך או לחדד את התיאוריה הזו הם יבנו תיאוריה חדשה. וזה היופי שבמדע. הוא לא מורכב מחבורה של לומדים בעל פה בורים שנעולים על תיאוריה אחת מימי האדם הקדמון אלא בחיפוש אמיתי אחר האמת.

נניח ששתי התיאוריות שאנו מציגים הזויות. אתה המיעוט, וסימוכין לטענות שלך כמעט ואין. (היסטוריות ומדעיות; אם יש כאלה - אתה מוזמן להביא). סביב התיאורייה שלי, לעומת זאת, נכתבו ספרים רבים ומתוחכמים (כן, לא כל טמבל יכול ללמוד גמרא. נסה ותראה. ואל תספר לי שהיה בן-אדם שהמציא את הדת ותוך כדי שהוא מתעד אותה בספר היסטורי, ניבא על הדרך את העתיד),

תגיד, איפה אתה חי? איפה? למדע אין כמעט הוכחות אבל על היהדות נכתבו ספרים רבים ומתוחכמים?

תוציא את הראש שלך מאיפה שהוא תקוע ולך לספריה. כנראה אתה לא יודע לספור ספרים כי ספריה מדעית שלמה תופסת בניינים והיהדות כולה יוצאת מספר אחד. אחד ויחיד ובודד. ספר הספרים אתם קוראים לו. כל השאר זה פרשנויות על אותו ספר באותו הגיון מעגלי.

ואפילו העם אליו אתה שייך, בנוי סביב מסורת שתומכת בה (בתיאוריה). אתה יהודי, לא? מהי יהדות? למה כולנו נקראים יהודים? אתה בעצם טוען שכל מה שמאחד את העם שלך זו מסורת הזויה שמבוססת על שטויות... פשוט לעצום את העיניים, לא להתאמץ לחשוב.
אני לא יהודי, תודה ששאלת. ומסורת היא לא הצדקה לשום תיאוריה. זו סתם סטגנציה וזה למעשה הטיעון היחידי שלך - אבל אמאאאאא, כולם קופצים מהגג כבר 3000 שנה!.
אגב טחינת מים: אני ממש לא מרגיש שאני טוחן מים. חצי מטרה כבר השגתי: לגרום לחבר'ה כמו אלה מאתר חופש לשבת בשקט, ולהבין שאי-אפשר להפריך את קיום אלוקים ע"י טענות לוגיות, כמו שהם מתרברבים. חלק ממשתתפי השרשור כאן כבר הודו בזה בעצמם.

וסתם שאלה: מה נראה לך המטרה שלך בעולם? מעבר לעובדה שהיו מס' אנשים שנכנסו למוות מוחי ותיארו תיאורים שהם מעין עולם-הבא. לא מציק לך? לפעמים, ככה, כשמשהו לא מתסדר ואתה "לבד"?...

לא, מה שהצלחת זה לא לשכנע אף אחד אלא לייאש את כל מי שמנסה לנהל איתך דיון. פשוט לייאש. אתה ממשיך לפלוט שטויות בקצב היסטרי בלי לבדוק את עצמך ואני מתפלא שאני עדיין טורח לענות. אם זה שאתה עדיין אחרי מאתיים עמודים לא קולט שאין דבר כזה "להפריך את קיון אלוקים על ידי טענות לוגיות" וממשיך להפגין את הבורות האיומה שלך במהו מדע, מהו טיעון, מהו דיון ואפילו מהי ספרות דתית גורם לך לחשוב ש"ניצחת", אז תהיה לי בריא וגם אני ניצחתי כי אף אחד לא הצליח להפריך את קיומו של סיר הצ'ולנט הקוסמי שלי שהוא הרבה יותר טעים מהאלוקים שלך.
פורסם
אם יש לך שכל ואומץ, לך תלמד פיזיקה. כל ההוכחות שם. ומדובר בהוכחות אמפיריות על סמך מספר ניסויים מתחומים שונים שאנשים זכו עליהם בפרסי נובל ולא ב"פלפולים".וואו , תגיד אתה יודע מי ומתי קבע שהעולם עגול ? ומה קרה לו מהמדענים של זמנו ? אתה יודע מהו הזמן האמיתי של חודש ? אז מסתבר שנאסא מתקרבת למספר שחכמי הגמרא קבעו כשהעולם חשב שהעולם נח על פילים , אז מי יודע ומי מסתמך על תאוריות וכשהן נופלות הוא ממציא חדשות ואתה יודע מה? מדענים ממשיכים לערוך ניסויים ואם יצליחו להפריך או לחדד את התיאוריה הזו הם יבנו תיאוריה חדשה. וזה היופי שבמדע. הוא לא מורכב מחבורה של לומדים בעל פה בורים שנעולים על תיאוריה אחת מימי האדם הקדמון אלא בחיפוש אמיתי אחר האמת בוודאי כי (הבורים לפי דבריך יודעים את האמת והאלו לא יודעים .תגיד, איפה אתה חי? איפה? למדע אין כמעט הוכחות אבל על היהדות נכתבו ספרים רבים ומתוחכמים?

תוציא את הראש שלך מאיפה שהוא תקוע ולך לספריה. כנראה אתה לא יודע לספור ספרים כי ספריה מדעית שלמה תופסת בניינים והיהדות כולה יוצאת מספר אחד.כן ספרים שמלאים תאוריות כי ע"מ להתקדם באקדמיה אתה חייב לפרסם ספרים שאף אחד לא קורא , הכמות לא תמיד שווה לאיכות אתה ממשיך לפלוט שטויות בקצב היסטרי בלי לבדוק את עצמך ואני מתפלא שאני עדיין טורח לענות כי בתוך תוכך אתה יודע שהאמת לא אצלך , ואתה מנסה להווכיח לעצמך שכן . וגם אני ניצחתי כי אף אחד לא הצליח להפריך את קיומו של סיר הצ'ולנט הקוסמי שלי שהוא הרבה יותר טעים מהאלוקים שלך לסיר הצ'ולנט שלך יש כמה בעיות בסיסיות , כי הוא מניח שהחזקים שורדים , הוא גם מניח שמאנרגיה נוצר חומר , ועל שתי ההנחות הבסיסיות האלו עניתי לך כבר למה הן טיפשיות , אף מדען רציני לא יכול היום להצדיק את התורה המטורפת של האבולוציה , וזה כול מה שיש לך ?.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

היות ויש הגבלה על עריכה (30 דקות) החלטתי לפתוח הודעה חדשה

 

במקרה יצא לי לראות את הנושא הבא בYNET , ורציתי לשאול מה פירוש המילה נס ? הרי אם אין אלוהים איך אומרים שיש ניסים בעולם ? הוא הרי אמור לעבוד על חוקיות שלא משתנה , ונס זה מצב יוצא דופן שבו כול החוקים לא מתקיימים , אזי איך זה שאין אלוהים ויש ניסים ?

נקודה למחשבה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
.וואו , תגיד אתה יודע מי ומתי קבע שהעולם עגול ? ומה קרה לו מהמדענים של זמנו ?
אני שוב מבקש. תבדוק את השטויות האלו לפני שאתה כותב אותן. אתה יודע מי גילה שהעולם עגול? (אף אחד לא "קובע" דברים במדע) אף אחד לא יודע מי גילה שהעולם עגול! בימי אריסטו ותלמי זה כבר היה ידוע!

אתה בטח מתבלבל עם הסיפור המפורסם של גלילאו שגילה שהעולם סובב את השמש ובגלל זה הכנסיה (לא הממסד המדעי) כלאו אותו והכריזו שהוא כופר. אז זהו, שגם הסיפור הזה לא נכון גלילאו אמנם נכלא על ידי הכנסיה בגלל תמיכתו בתפיסה ההליוצנטרית, אבל זה היה קופרניקוס שגילה שהעולם סובב סביב השמש ואף אחד לא תקף אותו על זה בגלל שהוא מת לפני שפורסם המאמר.

אתה יודע מהו הזמן האמיתי של חודש ? אז מסתבר שנאסא מתקרבת למספר שחכמי הגמרא קבעו כשהעולם חשב שהעולם נח על פילים , אז מי יודע ומי מסתמך על תאוריות וכשהן נופלות הוא ממציא חדשות

כן, בטח. הקלטות של אמנון יצחק נורא משכנעות, נכון? מדעני נאס"א יודעים בדיוק של כמה ספרות שתרצה אחרי הנקודה כמה זמן לוקח לירח לעשות הקפה. הם הנחיתו שם בן אדם לפי המידע הזה. מדעני נאס"א הולכים לשאול בגמרא? זו שבה רשום שפיי = שלוש, שכינים נוצרות מאפר ושאר שטויות? נכון, גם במדע היו תיאוריות שהוכחו כלא נכונות (אגב, המדע כמתודולוגיה קיים רק כ-500 שנה. לפני כן הכל היה דרעק דתי) אבל זה היופי במדע. חיפוש אמיתי ומתמיד אחרי האמת. לא נדבקים לתיאוריה מתוך מסורת, להיפך. החלום של כל מדען זה להפריך תאוריה מוצקה קיימת. בדת לעומת זאת, ימשיכו ענקי הרוח לטחון הרי הרים של פלפולים על ביצה שנולדה ביום טוב והאם מותר לתלוש שערות מהביצים בשבת.

ספרים שמלאים תאוריות כי ע"מ להתקדם באקדמיה אתה חייב לפרסם ספרים שאף אחד לא קורא , הכמות לא תמיד שווה לאיכות
סליחה? אתה יודע מה הקריטריונים לפרסום מאמר מדעי? לך תשאל מישהו שהוא דוקטורנט ומעלה על הסיכוי שלו לפרסם מאמר במגזין מוביל בתחומו. לעומת זאת, אצל רבנים חרדים ספרים הולכים לפי קילו ואין רב שלא פירסם איזה קונטרס שכותרתו היא משחק מילים על שם המחבר. שוב פעם אני חוזר על עצמי - תבדוק את עצמך לפני שאתה כותב. תבדוק מה הקריטריונים לפרסום מדעי ומה הקריטריונים להוצאה לאור של ספר דתי.

החזקים שורדים , הוא גם מניח שמאנרגיה נוצר חומר , ועל שתי ההנחות הבסיסיות האלו עניתי לך כבר למה הן טיפשיות , אף מדען רציני לא יכול היום להצדיק את התורה המטורפת של האבולוציה , וזה כול מה שיש לך ?
אף מדען רציני לא יכול היום להצדיק את האבולוציה ואת העובדה שמאנרגיה נוצר חומר? מי נקרא אצלך מדען "רציני"? אמנון יצחק?

תפסיק. אתה עושה לעצמך בושות. יש לי שאלה רצינית - האם למדת במערכת החינוך החרדית ולא נחשפת מעולם לשום מידע מבחוץ?

אני משוכנע שכשאתה קורא את השרשור הזה אתה מחובר לאינטרנט, מאגר מידע אדיר. ואתה ממשיך לפלוט שטויות. יש לך "הוכחות" לכך שזה טיפשי שמאנרגיה נוצר חומר? ספר את זה לכל אלו שמייצרים חומר מאנרגיה בעבודתם היום יומית כמדענים במאיצי חלקיקים.:lol:

כי בתוך תוכך אתה יודע שהאמת לא אצלך , ואתה מנסה להווכיח לעצמך שכן.
עכשיו אתה גם פסיכולוג בגרוש וגם עדיין לא מבין מה שאני מנסה להגיד בהקזת דם של אלפי מילים בשרשור הזה?

אף אדם שתומך במתודולוגיה המדעית לא טוען בצורה החלטית שהאמת אצלו. היחידים שטוענים לבעלות על אמת קוסמית מוחלטת הם מאמיני דתות וחולי נפש.

הסיבה שאני ממשיך לענות היא ככל הנראה בגלל שאני מתחלחל מהמחשבה שתצליח בסוף להתיש את כל מי שמנסה לנהל איתך דיון מבוסס על ידע ואתה עונה לו בדעותיך הפרטיות בלי להבין איך אמור להתנהל Debate רציונלי, ומישהו מהקוראים התמימים שאולי עוד נשארו לשרשור המעייף הזה עוד יחשוב שזה בגלל שה"עובדות" המפוברקות שאתה פולט נכונות.

אבל האמת שגם לי מתחיל להמאס. אין לי כח לשבת ולהתווכח עם כל משפט שאמנון יצחק הזה ממוחו הקודח ופלט באיזו קלטת.

פורסם

מה בדיוק נס?

הוא רץ במהירות מסויימת, נפל מקומה מסויימת, עשה פליקפלאק מסויים, התוצאה של כל זה הביאה לכך שהוא נתפס שם בקורה של הקומה הראשונה.

אם אותם התנאים יתקיימו שוב, כלומר אותה ריצה, אותו בנאדם (מבנה גוף, משקל) אותם תנאים חיצוניים (רוח ,טמפרטורה) ובקיצור, REPLAY אחד גדול - הוא ינחת באותה צורה!

עכשיו בטח תגיד - מה גרם לכך שהוא רץ במהירות מסויימת ופגע ככה וכהה?

ואני אשאל, למה בכביש מהיר אתה נוסע ב103 קמ"ש ולא ב103.2?

 

הנה הפרכתי את האלוהים שלך שלדעתך החליט להציל את השיכור ממוות. או שלא?

אגב, יהדות היא אמנם דת, אבל היא גם גזע.

אתם יודעים - אלה עם האף המוזר, בד"כ בעלי שיער שחור מטולטל, עיניים כהות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני שוב מבקש. תבדוק את השטויות האלו לפני שאתה כותב אותן. אתה יודע מי גילה שהעולם עגול? (אף אחד לא "קובע" דברים במדע) אף אחד לא יודע מי גילה שהעולם עגול! בימי אריסטו ותלמי זה כבר היה ידוע! נכוון אתה צודק קצת התבלבלתי , ועדיית המודל הגיאוצנטרי התחיל בימי תלמי שחי במאה השניה לספירה ועד ימי קופרניקוס ב1514 אבל בגמרא זה היה ידוע מימי רשב"ג (הראשון או השני ) דהיינו בין 50-100 או בין135-200

 

כן, בטח. הקלטות של אמנון יצחק נורא משכנעות, נכון? אם הוא אומר עובדות נכונות אז כן מדעני נאס"א יודעים בדיוק של כמה ספרות שתרצה אחרי הנקודה כמה זמן לוקח לירח לעשות הקפה. הם הנחיתו שם בן אדם לפי המידע הזה. מדעני נאס"א הולכים לשאול בגמרא? זו בדיוק בעייתם כי הם היו מאמינים לגמרא הם לא היו צריכים את כול המחקרים האלו , אחד מאותם רשבג"ים קיבל מאבותיו את המספר ותזכור באיזה שנים . כלומר שהתנאים ידעו זאת בתחילת הספירה ועוד לפני כן , בזמן שכול העולם עדיין שרוי בבערות זו שבה רשום שפיי = שלוש, שכינים נוצרות מאפר ושאר שטויות? נכון, גם במדע היו תיאוריות שהוכחו כלא נכונות (אגב, המדע כמתודולוגיה קיים רק כ-500 שנה. לפני כן הכל היה דרעק דתי) אבל זה היופי במדע. חיפוש אמיתי ומתמיד אחרי האמת. לא נדבקים לתיאוריה מתוך מסורת, להיפך. נכון וכול פעם נאלצים לשנות כי המציאות הפיזיקלית אומרת משהו אחר מהתאוריות הכ"כ הגיוניות שלהם , ולכן הם מחפשים כשיש אנשים שיודעים החלום של כל מדען זה להפריך תאוריה מוצקה קיימת.ציטוט מהיום בויקיפדיה "אסטרונומים מאוניברסיטת טורנטו גילו סופר נובה חדשה מטיפוס LA שבהירותה כפולה מהצפוי . לפי התאוריות הנוכחיות בהירותה של הסופר נובה SNLS_03D3BB היא בילתי אפשרית , לכן יידרשו תיקונים לתיאוריה שיסבירו את האירוע " בדת - תבדוק את עצמך לפני שאתה כותב. תבדוק מה הקריטריונים לפרסום מדעי הקריטריון הוא תאוריה שעומדת במבחן מתימטי לוגי , מה נעשה ואם התאוריה נופלת מורידים את הספר ומה הקריטריונים להוצאה לאור של ספר דתי.לא נמצא עדיין אף אחד שיכול להפיל באמצעי לוגי את דברי התנאים למרות שהיו רבים שניסו

אף מדען רציני לא יכול היום להצדיק את האבולוציה ואת העובדה שמאנרגיה נוצר חומר? אמרתי לך על תאוריית הקוואנטים אם אתה רוצה להבין קצת יותר עד כמה האבולוציה מגוכחת היום , תקרא ותשכיל על הצפנה קוואנטית . וע"מ שתבין הרשיתי לעצמי לצטט קטע קטן "

ההסבר לרעיון הבסיסי של ההצפנה הקוונטית מתבסס על תופעה ידועה במכניקה הקוונטית. חלקיקים אינם קיימים במצב יחיד אלא למעשה קיימים בכמה מצבים או מקומות בו זמנית בהסתברות שווה, מצב המכונה סופר-פוזיציה. אולם מצב זה של החלקיקים חדל להיות כאשר מתבוננים בהם, אז החלקיקים למעשה "קורסים" באופן אקראי לאחד מן המצבים האפשריים של החלקיק. כלומר תהליך המדידה גורם לחלקיק לאבד את תכונת הסופר-פוזיציה. הבעיה היא שמבחינה פיזיקלית, לא ניתן למדוד כל היבט של החלקיק בו זמנית. עקרון אי הוודאות של הייזנברג קובע כי לא ניתן למדוד במקביל זוגות משתנים מדידים של חלקיק (כגון מיקום ותנע), אפילו באמצעות כלי מדידה מדויקים. עצם המדידה הורסת את מצב החלקיק כך שלא ניתן לבצע מדידה אחרת."

 

אז בא תסביר לי אתה איך אפשר להאמין שחלקיקים שאינך יודע מה הם היו לפני כן והם למעשה אנרגיה בלתי מדידה נהפכו לחומר ? אני לא מדען אבל כול פעם שאני קורא משהו שאני מצליח להבין על זה זה נעשה פחות ופחות הגיוני

מי נקרא אצלך מדען "רציני"? אמנון יצחק?

תפסיק. אתה עושה לעצמך בושות. יש לי שאלה רצינית - האם למדת במערכת החינוך החרדית ולא נחשפת מעולם לשום מידע מבחוץ? למדתי במערכת החינוך של תיכון דתי

אני משוכנע שכשאתה קורא את השרשור הזה אתה מחובר לאינטרנט, מאגר מידע אדיר. ואתה ממשיך לפלוט שטויות. יש לך "הוכחות" לכך שזה טיפשי שמאנרגיה נוצר חומר? ספר את זה לכל אלו שמייצרים חומר מאנרגיה בעבודתם היום יומית כמדענים במאיצי חלקיקים.:lol:וואללה הם ממירים אנרגיה לחומר ע"י פוטונים זה בדיוק הנושא , רק למה בדיוק נוצר החומר ? הרי במאיץ חלקיקים אתה נתון בסביבה שפועלת ליצור חומר , ועם שדות מגנטיים אדירים שמקטבים את הפוטונים שבהתנגשות יצרו חומר , יש מישהו שהצליח להסביר למה בסביבה של חלל (ריק) התפוצצות אנרגיה תהפך לחומר ? כמה בדיוק שדה מגנטי אתה צריך לזה בריק ? זה שיכולים ליצור חומר במעבדה כשגורמים לפוטון להיות בדיוק כמו שאנו רוצים לא אומר כלום לגבי מצבו האמיתי ללא בדיקה

קרא למעלה ותשכיל

אבל האמת שגם לי מתחיל להמאס. אין לי כח לשבת ולהתווכח עם כל משפט שאמנון יצחק הזה ממוחו הקודח ופלט באיזו קלטת.

אתה יודע מה הבעיה ? שאני לא אוכל לשכנע אותך ואתה לא תוכל לשכנע אותי. ואם תשאל אם האמת אצלך למה אתה לא יכול לשכנע ולהוכיח ? התשובה לכך היא שאלוקים ברא את העולם כך שתהיה לכול אחד אפשרות בחירה . אם הייתי יכול הוכיח בצורה בלתי הפיכה שיש אלוהים אזי לא היית יכול לבחור אם להאמין או לא .

אז לי יש סיבה אבל מה הסיבה לכך שאינך יכול להוכיח שאין לוהים

אני אתן לך דוגמא נוספת ראה את הערך הבא על צילום קיריליאני , ובו ואני ארשה לעצמי לצטט " נשאר כמעט ללא שינוי, ובתמונה הופיעה הילה של עלה שלם....ההסבר שניתן להופעת הילת העלה השלמה היה שכנראה הנחת העלה מעל משטח הזכוכית גרמה לחתכים מיקרוסקופיים במשטח הזכוכית, וצורתו השלמה נשמרה בו. משהוחלף המשטח, נעלמה ההילה השלמה."

הנקודה היא שאתה יכול להאמין שיש הילות ועובדה שיש הילרים ויש יסוד מדעי לזה , ואתה יכול גם למצוא תיאוריה שתבטל את זה . אז אם על כול דבר שאגיד אתה תמצא לי את התיאוריה המתנגדת , בטוח שלא אוכל להוכיח .

 

ללא אמנון יצחק לי גם קשה מדוע בכלל רוצים שאני אהיה קוף ? אבל לא משנה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

שמע, למדתי פיזיקה קוואנטית באוניברסיטה. מדובר בקורס מאוד מסובך שאי אפשר להסביר אותו על רגל אחת. אתה רוצה להבין מהם מצבים קוונטיים? אתה רוצה להבין את אי הוודאות? לך תלמד את הרקע המתימטי והפיזיקלי ותיגש לקורס. זה לא דבר שלומדים ממקור מפוקפק כמו ויקיפדיה.

בכל מקרה - אפקטים קוונטיים הם אמיתיים וקיימים ומוחשיים ביותר בעולם האלקטרוניקה.

אני מצטער שהדואליות של חומר ואנרגיה והעובדה שאנרגיה הופכת לחומר ולהיפך זה דבר שאתה צריך שישכנעו אותך בו, אבל עדיין מדובר בעובדה קיימת ונצפית. עצם העובדה שבמאיץ חלקיקים עושים שימוש בשדות ואנרגיות מלאכותיים היא תוך נסיון לחקות תנאים שלא קיימים באופן טבעי על פני כדור הארץ אבל נמצאים גם נמצאים בחלל. רוצה ללמוד על הקשר בין חומר לאנרגיה? נוסחת איינשטיין מסבירה אותו. רוצה עוד פרטים? לך ללמוד פיזיקה באוניברסיטה.

 

די. אני גמרתי לנסות "לשכנע" אותך בדברים שצריך להשקיע הרבה מאוד זמן בלהבין אותם.

לא רוצה? מצידי אל תאמין גם בגרביטציה. תחיה בבועה של אמונה בפיות ואלוקימים.

לאמונה אין שום קשר כל שהוא עם האמת, וזה היה הטיעון הראשון שלי לפני מאות עמודים בשרשור הזה. שום קשר.

 

תשו כוחותי. לילה טוב.

פורסם

המדע יודע שהוא לא יודע הכל, וגם את מה שהוא יודע - הוא יודע שייתכן שניתן להפריך.

 

בני העם הנבחר, קראו את המשפט הנ"ל מספר פעמים. זה יגרום לכם לא לכתוב את טיעוני "המדע טעה!! המדע טעה!!" עוד 700 פעם.

 

כשהמדע "טועה", למשל כשמופרכת תאוריה שהוגדרה כנכונה והתגלה שאינה נכונה, זה הישג.

 

כשבספרי הדת מתגלים מקרים של חוסר עקביות, מנהגים חסרי הגיון ושאר ירקות, פותרים את העניין בפלפולים, מעקפים ותירוצים שונים ומשונים שנועדו להצדיק את מה שהוחלט מלכתחילה ואותו לא ניתן לשנות.

פורסם

אני עוקב בדאגה אחרי האשכול :

 

מניח שהחזקים שורדים סוג של בררה טיבעית של הטבע -ממולץ לצפות בערוץ הטבע , הוא גם מניח שמאנרגיה נוצר חומר קצת מחשבה הגיונית, ועל שתי ההנחות הבסיסיות האלו עניתי לך כבר למה הן טיפשיות , אף מדען רציני לא יכול היום להצדיק את התורה המטורפת של האבולוציה ,האמת כאן אתה צודק במאה אחוז, הרי זה ממש נכון, קשה להאמין שהאדם התפתח במשך אלפי שנים תוך התאמה שלו לסביבה ומשתניה כמו אפריקאים עם מבנה גוף צר ועור שחום בשל תורשה של גנים שהטבע מתאים (סוג של פארק היורה) (: וזה כול מה שיש לך ?.חוץ מטיעונים הגיונים וצודקים כנראה אין לו כלום

 

אמונה זו סיבה לקום בבוקר בשביל אנשים שאין להם משהו מוחשי להאחז בו.

רגעי ההתגלות הרוחנית וההכרה באלוהים מגיעים דווקא שאתה במצב הכי נורא שלך, מן האחזות במשהו בלתי ממשי.

 

אבל זה גם טוב, תחשוב מה היה קורה עם אנשים מסויימים ללא פחד כי בעולם הבא יבואו איתם חשבון.

פורסם

שרגא. מה צועק המחבל המתאבד לפני שהוא מצליב חוטים?

בשמו של מי זורקים עלייך אבנים? הערכים הגבוהים שהדת מחנכת להם הוצגו היטב בתקרית ה"שרמוווווווווווטה".

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ועכשיו תקרא שוב את מה שכתוב ותנסה להבין שהתכוונתי לאותו דבר

 

ובקשר לתקרית שהזכרת, אכן יש לנו גם חיות בעם,שמנצלות את הדת להתנהג כמו בן אדם ללא צלם אנוש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...