Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים...

אז בעזרת אנשים בפורום הזה(גל שעזר וחישב נפח תיבה, ותמיר ואלכס שכיוונו אותי לנגריה בעיר)

בניתי תיבה לקיקר החדש שלי.

התיבה במידות חיצוניות היא 46.4X37.4X37.4(רוחבX גובהX עומק)

התיבה לפני זאת שהיתה לי, היתה נפח פנימי 23 ליטר, עם צמר סלעים בתוכה שקיבלתי עם הסאב ופורט עצום שסגרתי עם מגבת:sad: .

בכל אופן נפח התיבה החדשה הוא 50 ליטר הסאב נשמע מדהים! התיבה היא אטומה וכל האוטו מתפרק...

אין לי מושג איך אפשר לשמוע באס יותר חזק מזה באוטו בלי לשבור חלק ממנו(כמובן שאני בהגזמות אבל... הבאס מאודד חזק:grin: ).

בכל אופן כמו שהבנתם כבר השינוי הוא שמיים וארץ.

שוב תודה רבה גל, תמיר ואלכס.

הינה תמונות מהבנייה תהנו

http://amirphotos.myphotoalbum.com/view_album.php

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר כל הכבוד על הבנייה באמת נראית טוב.

כמה דברים:

אתה מתכוון לשים על התיבה איזה בד או שככה היא תשאר?

כמה עלה הטרמינל ואיפה?

נראה לי שזה חיזוק לא כל כך טוב בחוברת של היצרת מראים גם משולשי חיזוק וגם 5 ברגים וכל פלטה.

האם החור חייב להיות יותר לצד?

איזה סיליקון השתמשת ואיפה קניתה אותו?

פורסם

על התיבה יהיה לבד שאני עוד צריך להשיג,

הטרמינל פירקתי מתיבה ישנה יותר, סביר להניח שאחד זול עולה 15 שקל ויקר יותר בסביבות ה30-40...

לפי מה שהבנתי החיזוקים שלי מספיקים ובקיקר סתם מגזימים עם החיזוקים.

לפי המלצתו של גל החור בוצע בצד, הסיליקון הוא סיליקון פשוט שיש בכל חנות לחומרי בניין, לאטימה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

ראשית - תתחדש, והיה ברור שיהיה לך שיפור :)

שמח שאתה מרוצה, זה הכי חשוב.

שנית - אין צורך בחיזוקים, בטח לא לסאב כזה.

תצפה אותה בלבד, אם תרצה אשלח אותך למישהו שמוכר לבד ליד הנגריות בעיר,

ואם תצטרך עזרה גם בזה, אני כאן עבורך.

 

בברכה,

גל

פורסם

לגל קודם כול כול הכבוד אל היוזמה והיחס שאתה מעניק לחברי הפורום .

 

יש לי שאלה אלך יש לך נתונים של כול סאב[כמה ליטרים צריך עומק פורט וכדומה]

 

נ"ב גם לך אמיר מגיע קרדיט

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

יחיאל... באמת מזל שלא שכחת אותי... בכל אופן אני מסרתי לגל קובץ עם הנתונים של הסאב ויש תוכנה או בעצם הרבה תוכנות שמחשבות נפחי תיבות וגרפי היענות

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

כל הכבוד אמיר, בטח אתה מרוצה עכשיו, לא רק בגלל ששומעים הרבה יותר טוב, אלא שעשית את זה בעצמך!

וגם לגל מגיע כבוד על העזרה לאנשי הפורום!

:)

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

מזל טוב אמיר !

 

אין ספק שהסאונד טוב יותר , אני עם תיבה אטומה של 60 ליטר (וגל ייתקן אותי אם עשינו 65 ליטר בסוף) ומתפרק לי האוט גם (אמנם CVR12 אבל לא משנה..) 8-)

 

אם התכוונת אלי בנושא העזרה עם הנגריות , זה תומר ולא תמיר , אבל חפיף .. :wink:

גל עוזר לכוווולם - כל הכבוד חבר הוכחת שוב שאתה "ה"איש לדבר איתו ולהיעזר בו בעניין האודיו לרכב.

 

ואני מצטרף לגל בנושא הלבד - חובה !

 

עבודה יפה !

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...