Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן פאדי,

 

בקשר לאם זה לגיטימי אני לא יודע, אני כן יודע שזה לא יהיה ממש "פייר" אם אני צריך לשלם על כל הדברים שאני קונה יותר בגלל תעודת הכשרות . בארה"ב משלמים יותר על אוכל כשר כי הוא נחשב יותר בריא ,ויש לזה מספיק הוכחות

מצד שני אני מודע לזה שאני חיי במדינה שרוב האוכלוסייה יהודית כך שאם זה מה שמקובל וזה מה יש אז אני חייב לשלם את זה ולא משנה מה יקרה (ולכן יש הרבה ייבוא של מוצרים שהם לא "כשרים" שמייבאים סוחרים ערבים שהם בכללי גם הרבה יותר זולים ( פסטות למניהם כדוגמא שהן הרבה יותר איכותיות ועולמיות זלולות באפילו 50% אחוז מהפסטות של אוסם ), למה זה זול כל כך הרבה אני לא ממש יודע למרות שאני יכול לברר אבל אחרי הדיון פה אולי לתעודת הכשרות יש חלק מזה .לתעודה עצמה אין קשר העינין הוא שמפעל שאינו רוצה להכשיר ליין עבור מוצרים כשרים אינו גובה על ליין מיוחד (הוא לא צריך בשר וחלב ) , עכשיו אם אתה רוצה יש מספיק מעדניות וחנויות וסופרמרקטים שמוכרים כאלו דברים , זה שהרשתות הגדולות פוחדות מעוצמת הקניה של החוג היהודי (יש הרבה חילוניים שלא יקנו ממקום שמוכר טריפות וא משנה כמה הם יסעו בשבת או לא ) זה בהחלט סביר

 

האמת שאז זה ממש הצחיק אותי כילד (אז הייתי ממש צעיר) ובכלל עד היום אני לא ממש מבין שעם כל הניקיון שאפשר לעשות רק מים רותחים וכמה מלמולים הפכו את הכלים ל"כשרות" . בדיעבד הגעלה של כלים מכשירה אותם , אם זה נראה לך מצחיק זה בגלל שאתה לא מבין מה זה כשרות ולמה היא נדרשת . מאוד יתכן שיש אצלך מנהגים שילד חרידי יראה כמצחיקים

 

(וגם כאלה שרימו אותנו אישית ו"גנבו" לנו כסף לכאורה) אבל עצם היות הדת היא ההסוואה הכי טובה לכל פעילות לא חוקית עושה אותה לשנואה - לפחות מבחינתי- אתה יודע משהו היה לי נסיון רע מאוד עם ה"צדק" של בית משפט מחוזי , עם וועדת נכים של משהב"ט (שזה ברמה של בית דין מחוזי , ושידוע בוודאות שהעו"ד שייצג אותי נמכר למשהב"ט ולכן למרות כול הבזיונות בית המשפט הזה הצדיק אותם , ועם קרקעות שהמשפחה מכרה ומה עשו רשויות המיסוי שזה גזילה לאור היום) , אז מחר אני אשנא את כול החילונים ועורכי הדין ? , כשאני יודע מה קורה בפנים זה מעצבן (הרוב לא יודע רק אלה שנלחמים בזה כמו דודי ועוד כמה אנשים שאני מכיר ) זה מרחיק אותי יותר מהדת .

 

אני לא נגד דת, אני בעצמי לא מאמין אבל אני לא נגד כאלה שמאמינים אך מצד שני מעצבן אותי שרבים רבים משתמשים בדת כביכול כדי לצבור עוד כוח ועוד כוח זה שיש פושעים ואנשים לא מוסריים שמסתתרים תחת הדת לא אומרכלום .

היום ראיתי ידיעה על מישהו עבריין שלבוש בכיפה שחורה , אז זה אומר שכול הדתיים עבריינים ?

או שלא מותר לאדם ישר להאמין ולחיות לפי אמונתו בלי שיפגעו בה ?

בכול העולם פגיע בשחיטה או בכשרות נחשבת אקט אנטישמי , אז כאן בארץ למה אתה חושב שזה מותר ?

או ששמא הארץ הזו היא רק לחילוניים ששרים אלתרמן ולא לחרידים ולא לחילוניים שחזר רחמנה ליצלן בתשובה ? אז אתמול הוא היה לוחם נערץ והיום אתה תגרום לו צרות כי הוא רוצה לאכול כשר ?

יש כאן די הרבה שינאה מוסווית במה שאתם אומרים ואי נכונות לכבד את השני וזה חבל

בברכה יהודה

בברכה יהודה

  • תגובות 278
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשם כל האנשים המאמינים, וגם בשם כל הכופרים שאוכלים חזיר (יאמי יאמי), אני שואל את כל עם ישראל:

 

"השרשור הזה לא מיצה את עצמו?"

 

לכל אחד יש השקפה שונה על היהדות שלו, וזה בדיוק אחד הדברים הטובים. באיראן אין מקום לפרשנות, אז כולם חיים בפחד מהאייטולות. אני באתי לארץ בגלל שאני רוצה לחיות בין יהודים, אבל כמו שזה טיפוסי ליהודים, כולם מתלוננים כל היום על "מדינה אוכלת יושביה" ועוד ביטויים מוגזמים.

היהדות מקורה בדת, אבל כיום, עם השינויים של העולם ב100 שנה האחרונות, האדם זנח קצת את הדת בחיפוש אחרי משמעות אחרת ל"למה אני כאן, ומה המטרה שלי". אני מגדיר את עצמי כחלק חזק מהעם היהודי, וגאה להיות יהודי, אבל רק כי אני אוהב את השקפת העולם של היהדות המודרנית (בערך, אני שונא את הליברליזם המיני שיש כיום בארץ), אפילו שמבחינת הדת אני ממש לא מעורב, ואוכל חזיר. מה שכן, לא מפריע לי שהבשר הוא כשר. להיפך, אני מעדיף שבדרך כלל יהיה כשר, ושאני אלך למרסל או טיב טעם לקנות את הזבל שלי, כי אני מכבד את האנשים שכן מאמינים שהם לא צריכים לאכול חיות מסוימות (אני חושב שזה די דפוק, אבל אני מכבד אותם). בשר כשר עוזר לנו לזכור שאנחנו יהודים, וככה מגדירים את המדינה שלנו. יהדות זה לא רק דת, זו תרבות.

פורסם
היום ראיתי ידיעה על מישהו עבריין שלבוש בכיפה שחורה , אז זה אומר שכול הדתיים עבריינים ?

אולי לי יש ניסיון רע עם הרבה מאוד אנשים שמסתתרים מאחורי הדת כדי לבצע את המזימות שלהם, אבל זה אומר כולם אך יש ויש

או שלא מותר לאדם ישר להאמין ולחיות לפי אמונתו בלי שיפגעו בה ?

בטח שאפשר זה כל העניין במדינה דמקורטית

בכול העולם פגיע בשחיטה או בכשרות נחשבת אקט אנטישמי , אז כאן בארץ למה אתה חושב שזה מותר ?

אני לא אמרתי שזה אקט כזה או אחר, אני אמרתי שזה לא ממש מעניין אותי וזה לא משנה מבחינתי ומבחינת רבים אחרים שכשרות זה רק מקור לעוד בעיות - וללא קשר לאנטישמיות שלא ממש קשורה לנושא

או ששמא הארץ הזו היא רק לחילוניים ששרים אלתרמן ולא לחרידים ולא לחילוניים שחזר רחמנה ליצלן בתשובה ? אז אתמול הוא היה לוחם נערץ והיום אתה תגרום לו צרות כי הוא רוצה לאכול כשר ?

אף אחד לא אמר שצריכים לעשות לא בעיות כי הוא רוצה לאכול כשר, אבל שגם לא יעשו בעיות למי שרוצה לאכול לא כשר .

יש כאן די הרבה שינאה מוסווית במה שאתם אומרים ואי נכונות לכבד את השני וזה חבל

בברכה

אין שנאה ואין כלום, אני פשוט כותב את השקפת העולם שלי ודן ומתווכח בזה עם אחרים עם השקפת עולם שונה, דווקא אתה זה שהעלאת את השנאה, אני דווקא הדגשתי שאני רואה ואני מרגיש ולכן אני כותב בניסיון להבין את הצד השני שלא רואה את הדברים באותה השקפת עולם ! וזה דווקא לטובה ולא לרעה

יהודה

 

 

אכן אולי חילונים לא ממש יבינו מה נוצרים עושים במקרים מסויימים בפסח עם הביצים או בכלל בדת .

דבר הרבה מאוד "יהודים" לא ממש מבינים שאכן יש ערבים שחיים ממש כמוהם, גם נוצרים וגם מוסלמים , בכלל פעם שעברה שהיה דיון בפורום על איזה משהו בדת וערבים ובו השתתפתי (מה לעשות לפעמים דווקא נחמד לשמוע אחרים במיוחד אם זה מול המחשב ואתה לא מכיר אישית כל כך טוב, כך שאתה מביע את השקפת העולם שלך ואיך אתה רואה את זה בחופשיות רבה) היו אצלי כמה וכמה הודעות פרטיות מחברי פורום פה, אתה יודע אילו שאלות היו ?? אתה יכול להתפלא אבל שאלו אותי איך זה יכול להיות גם ערבי וגם נוצרי!

אני הייתי המום ודווקא עניתי לכל שאלה שקיבלתי בפרטי , אך עצם העובדה שקיבלתי שאלות מלפחות 5 אנשים שבכלל לא ידעו על קיום אוכלוסייה כזו מעיד על איזה משהו , וזה חוסר תקשורת בין האוכלוסייה בישראל וחבל .

 

יוסי השרשור הזה מיצה את עצמו בקשר לפיליפ והחברה שלו אבל הדיון הזה בקשר לדת ולמדינה , בקשר לדת ולתרבות ולחיים אף פעם לא יגמר ואף פעם לא אמור להיגמר ! כל עוד אנשים חיים ביחד אז צריכים להבין אחד את השני ובכך תהיה הבנה וחיים משותפים , אחרת תמיד יהיו אנשים שילחמו אחד בשני על כלום .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

קשה לי להאמין שיש אנשים שלא יודעים שישנה אוכלוסיה נוצרית-ערבית, אבל זה גם לא מפתיע אותי. כנראה יש אנשים שסגורים בתוך העולם שלהם ולא רוצים להבין את השאר.

 

הבעיה היחידה שלי עם הדת, זה שהיא מפלט לאנשים אבודים, או אנשים שמחפשים משמעות לחיים, וככה אני איבדתי חלק גדול מהמשפחה שלי, כי רוב הדודים שלי הם חב"דניקים כיום, וזה אומר שרוב מה שאני עושה, מבחינתם זה רע.

 

הבנתי שנשבר לי מהקטע הזה, כשהבן דוד שלי שאל אותי איפה אני אוכל בשבת, ואמרתי לו שאני נוסע אל חברים, אז הוא ענה לי "אתה יודע שאתה לא הולך לעולם הבא, נכון? אתה לא מספיק יהודי וצדיק, כי אתה לא שומר שבת."

התשובה שלי הייתה "בסדר, עזוב את זה...", אבל בדיעבד היא הייתה צריכה להיות כאפה לפנים. הוא בחיים לא היה בישראל, הוא לא יודע עברית, חי כמו מלך רק כי אבא שלו הוא רופא מפורסם, ועוד מעז להגיד לי, שעשיתי צבא וחייתי 14 שנה בארץ שאני לא יהודי?

 

הדת מפרקת משפחות, וגורמת לחוזרים בתשובה לחשוב שכל מי שלא חוזר בתשובה הוא כופר. אין שום תירוץ או הצדקה לזה. רוצה תשובות לשאלות קיומיות? לך לפסיכולוג, או תמצא לך איזה תחביב, כמו למשל לאסוף מכוניות אספנות, או פשוט קח פרוזק.

 

הבעיה שלי עם החרדים בארץ היא העובדה שהם חיים על חשבוני. אם הם היו עובדים, שיעשו מה שבראש שלהם.

פורסם

ne הוא החלק מכוכבי fp שבו יש תנאים להתפתחות חיים.

fc הוא החלק מ fi שבו החיים התבוניים מעוניינים בכלל לתקשר.

L הוא אורך החיים הצפוי של ציוויליזציה.

 

אני מכיר את החישוב הספקולטיבי הזה.

אשמח אם תאיר את עיניי לגבי 3 קבועים משוערים שתוארו.

 

האבסורד לא זועק?

 

אין לי בעיה עם טיעונים שמביאים מכאן ומשם,

אבל בשביל להאמין לחישוב המצחיק הזה צריך להיות דתי/קנאי/פנאט.

ולא מעניין אותי שהוא ד"ר, פרופ' או ראש קתדרה באוניברסיטה.

את ne עוד אפשר להסיק על פי התנאים כדור הארץ, fc ו-L זאת בדיחה.

 

אתם יודעים מה יותר פתטי ממחזירים בתשובה אה-לה-אמנון-יצחק, עם הוכחות וחישובים בגימטריה?

so-called מדענים שמנסים להוכיח לך בגימטריה משלהם שאלוהים לא קיים.

במילים אחרות, מדענים רציניים באמת לא מתעסקים בניסיונות הפרכה מגוחכים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אתם עושים סלט של הגדרה עצמית.

 

אנחנו לא עשינו אותו, אנחנו אוכלים אותו יפה יפה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ציטוט "היום ראיתי ידיעה על מישהו עבריין שלבוש בכיפה שחורה , אז זה אומר שכול הדתיים עבריינים ?"

לי ברור שלא,

אבל מעניין מדוע כמעט כל העבריינים שמגיעים למשפט וגם לפני, שמים כיפה

וזה גם אם קודם זללו סנדוויץ נקניק חזיר עם חמאה, ביום כיפור תוך כדי נסיעה במכונית

פורסם
ציטוט "היום ראיתי ידיעה על מישהו עבריין שלבוש בכיפה שחורה , אז זה אומר שכול הדתיים עבריינים ?"

לי ברור שלא,

אבל מעניין מדוע כמעט כל העבריינים שמגיעים למשפט וגם לפני, שמים כיפה אתה רוצה לדעת למה ? כי כמו כול עבריין הוא מנסה לרמות את השופטים , ולנצל את העובדה שיש מיעוט של פושעים שהצליחו באמת לשנות עצמם ע"י חזרה בתשובה . אז מה ? אז בשביל כול העבריינים שמנסים להיבנות יש אנשים שיזרקו גם את אלו שאכן הצליחו , מה שנקרא לזרוק את התינוק עם המיים

וזה גם אם קודם זללו סנדוויץ נקניק חזיר עם חמאה, ביום כיפור תוך כדי נסיעה במכונית

בברכה ושבת שלום יהודה

בברכה יהודה

פורסם
את ne עוד אפשר להסיק על פי התנאים כדור הארץ, fc ו-L זאת בדיחה.

אתם יודעים מה יותר פתטי ממחזירים בתשובה אה-לה-אמנון-יצחק, עם הוכחות וחישובים בגימטריה?

so-called מדענים שמנסים להוכיח לך בגימטריה משלהם שאלוהים לא קיים.

במילים אחרות, מדענים רציניים באמת לא מתעסקים בניסיונות הפרכה מגוחכים.

אף מדען לא מנסה להוכיח שאלוהים לא קיים. לא אלוהים שלך ולא אף אלוהים אחר. יש כל כך הרבה אמונות ואלוהימים בעולם ואף אחד לא יבזבז זמן על לנסות "להפריך" את כולם.

הנוסחה עצמה היא אכן ספקולציה, היא נסיון לשים מסגרת לדברים אבל כמו שאתה כותב אין מספרים מוחלטים ולכן ההערכות מתנות בסדרי גודל שלמים.

NE קל מאוד לחשב לחיים שהכימיה שלהם דומה לשלנו, ואת זה עושים לפי תנאי טמפרטורה ולחץ על כוכב שנגזרים ממרחקו מהשמש והמסה שלו.

L גם כן אפשרי לחשב, ואת זה עושים לפי ניתוח של הזמן שעבר מאז המצאת הרדיו אצלנו והערכה עתידית של סוף הציוויליזציה (וקיימת הערכה כזו שמשתנה מדי פעם).

FC זו כבר ספקולציה אבל לא טהורה כיא היא מתבססת על ניתוח ציוויליזציות על כ"א ועל הערכה של הקשר בין אינטליגנציה והרצון לתקשר.

פורסם

אבל למה לטרוח? הרי הנוסחה שרשמת מטרתה להראות מה הסיכוי שכוכב ארץ אינו היחיד ביקום שמיושב באוכלוסיה אינטליגנטית שרוצה לתקשר.

 

גם אם מחר תנחת בכדוה"א על גג של בית כנסת חללית ויצאו ממנה חיזרים, יעשו איזו קומבינה ואיך שהוא יצא שאלוהים הביא אותם.

פורסם
גם אם מחר תנחת בכדוה"א על גג של בית כנסת חללית ויצאו ממנה חיזרים, יעשו איזו קומבינה ואיך שהוא יצא שאלוהים הביא אותם.
בדיוק כמו החללית שנחתה על הר סיני כשמשה עלה אליו.:lol:
פורסם
ממליץ לכם לקרוא את הכתבה הבאה,סקר שנעשה אצל הציבור החילוני.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3359307,00.html

 

אוקיי , כבר קראתי לפני שכתבת , אבל

 

מתברר כי 58% מהציבור מסכימים לסגור חנויות בשבת כדי לשמור על צביונה היהודי של המדינה

 

מה עם ה 42% האחרים ??

 

אתה יודע מה הנזק הכלכלי בכלל שעולה למדינה כדי לסגור חנויות בשבת ?

גם בכלל הנזק שעולה לנו לסגור בשבת ולפתוח בראשון (אני בקטנה אזכיר לך את הבורסה)

 

אין התנגדות שמי שלא מעוניין לפתוח שלא יפתח אבל למה כפייה ??

בכלל אתה מודע לזה שערבים בכלל תמיד פתוחים בשבת וזה היום הכי עמוס אצלם , הם גם נחים ביום ראשון כמו שאר העולם אבל נעזוב את זה .

בגלל הבלאגן הזה אני חייב לעבוד גם בשבת וגם בראשון :cry:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אתה יודע מה הנזק הכלכלי בכלל שעולה למדינה כדי לסגור חנויות בשבת ?

גם בכלל הנזק שעולה לנו לסגור בשבת ולפתוח בראשון (אני בקטנה אזכיר לך את הבורסה) ממש אסון?! תתפלא אבל אני עבדתי בתור ברוקר ומבצע פנימי כמה שנים , אז עם כול הכבוד זה לא כצעקתה . זה סיפר

 

אין התנגדות שמי שלא מעוניין לפתוח שלא יפתח אבל למה כפייה ?? כי כולנו יודעים שבמצב העבודה היום יש הרבה כוח למעסיקים להכריח גם את אלו שלא רוצים לעבוד בשבת לעבוד בשבת , ואם ירד החוק , מחר כולם יוכרחו לעבוד בשבת

בכלל אתה מודע לזה שערבים בכלל תמיד פתוחים בשבת וזה היום הכי עמוס אצלם , הם גם נחים ביום ראשון כמו שאר העולם אבל נעזוב את זה .ואם היו מכריחים אותך לעבוד ביום שבו דתך אומרת לנוח מה אז ?

בגלל הבלאגן הזה אני חייב לעבוד גם בשבת וגם בראשון :cry:

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אוקיי , כבר קראתי לפני שכתבת , אבל

 

 

 

מה עם ה 42% האחרים ??

 

אתה יודע מה הנזק הכלכלי בכלל שעולה למדינה כדי לסגור חנויות בשבת ?

גם בכלל הנזק שעולה לנו לסגור בשבת ולפתוח בראשון (אני בקטנה אזכיר לך את הבורסה)

 

אין התנגדות שמי שלא מעוניין לפתוח שלא יפתח אבל למה כפייה ??

בכלל אתה מודע לזה שערבים בכלל תמיד פתוחים בשבת וזה היום הכי עמוס אצלם , הם גם נחים ביום ראשון כמו שאר העולם אבל נעזוב את זה .

בגלל הבלאגן הזה אני חייב לעבוד גם בשבת וגם בראשון :cry:

 

58 אחוז מהציבור החילוני תוסיף את המסורתיים והחרדים,המגזר הערבי פותח בכל מקרה אז לא רלוונטי,יש לנו רוב רציני נדמה לי.

 

תדמיין שכולם היו חייבים לעבוד כל השבוע,אנשים פה היו מתמוטטים,אני לא מדמיין את עצמי עובד 7 ימים בשבוע בקושי 6 אני מוכן.

 

ד"א ישראל לא מיוחדת ,בהמון ארצות יש יום מנוחה,אצלנו זה יום שבת כי המדינה מזוהה עם הדת היהודית.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...