Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העץ הזה ניקרא הגבה הוא נועד כדי להגביע את הרמקול מהדלת כדי למנוע רעשי ברזל(עץ חומר מסנן רעשים לא מדוייק אבל בכללי) וכדי לאפשר לחלון לעלות ולרדת בלי שמגנאט הרמקול יפגע בו..

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההתקנה נראת מצוין, טוב שיש חברים כאלה :)

בקשר לתיבת הסאב.

אם יש לי סאב שני סלילים אז אני אצטרך להוציא זוג כבלים מהתיבה(כל סליל +-) נכון?

ואיך אטמתם את החורים שעשיתם בתיבה בשביל החיווט? עם סיליקון?

תודה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

העץ מסביב לרמקול נועד על מנת להרחיק את הממברנה שלו מהחלון שלי כשהוא למטה עד סופו.

אם שמת לב בתמונות הראיתי את הרמקול המקורי של הרכב שישב על הגבהה ממתכת ופלסטיק , אז אחרי שהוצאתי אותו הייתי חייב הגבהה אחרת והשתמשתי בעץ הזה - שיוחלף לסוג MDF בקרוב.

 

התיבה של הסאב עשוייה מלוחות MDF שנחתכו אצל נגר ע"פ המידה שגל ואני קבענו לנפח פנימי של 60 ליטרים.

 

החישוב לסאב נעשה ע"י אתר באינטרנט שבו יש כלים לחישוב התהודה וכאלה , יש שם גם מחשבות לגודל פאות התיבה .

תוכל להכנס לכאן כדי לבצע חישובי נפח לתיבה שלך.

בנוסף , תוכל להיכנס לכאן כדי לבצע חישובי תהודה (זה במידה ואתה רוצה תיבה אטומה).

 

לגבי הרכיבים , אני נמנע מלפרסם מחירים כי את כל הרכיבים שלי חוץ מהסאב והרדיו דיסק שלי קניתי מסוכנים , אז אתה יכול להבין שעלי לשמור על המידע הזה בשקט.

הסאב (גירסת 2 סלילים של 2 אום) עלה לי 750 שקלים.

הרדיו דיסק עלה לי 3300 שקלים.

 

אם יש לך עוד שאלות , תרגיש חופשי לשאול.

 

לגבי התיבה - החור נאטם עם ה-ר-ב-ה סיליקון.

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אז לעץ הזה אין שום קשר לשיפור איכות הסאונד כמו שהבנתי?

ולוחות MDF אם אני רוצה להזמין כאלו , גם דרך נגר? וכמה עלו לך הלוחות

אה כן , נשאר בכלל מקום בתא המטען? =]

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

הכל דרך נגר , הכי זול והכי טוב.

 

נשאר בערך רבע מהתא מטען , אבל הסאונד שווה כל אינץ' ..

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
ההתקנה נראת מצוין, טוב שיש חברים כאלה :)

בקשר לתיבת הסאב.

אם יש לי סאב שני סלילים אז אני אצטרך להוציא זוג כבלים מהתיבה(כל סליל +-) נכון?

ואיך אטמתם את החורים שעשיתם בתיבה בשביל החיווט? עם סיליקון?

תודה.

בכלל לא, שני סלילים מחברים אותי או בחיבור טורי, או בחיבור מקבילי, עם שניהם בסוף אתה יוצא עם חוט אחד.

במידה ואתה רוצה לחבר כל סליל בנפרד זה כבר להוציא 2 חוטים.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

לפני שיקפצו עליך - תריץ חיפוש למעלה משמאל על "שלושת הגדולים" ותקבל יותר מידע .

מדובר בסוג של חיזוק יציבותה של מערכת החשמל ברכב.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

motorishta,

 

שלושת הגדולים:

 

1. הוספת כבל פלוס נוסף (במקביל לקיים) בין האלטרנטור למצבר.

2. הוספת כבל מינוס נוסף (במקביל לקיים) בין המינוס של המצבר לבין השילדה של הרכב.

3. הוספת כבל מינוס נוסך (במקביל לקיים) בין המנוע לשילדה של הרכב.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
motorishta,

 

3. הוספת כבל מינוס נוסך (במקביל לקיים) בין המנוע לשילדה של הרכב.

 

שלו.

לא ידעתי שמהמנוע יוצא כבל חשמל.. :roll:

התכוונת כבל מינוס מהאלטרנטור לגוף הרכב אני מאמין..:wink:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

$DRAGSTER$,

 

מכיוון שהגוף של האלטרנטור (שהוא המינוס), מחובר בעזרת מותחנים שעשויים ממתכת למנוע של הרכב, אין הבדל בין מה שאני כתבתי למה שאתה כתבת. התוצאה תהיה זהה ב - 2 המקרים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

ערב טוב.

א. תתחדש - רכיבים ממש איכותיים, יפה מאוד, בטוח שתהנה.

ב. השילוב של המונו הנ"ל והסאב - לא קצת חזק מדי לסאב? אני מניח ששני הסלילים מחוברים בטור הלא כן?

גמר חתימה טובה לכולם,

מתן.


×
×
  • תוכן חדש...