Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא מזדה דמיו של אבי.

אין דרישות מיוחדות פרט לאמינות, ואחיזה סבירה.

רצוי שיהיה מתחת ל300 ש"ח לצמיג.

 

ושאלה נוספת: אמרתי לו על אנטון ביפו אבל לא נוח לו להגיע לשם.

עד כמה יותר זול אצלו? כמה אפשר לחסוך אצלו בקניית רביעיית צמיגים לעומת פנצ'רייה ממוצעת\ אוטו דיפו?

 

תודה.

פורסם

אין מציאות גדולות במידה הזאת.

פעם הייתי ממליץ על הS306 של יוקוהומה, אבל כבר לא ניתן להשיג אותם.

 

חפש צמיג של חברה מוכרת וזה הכל בערך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי

 

לפני 3 שנים קניתי 4 צמיגים 165/70/13 בדרום תל אביב

אחרי חריש רציתי שעשיתי באוטודיחפו ועוד כל מיני מקומות,מצאתי מישהו דווקא די זול,שהמחירים שלו שפויים בהחלט...

קניתי 4 צמיגים falken דגם sn816

אותה מידה כמו שלך- 4 צמיגים ב- 660 ש"ח

(מבצע קנה2 שלם על 1)

לא חושב שיקח יותר מ-800 על ה-4...

אם תרצה,שלל לי הודעה בפרטי- אשלח לך טלפון+כתובת שלו

יש לו כל מיני סוגי צמיגים,גם יאמר לך מחיר בטלפון.

נ.ב.

הצמיגים נראים כאילו שמו אותם אתמול...

מופתע כל יום מחדש, ועדיין מתפלא למה לעזאזל...:shock:

פורסם
אלירן, חודש היבוא של יוקוהמה לפני כמה חודשיים...
טוב לדעת.

מי מייבא אותם ואיפה אפשר למצוא?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...