Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת הפנצ'ריות בארץ לא ממש מקפידות על דירוגי מהירות. למשל אני נסעתי הרבה שנים על אנרג'י בדירוג נמוך של T למרות שהיצרן דורש H. לא היו בעיות. לא יודע מה אומר החוק לגבי העניין. בכל אופן T מספיק עד 190 קמ"ש. H עד 210 ו V עד 240 , אם אני לא טועה.

פורסם

"נהג רגוע" לא צריך לדאוג למהירויות כאלו.

 

אני בטוח שהחוק לא מתייחס לזה , כי אין דרכים לנסיעה במהירויות כאלו, אם כן , כבר היו בודקים לך את זה בטסט.

 

נדמה לי שעתיד רשם פה פעם שניתן להשיג רביעיה פשוטה לפאסאט ב 800 ש"ח.

פתחתי על זה פעם שרשור תבדוק את זה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
רביעיה פשוטה לפאסאט ב 800 ש"ח.

עם כל הכבוד, על צמיגים לא מתפרשים!

תזכרו שלא משנה כמה הרכב בטיחותי ולא משנה כמה הוא גדול ויש לו 17.7 כריות אוויר, אם הצמיגים זולים הרכב יותר מסוכן מג'אסטי!

צמיגים קונים פעם ב3 -4 שנים, לא עדיף להשקיע עוד 1000 שקל?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אם הצמיגים זולים הרכב יותר מסוכן מג'אסטי!

הסתכל במה שרשום פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99223

לא התכוונתי לצמיגים מסוכנים , אלא למשהו נורמאלי.

ממה שרשום בשרשור הזה , אפשר להשיג רביעיה סבירה ב 1000.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

פנצ'ריית מכסיקו אכן מומלצת מניסיון אבל פחות בגלל המחיר. קניתי שם זוג יוקוהמה C-DRIVE לפני כחודשיים שהיו ממש "טריים". ממליץ בחום.

אצלי יש אותה המידה כמו שלך ויש לשים לב ולהקפיד על דירוג מהירות ומשקל עומס מותר.

אישית, התרשמתי לטובה עד כה מהיוקוהמה.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...