Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היהדות לא שללה עולמות אחרים,להיפך היהדות טוענת שיש 7 גלקסיות. לא ידעתי מצטער על הטעון , אני לוקח את הטיעון שלי לגבי החלל בחזרה בקשר ליהדות

 

חבל לטחון מים,הנצרות והאיסלאם הופצו בכוח לכל מקום,2 שבטים יהודיים ב"חייבר" שליד מדינה הוכחדו לחלוטין כיוון שלא רצו להמיר את דתם,זה בתקופה שמוחמד היה בחיים.

אני לא ממש יודע, ואתה לא ממש יודע ... אתה באמת חושב שמישהו באמת ידע מה בדיוק קרה לפני יותר מ 2000 שנה ?

שלא נתחיל עם הזוועות שהיהודים עברו לכל אורך ההיסטוריה כיוון שלא רצו להמיר את דתם,היהדות אומרת לכבד את ה"גר" ולא להמיר את דתו,אל תנסו להפוך את היהדות לדת מיסיונרית כי זה לא ילך וחבל לכם על הזמן.

אף אחד לא ניסה להפוך אף דת למיסיונרית .

 

.

 

123456

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

  • תגובות 278
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קודם כל

לא תקפתי אף אחד ואני מתנצל אם זה נראה כך.

ובאמת שלא הבנתי איפה נראה כאילו אני תוקף.

התכוונתי בכל הרצינות שצריך ללמוד הסטוריה.זה לא היה בכעס ולא בציניות

וגם את יוליה,שאלתי במלא הרצינות וגם ממך אני מבקש סליחה אם נפגעת

למרות שלא הבנתי איפה תקפתי ואיזה ביטויי לשון יש לי.

כלום לא נלקח ללב :)

 

ומה הכוונה זה היה לפני 500 שנה אז זה לא רלוונטי?

לענייני היום יום זה לא מעניין, לגבי ההיסטוריה זה כן מעניין .

אז אתה אומר שהיו צריכים להמשיך ולהזכיר את הזוועות של הצלבנים עד היום ? זה רק יגרום לעוד ועוד שנאה ולא משנה מאיזה צד או דת .

עוד קבוצה תצא ותטען שביצעו בה טבח לפני 3000 שנה, מה לכל בן אדם לפני

 

הרי עוד 100 שנה יגידו בדיוק את זה על השואה.

אכן, לפחות כך אמור להיות

 

ומה תגידי על זה?

עוד 100 שנה אני לא אחיה ואני מקווה שעוד 100 כבר ישכחו מכל עניין המלחמות הזה וכבר לא יהיה צורך באיזכור אף אחד מהזוועות שהיו ביום יום .

 

הדת היא לא כח.יש פתגם ידוע שאומר"עושה את הדת קרדום לחפור בה".

זה בדיוק מה שקורה היום וזה בדיוק מה שאסור שיקרה.

אבל זה תמיד יקרה ואנשי הדת תמיד יתערבו בזה

 

ידוע לכם איך קראו לרבנים הכי גדולים לפני כמה מאות שנים?

רבי יוחנן הסנדלר

רבי יהודה הנפח

ועוד ועוד

ואלו היו אנשים שמקבילים היום לשופטים בבית המשפט העליון.

אז למה קראו להם כך?

כי לפני כמה מאות שנים האנשים היו פשוטים מאוד וכל עבודה שהיא לא סטנדרטית בזמנו או מיוחדת או בכלל עבודה שיכולה להצביע על מישהו היתה משומשת באופן הזה (גם בערבית אגב)

 

כי הם עבדו.אחד היה נפח ואחד היה סנדלר ואחד היה אופה ואחד היה נגר וכו' וכו'

הם לא ישבו בבית וקיבלו קצבה מהמדינה ואחרי זה גם חירבנו עליה.

אז שוב,מה זה אומר? דת חרא או אנשים מגעילים?

אף אחד לא אמר דת חרא, יש אנשים טובים ויש אנשים מגיעילים ... ולצערנו הרב בכל מקום הרבה מאוד אנשים מגעילים משתמשים בדת ככיסויי

 

רק משהו אחד מעניין.שהוא מוכח וכל אחד יכול לקרוא אותו.

(הנה הוכחה מספר אחד שלך רוני)

 

מוסכם על כולם שספר הזוהר נכתב (לא משנה ע"י מי כרגע) לפני כמעט 2000 שנה בימי השלטון הרומי.

נכון?

לא לא מוסכם , אני יכול לכתוב לי איזה ספר עכשיו ולזרוק אותו ולספר ולגרום לאנשים שביצעתי כמה דברים שאי אפשר להאמין להם ובעוד 2000 שנה אולי אני אהפוך לאלוהים אף אחד לא ידע .

הוכחה זה משהו מוחשי שאפשר לראות ולהתרשם היום

מוסכם על כולם שלפני 2000 שנה,התפיסה הרווחת אמרה שהעולם שטוח ויושב על גבם של פילים.

נכון?

כך אמרו לי , הוכחה זה משהו אחר

אז מי יכול להסביר לי איך ידע זה שכתב את הזוהר שהעולם עגול,שיש בקצוות שלו קרח עד,שכשהשמש זורחת בצד אחד,בצד השני יש חושך ויש ארצות רבות ובהם אנשים שנראים שונה מאיתנו?(הכוונה למלוכסנים,לשחורים וכו וכו)?

היה לו לווין?

אני לא אתווכח איתך בכל קטן וגדול בספרים, אם תקרא את ספרי הדת גם באיסלאם יש מליון ואני מתכוון מליון פירוש למה שכתוב שם, תמיד אפשר למצוא משפט שבסוף אפשר לייחס אליו דברים .

פעם התווכחתי עם איזה מסולמי כשאמרו שהמגה פיגוע ב 11/9 כתוב בקוראן , והוא אכן הראה לי פסוק שבו אפשר לפרש אותה כאילו שיקרה משהו ב 11/9 ... אז מה ?

 

או שאולי הוא טס בחללית?

הכל יכול להיות, לפני 2000 שנה אני לא יודע מה קרה. הוכחה זה משהו מוחשי להיום

 

פאדי :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

לעניין ההסטוריה

לא אמרתי שצריך להזכיר שוב ושוב אבל אסור לשכוח ולשכוח את הלקח.

מי שישכח את הלקח שההיסטוריה צופנת בחובה,יגיע לאותו המצב שוב ושוב ושוב

(ע"ע מלחמת יו"כ ו 33 שנה אחריה,מלחמת לבנון2)

 

 

לא הבנתי אותך.

אתה לא מסכים שספר הזוהר נכתב לפני 2000 שנה?

זו עובדה שמוכחת בכל ספר היסטוריה (גם לא יהודי)

כך גם העובדה שהחכמים של לפני מאות שנים חשבו שהעולם רוכב על פילים או צבים או אנא עארף.

זה גם כתוב בספרים שלהם עצמם

אז אם אתה לא מאמין לזה שזו ההוכחה האולטימטיבית,למה כן תאמין?

מה הכוונה שהוכחה זה משהו אחר?

 

מה שכתב איינשטיין לפני 50 שנה זה לא הוכחה?

ומה שכתב ארכימדס לפני כמה מאות שנים לא הוכחה?

אז למה מה שכתוב בזוהר זה לא הוכחה?

 

(בלי קשר ידוע לכל שהקוראן והברית החדשה אלו "שכלולים" של התנך,כך שברור שכל מה שמופיע שם יופיע גם בתנ"ך)

פורסם
לעניין ההסטוריה

לא אמרתי שצריך להזכיר שוב ושוב אבל אסור לשכוח ולשכוח את הלקח.

מי שישכח את הלקח שההיסטוריה צופנת בחובה,יגיע לאותו המצב שוב ושוב ושוב

(ע"ע מלחמת יו"כ ו 33 שנה אחריה,מלחמת לבנון2)

לא אמרתי לשכוח, אף אחד לא שכח את מסע הצלבנים אבל לא מזכירים את זה כל שני וחמישי וכך צריך להיות מהיסטוריה לומדים אבל במקרה של הדת כנראה שעוד לא הפנימו .

 

לא הבנתי אותך.

אתה לא מסכים שספר הזוהר נכתב לפני 2000 שנה?

לא אני לא מסכים

זו עובדה שמוכחת בכל ספר היסטוריה (גם לא יהודי)

ספר היסטורייה זה ספר הסטורייה, איך איך מוכחת אני עדיין לא יודע אתה הצעת להוכיח

כך גם העובדה שהחכמים של לפני מאות שנים חשבו שהעולם רוכב על פילים או צבים או אנא עארף.

אולי עוד לא שמעתי שחשבו שהוא רוכב על פילים אבל חשבו בהיסטורייה אבל הוכח אחרת

זה גם כתוב בספרים שלהם עצמם

אז אם אתה לא מאמין לזה שזו ההוכחה האולטימטיבית,למה כן תאמין?

אני מאמין להוכחה מוחשית

מה הכוונה שהוכחה זה משהו אחר?

 

מה שכתב איינשטיין לפני 50 שנה זה לא הוכחה?

ומה שכתב ארכימדס לפני כמה מאות שנים לא הוכחה?

יש לך הסבר מוחשי לטענות שלהם בקשר לדת עדיין אין

אז למה מה שכתוב בזוהר זה לא הוכחה?

כי אני לא רואה שום דבר מוחשי או שום הוכחה מוחשית

 

(בלי קשר ידוע לכל שהקוראן והברית החדשה אלו "שכלולים" של התנך,כך שברור שכל מה שמופיע שם יופיע גם בתנ"ך)

אני כבר אמרתי שמה שכתוב שם זו לא הוכחה ואפילו הבאתי דוגמא מהקוראן (כי אני זוכר שהתווכחתי על זה עם מישהו )

 

 

עכשיו זה יותר ברור נראה לי :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אתה לא מבין אותי.

 

למה אין הוכחה למה שכתב הזוהר?

כדור הארץ לא עגול?

לעניין הוכחת הזמן,שוב,אם הסטוריונים נכבדים וכותבי ספרים ואנציקלופדיות שלא חשודים על אהבת יהדות וישראל בכלל מסכימים שהזוהר נכתב בתקופה הרומית,אז אתה ידידי יכול לא להסכים אבל זה לא משנה הרבה.

 

אבל אתה יודע מה?

בוא נגיד שאת הזוהר לא כתבו לפני 2000 שנה,אלא רק לפני 500 שנה.

מסכים?(היהודים בספרד מלפני 500 שנה,כמו המשורר איבן עזרא ,מצטטים את הזוהר בכתבים שלהם,אז בטוח שהוא היה אז נכון?)

 

עדיין,לפני 500 שנה חשבו שהעולם ישר ולא ידעו שיש גלקסיות בשמים,לא ידעו שהעולם מסתובב סביב צירו ולא ידעו שיש בכלל מישהו בצד השני

איך אלו שכתבו את הזוהר ידעו?

 

עוד עובדה אחת

את הגמרא תסכים איתי שכתבו יותר מ 100 שנה אחורה נכון?

איך ידעו אלו שכתבו אותה שהמעיים של האדם והחזיר דומים במבנה מבחינה גנטית?

זה משהו שרק בעשור האחרון גילו הרופאים.

איך הם ידעו את זה?

היה להם איזה בדיקת רקמות באיזור שלא שמענו עליה?

פורסם

סתם לשם העניין, חיטטתי בויקיפדיה, שם כתוב שפיתגרוס העלה טענה שהעולם עגול כבר בשנת 570 לפניה"ס.

אגב - מסתבר שיש כת שלמה שמאמינה עדיין - שכדור הארץ הוא שטוח:

http://www.theflatearthsociety.org

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אתה לא מבין אותי.

כנראה ששנינו לא מבין אחד את השני

 

למה אין הוכחה למה שכתב הזוהר?

אני צריך הוכחה מוחשית

כדור הארץ לא עגול?

הוא עגול זה ?

לעניין הוכחת הזמן,שוב,אם הסטוריונים נכבדים וכותבי ספרים ואנציקלופדיות שלא חשודים על אהבת יהדות וישראל בכלל מסכימים שהזוהר נכתב בתקופה הרומית,אז אתה ידידי יכול לא להסכים אבל זה לא משנה הרבה.

לא טענתי שאני מסכים או לא מסכים בקשר למתי הוא נכתב, בתקופה הרומית או לפני 2000 שנה

 

אבל אתה יודע מה?

בוא נגיד שאת הזוהר לא כתבו לפני 2000 שנה,אלא רק לפני 500 שנה.

מסכים?(היהודים בספרד מלפני 500 שנה,כמו המשורר איבן עזרא ,מצטטים את הזוהר בכתבים שלהם,אז בטוח שהוא היה אז נכון?)

טוב מה שתרצה נכתב לפני 500-2000 שנה (זה לא העיקר )

 

עדיין,לפני 500 שנה חשבו שהעולם ישר ולא ידעו שיש גלקסיות בשמים,לא ידעו שהעולם מסתובב סביב צירו ולא ידעו שיש בכלל מישהו בצד השני

איך אלו שכתבו את הזוהר ידעו?

אני לא יודע איך הם ידעו , אני לא יודע אם הם ידעו או הם ניחשו! אני לא יודע אם יש גן עדן וגהינום , אני מקסימום קורא דברים ש"הזוהר" או אלוהים או לא משנה מי כתב כמה דברים מלפני הרבה מאוד זמן .

זו עדיין לא הוכחה !

דיוק כמו הטענה של המוסלמים שצצה לה פעם ש"אלוהים" כתב בפסוק בוקראן על הפגוע ב 11/9 , זה אכן כתוב איכשהו בקוראן אך זה עדיין לא הוכחה, אולי הם ניבאו משהו אחר בכלל ? אולי ואולי

עוד עובדה אחת

בינתיים אני לא רואה עובדות אני רואה השערות ו/או השערות שמבוססות על דברים שנכתבו לפני הרבה מאוד זמן

 

את הגמרא תסכים איתי שכתבו יותר מ 100 שנה אחורה נכון?

לא יודע מה זה הגמרא

איך ידעו אלו שכתבו אותה שהמעיים של האדם והחזיר דומים במבנה מבחינה גנטית?

זה משהו שרק בעשור האחרון גילו הרופאים.

איך הם ידעו את זה?

אולי השערה פראית, אולי ניחוש אולי מזל ואולי באמת ידעו את זה ולא הוכיחו עד לפני עשור , זו עדיין לא הוכחה מוחשית .

 

היה להם איזה בדיקת רקמות באיזור שלא שמענו עליה?

לא נראה לי ;)

 

אני מתכוון להוכחה מוחשית ולא ספר לי וקראתי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מתוך אותה ויקיפדיה

 

"לא ברור אם פיתגורס הותיר אחריו כתבים, אבל לא השתמרו כתבים שניתן ליחס לו. בעת העתיקה נפוצו כמה כתבים שיוחסו לו, אך הוגים כאריסטו, למשל, הטילו ספק במהימנותם. תלמידיו נהגו לצטט אמרות משלו, באופן הרומז על אופי של מסורת שבעל-פה."

 

כלומר,גם אני יכול לומר שפיתגורס המציא את הגלגל.זה מסורת שבע"פ לא?

 

 

יש שם עוד כמה דברים מעניינים.

רעיון העיון - שלמעשה קיים ביהדות מהיום שהיא קמה.(מה שכתבתי לרוני-"בדוק לפני שאתה מאמין")

רעיון הנפש וגילגוליה - אחד מאבני היסוד ביהדות (שהיתה גם לפני פיתגורס)

 

כלומר - גם אם אתה מנסה לומר שפיתגורס אכן אמר את שיוחס לו,יש סיכוי מה שהוא פשוט למד את זה מהיהודים?

(נצרות לא היתה אז וגם לא מוסלמים)

פורסם
אני מתכוון להוכחה מוחשית ולא ספר לי וקראתי

 

אתה מצחיק:-)

 

מה זה הוכחה מוחשית?

תן לי דוגמא.

 

את האטום ראית עד לפני כמה עשרות שנים?

אז לשיטתך בזמנו האטום והאלקטרון הם המצאות של אנשים הוזים שמסתמכים על מספרים ומפריכים תאוריות.

 

גלילאו גליליי החליט שהעולם מסתובב סביב השמש

מטורף שכמותו. היתה לו הוכחה מוחשית לזה חוץ מטלסקופ מצ'וקמק ולוח חישוב?

 

איזה הוכחה מוחשית אתה רוצה יותר מזאת שכתוב במפורש שכדור הארץ עגול,יש לו קטבים מכוסי קרח ויש אור במקום אחד כשחושך במקום שני,וישנם אנשים בארצות מרובות?

זו לא הוכחה מוחשית שמי שכתב את זה ידע על מה הוא מדבר?

הרי גם בהמצאות הכי מופרעות של בן אדם בן התקופה ההיא אי אפשר היה לדמיין מה זה קרח עד,מה זה אוקיינוס ומי אלו המלוכסנים.

הוא המציא את הכל?

מה הוא לקח? פטרית הזיה חזקה במיוחד?

 

לפי השיטה שלך,אנחנו צריכים לפסול 80 אחוז מהעובדות הכי חשובות באנושות רק כי אי אפשר למשש אותן.

 

איציק = אני לא נלחם באף אחד.בסה"כ החלפת דעות מעניינת:-)

פורסם
אתה מצחיק:-)

 

מה זה הוכחה מוחשית?

תן לי דוגמא.

דוגמא מוחשית היא כל מה שאתה עושה ביום יום,

לפני אלף שנה מי אף אחד לא היה מסתובב בלילה , כיום יש חשמל ופנסים כך שאם אמרו באיזה ספר "והאירו את השמיים בלילות" או משהו בסגנון אז אי אפשר לנחש למה התכוון המשורר .

במקרה של דוגמא אני אמשיך בדוגמא של העולם הוא עגול, האם יש לך ספקות שהעולם עגול ? האם ראית איך העולם נראה גם מתמונת לווין ?

דוגמא אחרת ופשוטה למדיי "מים מכבים אש" , זו עובדה שההוכחה שלה דיי קלה אם מתחיל שריפה קטנה ושופך עליה מים והיא נכבית . מ.ש.ל

את האטום ראית עד לפני כמה עשרות שנים?

לא ראיתי וגם לא חייתי לפני כמה עשרות שנים, יש כאלה שאז חשבו שהבן אדם הזויי או בכלל מטורלל, למען האמת רוב המדענים ה"קדומים" הוצגו והתייחסו עליהם באופן כזה עד שהתיאוריה שלהם הוכחה ורובם לא קיבלו את התהילה שמגיעה להם

אז לשיטתך בזמנו האטום והאלקטרון הם המצאות של אנשים הוזים שמסתמכים על מספרים ומפריכים תאוריות.

אולי ואולי זו תיאוריה

אני חושב שאכן יש חיים מפותחים בחלל הרחוק, חיים שעוד לא התקרבנו אליהם !

להרבה אנשים זה נשמע כמו הזיות, אנשים אחרים יאמינו בזה או ישתכנעו .

ההוכחה המוחשית היא כשזה באמת קורה .

גלילאו גליליי החליט שהעולם מסתובב סביב השמש

מטורף שכמותו. היתה לו הוכחה מוחשית לזה חוץ מטלסקופ מצ'וקמק ולוח חישוב?

לא נראה לי, גם לא הייתי איתו בזמנו ;)

 

איזה הוכחה מוחשית אתה רוצה יותר מזאת שכתוב במפורש שכדור הארץ עגול,יש לו קטבים מכוסי קרח ויש אור במקום אחד כשחושך במקום שני,וישנם אנשים בארצות מרובות?

כתוב זו לא הוכחה - לפחות מבחינתי

 

זו לא הוכחה מוחשית שמי שכתב את זה ידע על מה הוא מדבר?

הרי גם בהמצאות הכי מופרעות של בן אדם בן התקופה ההיא אי אפשר היה לדמיין מה זה קרח עד,מה זה אוקיינוס ומי אלו המלוכסנים.

הוא המציא את הכל?

מה הוא לקח? פטרית הזיה חזקה במיוחד?

אולי ועוד פעם אני לא מתיימר להטעון שאני יודע, כי אני לא יודע. למדתי לקחת את כל מה שאני שמוע בעירבון מוגבל עד הוכחה וכך אמשיך לעשות כל חיי ;)

 

לפי השיטה שלך,אנחנו צריכים לפסול 80 אחוז מהעובדות הכי חשובות באנושות רק כי אי אפשר למשש אותן.

עכשיו אתה תסביר לי מה צריכים לפסול ? איזה עובדות צריכים לפסול שאתה אני וכל בן אדם משתמש בדברים שתוככנו לפיהן ? איזה עובדות אתה רוצה לפסול ? אני לא מבקש 80% ואפילו לא 10% תזכיר לי עובדות אחדות שעדין לא הוכחו שכל העולם משתמש בהן .

איציק = אני לא נלחם באף אחד.בסה"כ החלפת דעות מעניינת:-)

אכן כך .

 

כדי להסביר לך עוד יותר,

אני מכיר יהודים שמבינים ערבית ויהודים שלא, תלויי (הרבה למדו ערבית בבית ספר בזמנו אבל לא השתמשו ושכחו)

 

בכל שנה בראש השנה יש איזה בחור שלפי הטענות "רואה תמונות" שמנבאות את ה"עתיד" !!

עכשיו אתה יכול להגיד שזה משוגע, זה מפגר, זו שטות אחת גדולה אבל עובדתית הוא מנבא ב 99% הצלחה באותה שנה, הוא אומר שזה לא בדיוק שנה אבל בזמן הקרוב מאוד

 

אימא שלי כבר שיגעה אותי בכל שנה בראש השנה אני הולך הביתה ועושים איזה מסיבה פרטית משפחתית, ובכל שנה אמי מתעקשת לשמוע אותו .

שנה ראשונה בכלל לא התעניינתי ודיי הייתי עצבני שצופים בטלוויזיה אפילו אם זה רק לרבע שעה

שנה שנייה כבר התחלתי לשמוע מלית ברירה

שנה אחרי הוא ניבא שהנשיא אל חרירי יהרג , ועוד כל מיני דברים שרובם המכריע התממש ( הוא גם מנבא עם שמות)

שנה אחרי (שנה שעברה) הוא ניבא שגמייל (שר לבנוני) יהרג בהתקשות ועוד הרבה מאוד דברים

השנה אני עדיין זוכר אותה כי היא עדיין כזו קרובה, המראיין טען שממה שהוא אמר בשנה שעברה 3 דברים לא התממשו ובינם שקסטרו אמור למות והוא עדיין חיי .

טוב אז הוא ניבא 50 דברים שמתוכם 47 דברים הוא צדק .

לפי מה שזכור לי הוא גם ניבא על המגה פיגוע בארצות הברית

 

אין לי מושג איך הוא עושה את זה, זה לא ממש מעניין אותי איך הוא עושה את זה. אני רק יודע שהרבה מאוד ראשי ממשל ערבים מנסים להתקשר אליו כדי לבדוק מה יקרה ואם הוא רואה איזה "תמונה" , גם אנשי עסקים מנסים ליצור קשר איתו בקשר לדברים מסויימים . בעולם הערבי הבן אדם פשוט אגדה !

 

עכשיו בוא תסביר לי אתה איך זה יכול להיות ?

 

אגב למי שמעוניין לשמוע (יש כמה חלקים חלק לבנוני , חלק מזרח תיכון וחלק עולמי) של השנה הזו אז בבקשה

 

קישור

 

השם הוא מישיל חאיק .

מה שהוא טוען אולי נכון, אולי יתממש ואולי לא יתממש.

אין הוכחה מוחשית שזה הולך להתממש אלא פשוט השערות לפי ה"תמונה" שהוא רואה .

 

זו עדיין השערה וחובת ההוכחה במקרה הזה היא על האירועים שיהיו באותה שנה או תקופה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

רגע רגע - אתה מדבר על השתלות של חלקי חזיר, אתה מדבר על אטום. כל זה נטען מתישהו בהיסטוריה והוכח מתישהו ב100 השנים האחרונות (עם ההתקדמות הטכנולוגית).

אם נסתכל על הדת, אז היא קיימת עוד מלפני כל ההשערות וההמצאות האלה (לטענתך) - ואותה עדיין לא ניתן להוכיח.

את האטום אני כבר יכול לראות, לעשות חשמל מאנרגיית השמש אני גם יכול, מתי אני אוכל לראות את אלוהים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם אנשים הצליחו בעזרת הדת או תורה כלשהי (מתמטיקה או כל מדע אחר) לדעת לפני אלף שנים מה שאתה יכול להוכיח רק היום,אז זה לא מוכיח שהדת או התורות האלו נכונת?

(זה לא משהו שהם המציאו זה משהו שהם למדו)

 

ושאלה אחרת יש לי אליך

נניח שקנית מצלמה דיגיטלית,ראית שהיא פועלת וקיבלת הוראות

שאלת מי היצרן ואמרו לך קנון.

אבל להנחתי,יכול להיות שבכלל המצלמה נוצרה לבד מהאבולוציה.

למה לא?

אם בנאדם שיש לו מערכות מסובכות פי מליון ממצלמה דיגיטלית נוצר מהאבולוציה,למה שמצלמה פשוטה לא נוצרה כך?

אתה יודע מה,אולי מצלמה זה מסובך

אולי הכוס זכוכית שאתה שותה ממנה נוצרה מהאבולוציה?

נכון שאני מדבר שטויות?

נכון שלא צריך לנסוע לקנון ביפן או למפעל הכוסות כדי להוכיח שאני שיכור?

אז למה אתה צריך לראות את אלוהים?

(ולא שאי אפשר לסדר את זה כן?)

פורסם

אבל להנחתי,יכול להיות שבכלל המצלמה נוצרה לבד מהאבולוציה.

למה לא?

 

כי אין לך הוכחות שהמצלמה נוצרה "לבד מהאבולוציה".

 

והנה נכנס ההבדל בין החשיבה המיסטית החשוכה לחשיבה המדעית:

 

אם וכאשר תצליח להוכיח שהמצלמה נוצרה לבד מהאבולוציה, תהיה זו תגלית מדעית פנטסטית. ממש מהפכה בעולם המדע.

 

עד אז תמשיך ללהג שטויות על הוראות הפעלה ומוצרים, וכאשר אתה מתחיל לתבל את העניינים בקבלה ומיסטיקה קשה להתייחס אליך ברצינות.

 

האם אתה באמת מאמין שקיים אלוהים, הוא כל יכול והוא החליט ללכת לכמה חכמים ולגלות להם שהעולם עגול ושבצד השני שלו יש חושך? אם כן, למה הוא לא גילה להם את תורת היחסות על הדרך? את האבולוציה? את כל התגליות המרהיבות האלה הוא השאיר לכופרים וגויים לגלות?

 

אני יודע שזה קשה להודות בכך ולחשוב על זה בכלל, אבל אחרי שאתה מת לא קורה כלום. אתה פשוט מת. אתה לא טוב יותר מבהמת השדה, אין לך יותר "נשמה" או "רוחניות" ממנה. אין יצור בלתי נראה שעושה לך הנהלת חשבונות בשמים ומחליט אם אתה נשרף בגיהנום או מקבל 70 בתולות. יותר מזה אומר לך, אין לך כל תכלית בעולם. אף אחד לא ייעד אותך למטרה כלשהי, אתה ובני מינך נמצאים על הפלנטה הזו סתם, כי ככה יצא. איך זה יצא? את זה אנחנו הולכים לגלות, או שאולי בעצם לא נגלה אף פעם. דברים לא נעימים לשמיעה, אבל זו המציאות, ושום סיפורים על ישות בדיונית שיוצרת עולמות ואומרת לך מתי ל***ן לא ישנו אותה.

פורסם
ושאלה אחרת יש לי אליך

נניח שקנית מצלמה דיגיטלית,ראית שהיא פועלת וקיבלת הוראות

שאלת מי היצרן ואמרו לך קנון.

אבל להנחתי,יכול להיות שבכלל המצלמה נוצרה לבד מהאבולוציה.

למה לא?

 

כי אנ יכול לקחת אותך למפעל ולהראות לך איך מייצרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...