Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איפה התקנת את הקרוסים?

כנראה שאתה לא קורה מה כתוב כאן ואת סוג החיבור של הרכיבים. תנסה לקרוא מההתחלה ואז אולי תבין.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

ואם לא הבנת בכל זאת:

חיברנו את הקומפוננט בבי-אמפינג, וזה אומר שכל ערוץ של המגבר מחובר ישירות

לכל אלמנט (2 מידים, 2 טוויטרים) והחיתוכים אליהם מבוצעים ישירות מהרדיו דיסק.

כך אתה מנצל יותר טוב את ההגברה, את האלמנטים ומוציא את המירב מבלי

שהקרוסים הפאסיביים יבצעו כל מיני הנחתות לא רצויות באיכות/עוצמה.

 

גל

פורסם

מברוק:grin:

נראית עבודה "סוף".

כל הכבוד.

 

כמה שאלות:

איך עיגנתם את פלטת העץ שעליה מונחים המגברים?

מהיכן קניתם את הבד שמכסה את התיבה והפלטה?

דרך איפה העברתם את כל הכבלים מהחזית לבגז'?(יש צורך בסטלבנד?)

באילו מחברים השתמשתם לחבר את כבל ה-4 גייג'(בתא המנוע)?

היכן מיקמתם פיוזים למערכת? ובאיזה גודל?

 

תודה

ניצן

פורסם
מברוק:grin:

נראית עבודה "סוף".

כל הכבוד.

 

כמה שאלות:

איך עיגנתם את פלטת העץ שעליה מונחים המגברים?

מהיכן קניתם את הבד שמכסה את התיבה והפלטה?

דרך איפה העברתם את כל הכבלים מהחזית לבגז'?(יש צורך בסטלבנד?)

באילו מחברים השתמשתם לחבר את כבל ה-4 גייג'(בתא המנוע)?

היכן מיקמתם פיוזים למערכת? ובאיזה גודל?

 

תודה

ניצן

פלטת העץ מעוגנת ע"י זוג ווים אשר מחוברים ישירות על הפח של הגשר האחורי.

לתומר היה גם רעיון טוב למקם בין כל וו תושבת גומי למניעת ויבראציות.

הבד נקנה בחנות של בדים/שטיחים.

הכבלים הועברו בצידי הרכב, כאשר כל כבלי הסיגנל עברו בצד ימין, ואילו כבלי

המתח עברו בצד שמאל.

הסופיות לכבלי המתח הן אלו בעלות הראש העגול.

הפיוזים ממוקמים על המפצל (מפצל משולב עם בתי פיוז) והינם בערך השווה

לערך הפיוז למגברים.

פורסם
פלטת העץ מעוגנת ע"י זוג ווים אשר מחוברים ישירות על הפח של הגשר האחורי.

לתומר היה גם רעיון טוב למקם בין כל וו תושבת גומי למניעת ויבראציות.

הבד נקנה בחנות של בדים/שטיחים.

הכבלים הועברו בצידי הרכב, כאשר כל כבלי הסיגנל עברו בצד ימין, ואילו כבלי

המתח עברו בצד שמאל.

הסופיות לכבלי המתח הן אלו בעלות הראש העגול.

הפיוזים ממוקמים על המפצל (מפצל משולב עם בתי פיוז) והינם בערך השווה

לערך הפיוז למגברים.

אהלן,

אשמח אם תוכל(בהזדמנות) להעלות תמונות שיראו במה מדובר במשפטים שהודגשו.

למרות שזה "נשמע" לא מסובך במיחד זה כרוך בהרבה עבודה וזמן.(שאין)

 

אני חושב שאשלם למתקין מקצועי(א.ד.י. מערכות?)

 

חוץ מזה שאין לי נסיון בזה(להחליף רדיו עם חיווט קיים אני מניח שזה לא נקרא ניסיון :grin: )

 

תודה

ניצן

פורסם

אין ספק, יצאה לך מערכת לא נורמלית!! התקנה לא נורמלית!! והסאונד אצלך (למרות שיש עוד טיפה עבודה על כיוונים) ממש לא נורמלי!!

 

תתחדש!! תהנה!! ושמחתי מאוד לעזור...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

שלום שוב וסליחה שלא עניתי - הייתי עסוק בלפרמט (נוהל יום כיפור כזה ..כל שנה) את המחשב .

 

אני אעלה תמונה של חיבור הפלטה תוך יום יומיים (שיהייה זמן)

פשוט לקחתי חתיכת פנימית כפולה (פנימית דאון-היל לרוכבי האופניים מבינכם) וקיבעתי אותה עם איזולירבנד לזוויתן שאותו התכוונתי לחבר לגשר בתא המטען .

עם הכוח של המברגה וסיבוב הבורג נוצר מעין עיגול גומי מרוכז שנותן הפרדה של מתכת ממתכת וקצת שיכוך .

 

אני אעלה גם תמונה של בית הפיוזים ושל אחת מטבעות החיבור למנוע\מצבר.

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏


×
×
  • תוכן חדש...