Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סרטון- אני וה M3 על המסלול עם מועדון CORVETTE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהמשך למה שכולם אמרו לגבי רעש המנועים וכו'.

 

אני מבקש, אם אתה יכול כמובן, לצלם את הרכב שלך.

ז"א להעמיד מישהו מהצד עם מצלמה/להרכיב את המצלמה על רכב אחר. בשביל שאנחנו נוכל לראות אותך, כי תכל'ס, זה מה שמעניין!

 

אפשר גם סתם סירטוני ביצועים, לאו דווקא מימי המסלול.

 

בהצלחה בהמשך!

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

עכשיו אנחנו מחכים לסרטון ממוטי ואם הוא רשם שהסרטון הזה מאכזב אז בטוח יש לו איזה הפתעה :-)

when you shoot shoot dont talk

פורסם

התלוצצתי, הסרטון ממש לא מאכזב, גולן פשוט דילג בעריכה על קטע שהוא סיפר לי עליו בטלפון, כנראה שהוא היה קצר מכדי להכנס לעריכה :lol:.

 

אני עדיין בחפירות אחרי הסרטון.

 

מוטי

פורסם
מאכזב..

 

אין את הקטע עם הקייטרהאם :twisted:.

 

אני אנסה לחפור את הקטע שלי עם השלבי מ-PIR, הקרב הקלאסי בין הרבה סוסים להרבה אחיזה.

 

מוטי

זה מה שנשאר ממך מוטי, פעם היית מבקר במסלול בכל אפשרות, היום אתה מנהל ארכיון, נשארו רק הזכרונות (והסרטונים)

 

איך נפלו גיבורים..:lol:

פורסם
אמרנו שלא דורכים על יבלות!

:lol:

 

מוטי

עם כל הכבוד (ויש הרבה מאוד כבוד!!) זה בדיוק מה ששניכם עושים לנו.

אתה יודע כמה קשה לנו לצפות במחזות הנוראיים האלה, בידיעה שעד שאני ימות עדיין זה לא יקרה בישראל! :cry:

 

תמשיכו להנות שם, ואנחנו נמשיך לשבת פה ולחכות שמישהו יזיז את החוק המוטורי מהבוץ שהוא תקוע בו.

יאיר.

 

P.S. אל תפסיקו לשלוח סרטונים, אני סתם מבלבל את השכל.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
לגביי השיר:

DJ Visage- Shumaher

תיקון קליל

DJ visage - F1 Schumacher

נהנתי מהשירטון (לא שגיאה)

אירית

פורסם
גולן יודע על מה הוא מדבר, האוטו שלי העלה אבק משהו כמו 7 חודשים שבהם חיכיתי לסעפת :evil:.

 

מוטי

יש חדש לגבי הסעפת הרכבת ?

×
×
  • תוכן חדש...