Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פשוט עדיין לא התווכחת עם האנשים הנכונים.

 

חבל שאתה מזלזל. (אגב, חלק מהאנשים מהטכניון. הרמה לטעמך? :))

 

אגב, אנשים (כמו הבחור מהקישור שהבאת) שמרבים לדבר בלע"ז ובמילים גבוהות - לא עושים עליי רושם (גם אני עשיתי פסיכומטרי וקראתי פה ושם מאמרים - זה לא אומר שאני צריך להתנשא על אחרים בדיבור שלי). אפשר להתנסח יפה גם בעברית!.

 

מילים מעצבנות מתוך המאמר: אקזיסטנציאלייסטי, אומניפוטנציה, "יש מיקרו-אבולוציה, אבל לא מאקרו" ועוד... :lol:

נראה לי שאתה לא חבר של האנשים הנכונים ;-)

  • תגובות 278
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מציע לך להתווכח איתי בתור מתאבן לפני שאתה עובר אל אגוז קשה כמו NITCH. אם יש לך ספקות, קרא את עלילותיו בחופי הכנרת.

פורסם

מר אא123, טול קורה מבין עיניך (זה מהפסיכומטרי, כן, הפסיכומטרי שעשה אותך רחב אופקים ומשכיל). הטיעונים שלך הם לא לגופו של עניין אלא לגופו של הניסוח, וכאן אתה מכשיל את עצמך. תן לי להחליט בעצמי אם החברים שלי ראויים.

לגבי אנשים מהטכניון, לא התרשמתי, כל עוד אין עליך חגורת נפץ, המאבטח בכניסה יתן לך להיכנס לשם. לא בדיוק מדד לרמה אינטלקטואלית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
חבל שאתה מזלזל. חלק מהאנשים מהטכניון. הרמה לטעמך?

 

 

הרשה לי לגחך למשמע עיני.

התווכחת עם אנשים מהטכניון.

(הייתי עושה פפפפ, אבל זה לא נראה טוב על המסך, וגם לא מביע את עומק הגיחוך)

פורסם

אפילו על נושא מאוד חשוב בפורום ובכלל ביהדות ובנו כחברה עם המון זרמים ביהדות יש חילוקי דעות, ותשובות שונות, מאנשים כמו מוטי שבטוח שבני ברק זה קלקיליה, אני דיברתי על מסורת רק שתבין, שים לב שרשמתי שיהיה גבול ומסורת יפה, יש לי משפחה חרדית מבני ברק וירושלים ואני מבטיח לך שהם לא זורקים אבנים, מסכים אם זה שחלק מהעיר שם לא עומדים צפירה ביום השואה ויום הזיכרון לחללי צה''ל, זה באמת מרתיח ועצוב, אבל אני דיברתי על סוג דת האלו עם הכיפה הסרוגה, האנשים החכמים המאוד חברותים, כאלו כמו מכפר הרא''ה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לדעתי ההבדל בין דתי מסורתי לדתי חרדי משול להבדל של מישהו שמעשן גראס פעם בשבוע למישהו שמזריק.

תסלחו לי על המטאפורה השלילית - אבל בן אדם דתי הוא בן אדם שמכור לדת, הוא חושב שהכל מלמעלה, וגם מניע את האוטו בעזרת השם.

היום ישבתי במבחן ליד מישהו שרשם בס"ד בראש כל דף.

 

אין לי שום דבר נגד אנשים עם כיפה סרוגה, אין לי שום דבר נגד אברכים למיניהם שמסתובבים כמו פינגווינים בקיץ, עם כובע צמר, מעיל וגרביונים.

 

אתה יודעים מה מפריע לי?

שבימי שישי עומד ביציאה מהבי"ס מישהו שמנסה לגרום לך להניח תפילין.

שאם אני אסע באיזורים מסויימים בבני ברק או ירושלים יזרקו עליי אבנים.

שאם אני אכנס לכפר חבד ואלחש למישהו שאני לא מאמין באלוהים אני כנראה לא אצע משם.

שאם אני אסתכל על בחורה דתייה - יש סיכוי שמישהו ירביץ לי (משמרת הצניעות).

 

שאני אמשיך?

אל תגידו לי יש הבדל בין חרדי לדתי. הם כולם מאמינים בדבר אחד, המסורתיים פשוט עצלנים יותר באמונתם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דווקא בכפר חבד תזכה ליחס בסדר גמור.

ובס"ד רושמים רוב המסורתיים / דתל"שים עוד מתוך הרגל.

 

כנאמר יש ויש.

אני לוקח את הדוגמא של הבנין שלי כניגוד :

מצד אחד - שכנים חבדניקים חוזרים בתשובה - נחמדים - מסבירים , מוכנים לקבל את השונה מהם ומכבדים אותנו ואנחנו אותם.

מצד שני מסורתיים - מושחטים , שקרנים, תוקפים כל מה ששונה מהם תוך הבעת צביעות מופלאה (אורות נכבים ונידלקים בשבת בתור מינימום)

 

לבחור עם הפולו - תראה לאן היא מכוונת ולמה.

אל תבוא ישר באנטי (ואני יודע שזה קשה - גם אני בא ממקום מאוד חילוני)

ותראה עד איזה רמה היא לוקחת את זה - ניתוק מכל המשפחה והחברים לטובת זה - או שמירה על מצוות והליך אחר.

אם תוכל לפרט קצת על המקרה - נשמח.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אל תגידו לי יש הבדל בין חרדי לדתי. הם כולם מאמינים בדבר אחד, המסורתיים פשוט עצלנים יותר באמונתם.

 

סליחה על הבוטות, אבל זה קשקוש.

אני מדבר בתור אחד שהשכונה שלו הפכה את עורה מקצה אל קצה,

עברה תהליך מזורז של התחרדות והכריחה אותי לעבור דירה, בימים אלה.

 

באותו בית-דירות בו גרתי (הנה, כבר לשון עבר) היו (שוב לשון עבר) וישנם

בעלי כיפות סרוגות, הן אשכנזיים והן ש"סניקים, והיחסים היו אתם נהדרים.

 

ההתפרקות הגיעה לא כשבעלי הדירות החילוניים עזבו, אלא כשהדתיים ברחו

מהשכונה בגלל שהיא מתחרדת. שמעתי את זה במו אוזניי מ-3 שכנים (לשעבר,

או בדרך להיות כאלה) בעלי כיפות סרוגות.

 

החרדים בירושלים בזים לבעלי הכיפות הסרוגות ממש כפי שהם בזים לחילונים

או לגויים - כולם כאחד. יש כמובן פה ושם אנשים עם קצת יותר דרך ארץ

(והם תמיד מגיעים מחוץ לארץ, ארה"ב לרוב) אבל בדרך כלל היחס למי שאינו כמותם

הוא הגדרה מחודשת למילה גזענות. מי שלא יודע את זה מניסיון, מוזמן לא להגיב.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

ולפותח השרשור: מצב מורכב, עם יותר מדי גורמים. אם התקשורת ביניכם לא הייתה

מי יודע מה עד עכשיו, ועכשיו מתחיל תהליך בניית חומה, הקשר בצרות. אם אתם תצליחו

לשמור על תקשורת טובה, מי יודע, אולי היא לא תהפוך לתוצר פנאטי של מחזירים בתשובה

ותרוויח דווקא קשר נהדר, בלי קשר לנישואין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לדעתי ההבדל בין דתי מסורתי לדתי חרדי משול להבדל של מישהו שמעשן גראס פעם בשבוע למישהו שמזריק.

תסלחו לי על המטאפורה השלילית - אבל בן אדם דתי הוא בן אדם שמכור לדת, הוא חושב שהכל מלמעלה, וגם מניע את האוטו בעזרת השם.

היום ישבתי במבחן ליד מישהו שרשם בס"ד בראש כל דף.

 

אין לי שום דבר נגד אנשים עם כיפה סרוגה, אין לי שום דבר נגד אברכים למיניהם שמסתובבים כמו פינגווינים בקיץ, עם כובע צמר, מעיל וגרביונים.

 

אתה יודעים מה מפריע לי?

שבימי שישי עומד ביציאה מהבי"ס מישהו שמנסה לגרום לך להניח תפילין.

שאם אני אסע באיזורים מסויימים בבני ברק או ירושלים יזרקו עליי אבנים.

שאם אני אכנס לכפר חבד ואלחש למישהו שאני לא מאמין באלוהים אני כנראה לא אצע משם.

שאם אני אסתכל על בחורה דתייה - יש סיכוי שמישהו ירביץ לי (משמרת הצניעות).

 

 

שאני אמשיך?

אל תגידו לי יש הבדל בין חרדי לדתי. הם כולם מאמינים בדבר אחד, המסורתיים פשוט עצלנים יותר באמונתם.

 

לא , תעשה לעצמך טובה , אל תמשיך.

 

אתה ההפוכה של החרדי הפאנטי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ולא אני לא דתי ( נכון שזה מה שעבר לך בראש?)

GOT סחוג?

פורסם

"לא אני לא דתי"

 

רק המשפט הממוצע של מאזין שמתקשר לתכנית של זהבי לפני שהוא צורח עליו "למה אמרת על הדתיים שהם #(%#()&@"

 

גם אני לא דתי, אבל תעשה טובה תהיה יהודי טוב שים תפילין, בוא, תשלים לנו למניין, חבל - חבל שתישרף בגיהנום עם הגויים (חיק) והכופרים (טפו).

פורסם

אגב, התופעה של אנשים שיודעים יותר טוב ממך מה טוב לך, ומנסים להכריח אותך לשים תפילין, היא לא מקומית. בהן צדקי אני מצהיר כי ב24 לדצמבר האחרון, באתר סקי בחו"ל, ניגש אלי ואל חברי חרדי שניסה להכריח אותנו לשים תפילין. הטכניקות שלי לגירוש שלהם בארץ לא עבדו (טכניקות מנומסות), אז נאלצתי להיות פחות נחמד ולהגיד לו "לך מפה" בשלב מסויים.

אני פשוט לא מצליח לקלוט באיזה זכות הוא הרשה לעצמו ממש להיטפל אלינו. מילא להציע, אבל כשאומרים לך לא, מי אתה שתגזול עוד שניה מזמנו של אדם?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
שאם אני אכנס לכפר חבד ואלחש למישהו שאני לא מאמין באלוהים אני כנראה לא אצא משם.

אם תיכנס לכפר חב"ד, ותלחש למישהו שאתה לא מאמין באלוקים, רוב הסיכויים שתמצא את עצמך עם הזמנה חברותית לבלות שבת אצל אותו אחד.

די להכללות מטופשות.

פורסם

מה שיש לי לומר זה כל הכבוד לבחורה!!! אם אתה רוצה אותה תקבל את מי שהיא

ואם לא אל תהרוס לה ,בטח היא הגיעה למסכנה הזו לא סתם ,ואם תקלקל לה אתה תקלקל גם לעצמך.

לך תנסה אולי גם אתה תאהב...

מגאן קופה 16v 2000

פורסם
"לא אני לא דתי"

רק המשפט הממוצע של מאזין שמתקשר לתכנית של זהבי לפני שהוא צורח עליו "למה אמרת על הדתיים שהם #(%#()&@"

גם אני לא דתי, אבל תעשה טובה תהיה יהודי טוב שים תפילין, בוא, תשלים לנו למניין, חבל - חבל שתישרף בגיהנום עם הגויים (חיק) והכופרים (טפו).

 

לא הבנתי.

זה היה מכוון אלי?

GOT סחוג?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...