Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מתעלמים פה מדבר אחד

יש דתיים ויש חרדים

חרדים זה דבר שונה לגמרי מדתיים

 

חרדים הם היצורים עם הכיפות השחורות שאם אתה מגיע לעיר שלהם, זה כאילו שהמציאו מכונת זמן והחזירו אותך לימי הביינים שלאשה היה רק תפקיד אחד (ובוא נגיד את זה ככה, לנהוג לא היה אחד מהם).

 

ודתיים הם אלו עם הכיפות הסרוגות שרובם הם אחלה אנשים פתוחים חברותיים רק שומרי מסורת לא יותר מזה..

ורובם אנשים תרבותיים מלומדים נעימי הליכות ואיתם אין שום בעיה.

 

חרדים, דוסים, הדוקים, אבריייכים

זה בעייתי

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

  • תגובות 278
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברה', אני עובד עצות ולא יודע למי לפנות, איך לשכנע מישהי לא לחזור בתשובה?

 

מי אתה שתשכנע אותה איך לחיות?

ומה אם תצליח ורק לאחר המוות תגלה שיש אלוהים ושהיית אמור לשמור מצוות, מה אז?!

איך תוכל לחיות עם עצמך, סליחה, למות בשקט בידיעה שבאשמתך אהובתך סטתה מדרך הישר וחיה בחטא?

 

וברצינות, כדי שיהיה לך קשר עם מישהו צריך יותר מאאבה. צריך גם מכנה משותף, הסתכלות דומה על העולם ודרך חיים משותפת. אם אין את זה, עם כל הכאב, חבל על הזמן. האאבה תיגמר ויישארו שני אנשים שלגמרי לא מסתדרים אחד עם השני.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שו הדה אאבה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אתם מתעלמים פה מדבר אחד

יש דתיים ויש חרדים

חרדים זה דבר שונה לגמרי מדתיים

 

חרדים הם היצורים עם הכיפות השחורות שאם אתה מגיע לעיר שלהם, זה כאילו שהמציאו מכונת זמן והחזירו אותך לימי הביינים שלאשה היה רק תפקיד אחד (ובוא נגיד את זה ככה, לנהוג לא היה אחד מהם).

 

ודתיים הם אלו עם הכיפות הסרוגות שרובם הם אחלה אנשים פתוחים חברותיים רק שומרי מסורת לא יותר מזה..

ורובם אנשים תרבותיים מלומדים נעימי הליכות ואיתם אין שום בעיה.

 

חרדים, דוסים, הדוקים, אבריייכים

זה בעייתי

 

לגזור ולשמור.

פורסם

אני לא רואה בזה בעייה,אישתי גם באה מבית חילוני ברמות של על האש בשבת,סרטים ומחשב בכיפור,לפני כמה שנים החלה אצלה חזרה בתשובה,וראה איזה פלא,אנחנו עדין ביחד ואפילו היתחתנו,יש לציין שאני לא שומר שבת,אז אם אתם צריכים להיות ביחד,הדת לא מה שתפריע.

יום טוב,רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
שו הדה אאבה?

 

דורות של פילוסופים, סופרים, משוררים וסתם חארות לא ידעו לענות על השאלה הזו, אז שאני אדע?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חרדים הם היצורים עם הכיפות השחורות שאם אתה מגיע לעיר שלהם, זה כאילו שהמציאו מכונת זמן והחזירו אותך לימי הביינים שלאשה היה רק תפקיד אחד (ובוא נגיד את זה ככה, לנהוג לא היה אחד מהם).

לפחות הם מצאו פתרון לבעיית הפגושים.

307WOMAN.jpg

פורסם
דורות של פילוסופים, סופרים, משוררים וסתם חארות לא ידעו לענות על השאלה הזו, אז שאני אדע?!

 

הוא התכוון לאיות:idea:

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
דורות של פילוסופים, סופרים, משוררים וסתם חארות לא ידעו לענות על השאלה הזו, אז שאני אדע?!

גם הווארד ג'ונס לא הצליח לענות.

פורסם
תעבור על האתר הזה: http://hofesh.org.il/

יש שם חלקים ספציפיים שעוסקים בחזרה בתשובה ומחזירים בתשובה ומספקים תשובות לוגיות לדמגוגיה שלהם.

 

מכיר את האתר. עאלק תשובות לוגיות :lol:

 

בינתיים, עם כל האנשים (חברים מאוד טובים) שיצא לי להתווכח איתם בנושא - ידי יצאה על העליונה. (חלק, לדוגמא, הודו לבסוף שיכול להיות שיש אלוקים - אבל הם מגדירים, לדוגמא, מנוחה בשבת בצורה אחרת [והעלו טענות הגיוניות - כמו העובדה שללכת למנחת בשבת יכולה להיות מנוחה יותר טובה מלשבת בבית ולהתעייף מהשעמום {לי,אגב, לא משעמם בשבת}], חלק אמרו שהם מחללים שבת כי זה מה בא להם - אבל רובם חזרו מטענתם כי אין אלוקים).

 

בכל אופן, אני נגד כפייה דתית - אבל מה לגבי כפייה חילונית? נק' למחשבה :!:

 

והיום בפינת "הידעת?": יש דתיים אינטלגנטיים. אפילו כמה עם השכלה גבוהה.

 

 

אביעד

פורסם

פשוט עדיין לא התווכחת עם האנשים הנכונים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
למה בכלל שתתערב לה בחיים?

אתה אוהב אותה, רוצה לחיות איתה, קבל את הדין, חיים מסורתים אלו חיים מאוד יפים, ילדים מחונכים דרך ארץ, אנשים תרבותים, שים לב מי נמצא במודיעין ובחיל האוויר למשל.

זה מאוד יפה בעייני להיכנס למסורת, אבל לא בבת אחת ובהדרגה ובגבול מסויים.

תמיד (אם היא תרצה) תוכלו לחיות חיי דת רפורמית ולכבד, אבל זה נושא מאוד עמוק ובעל משמעות עתידית מאוד חשובה, הכי טוב שתשבו ותדברו תברר איזה כיוון וזרם של חזרה בתשובה ויש המון, תסביר לה על רצונותך.

כפיר

 

יש משהו בדבריך.

 

לדעתי, משהו לא בסדר באנשים שבמקום לשבת עם המשפחה בערבי שבת, הולכים לקבל דקירות במועדונים. (על משקל הבדיחה המוכרת: "מרוקאי א' אומר לחבר שלו: בוא נשחק שש-בש. מרוקאי ב' עונה: עזוב, בוא ישר נלך מכות").

 

אגב, לפותח השרשור: נסה להיכנס לנעליים שלה, במקום לשאול אותנו. ככה תקבל את התשובה הכי טובה. קח בחשבון שגם אם תצליח לשכנע אותה - בויכוח הראשון (או הרביעי או השישי) היא תחשוב שוב על ההקרבה שהקריבה למענך. (אני מרגיש ורדה רזיאל זקונט :))

 

אביעד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...