Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 5K


D.A 91
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדוק רכבים שמצאת בסכום הזה. קנה את זה שבמצב הטוב ביותר מבינהם.

 

בתקציבים האלו רק מצב הרכב בפועל קובע, ולא שם היצרן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

פיאט אונו מודל 91-92

 

בעד 5000 אתה יכול להשיג אונו 91-92 במצב שמור ואולי ישאר לך חצי אלפיה עודף, האוטו עד כמה שאני למדתי להכיר אותו אמין והמכניקה שלו די פשוטה

 

 

אני מכיר אחד שמצא וקנה לא מזמן אונו מודל 94 ב 4000 במצב מאודד נחמד!

 

 

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

פורסם

סיאט איביזה דור ראשון ,רנו5,AX,205,309,פיאסטה,אונו,שרייד.

אל תתיחס לשם הרכב אלא למצבו רק רכבים שמטופלים כהלכה בשנים האלה הם האמינים .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אני מכיר אחד שמצא וקנה לא מזמן אונו מודל 94 ב 4000 במצב מאודד נחמד!

דביר

אונו שנת 94 ב 4000 ש"ח ומצב מאודד נחמד לא יכולים להיות כתובים באותו המשפט, גם אם מדובר באונו 1000 .

או שההגדרות שלי ושלך ל"מצב נחמד" שונות .

 

 

פורסם
מה קשור מונית לעניין? :???:
מי זוכר שהביאו לארץ רנו 12 תוצרת רומניה בשנת הדגם 1988, ופרסמו עכשיו תוכל לנהוג במכונית חדשה, דאצ'יה דלתה! רנו 12 המקורית, למיטב זכרוני, יצאה בשנות ה 70 המוקדמות.

 

מי זוכר את הבדיחות:

איך מכפילים שווי של דאצ'יה דלתה? - ממלאים דלק.

למה יש לה מגבים מבפנים, כי הנהג מקלל ויורק, טפו איזה אוטו.

למה יש חימום חלון אחורי מבחוץ, לאלה שדוחפים אותו.

מה החלק המקורי הכי חשוב באוטו שלא היה ברנו 12? וו גרירה.

 

ולסיום: אוטו רומני אתה קונה ב 12,000, משקיע בשנה 12,000 בתיקונים ומוכר אחרי שנה ב 4,000 ש"ח, משמע האוטו גנב אותך ב 20,000 ש"ח בשנה!

 

רכב ב5,000 ש"ח יכול להיות שתמצא מציאה, אבל ב 98% שלא!

תמצא רכב לא אמין לא בטיחותי שרוב המערכות שלו לקראת סוף חייהן, שסביר שלא עשו לו את כל הטיפולים הדרושים בזמן.

 

אם אתה חייב תקנה, אבל שים עוד 5,000 בצד לתיקונים, אם אתה לא ממש חייב סע במונית, דגמי שנים 2002-2007, בטיחותיים, מיזוג אויר חזק, מושבים שלא שקעו, בולמי זעזועים שבולמים זעזועים, ועוד...

פורסם
לא ממש משנה לי איזה וגם לא משנה לי שהוא יהיה משנת ה80 אני רוצה לשמוע מה הרכב הכי טוב שאוכל לקבל ב5K
בסכום הזה אחד הדברים החשובים זה שלאוטו יש טסט, כך אפשר לדעת שהבעלים שלו מוכר אותו לא כי התייאש ממנו.

 

אגב, אני קניתי את האוטו שלי (ZX שנת 94 1400 ידני) ב-6K ש"ח. בכלליות האוטו צריך צבע (דהוי + שריטות פה ושם) ויש כמה דברים קטנים ומציקים שצריך לסדר, אבל במצבו הנוכחי האוטו נוסע ומסיע.

 

אה, ואם אתה רוצה אוטו יחסית גדול, חפש פיאט טיפו (רצוי 1600, כי 1400 מאוד אוהבת דלק).

 

ומקווה שאין לך משהו נגד גיר ידני, כי אם אתה רואה רכב עם אוטומט בסכום הזה, תברח ורחוק, למה הגיר גמור ועולה הון לשפצו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...