Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבל. לא השקעה גדולה כל-כך ויביא שיפור עצום בסאונד.

לא הבנתי מה הולך בתא המנוע. למה יש כל-כך הרבה כבלים אדומים בתוכו?

 

איתמר.

בנוסף לחיווט של ההגברה ביצענו גם את "3 הגדולים".

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשביל להפחיד את המוסכניקים בטיפולים :D

 

נראה שהוא שיפר את שלושת הגדולים

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

זה הייה או שאני משפר את שלושת הגדולים או שהאורות שלי יארגנו מופעי פירוטכניקה עם הקצב של הבאסים:grin::???:

 

אז עשינו את זה גם .

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

הכוונה שלהם למנוע/לבטל- נפילות מתח , לא ראיתי במדוייק איך הם חיברו, בכל אופן:

נפילות המתח אפשריות בין 1--נקודות החיבור של מינוס מצבר ומינוס מנוע,2-- מינוס מצבר ומינוס גוף, 3--פלוס מצבר ופלוס ראשי של הסטרטר, 4--פלוס של הסטרטר ופלוס של האלטרנטור, או 5--ישירות פלוס אלטרנטור ופלוס מצבר, שלא לדבר על אפשרות נפילות מתח בבית נתיך ראשי של נתיך אלטרנטור (5) זאת ברכבים שיש כזה נתיך.

חלק מנפילות המתח האלה אכן עלולים להעצים את הבהוב האורות, חלקם האחר עלול לפגוע באיכות ו/או עצמת הסאונד על חשבון אי הבהוב אורות/פחות הבהוב אורות.

מאוד רצוי לצפות את החוטים הנ"ל בתא המנוע בשרשורי הגנה נגד חום וקצרים.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
בתיבה של הCVR לא ראיתי טרמינל, האם אני צודק? ואם כן אז למה לא לעשות כבר.. עוד 15 דקות?
למה, חייבים לעשות טרמינל? אין אפשרות בלי?

אגב, תיבה אטומה נותנת תוצאות שונות מפתוחה.

פורסם

הכנו מעיין "סנדלים" לכבל סאב על מנת לחבר אותו בקלות ולדעתי גל יצא מנקודת הנחה שכמה שפחות חורים , ככה יותר אטום .:idea:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
בתיבה של הCVR לא ראיתי טרמינל, האם אני צודק? ואם כן אז למה לא לעשות כבר.. עוד 15 דקות?

לעולם לא בניתי תיבה עם טרמינל.

לא מתוך עצלות...

1. היכן כתוב שטרמינל הוא פריט חובה?

2. לי נראה יותר נקי חוט מבצבץ ולא טרמינל מגושם.

3. יש שני סוגים של טרמינלים, "של הבזול" ו "של הביוקר".

הזול - לא נלקח בחשבון לעולם כי הפלסטיקה שלו היא בדיחה!

היקר - אמממםםם סתם כי זה יקר? וגם כי הוא מאסיבי לטעמי.

שורה תחתונה, בין אם זול ובין אם יקר, טרמינלים נשברים, ואילו חיבור זה - לא.

פורסם

נראה יפה מאוד!

מה נפח התיבה של הסאב?

האם הסאב מדייק?

העוצמה חלשה משמעותית מתיבה פתוחה?

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

נפח התיבה הוא 60 ליטר נטו.

האם הסאב מדייק?

אממםםם, לא שיחקתי עם הכוונים ועם שמיעה מספיק זמן, כי לא היה לנו.

אני מניח שהוא לא מדייק (כמו סאב SQ) כי הוא לא מסוגל לדייק יותר מדיי.

יש לסאב אופי דיי מרוח כשלעצמו כך שזה הכל יחסי.

העוצמה לא חלשה משמעותית.

ניתן להוציא הרבה מתיבה אטומה, כל עוד שההגברה טובה - זה הכל.

פורסם

אם אני זוכר נכון זה הייה בין 60 ל65 ליטר .

 

לגבי דיוק ? , זה נשמע טוב עם מספר תקליטורים שבדקתי ולא הרגשתי איזו מריחה או עיוות מיוחדים.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

יפה מאוד תתיחדש אחלה התקנה ואחלה של תיכנון...

גל,אני שמח המברגה שלי קיבלה בוק יפה :-P ...

תמור,עם מערכת כמו שלך באמת היה שווה לך לעשות איטום ההבדל הוא שמיים וארץ מניסיון...

פורסם

הצבת המברגה בין המגברים היא רעיון שלי וביצוע שלי - לאות הוקרה .:razz:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

חח אאה אז כול הכבוד על יוזמה.... אגב גל סתם יצאה מעפן שלא הזמין אותי ואני בכלל לא ידעתי ששהתקנה תהיה ביום שישי הוא פשוט היה עסוק בלהוציא לנרגילה שלי את כול העש בימים שניפגשנו:wink:

פורסם

3 שאלות:

workingday208pq2.jpg

במה עוזר לך העץ מסביב לרמקול , ואיזה עץ זה

כמה עלתה לך כל ההתקנה (חלקים כבלים וכו' וכו') , כמו שהבנתי ההתקנה בחינם , החלקים עלו לך בסה"כ - ?

וממה מורכבת התיבה לסאב , ואם אפשר הוראות איך להכין אחת אני אודה לך מקרב לב.

תודה מראש

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...