Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פאסאט והיא כרגע נועלת צמיגים של חברת פירלי,

בגודל 195/65/15 ואני די מרוצה מהם.

הצמיגים שחוקים ואני צריך להחליף אותם בחדשים. בפנצ'ריה הציעו לי Dunlop sp ב380 שקל לצמיג.

השאלה שלי היא, יש לזה דגם מסויים ? הבנאדם אמר דנלופ אבל לא מסר שם של הדגם במלואו וכנראה מביא לי משהו לא טוב.

מישהו יכול להמליץ לי על צמיגים טובים בתקציב של עד 400-450 שח לצמיג ?

אני מאיזור נתניה ולא מחפש מקומות רחוקים לנסוע אליהם.

תודה.

פורסם

קודם כל תכתוב מה התכונות שיותר חשובות לך בצמיג:

 

אורך חיים, שקט בנסיעה, אחיזת כביש, נוחות נסיעה, אחיזה בגשם וכו'

אחרי זה תציין בדיוק איזה דגם של צמיג כי לכל חברה יש עשרות דגמים ותת-דגמים

פורסם

תודה,

 

שמר האתר עזר לי במקצת, אחרי שהכנסתי את פרטי הצמיג הוא הראה לי בעמודת ה SPEED את האותיות

H או V או T ולא הבנתי מה כל אחת אומרת..

נהג רגוע, חשוב לי כל מה שציינת, אבל בעיקר אחיזת כביש ושקט בנסיעה !

 

אם לא הבנתם, אני לא נעול על דנלופ, זה רק מה שהציעו לי ללא תת דגם (הבנאדם הבין שאין לי מושג בצמיגים).

אם יש חברות אחרות שמתאימות וטובות לדעתם תציעו.

התקציב יכול לגדול בעוד כ100 שקלים לצמיג.

פורסם

H או V או T

אלה דירוגי מהירות.

T = עד 190 קמ"ש.

H = עד 210 קמ"ש.

V = עד 240 קמ"ש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תשים לב מה רשום על הצמיגים שעל האוטו

דירוג מהירות, משקל.

בטח מומחי הפלוצפאגן (:D) ..שבינינו יוכלו להגיד מה היצרן הגדיר עבור הרכב

מה הצמיגים שהיו עד עכשיו? דגם מדוייק?

והאם אתה מרוצה מהם?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם אתה לא מחפש צמיג ספורטיבי ובמחיר טוב, קנה

Continental דגם ContiEcoContact, צמיג טוב מאוד, זהו צמיג ירוק, שיפר בפולו שהייתה להוריי את נוחות הנסיעה, יש לו אחיזה טובה על רטוב וביבש יש לו אחיזה טובה, סה"כ צמיג מאוד טוב.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

בתקציב שלך אני אישית יכול להמליץ על מישלין אנרג'י. אם אתה מנתניה אתה יכול להרכיב בצמיגי מכסיקו.

 

הצמיג מאוד שקט, נעים לנסיעה, ומחזיק מעמד מצוין בלי להשחק. כמו כן הוא אמור לשפר טיפונת את צריכת הדלק. האחיזה שלו טובה ומספקת גם ביבש וגם ברטוב. החסרון שלו הוא תגובות לא חדות להיגויים חדים, אבל פאסאט ממילא לא מצטיינת בסיבובים ולכן לך זה לא ישנה בכלל.

 

אגב לא כתבת מה יש לך כרגע, פירלי השם לא אומר כלום, יתכן ויש לך P6000.

פורסם
איפה רואים תאריך ייצור של הצמיג ?

חפש על דופן הצמיג מספר 4 ספרתי.

זה עובד ככה:

תאריך הייצור מצויין לפי שנה ושבוע בשנה.

כלומר צמיג שעליו יהיה רשום

1406

יהיה מסביבות סוף מרץ 2006

מומלץ לקנות צמיגים בני פחות מחצי שנה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אכן יש לי פירלי P6000 ..

אני מנתניה, איפה צמיגי מכסיקו נמצאים, ומה המחיר לצמיג ?

 

עוד שאלה היא, באתר של מחירון הצמיגים, אז כל צמיג שם זה לפי המחיר שמצויין באדום (בטבלה) והמקומות שמצויינים שם (במרכז, במקרה שלי) אלו המקומות שאני יכול להשיג את הצמיג במחיר המצויין ?

×
×
  • תוכן חדש...