Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי גולף שנת 2000.

כאשר אני מדליק את האורות אמורה להדלק תאורת הרקע האדומה ביחידת המזגן, אך היא לא נדלקת.

אולי מדובר בפיוז ?

אולי מנורה שרופה בפנים ?

אולי חוט רופף ?

 

בכל מקרה אשמח לדעת מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה, ואיך מפרקים את יחידת המזגן?

 

תודה,

 

יוסף

פורסם

שלום,

 

מנורה שרופה, במידה ויש לך חוש טכני תוכל להחליפה לבד.

1.שלוף במשיכה את הבורר האמצעי במידה והבורר לא נשלף ניתן להעזר בפלייר ופיסת בד עבה (בכדי לא לפגוע בפלסטיק).

2. השחל צינורית גומי/פלסטיק בקוטר 4-5 מילימטר לתוך פתח בית המנורה ותנסה למשוך את המנורה, במידה ואינך מצליח ניתן להעזר בפלייר אף ארוך דק ובעדינות לאחוז במנורה ולשלוף אותה (זו הדרך המהירה והנוחה).

3.קנה מנורה איכותיית תוצרת OSRAM או HELLA מתח עבודה 12 וולט הספק 1.2 וואט.(מוומלץ לקנות מספר מנורות כי הם משום מה נשרפות אחת לשנתיים בערך).

4.על-מנת להרכיב את המנורה ניתן להעזר בצינורית גומי/פלסטיק ארוכה, פשוט תכניס את המנורה לצינורית ודחוף אותה פנימה.

5.הרכב את הבורר בחזרה על-ידי הכנסתו כאשר הסימן הלבן על-גבי הבורר במצב מאונך (ככה גם בפירוק).

 

מעט סבלנות ועבודה עדינה על-מנת לא לפגוע בחלקי הפלסטיק.

איזה כייף לי :)

פורסם

תוספת קטנה

בזמן עבודה על מערכות החשמל ברכב, יש להוציא את מפתח ההתנעה מהסווי'ץ.

מצורף תרשים המסביר את אופן החלפת הנורה, תתייחס לפירוק הבורר והנורה בלבד.

Untitled-1.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק שלום,

תודה על התשובה המהירה.

 

האם יש צורך לשלוף גם את פאנל הפלסטיק בעל שלושת החורים כמופיע בשרטוט ?

או שמספיק לשלוף רק את הבורר האמצעי ?

 

יוסף

  • ספונסר פורום
פורסם

לא ,אתה שולף רק את הכפתור

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

דרך אגב הנורה לא תצא עם צינורית היא תקוע חזק,אתה צריך פלייר שפיץ ארוך וללפף איזולירבנד על הקצוות

כי אם תשבור את הנורה בפנים יהיה מאד קשה להוציא אותה

 

או שאתה יכול לשלם 30 שח במוסך ויבצעו את זה בשבילך

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לא צריך להוציא את הפנל תעשה בדיוק כפי שרשמתי לך.

במידה ואתה מתקשה מומלץ לגשת לבעל מקצוע ולהרכיב נורה איכותית כפי שרשמתי קודם.

אם אתה באיזור תל-אביב קפוץ אל מוסך רון שנמצא ממש ליד פליקס.

איזה כייף לי :)

פורסם

במידה ואתה מתקשה מומלץ לגשת לבעל מקצוע ולהרכיב נורה איכותית כפי שרשמתי קודם.

רגע רגע , אתה מנסה לרמוז שבפולקסווגן הרכיבו מנורה לא איכותית ובגלל זה היא נשרפה?

לא יכול להיות.

פורסם

הנורות האורגינליות שמגיעות עם הרכב הם תוצרת OSRAM או HELLA ומשום מה הם נשרפות אחת לשנה.

 

כנראה המתח שמגיע למנורות האלה גבוה מדי ולכן אורך החיים מתקצר משמעותית (אני צריך לבדוק את הנושא).

איזה כייף לי :)

פורסם

אם כך-למה צריך נורה איכותית?

 

חוץ מזה,בהודעה 2 הן נשרפו אחת לשנתיים, ובהודעה 13 אחת לשנה. אם השרשור יימשך כמה עמודים תצטרך להחליף נורה בכל בוקר.

פורסם
אם כך-למה צריך נורה איכותית?
בכדי להמנע מלהחליף את המנורה כול חודש.

במחיר של 12 שקל קונים קופסא של 10 מנורות תוצרת HELLA אצל גל-אור בתל-אביב.

נשארו לי עוד 6 מנורות.

10-6=4

הרכב היה ברשותיי 6 שנים מכאן נובע שאחת לשנה וחצי החלפתי מנורה בעלות של שקל ועשרים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...