Jump to content

francis.r

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי francis.r

  1. ממליץ גם על הקופסאות פח שכתוב עליהן עשן נמוג ממש מעולה ומחזיק לאורך זמן
  2. francis.r

    פגיעת חנייה פגע וברח ?

    התאונה מוגדרת "כאי מסירת פרטים" ולא פגע וברח פגע וברח חייבת להיות פגיעה בגוף או רכוש ציבורי . ומנסיון אל תחכה ותיגש כבר למשטרה במקרה הכי גרוע תבטל את התלונה אחכ
  3. אוקטן 96
  4. תוציא את הפלגים . החלף שמן מנוע + מסנן שמן תן כמה סטרטרים שכל המים יצאו מהבוכנות תכניס את הפלגים חזרה ולא לשכוח להחליפ פילטר אויר ולבדוק גם שמן גיר ובקאקסים שלא התערבבו בהם מים תניע וסע
  5. הגומיה שאתה מחפש נקראת גומיית מעבר . אפשר למצוא אותה בחנויות שמוכרות חלקי גומי לרכבים .
  6. לדעתי אחלה רעיון נפוץ באירופה ומונע מעגלות מסוכנות על סף התפרקות לנוע בכבישים
  7. לא דווקא, צרפתי סיטרואן ZX והרכב נפוץ בבריטניה .
  8. אל תשלול לפני שבדקת הMG הוא רכב בריטי אל תתעצל תעשה חיפוש בEBAY.co.uk ולך תדע אולי יש הפתעות . גם אני קניתי לאחרונה זוג מראות מקוריות חדשות ויצא לי הכולל כולל 480 ש"ח
  9. הליסינג מתחלק לשתי סוגים: 1.מימוני-כלומר מימון הרכב שכולל כגון הלוואה שאתה לוקח מהם לצורך קנית הרכב . 2.תיפעולי-כלומר תשלום בכל חודש על הרכב שהתשלום כולל בתוכו את מחיר הרכב אחזקתו וביטוח. לא כולל דלק. 3. אני ממליצ לך לפנות לחברות הליסינג ולשאול את כל השאלות הללו ואז תראה בעצמך מה עדיף לך . מקווה שעזרתי. מומלץ לפנות לחברות הגדולות כגון: שלמה סיקסט,אלבר,וכו'. את מספרי הטלפון אתה יכול להשיג בקלות הם כתובים מאחור על כל רכב ליסינג.
  10. ובנוסף ממליץ על שמן גיר סינטטי מלא או על המקורי בצמיגויות שנידונו מקודם
  11. francis.r

    ניקוי חול

    רק אל תשכח אחרי ניקוי החול תשקיע בניקוי רציני מאוד של הסעפת למען לא ישארו גרגרי ניקוי אחרת אם הם נכנסים למנוע אזי הכל הלך שם בפנים .
  12. מדובר על שבעה כבישים המוגדרים אדומים
  13. לפי מה שאני מכיר אלו הן שתי החנויות עם המבחר הכי גדול וגם טווח המחירים הכי גדול
  14. פאלקן 512 עדיפים לך עליהם . והשאר סתם צמיגים רגילים. ואם יש לך קצת יותר תקציב תבדור על יוקואומה
  15. חבר שלי החליף בקולט שלו מנוע 1.8 של סופר לנסר . ההבדל מורגש בנסיעה. הרכב גיר רגיל ולא הייתה לו בעיה לאשר את המנוע המנוע היה מיבוא ולא היה רשום בשום מקום שהמנוע הוא 1.8 פשוט נכנס למכון רישוי ןאישר את המנוע לא נראה שום הבדל חיצוני על המנוע ההבדל הוא שהמנוע יותר גבוה ועש שלא פותחים טיימינג לא רואים שהמנוע 1.8
  16. מצטרף לצביקה דנסו או NGK אפילו לצרפתיה שלי הם עשו יותר טוב מהמקוריים
  17. אני יודע שהיה פעם מוסך "עוזי וולבו" ביהוד והיום הוא מתעסק עם יבוא חלקים לוולבו
  18. קצת יותר הסבר המדבקה פנימית או חיצונית
  19. זה במקרה מינרלי
  20. francis.r

    שמן סינטטי

    לך על AGIP סינטטי 5W40 בטוח יותר איכותי
  21. אלפא 33 1991 1500 לפירוק בלבד מנוע לא תקין ואין אפשרות להעברת בעלות כל שאר החלקים במצב מצויין כולל גיר. הרכב למכירה ביחידה אחת ולא חלק חלק . לפרטים רון 0504311224
  22. או בעיה בכוהלים
  23. לפי השאלות שאתה מציג עדיף שתלך למוסך. בלי להעליב
  24. מזדה 626 1999 2000 סמ"ק 5 דלתות כל התוספות 165000 ק"מ יד 2 פרטית מצב מצויין 0503355370 089297687 אלעד
  25. francis.r

    אכיפה מוגברת בכביש 6

    הדגש הוא לא רק על מהירות אלא גם על תקינות רכב . הרי הרבה תאונות בכביש 6 נגרמות עקב רכב לא תקין קרי צמיגים לא תקינים. הידיעה הגיעה אליי ממקור ראשון.
×
×
  • תוכן חדש...