Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח משטרתי - דו השיח מוקלט!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בדיוק היום קיבלתי מכתב שהתביעה מחקה את הרישום נגדי בעבור מהירות מופרזת עקב אי תקינות תפעול הלייזר. אני נוסע לי לכיוון הרצליה שמח וטוב לב.

ביציאה לאיילון צפון מההלכה, למי שמכיר, יש כביש מאוד עמוס והוא הופך, כמו כל הכבישים בשעת עומס, ל 2 נתיבים בעל כורחו. מדי פעם יש שם שוטר שמחפש על מה לתת דו"ח. אני מכיר את הנוהל הזה כי כבר 5 שנים אני משתמש בפניה הזאת.

בכל מקרה, הפעם הייתי בצד המשתחל, אך לרוע מזלי, בחורה ביונדאי שנסעה במקביל אלי קצת לפני הפניה לא נצמדה לימין ולכן הייתי צריך לסטות מעט שמאלה. השוטר שהביט בי לאורך כל הדרך החליט לעצור אותי, זו היתה החלטה פתאומית מאוד שלו כי הוא סימן לי כשהייתי 2 מטר מולו.

 

הוא טוען שעליתי על קו ההפרדה, אני טענתי שהייתי צריך לסטות, אבל לא הודאתי באשמה. הקלטתי דו השיח בינינו בעזרת הרשמקול שאני משתמש בו להרצאות בקורס.

להלן השיחה:

http://d.turboupload.com/d/997831/report.wav.html

 

צריך להמתין 40 שניות, גודל הקובץ 2.5 מגה ואורכו 4 דקות.

הנזק 250 ש"ח קנס ותחושה שהמדינה דפקה אותי שוב פעם.

שווה להשפט בגלל העיקרון או להתכופף?

 

נ.ב - כמובן שצילמתי גם את הניידת עומדת על קו צהוב ומפריעה לתנועה (כמו כל שאר הרכבים שהוא עצר). לא נראה לי שזה משנה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מעניין אותי נזק כספי. אני רוצה לדעת אם יש קייס בכלל לזיכוי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מילה שלך נגד מילה שלו. אתה יכול להוכיח?

 

ועכשיו לא מעניין אותך כי אתה עצבני מאוד והאירוע עדיין טרי, אבל אחרי שתקלוט שאתה צריך לבזבז כמה ימי עבודה בשביל השטויות הללו, ולעמוד מול שופט שכנראה לא קיבל אתמול בלילה ומחפש לדפוק אותך, ולרוץ בבית משפט למצוא איפה אתה צריך להיות ומה לעשות... יעניין אותך טוב טוב.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יש מקרים בחיים בהם לא מחפשים עצות בפורומים באינטרנט. גש להתייעץ עם עורך דין תותח בענייני תעבורה. במקרה הכי גרוע תשלם לו על שעת ייעוץ, וגם את הקנס. במקרה הכי טוב הוא ינקנק את המשטרה במשפט. בין לבין יש הרבה אפשרויות, אבל צר לי לבשר לך- מכאן לא תצא לך תובנה אמיתית בעניין...

 

אסף.

פורסם

מן הסתם רציתי לשתף את חברי הפורום בהקלטה, יותר מאשר לקבל עצה. אולי אקפוץ שוב פעם לאסף, שחשב שהוא נפטר ממני... :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

גלעד, אתה מפתיע אותי.

אתה באמת מאמין שהיית בסדר ?

אני יודע בדיוק על איזו פניה אתה מדבר ועל זה שכולם עושים את זה וגם על זה שלפעמים מעמידים שם שוטר (אני חושב שבדרך-כלל בבוקר).

זה שכולם עושים את זה לא הופך את זה לחוקי.

זה נתיב אחד וכל הטור השני שגם משתחל לשם עובר על החוק.

 

אני לא רואה הרבה סיבה ללכת לבית-משפט על זה, לפחות לא על אף-אחד מהטיעונים שציינת בפני השוטר (כולם מטופשים) אבל בשביל לדעת אם באמת יש איך לצאת אתה צריך להתייעץ עם עורך-דין.

אם זאת באמת העבירה היחידה שלך אז אתה יכול לנסות להמיר אותה באזהרה אבל אני ממש לא הייתי עושה את זה בשביל עבירה כל-כך קטנה (ובלי נקודות !!).

 

יאללה, יא בכיין, 250 שקל בלי נקודות, פעם ראשונה אחרי איזה עשר שנים ? תזכיר לי להוריד לך כאפה, חוצפן 8-).

 

ניר

פורסם

ניר

אם הטור לא היה משתחל לשם, לא היית מגיע הביתה לפני 22:00. הסיבה היא שבפניה שמאלה ברמזור לפני אתה אמור לסיים בנתיב השני מימין (כמו שעשיתי).

אז מה אתה אומר ניר, שזה מוצדק לחלוטין שהמשטרה גם תופסת אנשים על 120 קמ"ש בכבישים ישרים לחלוטין ופתוחים. אם הייתי הולך בגישה שלך הייתי צריך לעמוד למשפט עכשיו ו-10 נקודות על מהירות מופרזת.

אותי אישית מעצבן שהמשטרה מחפשת דווקא את הדברים הקטנים שאנשים עושים בעל כורחם ולא את הדברים המסוכנים, הכל כדי להשלים פדיון יומי למדינה.

וכשגונבים לך את הרכב, הם לא טורחים להניד עפעף....

אגב, בתגובה למעלה אמרתי שהנזק הכספי לא מעניין אותי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

התכנון בצומת דפוק ויוצר באמת בעיה כשאתה מגיע מהרמזור בפניה הקודמת אבל זאת עדיין עבירה על החוק.

אני משתדל להכנס מוקדם לימני (אחרי הרמזור כי אחרת היית יושב איזה 5 מחזורים של הרמזור), ולמרות שבצומת הזאת יש בעיה אמיתית, באופן כללי זאת אחת מהעבירות שאני דווקא מאוד רוצה לראות משטרה אוכפת. שוב, במקומות רגילים שכשמישהו עושה את זה הוא פשוט מניאק ולא במקום קלאסי כזה שהרבה נגררים לזה אבל עדיין.

והעבירה הזאת בניגוד לעבירת מהירות גם באה על חשבון נהגים אחרים ומעצבנת אותם.

 

ה-"גישה" שלי לא אמרה לקבל הכל אלא שבמקרה הספציפי הזה אתה משחק אותה תמים ואני חושב שאין על מה. העבירה ברורה. לכן אין פה לדעתי עניין של ללכת עם העקרונות שלך מול המשטרה (אין קשר בין הצד שאני מציג לאהבת המשטרה וצורת האכיפה המסריחה שלה). הדבר השני שאמרתי זה שבלי קשר לזה שהעבירה ברורה תמיד אפשר לבדוק עם עורך דין אם אפשר לברוח מזה אבל שבמקרה הזה (קנס קטן, אין נקודות ועבירה די clear cut) זה לא נראה לי שווה.

 

תשמור את המאבקים שלך לדברים החשובים יותר (מהירות,מהירות,מהירות 8-)).

 

ניר

פורסם

היית צריך להציע לו שבמשך 5 דק' לפחות שיצפה בתנועה ש"זורמת" שם יחד איתך ויראה אם באמת יש בעיה או לא.. (שכאילו הוא לא יודע..) יכול להיות שהיה מרכך אותו טיפה

פורסם

קנס של 250 ש"ח ו-0 נקודות זה באמת לא נורא אם כי מרגיז, אבל העילגות של השוטר הזה פשוט בוטה.

והאדיבות המופלאה שלו, בכל פעם שניסית להסביר לו משהו (והטיעונים שלך באמת היו הגיוניים) הוא השתיק אותך ב"תפסיק בשביל מה אתה מחרטט" "תשאיר תשאיר את זה" ומשפטים שאתה מצפה לשמוע מערס בסיוויק שחורה שפגע בך ולא רוצה להשאיר פרטים ולא משוטר תנועה של משטרת ישראל.

פורסם
משפטים שאתה מצפה לשמוע מערס בסיוויק שחורה שפגע בך ולא רוצה להשאיר פרטים ולא משוטר תנועה של משטרת ישראל.
זה לא אותו דבר?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני מאוד מאוד מסכים עם ניר.

 

 

אני כל פעם מגיע מהפניה, וישר משתלב בנתיב הימני ביותר. שם אני ממתין זמן רב כיוון שכל המתפלחים בטוחים שאם הם לא יתפלחו הם יגיעו רק ב 22:00. אני מניח שהם חושבים שלאנשים שכן ממתינים בתור יש המון זמן פנוי והבית שלהם ממתין להם מיד לאחר הפניה ...

 

אני נוטה לא לתת לאנשים להתפלח לפני ככל שאני יכול. אני שמח מאוד על השוטרים שעומדים שם ונותנים דוחות.

 

אל תשכח שלעבור על המהירות המותרת זה משהו בינך ובין החוק. שאתה מתפלח ככה בנתיב אתה פוגע בכל הטור שממתין באופן חוקי מסודר ומוסרי. ה 15 דקות שאתה גונב יוצאות מכל האנשים שממתינים וצריכים להמתין עוד דקה ועוד דקה בגלל עשרות חראות שמתפלחים.

שווה להשפט בגלל העיקרון? בגלל העיקרון הייתי משלם את הקנס ועוד 250 ש"ח תרומה לליבי ומתחיל לנהוג בצורה שהייתי רוצה ששאר האנשים ינהגו. וכן, זה בדיוק השיפוט שלי כלפי עצמי לאיך צריך לנהוג.

 

ניב

פורסם

ניר

אני כמעט תמיד מגיע לנתיב הימיני שם, מיד לאחר הפניה, אבל אתמול לא נתנו אז נכנסתי לטור המשתחל.

יש באותו הצומת עברות ממש מעצבנות כמו האנשים שנתקעים באמצע הצומת וחוסמים באמת את כל התנועה.

נראה לי שאני אוותר, זה היה פשוט חוסר מזל.

זכור שהטענה של השוטר היא שעליתי על קו הפרדה לבן. לא שהשתחלתי לנתיב. אם עליתי עליו, זה רק בגלל שהייתי מוכרח לסטות מעט כדי למנוע מלפרק למישהי מראה וחוסר המזל הוא שהשוטר היה שם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יש מקרים בחיים בהם לא מחפשים עצות בפורומים באינטרנט. גש להתייעץ עם עורך דין תותח בענייני תעבורה. במקרה הכי גרוע תשלם לו על שעת ייעוץ, וגם את הקנס. במקרה הכי טוב הוא ינקנק את המשטרה במשפט. בין לבין יש הרבה אפשרויות, אבל צר לי לבשר לך- מכאן לא תצא לך תובנה אמיתית בעניין...

 

אסף.

 

שעת היעוץ תעלה יותר מ250 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...